Ik doe even verhaal namens Luckmartine, gezien zij ook is bevallen van een zoon. De naam vermeld ik niet dat zal ze zelf een keer komen doen verhaal luckymartine in het kort! Het ging vanaf vorige week donderdag heel slecht met haar. Torenhoge bloeddruk tijdens de poliafspraak en werd meteen opgenomen. Ze kreeg 2 infusen voor bloeddrukmedicijnen tevens zijn ze met gel begonnen om te gaan inleiden. Zaterdagochtend kelderde de bloeddruk gevaarlijk laag en de hartslag van baby ging ook niet goed. Ze heeft zaterdag ochtend dan ook een spoedkeizersnede gehad. Daarna heeft ze 2 keer in shocktoestand gelegen op de IC. Het was echt kantje boord. De Bloeddruk daalde van 180/120 naar 60/30. Ze heeft ook 6 bloedtransfusies gehad omdat haar hb-gehalte op 3 bleef hangen ipv 7 en dat zou komen door bloedstolsels bij haar darmen door de operatie. Babyboy ligt sinds vanmiddag in een wiegje ipv couveuse. Hij heeft Gisteravond zijn eerste flesje gehad. Zelf moet ze nog aansterken en hopen dat haar hbgehalte blijft stijgen, deze stond gister op 5,6. Het gaat steeds beter met haar en ze mag inmiddels zelf weer naar de wc lopen, gister is de catheter eruit gehaald dus heeft ze iets meer vrijheid gelukkig! Wel een beetje jammer is dat ze door het stil in bed liggen nu een gekneusde rib heeft Alle onderzoeken die er gedaan zijn heeft ze even achterwege gelaten, nu hoopt ze op een spoedig herstel zodat ze van d'r babyboy kan gaan genieten.
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 28 november ♥ - Meg | 31 jaar | 1e kindje | Jongen 1 december ♥ - Lentekind85 | 28 jaar | 2e kindje | Jongen ♥ - Hbz | 27 jaar | 1e kindje | Meisje 2 december ♥ - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje | Jongen ♥ - Judithvl | 34 jaar | 3e kindje | Jongen ♥ - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje | Jongen 3 december ♥ - Pindatjuh | 25 jaar | 1e kindje | Meisje 4 december ♥ - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje | Jongen ♥ - Zonnebloem22 | 30 jaar | 1e kindje | Verrassing ♥ - Ikke31 | 31 jaar | 1e kindje | Meisje 5 december ♥ - DienB | 29 jaar | 1e kindje | Verrassing 6 december ♥ - Me84 | 30 jaar | 1e kindje | Verrassing 7 december ♥ - Lavina | 32 jaar | 1e kindje | Verrassing 8 december ♥ - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje | Meisje ♥ - Xlns| 34 jaar | 2e kindje | Meisje 9 december ♥ - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | Meisje 10 december ♥ - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje | Meisje ♥ - Pipelina | 34 jaar | 4e kindje | Meisje 11 december ♥ - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje | Meisje 12 december ♥ - Disi | 34 jaar | 4e kindje | Verrassing ♥ - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje | Jongen 13 december ♥ - GingerAle | 27 jaar | 1e kindje | Meisje ♥ - Mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje | Jongen| 14 december ♥ - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje | Jongen ♥ - Swimming | 28 jaar | 1e kindje | Jongen ♥ - Hasuil | 35 jaar | 2e kindje | Meisje 15 december ♥ - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje | Jongen 19 december ♥ - Lianneke | 28 jaar | 1e kindje | Meisje ♥ - Sem25 | 25 jaar | 1e kindje | Meisje 21 december ♥ - Ellie86 | 27 jaar | 2e kindje |Jongen Totaal aantal zwangere dames: 32 | 13 Jongens | 14 Meisjes | 5 Verrassingen ♥♥♥BEVALLEN♥♥♥ 5 november ♥ - SharJohn | 21 jaar | 1e kindje | Zoey 8 november ♥ - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje | Jongen ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ -Lavina, -Swimming, -26mei, - Lenaroos, -Roja, -Anne86, -Familievdlaan, -Gaab27, -Ellie86, -Xlns, -DienB, -GingerAle, -Hbz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - KellyK (5 weken) - Smnee (5+3 weken) - Lucky Star (8+1 weken) - Knorretje24 (8+1 weken) - Sarah0023 (10+2 weken) - Snne (9 weken) - Marjolein33 (10 weken) - Jonean (13+6 weken), trisomie 13 OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD
♥♥♥ AFSPRAKENLIJST ♥♥♥ 17 novemer - Mamainthefuture | ligging echo 18 november - Me84 | controle verloskundige - Zonnebloem22 | controle verloskundige 19 november - DienB | controle verloskundige 20 november - Mamainthefuture | huisbezoek verloskundige + bespreking beval plan 26 november - DienB | controle verloskundige 3 december - DienB | controle verloskundige 10 december - DienB | controle verloskundige
Gefeliciteerd sharjohn en luckymartine. Hier bezig met de laatste lootjes. Nog 4 weekjes aftellen. Alles gaat nog goed. Wel op een wat langzamer tempo maar dat nemen we voor lief. Hoe is het verder met jullie dames? Al helemaal klaar voor de komst van de beeb??? Mijn volgende controle is 26nov.
