Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014 deel2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Me84, 21 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Disi het is niet het xxy syndroom, dan was er een hele x lijn extra geweest. Babyboy heeft wel gewoon echt xy maar ergens op deze x lijn zit een onderbreking met xx, ik zal morgen proberen een tekening te maken ;)
    Wat het xyy inhoud weet ik dan weer niet, wat kan dan de afwijking zijn?

Snne ik duim dat alles gewoon nog goed is bij jou!
    Is ook een heel lastig verhaal :(

Ellie dat snap ik, ik snap het elke dag een beetje meer ;)
    Dat hoop ik ook, dank je wel.

Me84 me vader heeft afgelopen dinsdag bloed laten prikken, er is spoed achter gezet maar moesten rekenen op zeker 2 weken :(
    Ja ik moest het eerst ff goed op een rijtje hebben, anders werd het ook een heel erg raar verhaal!

2. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Mitf wat een verhaal. Zo kom je er dus achter dat je iets aan een van je X iets hebt.
    Thomas heeft dus de gezonde X van je gekregen? Ingewikkeld zeg!

Maar ik herken het verhaal wel van mijn schoonzus. Zij heeft ook een afwijking in een van haar X
    Dus als zij een zoon zou krijgen is het niet levensvatbaar of erg zwaar gehandicapt. Ze hebben een dochter gekregen.
    Maar ze zal vast weer wat anders hebben als jou.

Spannende tijden dus met die onderzoeken!! Ik duim voor je!

Fb: heb ik dus niet. Hopelijk zetten jullie zo nu en dan ook hier wat neer zodat ik jullie wat kan volgen:)

Bedankt voor de Lavina update!

3. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    @Lenaroos ik merk wel dat ik hier minder vaak kom doordat we zo actief zijn op fb, maar ik vind het toch leuk om hier nog te posten en ook degenen te volgen die niet in de fb-groep zitten!

Met mij gaat het goed. Ik ben nu 24 weken en 1 dag, en ik moet zeggen dat gisteren wel als een mijlpaal voelde. Heb helaas de laatste dagen wel last van diarree. De verloskundige zei afgelopen donderdag dat het geen kwaad kan, als ik maar genoeg drink. Dat doe ik dus maar. Hopelijk gaat het gauw over.

@mitf ik heb jou al laten weten hoe sterk ik je vind en dat geldt nog steeds. Volgens mij heb je de goede keuze gemaakt door naar je gevoel te luisteren. Dikke knuffel. :)

@Snne ik volg jou in dit topic en in dat van 15 t/m 30 april, zo spannend vind ik het. Zolang het tegendeel niet bewezen is, ben je zwanger!!

4. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16
    MITF het is dus nog weet iets heel anders begrijp ik nu! Het is ook zo ingewikkeld allemaal... Ik hoop gewoon voor jullie dat de uitslag uiteindelijk zo positief mogelijk is met een zo gezond mogelijk kindje aan het eind van je zwangerschap....knuffel voor jou!

Snne hoe gaat het nu?

Judith hoe gaat het met jou? Al een tijdje niks van gelezen volgens mij...

5. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Lenaroos, het hoeft niks te betekenen z'n onderbreking aangezien ik gewoon gezond ben... Thomas is nog niet getest dus voor het zelfde geld heeft hij het ook dat weten we niet.
    Er zijn heel veel afwijkingen met een x syndroom en het ligt er maar net aan of het de hele x is of een klein deel er van of weer meerdere delen ervan.
    Ik probeer op beide te posten en dit lange verhaal staat zelfs alleen hier.

Gingerale nogmaals dank je wel, lief van je.

Disi het is zoooooo ingewikkeld om het uit te leggen. Vandaag uit tekenen lukt niet hebben een verjaardag, maar zal deze week me best doen ;)

Nee klopt en ook niet van Dathi?

6. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik weet niet meer of ik het in dit topic al had gemeld maar de zwangerschapstest was eergister zo goed als negatief. Ik denk dus dat ik niet meer zwanger ben nu. Morgen vk bellen wordt niks moet morgen weer werken. Bel dinsdag wel even..
    Nadeel is nu dat we nu "moeten" wachten met zwanger worden tot eind jan/ febr. Ivm mijn werk. Anders moet ik met verlof in de zomer en dat is qua werk echt niet praktisch. Ik heb geen vast contract maar steeds (half) jaar contracten en als ik in de zomer met verlof zou gaan kan ik mijn baan wel vergeten. We kunnen helaas niet op alleen mijn vriends loon leven dus we hebben besloten om dan maar te wachten. Wel zuur maarja werk is ook wel belangrijk..

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Knuffel Snnee

8. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    Shit, snne! Ik vind het echt k*t voor je. En nu het werk er ook nog tussendoor :( sterkte ermee en met alle keuzes die je verder nog maken moet. Geef je ons een update als je nieuws hebt?
    Knuffel!

9. DienB

DienB Actief lid

17 apr 2014
    223
    0
    0
    Zorg, opstarten eigen kapsalon
    A'doorn
    Mamainthefuture wat een (voor mij) ingewikkeld verhaal. Wel fijn dat jezelf het gevoel hebt dat alles goed is en super fijn dat jullie de 24 weken voorbij zijn! Wat gun ik jullie een gezonde beeb in december!

Jeetje snne wat klote!! En dn krijg je gelijk dat gezeur met je werk tussendoor.

Hier is het momenteel weer alleen maar drukdrukdruk. Ik probeer op de dagen dat ik vrij ben wel elke dag een uurtje op bed te gaan liggen.
    Nog meer die extreme moeheid herkennen, of heeft het te maken met mijn gem. 45 urige werkweek :S

xx

10. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Heel veel sterkte Snne :(...

Dienb.., wow 45 urige werkweek.. Ik zou dat nu echt nooit volhouden.. Ben al van 32 uur naar 16 uur gegaan ivm vermoeidheid..
    Hoe houd je het vol?! Knap hoor!!
    Maar denk wel aan jezelf hè!!

Idd van sommigen al tijdje niks gelezen op forum..!

Vanavond begint de zwanger cursus, ben benieuwd!!

En donderdag komt de babykamer, kinderwagen en alle bijbehorende dingen whaaaa kan niet wachten :D:D

11. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Meiden ik ben er nog. Ik lees mee, maar ben mezelf niet echt meer.
    Dat ik zo stil ben is al niks voor mij.
    VOor mn idee was de zw.schap alleen in de nachten zwaar ivm mn benen en het spugend wakker worden..maar nu overdag ook. En ik kan het moeilijk accepteren dat ik weeeer niet kan genieten vh zwanger zijn.
    Mn buik groeit te hArd, kindje zit te hoog....ik ben echt achteruit aan het gaan in mn kunnen en daar kan ik me nog slecht aan overgeven. Veel huilbuien omdat ik dingen niet meer kan(afmaken).
    Lopen doet pijn,stekende pijn na een paar meter.
    Ik raak n beetje op....
    Sorry voor dit ego bericht

12. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Pff Judithvl ik snap je volledig hoor, wat een narigheid! Je wou juist zo graag genieten van je zwangerschap. Getver.

@Snne wat is dat balen!!! Komt ook megarottig uit met je werk nu. Shit zeg!!

@DienB ik ben ook vermoeider dan anders. Mijn werkweek lijkt wel wat op de jouwe geloof ik. ;) Normaal kost me dat niet veel moeite maar nu red ik het moeizaam. Wat ik wel vervelend vind is dat de vk vrij makkelijk zegt: geef toe aan je vermoeidheid. Dat gaat helaas niet altijd!

13. Zonnebloem22

Zonnebloem22 Actief lid

24 mei 2013
    315
    0
    0
    huisvrouw
    drenthe
    wat erg voor jullie Snne.. Knuffel !

@judithvl, wat naar dat het je zo tegenzit..

