onze zoon is gisteren geboren, 14-12-14 dus, bijna 10 pond en 59cm flinke vent dus. gewoon bevallen lukte niet dus ks gehad, het gaat goed met ons.
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 12 december ♥ - Disi | 34 jaar | 4e kindje | Verrassing Totaal aantal zwangere dames: 1 | 1 Verrassing ♥♥♥BEVALLEN♥♥♥ 5 november ♥ - SharJohn | 21 jaar | 1e kindje | Zoey | 35+6 weken 8 november ♥ - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje | Jongen | 36+5 weken 19 november ♥ - Judithvl | 34 jaar | 3e kindje | jongen | 38+1 weken 23 november ♥ - Hbz | 28 jaar | 1e kindje | meisje | 38+6 weken 26 november ♥ - Mamainthefuture | 28 jaar | 2e kindje | Nathan | 37+4 weken 27 november ♥ - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | Kaya 38+2 weken ♥ - DienB | 29 jaar | 1e kindje | Maico | 38+5 weken 28 november ♥ - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje | jongen | 38 weken ♥ - Roja | 31 jaar | 3e kindje | jongen | 38+4 weken ♥ - Xlns | 34 jaar | 2e kindje | Meisje | 38+4 weken ♥ - Lentekind85 | 28 jaar | 2e kindje | Chris 39+4 weken 29 november ♥ - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje | Jongen 39+5 weken 30 november ♥ - me84 | 30 jaar | 1e kindje | Mirthe 39+1 weken 1 december ♥ - Ellie86 | 28 jaar | 2e kindje | Jongen 37+1 weken 2 december ♥ - Sem25 | 25 jaar | 1e kindje | Meisje 37+4 weken 3 december ♥ - Meg | 31 jaar | 1e kindje | Jongen 40+5 weken 6 december ♥ - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje | Maud 39+2 weken ♥ - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje | Jongen 40+2 weken 7 december ♥ - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje | Abel 39+2 weken 10 december ♥ - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje | Jongen 39+2 weken ♥ - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje | Jongen 41+1 weken 11 december ♥ - Lavina | 32 jaar | 1e kindje | jongen 40+4 weken ♥ - Pindatjuh | 25 jaar | 1e kindje | Zoë 41+1 weken 13december ♥ - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje | Meisje 40+2 14 december ♥ - GingerAle | 27 jaar | 1e kindje | Meisje 40+1 ♥ - Zonnebloem22 | 30 jaar | 1e kindje | jongen 41+3 15 december ♥ - Swimming | 28 jaar | 1e kindje | Jongen 40+1 Totaal aantal bevallen dames: 27 | 17 Jongens | 10 Meisjes ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ -Lavina, -Swimming, -26mei, - Lenaroos, -Roja, -Anne86, -Familievdlaan, -Gaab27, -Ellie86, -Xlns, -DienB, -GingerAle, -Hbz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - KellyK (5 weken) - Smnee (5+3 weken) - Lucky Star (8+1 weken) - Knorretje24 (8+1 weken) - Sarah0023 (10+2 weken) - Snne (9 weken) - Marjolein33 (10 weken) - Jonean (13+6 weken), trisomie 13 OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD
Jeee zonnebloem Gefeliciteerd! 10 pond en 59!!! cm...kanonnen zeg! Dank je Lenaroos! Jeu, ik mag als laatste
Gefeliciteerd zonnebloem!!! Mooie datum. Woww wat een grote knul!! Disi kop op meid! Jij hebt alles nog tegoed om het een positieve draai te geven.. Knuffel
Gefeliciteerd andere bevallen meiden, succes disi ook voor jou komt het helemaal goed!! Zonnebloem22 das idd een flinke sna dat dat met een ks ging :S x
dank jullie wel ! nee iedereen schatte hem rond de 7 pond en geen mens geloofde dat hij zo zwaar was.. we zijn zelf lang dus dat verbaasd me opzich niet hij is nog nagemeten en kwam toen op 57 cm dat houden we dus officieel aan. maar alles is in verhouding dus een erg mooi mannetje we zijn vandaag uit het zkh gekomen, ben redelijk goed te pas alleen wel pijn vd wond ons ventje is helaas even helemaal uit zn doen nu maar ook dat went wel weer als we thuis zijn.
Zonnebloem fijn dat je weer thuis bent. Hoop dat zl nu wat beter in zijn doen is? Hoe is het met alle mama's? En alle baby's? Hier erg verkouden helaas een griepje denk ik maar ja ml is nu vrij dus ik ga vanavond even heerlijk doorslapen en hopelijk doet dat mij goed!
Hallo allemaal, Hier ook bevallen van een mooie dochter Naomi geboren op 13 dec ze weegt 3360, ze is ter wereld gekomen door middel van een keizersnee.
Hier nog geen baby en ook nog eens ziek. Zere longen, zere keel en vervelende oren en holtes... Assistente gaat met ha overleggen of en wat ik er eventueel mee kan om dit te verlichten... Ik zit er hierdoor namelijk aardig doorheen. vanmiddag om 13.00 CTG en echo om te kijken of de baby het nog wel gezellig vindt in mijn buik. ik wil graag bevallen maar voel me dat nu eigenlijk helemaal niet toe in staat
wat balen Disi!! Hopelijk knap je snel op anders begin je niet lekker je kraamweek idd. Succes vanmiddag!
Gefeliciteerd dathi! Hopelijk knap je snel op disi en laat de bevalling niet lang meer op zich wachten... Hier gaat alles goed! Deze week was eerste week alleen met haar, maar viel me niet tegen..! Nu graag nog wat beter weer zodat we wat meer aan de wandel kunnen
Nog geen baby en nog ziek. Ik kon er ook niks voor krijgen dus ben nu bezig met neusspray (mijn holtes doen zo'n pijn), hoestdrank (thijmsiroop), dampo op mijn borst voor mijn longen en stomen met dampo en 1000mg PCM tegen de pijn. Ik ben verschrikkelijk moe, dit vreet aak mijn energie op. De CTG zag er gisteren prima uit en de echo ook...
Gefeliciterd Dathi ! Hier gaat het steeds een beetje beter met mij ons ventje doet het Super, komt om de 4 uur voor voeding en dat ook 'snachts, hij groeit goed en is heel rustig Genieten met een grote G dus!
Oké oké baby... Je mama is nu het langst zwanger van dit clubje... Kom er nou maar eens uit!!! 41 weken en 4 dagen zwanger...ppfff vandaag dan misschien???
Hopelijk hoef je niet ingeleid te worden? Ben je al gestript? Had je al wat cm ? Ik ben bij de eerste ingeleid. Kan nu zeggen dat natuurlijk veel fijner is. Kommaar baby Disi!!