Nou vandaag echo gehad . De rollercoaster gaat door . Morgen wordt ik gebeld door de gynaecoloog. Maar ik heb er weinig vertrouwen in . Het vruchtzakje had veel groter moeten zijn. Wat er in zit het dooierzakje is wel gegroeid. Denk dat ik morgen wel weer hcg moet prikken. Zo niet dan vraag ik het . Hierbij de echo van 1 week terug en van vandaag .
@Zuri wat ontzettend heftig zeg! Hopelijk gaat het snel beter met je. Heel veel sterkte hoor!! @angel02 heh dit is niet het bericht waarop je had gehoopt . Wat zei de echoscopiste/gynaecoloog? Echt een rollercoaster voor jullie zeg . Sterkte!!
Hier een prima kerst gehad! Ik merkte wel dat ik na 3 happen al vol zat en misselijk werd . Oh dat van die borsten herken ik hoor! Zit er continu in te knijpen en kan het me behoorlijk aantrekken als ze even niet zeer doen! Heel veel succes morgen!! Gelukkig is het vroeg in de ochtend en hoef je niet heel de dag te wachten. Dat scheelt weer! Laat je het weten??
Dat het niet is wat ze hoopte .maar dat ik vandaag wordt gebeld door de gynaecoloog. Maar had het idee dat zij dacht dat ik verder was. naar mijn idee heeft ze ook niet het vruchtje gemeten maar dat weet ik niet zeker . Dus mijn duimen draaien☺ .heb ook een paar vragen opgeschreven . Onder andere of het vruchtzakje nog kan groeien .
Nou ben gebeld door de gynaecoloog en mag nog langer wachten. Het vruchtzakje is wel.klein maar wat er in zit is wel groter het is geschat op krap 6 weken . Ze kunnen nu niks doen moet 2 weken wachten op een echo .en dan of een kloppend hartje of het is mis . hcg doen ze niet meer is niet de procedure .
Aan de ene kant toch wel goed nieuws want het vruchtje is wel groter geworden. Wel vervelend hoor die onzekerheid en dan nog twee weken moeten wachten. Ik duim voor je dat alles goed zit
@ kerst: gezellige dagen gehad met familie maar ik was bekaf! Gister zowat een gat in de dag geslapen maar voel me nu wel goed uitgerust. Morgen om 09.00 de echo. Erg spannend. De kwaaltjes zijn een stuk minder geworden dus tsjah ik weet niet of dat perse iets wilt zeggen of dat ik simpelweg "geluk" heb. Gelukkig is het vroeg in de ochtend
Ja dat is zeer zeker waar . Maar kan heel slecht tegen onzekerheid maar ik ga proberen van mijn gevoel uit te gaan .
@Butterfly36. @Rosan89 @Zuri jullie hebben ook vandaag echo toch .hoe laat mogen jullie.❤ @Zuri heb jij nog iets vernomen van delena
Hier alles goed met baby! Bewoog het hoofdje zelfs al! ♡♡ flinke groeispurt gehad, zou 8w zijn vandaag maar ineens 3d erbij gekregen ook tov de vorige echo dus, die was vorige week maandag met 6.6 geschat. Met mij gaat het ook beter. Gister nog overleg met gyn gehad. Lijkt erop dat emesafene echt aanslaat maar sinds zondag zwakt het ook gewoon af. Daardoor maakte ik me nog wel beetje zorgen maar alles gaat goed. Hopelijk heb ik m'n ergste piek gehad en lukt het nu icm deze medicatie. Moet wel stoppen met de primperan hopelijk lukt dat. Zo niet krijg ik zofran. Ben iig weer fijn gerust gesteld!!
Angel Jeetje wat een rollercoaster , heeft de gynaecoloog al gebeld ? Zuri mooie echo!! Hoe gaat het met de misselijkheid? Hier vanacht weer bruine afscheiding Maar gelukkig mooie echo gehad Kindje was rond de 2cm en hartje klopte sterk. Wij zagen het ook bewegen een arm , een been en het hoofdje... Zo bijzonder en ik ben helemaal van slag , kan het nog niet bevatten. Hopelijk stopt die bruine zooi snel , schrok me kapot weer.
Sorry had er over heen gelezen . Ja afwachten dus, er zit wel wat in het vruchtzakje, vorige keer was het nog leeg . Is het vruchtzakje zelf ook nog wat gegroeit?
Hier ook een goede echo gelukkig. Geschat op 9+2 en misschien wel 1 of 1 dagen verder want leek of het kindje wat krom lag. Maar over 2 weken weten we het zeker. De onderste is de eerste echo.