Hasuil welkom als je je gegevens in rood neer zet kan ik je op onze lijst zetten, zie pagina 7 welke gegevens ik nodig heb DienB haha ik heb ook wel bepaalde dingen die ik perse voor de bevalling gedaan wil hebben hoor :S @hier Jaaaaaaa laatste uitslag binnen, bloed onderzoek van mijn papa, en gelukkig heeft hij deze afwijking ook in zijn chromosoom, dus kunnen er vanuit gaan dat dit gewoon bij ons hoort en dat kleintje gezond is! Pfffff zo zie je maar weer waar mama gevoel goed voor is Natuurlijk weten we het pas 100% zeker of alles goed is als de kleine er is en hij zich goed ontwikkeld, maar de kans is zo mega klein dat het er heel goed uit ziet voor ons
wat een goed nieuws, super hoor MITF ! @Hasuil, welkom hier, leuk dat je mee komt kletsen. Ik ben weer bij de fysio geweest en moet Nog rustiger aan doen, nietmeer stofzuigen/ramen wassen, dat soort dingen, ook niet bukken/tillen enzo. Baal ervan, ega werkt heel veel en moet nu ook thuis vanalles doen ik vind het erger dan hij zef, maar toch.. ' het gevoel van thuis zitten en ''niks doen'' en hem dan vanalles vragen dat vind ik echt heel moeilijk !! Ondertussen heb ik ook nogsteeds vrij veel pijn helaas.
He bah zonnebloem wat vreselijk vervelend, weet dat het weer over gaat!! Vaak is je erbij neer leggen iets wat de klachten psychisch wat verminderd. Ik bedoel dat niet rot, maar op die manier heb je er minder last an en voel je je minder bezwaard succes en sterkte
Swimming en DienB zeker goed nieuws ben erg blij Vandaag mijn verjaardag en we zijn naar het dolfinarium geweest zo leuk! Zoonlief ook nog gedragen in mijn nieuwe doek hij vond het heerlijk, heeft zelfs geslapen op mijn rug Helaas nu alleen last van me bekken auw!
Welkom hasuil! Voor de gene die niet op fb zitten ik heb zwangerschapsdiabetes. Moet 5 dagen nuchter prikken en 1,5 uur na elke maaltijd. Morgen mijn laatste dag en dan vrijdag telefoontje van de diabetes vp. Dan hoef ik maar om de dag te checken maar wel tot de bevalling en om de week naar diëtiste. Eerlijk het is prima te doen mijn waardes zijn allemaal in orde. Heb halve pizza gegeten en ook een keer patat om te kijken hoe ik daar op reageer maar ook toen zat ik nog netjes binnen de waardes
Inderdaad dat klopt!, en ik ben er blij mee dat dit uitgevonden is! heel veel vrouwen lopen met dit probleem maar je hoort en toch nog weinig over, desdochters krijgen ook vaak een cerclage i.v.m baarmoedermondzwakte
ik snap je gevoel ik zit met hetzelfde, onmacht maar het is voor een goed doel, en ik zeg steeds hier thuis, straks haal ik het allemaal in!! hoop dat de pijn afzakt, warm bad?
heb ik gedaan, hoop dat het goed is, onderaan de lijst gevuld op pagina 7, ik moet er even inkomen, en zit niet elke dag achter de pc, zal alle berichtjes meelezen en leuk om te lezen dat het zo goed gaat met iedereen, ondanks de kwaaltjes....meiden we gaan ervoor!!
Hasuil, welkom! ik zou niet ons vorige topic lezen, dan heb je nog zo'n 5000 berichten te gaan Voel je je verder goed? Wordt dit het zusje van een zusje of broertje?