SharJohn en Luckymartine gefeliciteerd!!!! Heel veel succes en sterkte met aansterken. Hopen dat je snel weer goed op de been bent luckymartine! Hier gaat alles z'n gangetje, biebs daalt nog niet voldoende in dus mogelijk volgende week een echo. Ik verwacht er niets raars van en ga ervanuit dat biebs volgende week netjes vastligt. Ik zou het ook niet willen met me kop vast liggen Wordt vervolgd dus. Vanavond nog lekker met z'n 2tjes uiteten.... x
Heftig LuckyMartine! Gefeliciteerd met je zoon ! hoop dat jij je snel beter voelt! Sharjohn gefeliciteerd met jullie meisje! Wat een plaatje! Met hoeveel weken is ze geboren?
Ik lees mee hoor verder! Maar ben een beetje stil hier Ik ben eindelijk met verlof. Blij dat ik het kon volhouden, maar blij dat ik nu niet meer hoef te werken. Ik heb het idee dat baby (wat) is ingedaald omdat ik zo nu en dan hem in mn kruis voel. (Klopt dat) Ik heb mn laatste groeiecho gehad, baby groeit langzamer dan gemiddeld. Ze gaan nu steeds goed voelen met de handen en bij twijfel krijg ik weer een echo omdat Eva de laatste weken niet meer groeide. Maar ik voel baby nog goed bewegen gelukkig. Het gaat me verder wat te snel de zwangerschap. Vind het soms benauwend om twee kindjes te hebben. Hebben jullie dat ook? Eva is van een lieve dreumes ineens veranderd in een pittige puberpeuter. Vind ik nu al vermoeiend.
Wauw, gefeliciteerd sharjohn en luckymartine! Wel heftige verhalen beide! Ik hoop dat jullie snel opknappen en kunnen gaan genieten, want dat zal er nog wel even niet in hebben gezeten... Hier alles rustig, wat gerommel gehad, maar dat is ook weer over... Wel verkouden/grieperig nu, dus het mag ook nog even duren van me, haha! Ik heb soms wel mijn vragen over 2 kindjes, hoe ik dat allemaal ga regelen etc... Maar eb er voornamelijk veel zin in! De oudste gaat gelukkig ook goed (hoewel hij ook kan puberen, maar niet oncontroleerbaar zeg maar), dus dat zal denk ik ook wel uitmaken?
Hi dames. Kom eigenlijk bijna niet meer in dit topic doordat ik op FB zit. Toch wil ik iedereen heel veel succes wensen met de laatste loodjes! Ben erg benieuwt naar alle kleintjes, bevallingsverhalen en namen. Zet hem op dames! xx
Wel leuk dat jullie de lijst wat bijhouden. Ik heb helaas geen FB maar wel leuk om de complete lijst straks te zien
Hier gister weer goedgekeurd door vk gister... Ze schat uk op 3750gr ! Verder gaat het z'n gangetje wel... Moet echt rustig aan doen.. Gister even dorp in geweest en mega zeer schaambeen nu.. Heb ook erg snel last van mijn rug en slapen is niet echt prettig meer... Nog een paar weekjes!!!! Hoe gaat het met jullie? 25nov controle vk Nu elke week naar vk..! Mamainthefuture..is het een idee om de kindjes met geboortedatum achter de lijst te zetten waar ze eigenlijk verwacht waren? Als het niet teveel werk is hoor ik zeg het wel maar weet niet hoe ik dat er netjes in krijg
Swimming zeker de laatste loodjes ik ben er helemaal klaar voor na zaterdag mag van mij de baby ook echt komen. Ik heb echt helemaal niks meer te doen in en om het huis of voor de bevalling DienB kan ook nog tijdens bevalling gebeuren net elke baby ligt voor bevalling al vast en volledig ingedaald. Lanaroos kan mij niet snel genoeg gaan ik ben een beetje klaar met deze zwangerschap... Is natuurlijk niet de leukste geweest dus laat mij me babyboy maar in mijn armen hebben kan ik zien of alles ook echt in orde is. Lentekind hopelijk ben je snel beter! Lenaroos na toestemming van iedereen zal ik het elke keer netjes hier plaatsen, als ik zelf bevallen heb kan het even duren maar daarna werk ik hem weer netjes bij haha. Me84 ik denk dat dat te rommelig gaat worden want word dan een heel lang lijstje? Maar zal van het weekend kijken.
