Disi he getver zeg! Hopelijk snel helemaal beter. DienB goed zo! Goed dat er wat aan gedaan wordt. En jullie beep wordt een nachtbraker
Disi,ik heb je n pb gestuurd voor aanmelden vd fbpagina.dan zit ik toch bij de goeie? Het word hier wel heel erg rustig op t forum
Hier ook een kleine aftakeling. Bij het opstaan vanuit lighouding op de bank of bed doen mijn liezen pijn en dat voel ik ook ligt met lopen. Echt vreemd, het lijkt wel een soort spierpijn.
Didi het zit echt onderin me lies op de hoogte van me schaambot. Denk je dan nog aan bandenpijn? Ik ga het as woensdag even aangeven bij de verloskundige. Merk nu wel dat het na het slapen erger is.
Zo ik heb al een aantal keren geprobeerd te reageren maar het wordt steeds zo'n lang verhaal dat ik het maar opgeef, haha. Hier gaat het niet zo lekker als ik graag zou willen. Heb mijn grenzen wel degelijk ontdekt maar ik ben er wel aan onderdoor gegaan voor ik eraan toe wou geven... Ik wilde gewoon zo graag de dingen doen die ik normaal ook zou doen (voor iedereen zorgen, gewoon mijn werk doen, het huishouden, de normale dingen, klussen op de babykamer). Ik liep er op een gegeven moment gewoon tegenaan dat ik totaal geen energie had, de hele dag door misselijk was en nog geen arm meer kon optillen. Door de maagoperatie die ik gehad heb kan ik niet gewoon overgeven en dus bleef ik maar kokhalzen, je voelt je maag samentrekken en het naar boven proberen te halen maar het moest van te ver komen dus blijf je maar misselijk. Lichamelijk en geestelijk was ik echt helemaal op. Ik zag er ook echt niet uit. Geen kleur meer, grauw... Op een gegeven moment waren we een dagje uit en ben ik flauw gevallen. Toen ben ik naar de huisarts gegaan en heb ik aangeven gewoon niet meer te kunnen functioneren. Ze denken dat het een combinatie is van zwangerschapskwalen en de lichamelijke gevolgen van de operatie die ik gehad heb. Mijn suiker, ijzer en bloeddruk waren allemaal te laag. Inmiddels ben ik 50% aan het werk en thuis moet ik ook rustig aan doen. De gevolgen wanneer ik dat niet doe heb ik wel gemerkt. Wanneer ik gewoon maar door ga krijg ik de dag erna echt veel buikpijn, zo erg dat ik niet weet waar ik het zoeken moet. We zijn zelfs een aantal keren op de huisartsenpost geëindigd. Van mijn man mag ik dus zowat niks meer doen (anders moeten we straks weer naar het ziekenhuis)... Het lastige vind ik dat iedere dokter een andere redenatie heeft waar het van komt (het komt door je maag/darmen, het komt door het snelle groeien van de baarmoeder, je kindje is te beweeglijk) en ik alleen maar weet wat ik voel... Maar goed ook leuke dingen... De babykamer is ver klaar!
Hoi meiden! Zo ik ben hier lang niet geweest. Sinds de vakantie heb ik thuis een nieuw ritme ontdekt wat me heel goed doet. En in dacht er gewoonweg niet meer aan om zp te checken @xlns. Wat heftig dat je hier doorheen gaat. Sterkte Het is voor heel veel meiden al echt zwaar lees ik! Is het aangeven en aanvoelen van de nieuwe grenzen voor jullie ook zo'n omschakeling? Goed dat jullie minder werken of zelfs stoppen met werken. Rust is echt het beste medicijn he. Ik voel me nog verbazingwekkend goed moet ik zeggen. Misschien heb ik mijn deel al gehad bij zws 1 en 2 Toen zat ik ook al thuis met soms verplichte bedrust van dagen. Nu werk ik nog! 3 dagen, 8 uur pd. Ik mag gelukkig wel later komen als dat nodig is, En 2 uur eerder naar huis om thuis (op de bank) verder te werken. Ik ben zo dankbaar dat ik 'alles' nog kan. Ik moet het allemaal wel trager en minder intensief doen, Maar het gaat nog De baby groeit goed, is super bewegelijk, heeft 3x per dag de hik. M'n buik groeit heel hard, en ik krijg zoveel reacties op m'n buik, echt leuk. Dat is ook nieuw voor me. De vorige twee x zat ik thuis en kreeg ik vooral medeleven van bezoek. Ik kwam amper buiten, zag niet veel mensen. Best triest was dat. En nu kan ik nog werken en fietsen etc. Ik geniet er echt van! Ook met de andere twee kids is het heerlijk. Die geven m'n buik/baby dagelijks aandacht, kusjes en knuffels. Ze weten dat het een broertje is, en zijn al helemaal gewend aan het idee. Ml en ik zijn ook gewend en ik vind het zo leuk. In de avonden heb ik wat vaker harde buiken en pijn in m'n buik en rug. Daarom ga ik standaard met een kan thee en m'n haakwerk in de relax stoel zitten. Met m'n iPad naast me en ml erbij is het goed door de avonden heen te komen Ik haak me suf, en maak leuke dingen waar ik direct resultaat van zie en blij van wordt. Ik heb ontdekt dat ik overdag niet moet gaan liggen en ook in de avond ga ik niet meer liggen op de bank oid. Ik blijf opzitten. En zo heb ik al weken lang geen onrustige benen meer. Met als resultaat dat ik fantastisch goede nachten heb! Ook weer een punt waar ik super dankbaar voor ben. M'n nachtrust is echt belangrijk Nou dat was m'n update. Ik zal zeker blijven bijlezen, Maar ik ben niet zo actief hier. Ik wil alle meiden sterkte wensen! Luister goed naar je lichaam, echt. Probeer te genieten (van de kleine dingen). Nog (minder dan) 3 maanden en dan is deze bijzondere en intense periode voorbij. Daarna duiken we (na een intense bevalling) direct in het moederschap, wat ook zeer bijzonder, heftig en intens is. Dus leef met de dag, er is altijd wel iets moois uit te plukken om je aan vast te houden. Groetjes!
