Uitgerekend 1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nino12, 25 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Ik begrijp het even niet .is hij de vader van je kindje . Woont hij bij je . Als dat niet zo is dan zou ik zeker afstand nemen . Sommige mensen willen niet geholpen worden .en dan is het zwaar maar dan moet je voor jezelf kiezen.
    Het is echt niet goed dat hij je zo kan raken dat je niet uit bed durft omdat je bang bent dat je bloed :(

En ik heb ook dat als mensen iets naars zeggen het lang in mijn hoofd blijft zitten .dus nee je bent niet raar .

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.512
    113
    Hè meid toch, dit is wel een heftig verhaal en gaat ook veel verder dan een vervelende avond, waar je een rotgevoel aan over hebt gehouden.
    Dit is echt iets waarbij je jezelf een heleboel vragen moet gaan stellen en waar jullie samen een oplossing voor moeten gaan vinden. Wat als bijvoorbeeld de kleine er is en dit gebeurd? Wat is voor hem een reden geweest om weer naar de drank te grijpen. Hoe vaak gebeurt dit?
    Je man zal hier echt iets mee moeten, want dit is geen veilige basis voor jullie kindje. Praat erover met iemand die je vertrouwt, de huisarts, een ouder, vriendin, maar bovenal eerst ook je man.
    Voor nu wil ik je veel sterkte wensen en hoop ik dat je toch een beetje van de kerstdagen kunt genieten. Digitale knuffel van mij.

3. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Ik begreep dat het haar beste vriend was .en niet haar man toch. ☺

4. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    @Delena79 hoe gaat het bij jouw .ben je al geweest☺

5. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.512
    113
    Ow :oops: ik hoop het

6. Stacey4

Stacey4 Actief lid

24 okt 2021
    427
    393
    63
    Vrouw
    Hoe gaat het met iedereen? Leuke kerstavond gehad?
    Van huis uit weet ik niet beter dat we alleen eerste en tweede kerst vieren. Voor mij is het na al die jaren nog steeds raar om te zien dat er ook een hoop gebeurt op kerstavond :oops::o:

Wij doen dus vanvond kadootjes en eten. En morgen bij mijn zus

Mijn zoontje is godzijdank negatief getest. Echt een enorme opluchting. Geen idee hoe hij de dans is ontsprongen maar ik ben echt heel blij.

Fijne kerst iedereen!

Zuri vindt dit leuk.
  7. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.512
    113
  8. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.512
    113
    Wat fijn dat je zoontje negatief getest is!
    Nu kan de kerst voor je beginnen!

Hier een gezellige kerstavond gehad. De kinderen willen dan altijd tapas eten. Mijn moeder had een kerstpakketje voor ons gemaakt. Superlief.
    Vroeger was kerstavond altijd al een gezellige avond. Met mijn vader gingen we dan naar de kindermis. Bij terugkomst had mijn moeder het hele huis gezellig gemaakt. Lampen uit, kaarsjes aan, open haard aan. De geur van worstenbroodjes en warme chocolademelk met slagroom. Ik heb er nog hele warme herinneringen aan.
    De komende dagen vieren we kerst alleen met het gezin, want we zitten nog steeds in quarantaine. Vandaag worden man en kinderen getest.

Fijne kerstdagen!

9. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Goedemorgen
    Wij gingen vroeger met kerstavond naar de kinderkerstmis in de kerk.met mijn opa En dan snachts brood tafel.
    Sinds ik samen woonde was kerstavond gewoon gezellig heid met lekkere hapjes .gister hadden we lekkere hapjes en gingen kerstfilm kijken. Vandaag courmetten en de helft van de cadeaus uitpakken . Vanavond de andere helft onder de boom en dan morgen uitpakken ❤ en dan even naar mijn schoonouders.

Wat super fijn dat je zoontje negatief getest is ❤
    Fijne kerst voor iedereen gewenst

Stacey4 vindt dit leuk.
  10. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Fijne dagen allemaal! Helaas staat mijn misselijkheid het niet toe om kerst te vieren dus blijf thuis als de rest zo naar familie gaat :cry: ik vind het deze dagen allemaal niet zo leuk meer

11. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Oh lieverd heb je het nog zo heftig.:(:eek: Kun je wel iets eten . Helpen de medicijnen wel

12. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    @Delena79 maak me zorgen om je .hopelijk is het onterecht :$

13. Stacey4

Stacey4 Actief lid

24 okt 2021
    427
    393
    63
    Vrouw
    @Zuri ach nee toch, nog steeds zo ziek. Erg jammer en vervelend dat dit jouw kerst verpest. Begrijpelijk dat je deze dagen helemaal niet meer zo leuk vindt.

Kerstavond: klinkt erg gezellig allemaal. Misschien wordt het tijd dat ik er volgend jaar ook maar verandering in breng hahahaa. Hopelijk wonen we dan in ons nieuwe huis, mooie tijd voor nieuwe tradities.

Jaimpiej vindt dit leuk.
  14. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.512
    113
    Jeetje wat vervelend. Helpt de medicatie nog niet goed genoeg? Veel sterkte meis, let wel goed op jezelf.

15. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Ze is op fb ook al paar dagen niet geweest :( maak me ook wat zorgen

16. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Ja nog steeds spugen... medicatie helpt wel iets maar niet voldoende om de misselijkheid tegen te gaan. Gister zat ik hele ochtend op het randje en kon ik het binnen houden maar vannacht om 3u al wakker vanwege misselijkheid dus dat ging natuurlijk uiteindelijk mis. Combinatie van vermoeidheid en nog 5u zonder medicatie doormeten etc. :(

17. ourbigdream

ourbigdream Actief lid

10 sep 2018
    450
    397
    63
    Vrouw
    Lief dat je er naar vraagt! Het gaat. Ups en downs. Heb vooral veel moeite met het feit dat het hartje woensdag nog klopte en het vrijdag spontaan is mis gegaan. Zo snel! Maar ook positief dat zwanger zijn is gelukt en misschien IVF toch de oplossing is voor ons. Nu eerst op vakantie en even rust. Daarna gaan we verder kijken wanneer we weer klaar zijn coor een volgende stap. Hoe is het met jou? ❤️

18. ourbigdream

ourbigdream Actief lid

10 sep 2018
    450
    397
    63
    Vrouw
    Dikke knuffel ❤️

19. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Dat snap ik zo goed .eerst een mooi kloppend hartje en dan toch een paar dagen later dit verschrikkelijke nieuws .:( waar gaan jullie naar toe op vakantie .
    Ik mag maandag voor een echo mijn gevoel zegt dat het wel goed zit en dat het zwarte rondje een vruchtzakje is als ik kijk dan heb ik het idee dat er iets in zit ook en mijn man denkt het zelfde .maar vind het heel spannend op mijn gevoel te vertrouwen.☺

20. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Jeetje je krijgt het wel voor je kiezen :(waarom moet je 5 uur zonder medicatie

Deel Deze Pagina