Wat een mooie echo! Ik heb ook moeite met ziek melden en doe het alleen als het echt niet anders kan. Doordat ik nu medicatie slik, lukt het me gelukkig wel om halve dagen of zelfs 3/4 dag te werken. En eerlijk gezegd is het ook wel fijn om wat afleiding te hebben en collega's te zien. Maar het is natuurlijk heel persoonlijk wat lukt en wat niet... Weet niet of emesafene oid voor jou ook een optie is? Of krijg je al iets? Het is geen wondermiddel, maar het haalt wel de scherpe kanten eraf. Ik voel me er iets meer mens door.
]Uitgerekende datum: ❤️ 1 augustus: XMamaMX - 30 jaar - 2e baby Siementje - 33 jaar - 4de kind (1 bonus dochter, 1ste samen) Lska - 2e baby Floortje86 - 35 jaar - 2e baby 2 augustus: Chailou - 26 jaar - 2e baby, 1e samen Sannetijd - 25 jaar - 1ste baby 3 augustus: 4 augustus: DinEll8 - 27 jaar - 2e baby Hope2022 - 24 jaar - 1e kindje 5 augustus: Butterfly36- 41 jaar - 1e kindje 6 augustus: Marlena - 32 jaar - 1e kindje bonnie1 - 40 jaar- 3e kindje 7 augustus: Mangoeste - 2e kindje 8 augustus: Din - 28 jaar - 1e kindje Jaimpiej - 32 jaar - 2e kindje Nananie - 34 jaar - 5e kindje Delena - 42 jaar - 3e kindje 9 augustus: Zuri - 33 jaar - 3e kindje 10 augustus: 11 augustus: Stacey4 12 augustus: 13 augustus: AliceinW - 34 jaar - 1e kindje 14 augustus: Knorretje94 - 27 jaar -3e kindje- 1e samen Rosan89 - 32 jaar - 3e kindje 15 augustus: Sterretjes ☆Nino12 ☆WinMom90 ☆ xxKimm ☆ ourbigdream ☆ Veertje22 ⭐ angel02 Afspraken: December 29 - Nananie - eerste echo 30 - jaimpiej - 2e echo gynaecoloog Januari: 03 - Mangoeste - eerste echo 04 - Sannetijd - Termijnecho 05 - AliceinW - 2e echo 06 - Lska - Termijnecho + Intake 06 - Floortje86 - Telefonische intake 10 - XMamaMX - Termijnecho 10 - AliceinW intake vk 13 - Termijnecho 13 - Hope2022 - Termijnecho 13 - Floortje86 - Termijnecho 14 - Marlena - Termijnecho 14 - Siementje - Termijnecho 17 - zuri - intake verloskundige 18 - stacey4 - termijnecho 19 - Butterfly36 - Termijnecho 11+5 19- bonnie1 - Termijnecho 21 - Zuri - termijnecho 29 - jaimpiej - geslachtsbepaling[/QUOTE]
Uitgerekende datum: ❤️ 1 augustus: XMamaMX - 30 jaar - 2e baby Siementje - 33 jaar - 4de kind (1 bonus dochter, 1ste samen) Lska - 2e baby Floortje86 - 35 jaar - 2e baby 2 augustus: Chailou - 26 jaar - 2e baby, 1e samen Sannetijd - 25 jaar - 1ste baby 3 augustus: 4 augustus: DinEll8 - 27 jaar - 2e baby Hope2022 - 24 jaar - 1e kindje 5 augustus: Butterfly36- 41 jaar - 1e kindje 6 augustus: Marlena - 32 jaar - 1e kindje bonnie1 - 40 jaar- 3e kindje 7 augustus: Mangoeste - 2e kindje 8 augustus: Din - 28 jaar - 1e kindje Jaimpiej - 32 jaar - 2e kindje Nananie - 34 jaar - 