Wat n prachtige babykamerfotos!!! Ik snap dat je partner wilt dat je niks meer doet!!! Luister alsjeblieft.....straks kan je in t zh blijven om vroegtijdige bevalling te remmen oid.....dat wil je echt niet!!!!! Ik vind het ook moeilijk te accepteren dat gewoon niet alles meer kan...n gevoel van falen, frustratie...maar je hebt geen keus. Het is zoals het is... Elionorah, Ik wou dat ik op die manier van mn onrustige benen af kon komen.... Elk uur, echt elk uur word ik wakker en sta ik te strekken, maar soms ben ik zo moe..... Ik ben nu bij acupunctuur bezig. Tot nu toe geen resultaat, maar verder heb ik alles geprobeerd, dus ik ga er nog even mee door Ik doe n moord om 1 nacht te mogen doorslapen na 27 weken...
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 28 november ♥ - Meg | 31 jaar | 1e kindje | Jongen 1 december ♥ - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje | Jongen ♥ - Lentekind85 | 28 jaar | 2e kindje | Jongen ♥ - Hbz | 27 jaar | 1e kindje | Meisje 2 december ♥ - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje | Jongen ♥ - Judithvl | 34 jaar | 3e kindje | Jongen ♥ - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje | Jongen 3 december ♥ - Pindatjuh | 25 jaar | 1e kindje | Meisje 4 december ♥ - SharJohn | 21 jaar | 1e kindje | Meisje ♥ - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje | Jongen ♥ - Zonnebloem22 | 30 jaar | 1e kindje | Verrassing ♥ - Ikke31 | 31 jaar | 1e kindje | Meisje 5 december ♥ - DienB | 29 jaar | 1e kindje | Verrassing 6 december ♥ - Me84 | 30 jaar | 1e kindje | Verrassing 7 december ♥ - Lavina | 32 jaar | 1e kindje | Verrassing 8 december ♥ - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje | Meisje ♥ - Xlns| 34 jaar | 2e kindje | Meisje 9 december ♥ - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | Meisje 10 december ♥ - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje | Meisje ♥ - Pipelina | 34 jaar | 4e kindje | Meisje 11 december ♥ - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje | Meisje 12 december ♥ - Disi | 34 jaar | 4e kindje | Verrassing ♥ - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje | Jongen 13 december ♥ - GingerAle | 27 jaar | 1e kindje | Meisje ♥ - Mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje | Jongen| 14 december ♥ - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje | Jongen ♥ - Swimming | 28 jaar | 1e kindje | Jongen ♥ - Hasuil | 35 jaar | 2e kindje | Meisje 15 december ♥ - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje | Jongen 19 december ♥ - Lianneke | 28 jaar | 1e kindje | Meisje ♥ - Sem25 | 25 jaar | 1e kindje | Meisje 21 december ♥ - Ellie86 | 27 jaar | 2e kindje |Jongen Totaal aantal zwangere dames: 32 | 13 Jongens | 14 Meisjes | 5 Verrassingen ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ -Lavina, -Swimming, -26mei, - Lenaroos, -Roja, -Anne86, -Familievdlaan, -Gaab27, -Ellie86, -Xlns, -DienB, -GingerAle, -Hbz Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - KellyK (5 weken) - Smnee (5+3 weken) - Lucky Star (8+1 weken) - Knorretje24 (8+1 weken) - Sarah0023 (10+2 weken) - Snne (9 weken) - Marjolein33 (10 weken) - Jonean (13+6 weken), trisomie 13 OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD
♥♥♥ AFSPRAKENLIJST ♥♥♥ 9 september - Me84 | controle verloskundige - Zonnebloem | controle verloskundige 10 september - Mamainthefuture | 3D echo - Swimming | controle verloskundige 11 september - 26mei | controle verloskundige + groei echo - DienB | controle verloskundige 20 september - Swimming | 3D echo 24 september - Luckymartine | groeiecho 25 september - SharJohn | 30 weken echo ivm ligging placenta
Judithvl is zeker rustig hier, daarom ben ik ook maar op fb gegaan merk ook dat ik gelijk minder op zp kom Ik stuur je wat sleepydust zodat je een keer lekker kan slapen! ************ (dat is de sleepydust ) Swimming ik herken dat heel erg, komt idd vanuit je banden. Er loopt een band vanaf je navel naar je lies en dat voel je. Is niks aan te doen gaf mijn vk aan helaas. Xlns Jakes niet fijn meid je zo voelen! Nu maar goed rustig aan doen zodat je je beter voelt, maar is natuurlijk wel zwaar kl*te! Elionorah mijn grenzen aangeven is niet een sterk punt van mij haha ik wil niet "zwak" zijn.... Maar dit kan niet meer, dus ik MOET met me baas gaan praten en het erge is waarschijnlijk snapt hij me volledig maar het is mijn eigen knop Hihi.... Het is bij mij zo anders dan de eerste daar liep ik fluitend door de zwangerschap! (Op zwangerschapsdiabetes na dan) maar ik geniet er ook weer van hoe dubbel haha. Vind het heerlijk om zwanger te zijn en die schopjes en bewegingen te voelen Fijn dat jij je heel veel beter voelt en leuk hoor haken! Ik wil een kleurboek komen om lekker te gaan kleuren en schilderen daar ontspan ik van en ga lekker vaak in bad.
