Wat fijn zeg!! ❤ Ook misschien goed om te weten dat er een aankomende bloeding aan zit te komen en dat de shock wat minder groot voor je zal zijn. Spannend hè, ik blijf duimen hoor!!
Ik had vanochtend de eerste echo bij de verloskundige. Het hartje klopte stevig en het vruchtje is op 6+6 geschat. Dus nog steeds één dag vooruit gezet netzoals vorige week in het ziekenhuis bij de gynaecoloog . @Hope2022 succes vanmiddag!! Bij mij was de echo vanochtend uitwendig. Drink een half uur voordat je ernaar toe gaat flink wat water, wie weet is inwendig dan niet nodig!
Yes! Goed nieuws Din. En wat een mooie duidelijke echo al. Ik zit donderdag als ik ga ron die termijn (banner is een gok). Ben heel benieuwd wat ik ga zien. Maar wat fijn nieuws dat het weer goed zit
Nou hier zat de schrik er goed in vanacht, moest plassen en bruine afscheiding...krampjes . Paniek natuurlijk,en amper geslapen Vanmorgen direct gebeld en kon om 10uur komen Echo via de buik en een prachtig kindje mer goed kloppend hartje van rond de 13mm. Ze zag wat bloed zitten onder aan in de baarmoeder bij richting uitgang zeg maar.. Dus er komt nog wel wat bruin verlies aan. Ze zei dat het nog van de innesteling kon zijn of door de aanleg van de placenta momenteel. Zo ver zijn we nog nooit gekomen Rond de 7 weken altijd echo met vruchtje wat dan een week achter liep en net op gang komend hartje dus dit is echt een wonder. Nog best bang, maar ook heel blij. Had een filmpje gemaakt en heb daar wat screenshots van gemaakt, zal even toevoegen.
Ik had dus vanacht bruine afscheiding en lichte krampen. Ze zagen het bij mij onderaan de bm ook zitten , richting uitgang. Tegen mij werd gezegd dat het nog van de innesteling kon zijn ( oud bloed) of nu door placenta aanmaak.
Met jouw voorgeschiedenis al kan ik me voorstellen dat de schrik er meteen goed in zit opnieuw. Ook voor jou duim ik dat de kleine gewoon knus blijft plakken! En goed dat je zo goed naar jezelf en je lichaam luistert x
Ja ik was al weer op het ergste voorbereidt , enige andere was het bruin verlies( al had ik dit vroeger voor ivf wel gehad bij vroege miskramen) normaliter liep het gewoon een week achter in groei met een hartje wat te traag was of nog op gang moest komen maar dan wisten we al genoeg. Dit keer was het echt anders, en precies op schema, ben helemaal van de kaart
Bij mij was dit ook en was een tweeling achteraf. T broertje is gewoon geboren. Ik hoop op zoiets voor jou als dat een denkbaar scenario kan zijn.
Ik draag ze nooit. Maar sinds gisteren serieus "last" van een darmen buikje. Dus zelfs mijn legging irriteert soms al wat. Dat zal dat voor een spijkerbroek nog vervelender zijn
Ik loop al bijna twee weken met m’n broeksknoop open! Van s ochtends vroeg tot s avonds laat heb ik een spanning/opgeblazen gevoel in mn buik. Denk dat het de babybuik is, baarmoeder is al de grootte van een sinaasappel las ik ergens…