Met mij gaat het ook minder lekker op dit moment,
    erge pijn in rug en bekken nogsteeds,
    woensdag naar de fysio, ben benieuwd of ze iets voor me doen kan!
    ik ben wat scheef, vermoed dat daar de oorzaak ligt van alles..

Manlief doet me de sokken aan voor hij vertrekt en doet nu ook veel in huis, bukken gaat niet, en opstaan vanaf de stoel
    dat geeft erge pijnsteken :(
    daarbij draag ik de beeb naar binnen en die zit vrij hoog
    dus ook stekende pijn bij de ribben erbij.. jakkes..
    het ging zo lekker eerst..

14. Zonnebloem22

Zonnebloem22 Actief lid

24 mei 2013
    315
    0
    0
    huisvrouw
    drenthe
    Ik heb nog een vraag aan jullie,

moet je je zwangerschap eigenlijk ook melden bij je zorgverzekeraar?
    en bij je huisarts?

15. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Ja zonnebloem. Ik dacht dat je bij de zorgverzekeraar al voor de 16 weken moest doen. Huisarts is ook wel handig, mag je er eens heen meoten of medicatie voorgeschreven krijgen. Gouw doen dus :)

16. DienB

DienB Actief lid

17 apr 2014
    223
    0
    0
    Zorg, opstarten eigen kapsalon
    A'doorn
    Leuk me 84 alles binnen :D is ook alles klaar dan in huis?

Ja dat is werken, opleiding en voor mezelf werken..... ik kijk hoelang ik het volhou :S

Judithvl wat vreselijk kut! Heb je een fijne kring om je heen die je willen helpen?

Gingerale haha nee idd overgeven daaraan terwijl het je inkomen is en je er niet voor gecompenseerd wordt ;) wat zullen de klanten wel niet denken :S

Zonnebloem22 ik heb laatst de verzekering gebeld (agis) deze gaven aan dat ik niet had hoeven bellen.

xx

17. Zonnebloem22

Zonnebloem22 Actief lid

24 mei 2013
    315
    0
    0
    huisvrouw
    drenthe
    bedankt vd reacties, ik bel morgen wel even ;)

18. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Tis gewoon zwaar kut om (nu al) afhankelijk te moeten zijn van anderen...en mn lieve vriend werkt zn eigen over de kop om de verbouwing af te krijgen binnen 14 wkn en dan zit er boven in de kamer ,als ie klaar is,ook nog een emotioneel wrak.. Iedereen biedt hulp aan, maar iedereen heeft ookm zn eigen leven.... En het lijkt alsof het mee valt, ik blijf leuk glimlachen.....en savonds komen de tranen als er niemand bij is...

19. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Ahh Judith klinkt alsof je er echt helemaal doorheen bent!
    Balen dat je weer niet kan genieten van je zw.
    Maar alleen maar al zw zijn is zooo bijzonder!
    Ik heb hier ook veel pijn, dit is mijn 5 de week dat ik thuis ben en vanaf volgende week weer werken.
    Ik heb er zin in maar benieuwd of ik het lichamelijk ga redden!
    Uitgerekend dat ik nog maar 9/10 weken hoef te werken, ja ben al aan het aftellen!

Snne sterkte of succes want je hebt toch nog niet gebloed??

En volgens mij heb ik voor de rest op alles gereageerd via fb :)

20. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Jemig wat kut Judith...:(
    Hopelijk kun je je gevoel wel kwijt bij je omgeving..

Ik heb bij zorgverzekering ook niet doorgegeven dat ik zwanger ben..

Hopelijk helpt de fysio, zonnebloem..

Knap hoor dienb dat je het nog zo volhoud.
    Kamer is verder klaar w.b behang enzo..! Meubeltjes erin en daarna verder kijken. Naar de aankleding.

Succes gaab, hopelijk gaat het je goed af.
    Ik ben ook steeds aan het aftellen :D kan niet wachten tot verlof! Kijk er echt naar uit.. Even geen werk...heerlijk:)

Deel Deze Pagina