Hoi hoi, Druk weekend gehad, dus ff paar dagen niet zo actief geweest. Ik ben kapper van het jaar 2014 (van school dan he ) 4e plek bij de fotoshoot Ben super tevreden. Verder gaat hier alles goed. Drink geen thee meer, want daar krijg ik enorme zuuraanvallen van. haha gelukkig is dat tnt het enige. Morgen naar de vk, volgende week nog een 3d en 4d echo, ben benieuwd (ik weet dat ik laat ben). Hoe is het hier met iedereen? x
Gefeliciteerd dienb!!! Super goed!! Dus als ik van mijn saaie kapsel af wil, weet ik waar ik moet zijn Hier alles Goed.. Net bij vk geweest. Alles op en top! Ligt al met hoofdje naar beneden..! Al kan dat nog wel veranderen komende weken. Maar we zijn weer blij! Uk is mega actief overdag deze week! 21okt afspraak vk Fijne avond allemaal!
Haha je komt maar hoor me84! super weer een goede controle, en al naar beneden, hopelijk draait uk zich niet nog 1x maar dan toch wel vaker Hier was biebs gisteren ook mega actief, heb al 2 nachten voor mijn doen goed geslapen, ik sliep elke x weer redelijk snel in en biebs was niet aan het dansen en turnen enz. Hoop dat dit het ritme gaat worden en niet dat van een paar week geleden 7 oktober nog een 3d/4d echo Is wel laat maar ach wie weet is er nog wat moois te zien. Ik wordt gewoon weer nieuwsgierig wat het nou wordt J/M, laat hussie het woord weer doen x
Disi ik denk het Hopelijk inmiddels wel beter met I. Al bij de ha geweest? Me84 fijn dat je nu wat meer info hebt gekregen. En al 4 kaarten :O allemaal verschillende.... Ow help! Ja we zijn druk bezig maar probleem is ik vind Nathan heeeeeeeel leuk manlief helemaal niet vind het leuk bij Thomas staan.... Ml wil Lucas en vind het een leuke naam maar niet zo leuk als Nathan kortom slachtveld hier Heb wel al wat kaartjes gezien die ik leuk vind dus dat komt wel.... En tekst ben ik ook wel redelijk uit denk ik Fijn dat alles weer goed is Zonnebloem ze krijgen minder ruimte dus gaan anders bewegen dus dat klopt, maar vertrouw je het niet bel de vk die kan je gerust stellen. Tja als het aan mij had gelegen was alles al echt af af maar helaas Enne wat verder handig is om met 36 weken echt alles klaar en af te hebben, mocht de kleine voor die tijd geboren worden ligt het nog in het zh maar na 36 weken is de kans dat de kleine thuis komt groot En tas zeker met 36 weken want vanaf dan is het "normaal" dat een kindje geboren kan worden. DienB gefeliciteerd leuk dat je hebt gewonnen en een 4e plaats ook niet verkeerd Leuk bijna een echo Ik was een weekendje weg dus zal nu de lijst ff doen is niet beer veranderd geloof ik
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 28 november ♥ - Meg | 31 jaar | 1e kindje | Jongen 1 december ♥ - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje | Jongen ♥ - Lentekind85 | 28 jaar | 2e kindje | Jongen ♥ - Hbz | 27 jaar | 1e kindje | Meisje 2 december ♥ - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje | Jongen ♥ - Judithvl | 34 jaar | 3e kindje | Jongen ♥ - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje | Jongen 3 december ♥ - Pindatjuh | 25 jaar | 1e kindje | Meisje 4 december ♥ - SharJohn | 21 jaar | 1e kindje | Meisje ♥ - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje | Jongen ♥ - Zonnebloem22 | 30 jaar | 1e kindje | Verrassing ♥ - Ikke31 | 31 jaar | 1e kindje | Meisje 5 december ♥ - DienB | 29 jaar | 1e kindje | Verrassing 6 december ♥ - Me84 | 30 jaar | 1e kindje | Verrassing 7 december ♥ - Lavina | 32 jaar | 1e kindje | Verrassing 8 december ♥ - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje | Meisje ♥ - Xlns| 34 jaar | 2e kindje | Meisje 9 december ♥ - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | Meisje 10 december ♥ - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje | Meisje ♥ - Pipelina | 34 jaar | 4e kindje | Meisje 11 december ♥ - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje | Meisje 12 december ♥ - Disi | 34 jaar | 4e kindje | Verrassing ♥ - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje | Jongen 13 december ♥ - GingerAle | 27 jaar | 1e kindje | Meisje ♥ - Mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje | Jongen| 14 december ♥ - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje | Jongen ♥ - Swimming | 28 jaar | 1e kindje | Jongen ♥ - Hasuil | 35 jaar | 2e kindje | Meisje 15 december ♥ - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje | Jongen 19 december ♥ - Lianneke | 28 jaar | 1e kindje | Meisje ♥ - Sem25 | 25 jaar | 1e kindje | Meisje 21 december ♥ - Ellie86 | 27 jaar | 2e kindje |Jongen Totaal aantal zwangere dames: 32 | 13 Jongens | 14 Meisjes | 5 Verrassingen ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ -Lavina, -Swimming, -26mei, - Lenaroos, -Roja, -Anne86, -Familievdlaan, -Gaab27, -Ellie86, -Xlns, -DienB, -GingerAle, -Hbz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - KellyK (5 weken) - Smnee (5+3 weken) - Lucky Star (8+1 weken) - Knorretje24 (8+1 weken) - Sarah0023 (10+2 weken) - Snne (9 weken) - Marjolein33 (10 weken) - Jonean (13+6 weken), trisomie 13 OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD
♥♥♥ AFSPRAKENLIJST ♥♥♥ 30 september - Zonnebloem22 | controle verloskundige - DienB | controle verloskundige 1 oktober - 26mei | controle verloskundige 7 oktober - DienB | 3D/4D echo 8 oktober - Swimming | groeiecho - Mamainthefuture | controle verloskundige 21 oktober - Me84 | controle verloskundige
hi allemaal, uk en ik zijn ook weer goedgekeurd vandaag, hoe het lag was moeilijk te zeggen maar het leek alsof het al met het hoofdje naar beneden lag. 14-10 weer controle vk
Dank je mamainthefuture Gisteren bij de vk geweest, hoofdje lag naar beneden (kan nog veranderen). Wij zijn wel weer goed gekeurd, alleen vond ze mijn bloeddruk laag terwijl deze amper afwijkt van voorgaande, we zullen zien. Over het gewicht hoef ik me ook geen zorgen te maken, (ben +6kg) zolang mijn eetlust maar goed blijft. 13-10 volgende afspraak vk x
ik sluit me aan bij me84 en zonnebloem22 ook weinig te melden alles verloopt hier goed, wel ontzettend moe en de bloedsuiker in de gaten houden, 30 wkn echo gehad, baby loopt 1 wk voor is al bijna 2kg!! ik heb alles gelezen van jullie meiden en allemaal suc6 met de laatste weekjes...aftellen kan beginnen, sorry dat ook ik niet overal persoonlijk op reageer, ben zo vermoeid...