ik ben hier nog wel heb alleen weinig te melden.. de fysio houd mij onder behandeling vanwege de pijn en de stijve spieren rondom mijn bekken. morgen controle vk, ben benieuwd weer
Ik ben weer terug van een heerlijke ontspannen week Spanje...!!! Zoo genoten samen en heerlijk gerelaxt..!! Nu nog lekker weekje vrij! Welkom hasuil!! Verder lukt het me nu even niet overal persoonlijk op te reageren.. Lees en merk dat het nu toch echt wel zwaarder begint te worden voor velen... Vervelend..maar zet hoe dan ook zwangerschap op nr 1 en voel je niet zwak als iets niet lukt of wil.. Hier ook last van Bekken/rug... Nog steeds die vermoeidheid... Blijf tot aan verlof 50% werken.. Nog 6 weken..Aftellen!!! Morgenochtend weer controle bij vk..! Sorry ego berichtje... Volgende x weer uitgebreider
Ik word ook regelmatig midden in de nacht wakker geschopt @MITF, Dat is precies wat ik ook ervaar. Je bent zo gewend om alles te kunnen doen wat anderen van je verwachten. Het is moeilijk om te zeggen, nee dat kan ik nu niet. Je denkt dan zelf meteen dat anderen dan denken dat je er gewoon geen zin in hebt of niet wilt. @Disi, je hebt pb terug Ik vind het zo'n fijn gevoel dat het kamertje nu zo ver af is. Heerlijk om er even rond te hangen, even in de kast te kijken naar alle spulletjes. Mijn zoon (5) vind het maar niks, veel te veel roze, hahaha. Hij vind dat er jongens dingen moeten komen. Ik moet sowieso uitkijken met hem hij is de laatste tijd erg... creatief. Hij tekent graag, maar dus ook op objecten anders dan papier. Pfff... Ik denk dat ik een halve hartverzakking krijg wanneer ik een mooie, goed bedoelde, tekening op de muur van de babykamer vind.
Ik hoop het niet mamainthefuture Wat een mooie lieve babykamer xlns, maar wat rot dat je je zo voelt! Wat super dat je de manier hebt gevonden om zonder zere benen in slaap te vallen elionorah!! Haha succes met je zoon en hem weghouden met de kleurtjes bij de babykamer Misschien als je alleen het roze potlood laat liggen dat hij het wel laat x
Hallo dames, Ik ben er ook nog steeds en ik lees ook nog mee. De kleine is flink aan het bewegen en schoppen. Echt een heerlijk gevoel. Ik heb eigenlijk niet zo veel te melden. Het gaat hier zo z'n gangetje. Ik heb momenteel vakantie. Lekker alles rustig aan doen. Ik voel me eigen heel goed. Ben benieuwd hoe het na me vakantie met werken gaat. Werk in de oudere zorg dus zwaar werk. Tot voor me vakantie ging het goed. Wel moe na het werken maar dat is niet gek. Afgelopen week weer bij de vk geweest. Alles was weer goed. Kleine doet het goed. Verder ben ik druk aan het haken voor de kleine. Erg leuk en ontspannend om te doen. Me bugaboo Buffalo is bezorgd van de week. Helemaal blij. Ook is het ledikant bezorgd. Van de week samen met mijn moeder voor de kleine geshopt. Nu hebben we ook alles voor de wieg. Heerlijk is dat. Gister al wat gewassen voor de kleine kon het lekker buiten drogen. Verder wil ik ook op Facebook. Het wordt hier aardig stil. Volgende vk bezoek is 23 sept