5e kindje Delena - 42 jaar - 3e kindje 9 augustus: Zuri - 33 jaar - 3e kindje 10 augustus: 11 augustus: Stacey4 12 augustus: 13 augustus: AliceinW - 34 jaar - 1e kindje 14 augustus: Knorretje94 - 27 jaar -3e kindje- 1e samen Rosan89 - 32 jaar - 3e kindje 15 augustus: Sterretjes ☆Nino12 ☆WinMom90 ☆ xxKimm ☆ ourbigdream ☆ Veertje22 ☆ Angel02 Afspraken: Januari: 04 - Sannetijd - Termijnecho 05 - AliceinW - 2e echo 06 - Lska - Termijnecho + Intake 06 - Floortje86 - Telefonische intake 10 - XMamaMX - Termijnecho 10 - AliceinW intake vk 13 - Hope2022 - Termijnecho 13 - Floortje86 - Termijnecho 14 - Marlena - Termijnecho 14- angel02- echo gynaecoloog 14 - Siementje - Termijnecho 17 - zuri - intake verloskundige 18 - stacey4 - termijnecho 19 - Butterfly36 - Termijnecho 11+5 19- bonnie1 - Termijnecho 21 - Zuri - termijnecho 29 - jaimpiej - geslachtsbepaling
Ha dames, Ik sluit mij bij jullie aan maar wel met een onzeker verhaal. Ik hoop dat het allemaal goed mag blijven gaan, zie hieronder... Beste allemaal, Inmiddels ben ik 7 weken zwanger. Gisterenavond heb ik mijn 1e echo gehad en op zich wat de verloskundige tevreden. We zagen de baarmoeder, vruchtzakje met daarin het embryo en een kloppend hartje!!! Er was 1 ding wat de verloskundige opviel (zo zei ze het ook) en dat was dat het vruchtzakje aan de kleine kant was. Ze zei dus niet dat het te klein was, maar aan de kleine kant. Volgende week heb ik weer een echo en dan hoopt ze dat het vruchtzakje meegroeit met het embryo. Ik ben helemaal op van de zenuwen en weet niet hoe ik de tijd door moet komen tot maandagmiddag. En dan ook niet weten wat je te zien/ te horen krijgt. Hebben jullie ervaring of zo'n zelfde situatie meegemaakt?
Oh wat een onzekere situatie zo.. dat kan beide kanten opgaan. Als je heel even hier terugleest zie je dat dit helaas bij Angel recent niet zo goed uitpakte.. maar het kan ook wel goedgaan. Heb je toevallig een foto van je echo? Die dagen doorkomen.. die onrust herken ik.. ik was op mijn vorige echo wat minder ver dan ik gedacht had. Niet dramatisch, maar toch gewoon geen rust van 2 weken geleden tot de echo morgenochtend. Ik probeer zelf zoveel mogelijk afleidende dingen te doen tussendoor. Zelfs onnozele dingen als koekjes bakken.. Hoe voel je je verder? Geen bloedverlies of krampen gehad tussendoor?
Ik voel mij verder redelijk! Ik ga kapot van de stress en ben ontzettend moe. En ja helaas heb ik ook last van bloedverlies. Ook niet veel, alleen bij het afvegen. De verloskundige maakte zich daar nou niet echt zorgen om. Zij was vooral gefocust op dat vruchtzakje. @angel02 , was het vruchtzakje bij jou echt veel kleiner?.