Vanavond nog een echo 3d en 4d, ben benieuwd of ze iets kunnen zien aangezien biebs veel met het hoofdje naar beneden ligt. We zijn nog steeds niet uit een meisjesnaam :S x fijne avond
Hoe was de echo dienb? Beeb goed in beeld kunnen krijgen? Verschillen jullie erg in mening van meisjesnaam? Gister leuke intake gehad met kraamzorg..! Verder weinig nieuws.. Echt aan het aftellen tot verlof..! Verder ligt beeb heel erg tegen de buikwand aan.. Je ziet gewoon steeds wel wat uitsteken, grappig maar krijg er soms wat beurs gevoel van. Maar wel fijn beeb zoveel en vaak te voelen .. En ik word met de dag meer benieuwd naar onze uk!
Hier vanmorgen op controle geweest. Alles is goed. Ons ventje weegt nu ong 1797 Gr. En groeit goed. Over 3 weekjes opnieuw controle.
Zonnebloem en DienB fijn dat de controle goed was ik zal dit weekend de lijst ff bij werken aangezien het toch weer bijna weekend is DienB hoe was je echo? Wij hebben ook nog geen naam HELP! Me84 heel herkenbaar hier zo je ook gekke bobbels af en toe zo leuk! Swimming helemaal top Hier alles goed met beeps, ik zelf iets minder ben wat grieperig
Op de echo zag alles er weer goed uit! Biebs is goed gegroeid, schatting van het gewicht zit nu op zo'n 1600gr. Maar goed is geen weegschaal dus we wachten nog een paar weekjes af 3d is niet mooi geworden, het lag met de ram voor het hoofd , little asskicker Ik had al gezegd dat ik dan het geslacht wou weten, en ja we weten het (maar zeg lekker niks ). Wb meisjesnaam hebben we nog geen naam waar we verliefd op zijn, voor een jongen hebben we dat al weken. Opleiding is bijna afgerond, nog 2 examenmodellen en dan is het klaar. Raar want ik weet zeker dat ik het ga missen Vanaf volgende week ga ik volledig het verzuim in, ik blijf dan wel op de afdeling werkzaam maar dan administratief en ongeveer 3x3uur. Mijn nachten worden weer opnieuw korter, dus hoop dat dit weer een goede oplossing is, want kan ook niet de hele dag gaan slapen x
DienB beetje jammer hoor dat je het ons niet verteld ik hoop voor jou dat het dan en jongen is dan ben je er al uit met de naam, anders moet je daar nog even je hoofd over breken Hihi Wel lekker dat je bijna klaar bent met leren. Wanneer heb je dat? En ben je echt klaar? Ben je dan ook klaar klaar of na de bevalling nog verder?
Haha ja die naam, we weten het al of we moeten nog hard aan de slag Heb woensdag en maandag over een week nog een model beide voor examen. Dan neem ik nog 1x een odel mee voor het snijden (is weer een vak apart). Na de bevalling ga ik nog verder met visagie en op termijn met de overige cursussen. Maar allround kapster is maandag over een week afgerond x
Maak het maar spannend voor ons dienb ! Maar zijn jullie dan nu geswitcht dat jullie het eerst niet wilden weten? Omdat je nu pas het geslacht weet zeg maar en niet al eerder? Lekker dat je straks tot zover alles hebt afgerond.. Ik moet deze week en volgende week nog totaal 4diensten draaien en dan heerlijk verlof! Heerlijk vooruitzicht!! Hoe gaat het met iedereen?
We hadden de 3d echo en toen had ik al gezegd dat als het hoofdje niet goed te zien is ik het geslacht wilde weten, ik moest aan een nieuwsgierigheid toegeven Hier gaat het verder goed, zometeen naar de vk, maar daar verwacht ik niet iets raars. Biebs beweegt goed en volgens mensen om me heen groeit mijn buik zo'n beetje per dag. Dus straks een plopnavel denk ik x x