Lenaroos, afgelopen vrijdag (CTG en echo gehad) èn zondag gestript, Beide keren slechts 1 cm ontsluiting. Vandaag komt ze wéér om te proberen en afspraak te maken voor morgen weer CTG en echo. Ik ben nog niet eerder ingeleid, 3X spontaan begonnen...
Joh Disi, wat een gedoe dat je zo lang moet wachten! Ik hoop echt voor je dat het gauw gaat beginnen... dit is inderdaad wel een beetje veel van het goede he... Baby heeft het goed naar de zin daar in jouw buik!
Weer gestript vanmiddag maar weinig reactie...slechts een paar harde buiken. morgen opnieuw CTG en echo en overleggen over eventueel weer strippen... Maar ik weet niet of ik dat morgen wel al weer wil... Misschien overleg ik wel met mijn eigen vk om het op een later moment nog eens te proberen... Als het niet spontaan komt zal ik zaterdag ingeleid worden, dan ben ik 42w1d
Jaaa eindelijk ben ik gisteren bevallen van een zoon J.aevy na een ingeleide bevalling. Het vruchtwater bleek te weinig en daarom was het advies om in te leiden. J.aevy weegt 3320 gr en was te klein voor zijn termijn daarom moest er eerst 3x suiker geprikt worden en nadat dat goed was bevonden mochten we om 2.15 naar huis. we gaan nu genieten!
Ohhh disi, wat fijn dat hij er eindelijk is!!! Hoe is de bevalling gegaan? Geniet geniet nu hij er is.
♥♥♥BEVALLEN♥♥♥ 5 november ♥ - SharJohn | 21 jaar | 1e kindje | Zoey | 35+6 weken 8 november ♥ - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje | Jongen | 36+5 weken 19 november ♥ - Judithvl | 34 jaar | 3e kindje | jongen | 38+1 weken 23 november ♥ - Hbz | 28 jaar | 1e kindje | meisje | 38+6 weken 26 november ♥ - Mamainthefuture | 28 jaar | 2e kindje | Nathan | 37+4 weken 27 november ♥ - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | Kaya 38+2 weken ♥ - DienB | 29 jaar | 1e kindje | Maico | 38+5 weken 28 november ♥ - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje | jongen | 38 weken ♥ - Roja | 31 jaar | 3e kindje | jongen | 38+4 weken ♥ - Xlns | 34 jaar | 2e kindje | Meisje | 38+4 weken ♥ - Lentekind85 | 28 jaar | 2e kindje | Chris 39+4 weken 29 november ♥ - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje | Jongen 39+5 weken 30 november ♥ - me84 | 30 jaar | 1e kindje | Mirthe 39+1 weken 1 december ♥ - Ellie86 | 28 jaar | 2e kindje | Jongen 37+1 weken 2 december ♥ - Sem25 | 25 jaar | 1e kindje | Meisje 37+4 weken 3 december ♥ - Meg | 31 jaar | 1e kindje | Jongen 40+5 weken 6 december ♥ - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje | Maud 39+2 weken ♥ - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje | Jongen 40+2 weken 7 december ♥ - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje | Abel 39+2 weken 10 december ♥ - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje | Jongen 39+2 weken ♥ - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje | Jongen 41+1 weken 11 december ♥ - Lavina | 32 jaar | 1e kindje | jongen 40+4 weken ♥ - Pindatjuh | 25 jaar | 1e kindje | Zoë 41+1 weken 13december ♥ - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje | Naomi 40+2 14 december ♥ - GingerAle | 27 jaar | 1e kindje | Meisje 40+1 ♥ - Zonnebloem22 | 30 jaar | 1e kindje | jongen 41+3 15 december ♥ - Swimming | 28 jaar | 1e kindje | Jongen 40+1 24 december ♥ - Disi | 34 jaar | 4e kindje | Jaevy 41+5 Totaal aantal bevallen dames: 28 | 18 Jongens | 10 Meisjes ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ -Lavina, -Swimming, -26mei, - Lenaroos, -Roja, -Anne86, -Familievdlaan, -Gaab27, -Ellie86, -Xlns, -DienB, -GingerAle, -Hbz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - KellyK (5 weken) - Smnee (5+3 weken) - Lucky Star (8+1 weken) - Knorretje24 (8+1 weken) - Sarah0023 (10+2 weken) - Snne (9 weken) - Marjolein33 (10 weken) - Jonean (13+6 weken), trisomie 13 OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD
Iedereen is bevallen, de jongens zijn duidelijk in de meerderheid Hoe gaat het met alle mama's en alle baby's? Hier alles goed we vinden een heerlijk ritme snachts zit er 6,5 a 7 uur tussen de voeding en op de dag 4 uur dus dat is erg lekker allemaal Thomas is heel trots als broer en reageerd heel goed op Nathan. Helaas is Thomas nu alleen ziekjes net nu ml vakantie heeft. Ik hoop dat het snel over is zodat we toch leuke dingen kunnen gaan doen.
Hoe doe je dat? Ik zit overdag om de 3 uur. Snachts ook. Maar ook wel 2.5 uur soms 2! En hij slaapt moeilijk in. Dus nachten zijn kort
ons ventje komt om de 3-4 uur ook "snachts, drinkt dan 40-50 min en word halverwege verschoond daarna slaapt hij direct weer hij heeft alleen savonds soms ff een half uurtje krampjes verder gaat het super!
Hier gaat alles naar wens. Mannetje komt overdag om de 3,5 a 4 uur. 's Nachts wil hij weleens 5 uur achter elkaar slapen . Het is volop genieten, al heb ik weleens last gehad van het weinige slapen, maar dat was toen ik nog voedde op verzoek, nu voed ik op tijd en dat gaat een heel stuk beter, doet mannetje het ook beter op. Afgelopen zaterdag was hij exact 1 maand en pastte toen ook echt niet meer in maat 50. Wat gaat dat verrekte snel zeg , al ben ik blij dat hij het zo goed doet en groeit. x
@DienB, fijn dat het zo lekker loopt bij jullie ! ik moest wel ff grinnikken toen ik je post las, en dat je zei dat je zoon snel groeit, onze uk zit met 16 dgn oud nu vast in maat 62 en heeft 74/80 van sokken aan..
Iedereen de beste wensen voor 2015! Allemaal lekker genieten van onze gezinnetjes! Lenaroos geen idee, zijn de laatste fles wel iets meer gaan geven omdat hij na een uur in eerste instantie al vroeg en vervolgens 6 uur er tussen liet. Maar hij doet het helemaal zelf Nu is hij helaas verkouden en drinkt hij minder per fles dus komt hij om de 5 uur snachts, maar verkoudheid komt los. DienB hier ook op tijd voeden en gaat veel beter dan op verzoek. We geven dan we de fles Hier bijna 6 weken oud en nog steeds maatje 50 al begint dat wel te klein te worden maar 56 is soms nog veel te groot. Wow Zonnebloem! Al 62, moet er niet aan denken haha.