Uitgerekende datum: ❤️ 1 augustus: XMamaMX - 30 jaar - 2e baby Siementje - 33 jaar - 4de kind (1 bonus dochter, 1ste samen) Lska - 2e baby Floortje86 - 35 jaar - 2e baby 2 augustus: Chailou - 26 jaar - 2e baby, 1e samen Sannetijd - 25 jaar - 1ste baby 3 augustus: 4 augustus: DinEll8 - 27 jaar - 2e baby Hope2022 - 24 jaar - 1e kindje 5 augustus: Butterfly36- 41 jaar - 1e kindje 6 augustus: Marlena - 32 jaar - 1e kindje bonnie1 - 40 jaar- 3e kindje 7 augustus: Mangoeste - 2e kindje 8 augustus: Din - 28 jaar - 1e kindje Jaimpiej - 32 jaar - 2e kindje Nananie - 34 jaar - 5e kindje Delena - 42 jaar - 3e kindje 9 augustus: Zuri - 33 jaar - 3e kindje 10 augustus: 11 augustus: Stacey4 12 augustus: 13 augustus: AliceinW - 34 jaar - 1e kindje 14 augustus: Knorretje94 - 27 jaar -3e kindje- 1e samen Rosan89 - 32 jaar - 3e kindje Wachtenduurtlang123 - 2e kindje 15 augustus: Sterretjes ☆Nino12 ☆WinMom90 ☆ xxKimm ☆ ourbigdream ☆ Veertje22 ☆ Angel02 Afspraken: Januari: 04 - Sannetijd - Termijnecho 05 - AliceinW - 2e echo 06 - Lska - Termijnecho + Intake 06 - Floortje86 - Telefonische intake 10 - XMamaMX - Termijnecho 10 - AliceinW intake vk 10 - wachtenduurtlang123 - 1e echo herhaling (is het vruchtzakje gegroeid)? 13 - Hope2022 - Termijnecho 13 - Floortje86 - Termijnecho 14 - Marlena - Termijnecho 14- angel02- echo gynaecoloog 14 - Siementje - Termijnecho 17 - zuri - intake verloskundige 18 - stacey4 - termijnecho 19 - Butterfly36 - Termijnecho 11+5 19- bonnie1 - Termijnecho 21 - Zuri - termijnecho 29 - jaimpiej - geslachtsbepaling
Hi! Wat leuk dat je je aansluit! Wat blijft het een spannende periode hè... maar wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien! ❤ Heb je een foto van je echo?? Is het vruchtje ook wat kleiner geschat of alleen het vruchtzakje?
Bedankt voor je berichtje! Nee ik krijg nog niks, maar daarvoor vind ik het nog net niet té erg. Ik knuffel nog niet hele dagen met de wc-pot en ik kan op een dag nog genoeg eten en drinken. Hopelijk zakt het vanzelf over een aantal dagen/weken. Maar fijn dat het voor jou wel werkt!
Hee Ja zeg dat wel!! Het is op het moment meer tranen dan blijdschap ondanks het kloppende hartje.. Het vruchtje was echt netjes 7 weken. Vruchtzakje schatte ze op de manier waarop zij het zag 5 weken.. als ik het goed onthouden heb. Echo krijg ik vanavond, was ze vergeten mee te geven.
Hoi ik snap je onzekerheid heel goed hoor .bij mij was mijn vruchtzakje erg klein inderdaad wat er in zat was wel gegroeid was toen 6 weken .met 6.5 week was hij heel goed bij gegroeid .maar helaas kreeg ik toch een mk .dit was mijn echo. Ik ga voor je duimen dat het bij jouw goed gaat .waarneer mag je weer voor een echo
Hee Lief dat je reageert. Bij mij was het vruchtzakje niet zo klein. Het was wat aan de kleine kant. As maandag heb ik weer een echo. Als ik er alleen al aan denk ben ik al super bang. Vanavond krijg ik de echo, die upload ik hier ook meteen..
Hier nemen de zenuwen intussen enorm toe voor morgenochtend.. dat zal wel extra weinig slaap worden.. ik mag gelukkig om 9uur al.. maar pff.. onzekerheid/zenuwen.. wie dat heeft uitgevonden mag het echt afschaffen..
Oh Jeetje wat vervelend dat je zo zenuwachtig bent .heb je ergens een naar gevoel over .of heb je klachten wel fijn dat je zo vroeg mag .ik ga duimen voor een mooie echo
Lief dank je.. het zat me de vorige keer zelf niet lekker dat het vruchtje wat minder ver was dan ik zelf dacht. Al was de vk nergens bezorgd over. Vlak erna was die stress met mijn beste vriend en gedoe bij mn ouders.. wss van de stress verloor ik toen wat roze en krampjes. Echt niks om je eigenlijk zorgen over te maken. Maarja met die recente miskraam (van mezelf) raak je denk ik van alles tussendoor in paniek? Lief dat je reageert trouwens. Ben hierin erg blij met dit forum.. kunnen we het tenminste allemaal een beetje bij elkaar kwijt..