Gaab deze vorm van diabetes gaat toch weer over na de zwangerschap. Super dat je het goed vol vindt te houden! Nou hopen dat het allemaal binnen de waardes blijft. Idd hasuil wat fijn dat het bestaat en dat het bij jou toegepast wordt Luckymartine hoe is het verder met jou? Ik heb me vanmorgen op het werk ziekgemeld, ik blijf erg slecht slapen waardoor ik gewoon geen energie meer heb, ook niet voor leuke dingen, en gevoelige harde buiken als gevolg. Morgen in gesprek met mijn leidinggevende. Gelukkig snapt ze het en staat ze achter me. x
Oh wat vervelend, DienB! Wel om jezelf en je kleintje denken, hoor! Rusten is heeel belangrijk nu. Hier gaat t ook wat minder. Ik moest stoppen met werken ivm beginnende zwangerschapsvergiftiging. Ik heb veel te hoge bloeddruk en eiwit in mn urine vrijdag moet ik naar de gynaecoloog en die gaat mij, mn bloed en urine opnieuw onderzoeken.. Ik hoop dat het niet erger wordt, want ik ben nu 3 dagen thuis en verveel me al.. Maarja, je doet alles voor je kleintje he
Luckymartine wat vervelend zeg, het zit zo weer niet mee, succes en sterkte en ik duim voor je dat het niet erger wordt. Biebs heeft vanmorgen uitgeslapen het was vandaag 6 uur x
He meiden, Ik ben dus niet de enige die langzamerhand aftakelt Ik lees alle dagen mee hoor, maar alles is me te veel,dus reageren komt er niet erg van. Omdat mijn buik zo hard groeit, krijg ik minimaal 2 groeiechos,wk 30 en 34. Ik kon het vanmorgen niet droog houden bij de vk. De harde buiken, het continue bewegen in mn buik eist zn tol. Ik kom niet aan rusten toe omdat de kleine protesteert... Vanaf vandaag alle dagen 2 uurtjes werken in de ochtend , niet meer smiddags,zodat,als de kleine het toelaat en er hier niemand voor de verbouwing bezig is, ik smiddags kan rusten... Pffff nog 3 maanden....
Gaab ik vond het prikken zoooooo vervelend om te doen maar gelukkig vind jij het mee vallen Hasuil ik zal je zaterdag op de lijst zetten ik doe dat namelijk 1 keer per week maar gaat goed komen DienB goed gedaan fijn dat ze achter je staat Luckymartine ik vond het juist heeeerlijk thuis! Maarre suc6 morgen. Judithvl volgens mij takelen we allemaal af Maar dikke knuffel voor jou, goed je rust pakken misschien wordt het allemaal een beetje beter.
Hasuil welkom! Judith bah wat vervelend meid! Ennuh die waterlanders bij de vk... Goed zo! Gewoon eruit gooien wat je dwars zit. Ik hoop dat het minder weken je goed helpt een je wat meer aan je rust toe komt. Knuffel! Dienb om 6 uur al wakker van de baby? Pfff van mij mag die van ons zich wel wat vaker laten voelen maar als ik dat zo lees dan denk ik ook weer van hmmm hou je nog maar mooi rustig... Fijn dat je leidinggevende achter je staat, gesprek verder ook goed verlopen? Hier alles goed, steunkousen aan laten meten tegen mijn blauw beaderde benen (kuiten, bovenbenen én billen zitten er onder) over ongeveer 2 weken krijg ik ze... Verder bijna elke ochtend nog (weer) spugen maar dat komt bij mijn verkoudheid weg denk ik... Vorige week ziek geweest en dit zijn de naweeën
Judithvl wat vervelend! Hopen dat dit voor nu in elk geval de oplossing is en het voor je werkt! Haha ja meer bewegen, ben er heus blij mee hoor, biebs doet het goed maar 6 uur ben ik al blij mee, het is veel vaker 4 uur en woensdag 3 uur Disi hopen dat het spugen snel weer klaar is bleh.. Bij de cursus vanuit de pop werd al aangegeven dat het niet verstandig is om op deze manier door te blijven lopen, heb ook een afspraak staat met psychiatrisch verpleegkundige. Ik werk met ingang van vandaag wisselend 4 uur en 5,5 uur per dag. Ik moet zeggen dat dat een hoop rust geeft in mijn hoofd, omdat ik nu elke middag kan gaan liggen en op die mannier ook weer van leuke dingen kan gaan genieten. x