Uitgerekend 1 t/m 15 augustus

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nino12, 25 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AliceinW

AliceinW Niet meer actief

Ohnee toch.. dat was niet de bedoeling voor nieuwjaarsdag :( ziet er idd niet goed uit..... jeetje heel veel sterkte!

2. Butterfly36

Butterfly36 Bekend lid

7 jul 2017
    654
    270
    63
    Vrouw
    @angel02 , oh lieverd wat vreselijk dit ik heb hier geen woorden voor.
    Dit is idd niet goed sorry .. ik heb nu al zoveel miskramen gehad dat ik het wel herken van een vroege miskraam. Ik verloor bij de kortste zwangerschap ook dit soort stukken.
    Ik vind het echt vreselijk voor je , je bent zo heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees en dan laatst nog zulk goed nieuws.. echt vreselijk oneerlijk
    Het spijt me echt voor je, ik geef je in gedachte een hele dikke knuffel..
    Het spijt me echt voor je

AliceinW vindt dit leuk.
  3. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Ach nee @angel02 wat oneerlijk dit.... :cry::cry::cry::cry::cry:
    Dit is wat mij betreft het vruchtzakje gezien het wittige, als je het open maakt zal je het vruchtje zien.

4. AliceinW

@angel02 hoe gaat het nu..? Heb je nog krampen..? Is er steun voor je..?

5. Nananie

Nananie Actief lid

1 dec 2021
    144
    185
    43
    Vrouw
    Oh nee @angel02 wat erg. Eerst het hoopvolle nieuws en nu dit. Veel sterkte!

6. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Mijn man steunt me altijd in alles .ben zo blij met hem ❤. Nee totaal niet had vanmiddag alleen die steken bij mijn schaambot dat was het .duurde ook niet lang .snap het nog steeds niet .denk echt heb ik sinds gister iets verkeerds gedaan :(:cry:

7. AliceinW

Je hebt niets verkeerd gedaan..... je hebt juist super je best gedaan en gehoopt... ik herken dat soort gevoel wel van mijn miskraam.. bang dat ik niet positief genoeg was geweest.. alles opnieuw bekijken van de dagen ervoor... je weet ze zeggen als het zo vroeg afkomt was er meestal iets niet goed in aanleg met het vruchtje.. maar de eerste dagen na de miskraam kon ik zelf ook niks met die uitleg. Er was alleen mijn verdriet, boosheid en vanalles en nog wat..

Een hèle dikke knuffel.. en al je gevoel mag er zijn.. alle.. neem je tijd om dit te verwerken.. maar nogmaals 1 ding: je hebt denk ik echt niets verkeerd gedaan :(

8. Din

Din Actief lid

28 okt 2020
    452
    547
    93
    Vrouw
    Oh nee lieverd wat is dit verschrikkelijk voor je!! :cry::cry::cry: Een enorme rollercoaster. De foto's zien er helaas niet goed uit. Heb je al naar de verloskundige gebeld?

En nee. Je hebt NIKS verkeerds gedaan!! Echt niet. Ik herken je gevoel heel erg maar dat is geheel onterecht! Nooit jezelf de schuld geven!! Het is gewoon heel erg oneerlijk en je hebt hier geen invloed op!

9. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.700
    2.511
    113
    @angel02 Wat erg, gisteren nog zulk goed nieuws gehad. Het zal ongetwijfeld niet liggen aan iets wat je wel of niet gedaan hebt. Hopelijk kan je snel terecht voor een controle.
    Sterkte gewenst.

10. Siementje

Siementje Actief lid

12 apr 2021
    435
    489
    63
    Vrouw
    Och lieverd ik had zoveel hoop voor je. Dikke knuffel en heel veel sterkte

11. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Vind echt dat er veel te veel mensen een miskraam krijgen in dit topic. En dan zijn we nog steeds het eerste trimester niet voorbij dus wie weet wat er allemaal nog staat te gebeuren. Echt niet leuk hoor dit :(

12. Din

Din Actief lid

28 okt 2020
    452
    547
    93
    Vrouw
    Ik word er ook heel verdrietig en onzeker van :(:(

13. AliceinW

Herkenbaar.. hier woensdag 2e echo en het vruchtje was ondanks kloppend hartje ietwat klein de vorige keer.. wat kan want ik wist niet exàct wanneer de eisprong was.. maar pff.. idd veel extra onzekerheid ook hier..

Maar voor de dames die het overkomt en kwam heb ik al helemaal geen woorden voor.. zoveel verdriet :(

Veel liefs, licht en moed voor iedereen in de lijst x

14. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Tis gewoon kut. Brengt bij mij ook veel herinneringen weer naar boven van hoe ik me toen voelde enzo. Het is nog zo gemakkelijk om bij die gevoelens te komen. Bah bah. Dat gun je gewoon niemand.

Hier nu voor 2e dag vol aan de zofran en merk zoveel verbetering. Ik ben echt heel blij wat het nu voor mij doet en hoop dat ik vanaf nu niet meer misselijker word zodat ik dit vasthoudt. Was iets vooruit gezet nu 9+1 dus hoop echt dat dit het is. Ik ben nog wel misselijk heel de tijd. Eten en drinken is uitdaging ik heb zeer beperkt palet met wat ik nog wel denk te lusten. Maar ik voel me echt aansterken. Ik kan weer zonder teveel moeite de trap op lopen, ik voel me fitter. Ik voel me levendiger. De misselijkheid is aanwezig maar niet overheersend meer. De 2/3 uur rondom nieuwe inname is even wat pittiger en moet soms even wegzuchten. Gister zelfs als een normaal mens uurtje op visite geweest bij familie. Was daar heel moe van, maar wat voelt het fijn! Ik durf bijna niet te hopen, maar zou de HG dan onder controle zijn nu...? Ik hoop het echt. Nu ik in m'n hoofd helderder ben, ben ik ook ineens stuk meer verdrietig dat ik al al ruim 4w zo voel.