@Me84, het is een schatting he zou me er maar niet te druk over maken. Balen dat het minder lekker gaat.. ik heb ook steeds sneller last van mijn onderrug, heel vervelend.. en sinds 3 dagen af en toe weer vreselijk brandend maagzuur :S ook meer last van het bekken, maar even volhouden nog! vervelen heb ik totaal geen last van eigenlijk, altijd wel iets te doen nog in/om het huis en een oud hondje die er geregeld uit moet alles staat/is verder klaar voor onze uk alleen morgen en vrijdag nog afspraken, zaterdag nog even wat dingetjes kopen voor sinterklaas en dan een lege agenda dus na zondag mag het wel komen hihi
Hoi ladies, Gister bij de vk geweest, toch maar een echo dezelfde middag aangezien het ernaar voelde dat biebs niet oldoende was ingedaald, leek echt met het bovenste stuk van het hoofd naar beneden te liggen ipv het achterste stuk. Volgens de echoscopiste was alles helemaal goed en was het goed ingedaald, zo goed zelfs dat het niet lang meer kon duren (hier hou ik me maar niet teveel aanvast ). Ik snapte er even helemaal niks meer van aangezien ik gisteren een vk had met 20 jaar ervaring en alles heeft geleerd dmv voelen voelen voelen enz Heb nog een leuke echofoto gekregen van het vuistje <3 Na dat nieuws bleek dat ik er toch wel wat zenuwachtig van was haha, terwijl ik zelf telkens zei, bij de weeen gaat biebs goed liggen dat kan niet anders Succes iedereen, het begint nu op te schieten. xx
Hoi meiden, ik ben hier te lang niet geweest. Maar nu weer even een korte update. Vanmiddag is de vk langs geweest. Ook mijn nachten zijn kort, Zo'n 4 uur slaap per nacht. En de voorweeen en pijn breken me langzaam op. Gelukkig was m'n bmm zo soepel dat ze van een vingertop ontsluiting naar 1cm kwam en toen kon strippen! Ik heb de hele verdere dag onrust gehad in m'n buik en ook de slijmprop verloren. Dus voor mijn gevoel ben ik on the move. Ml zei vanavond nog dat ik me alsnog op de uitgerekende datum moet richten en niet op vannacht of dit weekend. Alles is dan meegenomen. Maar oh wat zie ik uit naar de bevalling en de tijd die komen gaat. Dinsdag weer controle en weer strippen. Ze zijn gelukkig akkoord gegaan met deze handelingen, Ook al ben ik 'pas' 38w3d. Dat geeft me zoveel rust. Nu ga ik met een rustig gevoel slapen. Eens kijken wat de nacht brengt Sterkte aan iedereen, hoog zwanger en klaar voor de volgende fase
Spannend elionorah! Hoop dat het gauw doorzet!! Idd dienb.. Mijn vk zei juist dat indalen en vastliggen met hoofdje niks zegt over wanneer de bevalling begint.. Maar altijd fijn als ze goed liggen!! Hier mag het van mij ook wel zover zijn.... Ben er klaar voor
@me84. Het heeft niet doorgezet. Maar dat had ik ook niet verwacht hoor. Ik ben gewoon heel blij dat ik weet hoe ver de ontwikkelingen zijn. Dat ik 1cm ontsluiting heb, dat de bmm verweekt is en dat ik de prop verloren ben. Ik heb wel meer last van m'n buik. De baby ligt dieper en doet met z'n hoofdje soms erg pijn aan m'n bekken. Dinsdag kijken we weer verder. Hopelijk slaap ik tot die tijd nog een beetje. Want dag breekt me nog het meeste op merk ik.
Hoe gaat het elionorah? Ik herken het gevoel van hoofdje zo in bekken... Niet fijn.. Hier vant weekend veel harde buiken en wat voorweeen zo leek het maar helaas helaas nu weer niks.... Hoe is het met de rest?
Ik hoop dan dat het snel gaat beginnen bij je Elionorah! Voor de rest ook natuurlijk! Ik ben er inmiddels ook klaar voor! Ons bed staat nu op klossen en eigenlijk is vrijwel alles klaar. Ons meisje zit nu ook wat lekkerder in haar vel. Ik kan steeds ietsje minder als mag ik niet klagen. Ook hier harde buiken. Ook deze baby is weer een kleintje. Met 36wk werd hij 2250 gram geschat. Ik moet de bewegingen goed in de gaten houden, omdat Eva met 37 tot 39 niet meer groeide en haar voelde ik een paar keer niet meer. Best eng toen. hopelijk gaat het nu beter en hoef ik dit keer niet ingeleid te worden. Gewoon lekker thuis !