15. AliceinW

Ja.. goed omschreven.. tis idd gewoon kut. Voor iedereen. En denk dat het ook heel menselijk is dat we met z'n allen onzeker(der) worden. Meeste van ons hebben geen rooskleurige voorgeschiedenis en dan tikt dat allemaal extra aan.

Ik blijf wel zelf ook erg in balans geloven en het kan bijna niet eigenlijk dat deze lijst slecht nieuws blijft krijgen.. (sprak ik hoopvol.. maar met bang hartje) Wel fijn voor je dat de misselijkheid wat betert.

Angel: heel veel succes en sterkte morgen.. hopend op een wonder voor je

Wie de aankomende dagen ook een echo heeft: succes!

16. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Ah fuck meis,. Helaas herken ik het weefsel, dit verloor ik ook 2 weken geleden op de zaterdagavond. Het zag er precies zo uit. Daarvoor had ik stekende krampen in mijn vagina/heel laag/schaambot, was een beetje "weeen-achtig", echt steken, alsof dit naar buiten werd geduwd. Nadat ik het verloren had ik nog een paar dagen bloedverlies, maar dat was het. DIt verloor ik de zaterdag, op de donderdag daarna een echo en ik was schoon. Geen vruchtzakje te zien meer ook. Dus dit was het dus+bloed. Ik was met de Mk 6/7 weken... Dus ik hoop dat je de uitzondering bent maar ook in combinatie met je geschiedenis, ben ik bang voor het ergste......

Weet dat ik er voor je ben... als je een lotgenootje zoekt. Maar alsnog hoop ik natuurlijk dat het wel goed zit. Ik bleef ondanks beter weten, ook hoop houden, totdat ik echt de echo had waar niks meer te zien was.

17. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Vind het fijn om te lezen dat je mij zo goed begrijpt. Idd, je probeert er in je hoofd het beste van te maken, want wat kan je anders??? Ik moet wel.. het leven gaat door. Ik moet ermee leren leven, erdoor heen gaan. Het is echt gewoon rouwen, af en toe even flink huilen. Door de drukte van de decembermaand en de lockdown (kids thuis) heb ik er amper ruimte/tijd voor, af en toe zoek ik wat rust en een mooie playlist op.. zodat het er even uit kan ofzo... En wat jij zegt; je verdriet wordt niet minder als je tegen jezelf zegt: het was vast ongezond. Nee, helemaal niet.. maar toch ook wel weer ja.. Ergens helpt het wel om te denken, het is voor een reden gebeurt, want misschien zat er iets niet goed en blijft dit ons nu bespaard. Wij hebben al een heel gezin, een ongezonde zwangerschap, of een stil geboren kind omdat het ongezond is, een kind wat eerder gehaald moet worden omdat het niet gezond is of een kindje wat uiteindelijk heeeeeel ziek is na de geboorte.. (allemaal dingen die natuurlijk voorkomen) dat wens je ook niet voor jezelf, voor het kindje maar ook niet voor de kindjes die er al wel al zijn... Dat gaat ook wel eens door mijn hoofd...

Probeer nu vooruit te kijken, ik schrijf mee in een nieuw nod groepje, dat is fijn.. toch weer wat vooruitkijken! Hoe pakte jij het aan na je MKs? Tempen+ovulatietesten of eerst ongesteld worden?

Zuri vindt dit leuk.
  18. AliceinW

Ik wil jou even een dikke plus geven voor de manier hoe je hiermee omgaat. Je verdriet een plek probeert te geven. Het zal de ene dag gemakkelijker zijn dan de andere, maar ik lees in je bericht ruimte voor je eigen gevoel. Zorg zo voort voor jezelf.. en superlief dat je er tevens dan ook voor een ander wil zijn

Ik ben op advies verloskundige (ook al was je vraag niet voor mij) meteen de volgende ronde ingegaan omdat mijn baarmoeder schoon was. Was meteen weer raak. Is deze zwangerschap. Maar ik denk dat het allerbelangrijkste is waar jíj je goed bij voelt.

19. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Ah wat superlief dat je dit zo zegt. Dat raakt mij ontzettend en daar haal ik ook echt kracht uit. Krijg er een beetje traantjes van. Uiteindelijk gaan we door, voor ons gezin, voor hopelijk nog een gezond kindje. Daar doe je het voor natuurlijk... Hopelijk is het ons gegund.

En heel graag ook jouw input op die vraag, dus dankje! Mijn gevoel zegt ook dat we gelijk willen doorgaan. Het voelt namelijk goed. Het voelt alsof het wel ineens zou kunnen, deze ronde direct erna. Ik heb ooit een hele vroege MK gehad jaren geleden (biochemisch eerder) en direct de ronde daarna zwanger, en daar is mijn oudste zoon uit gekomen :) Dus hopelijk gebeurt dat nu ook.. <3 Ze zeggen toch wel eens, dat je extra vruchtbaar bent whaha :p Weet niet of dat echt zo is, maar toen was dat wel zo.. Hopelijk nu ook. Net zoals bij jou!

Wanneer had jij toen een eisprong? Veel later?

20. AliceinW

Wat lief ook van jou weer :)

Verloskundige haalde idd ook dat extra vruchtbaar aan. Eisprong was ergens tussen de 21 en 24 dagen nadat het weefsel afkwam. Ergens voelde het een beetje "gek" om het zo snel al te doen en ik was zeker nog niet uit al mijn verdriet. Maar het heeft blijkbaar wel gewerkt bij ons :)

Deel Deze Pagina