Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014 deel2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Me84, 21 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Me84 fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad!
    Merk dat als me man elke avond voor het slapen me onderrug masseert dat ik minder tot geen last heb van me bekken dus hij is de Sjaak ;)

Swimming gelukkig wordt ik er niet wakker van, maar zou ook niet kunnen slapen nu... Kleine man is veel te druk :( :)

Xlns ja idd, ik heb liever dat de vk bijv zegt ik verplicht je rust je mag nog maar zoveel uur werken ofzo.... Dan kan ik zeggen tja de vk zegt dat ik niet meer mag werken ofzo :S gewoon zodat ik niet zelf verantwoordelijk ben ofzo..... (Heel fout natuurlijk)
    Misschien je zoon een mooie tekening laten maken voor zijn zusje en een stoerder meisjes pakje laten uitkiezen ;)

Dathi fijn dat alles goed is :) stuur disi even een pb met je fb naam, kan zij je toevoegen ;)

2. Zonnebloem22

Zonnebloem22 Actief lid

24 mei 2013
    315
    0
    0
    huisvrouw
    drenthe
    ik ben vanmorgen weer goedgekeurd en de beeb ook :D

Ook nog een leuk nieuwtje,
    Mijn zusje is ook zwanger :D zei is eind maart uitgerekend :)

3. hasuil

hasuil Lid

7 apr 2014
    10
    0
    0
    hey hey wat gaaf, zo hier ook ik en mijn nicht oma van 85 vind het super!!! leuk leuk

4. hasuil

hasuil Lid

7 apr 2014
    10
    0
    0
    het is tien jaar geleden dat ik zwanger was...maar er is zoveel nieuwe dingen te zien en te koop in de babywereld...een babysenseo e.d. doen jullie daar ook aan mee? en een hemeltje is dit nodig?
    wel ben ik fan van de aerosleep!!! jullie oook??
    gr susan

5. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    De aerosleep wordt afgeraden door zowel onze vk als kraamzorg. Deze gooien hem eruit. Misschien eerst ff checken hoe die van jou erover denken voordat je geld uitgeeft en het vervolgens niet (mag) gebruiken.

Hier ook weinig nog te vinden op zp. Sorry. Gaat allemaal z'n gangetje. Zit nu middenin m'n twee weken vakantie. Heerlijk. Enorm aan het wassen, klussen en tutten op de babykamer. Hij is bijna klaar. Plaats dan ff een foto.

Wat leuk zonnebloem, tegelijk zwanger met je zusje! Gefeliciteerd.

6. Zonnebloem22

Zonnebloem22 Actief lid

24 mei 2013
    315
    0
    0
    huisvrouw
    drenthe
    @Hasuil, dat is ook bijzonder zeker voor je oma !
    mooi dat ze dit nog mee mag maken.
    Babysenseo?? dat zegt mij niets..
    hemeltje heb ik niet en wij hebben gewone matrasjes voor de wieg en het ledikantje.

Dankje @26mei :)
    wat heerlijk he lekker met de babykamer/spulletjes bezig
    ik ben er ook mee bezig nu,
    schrok laatst alleen wel een beetje van de hoeveelheid kleertjes.. pfff heb Echt veel haha..

7. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ons ventje is weer helemaal goedgekeurd.

Groeiecho op 8-10-2014

8. Zonnebloem22

Zonnebloem22 Actief lid

24 mei 2013
    315
    0
    0
    huisvrouw
    drenthe
    wat heerlijk Swimming !!

30 september controle vk

9. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ons kamertje. Bijna af op het schapje en de muur sticker na.

:D:D:D

10. Zonnebloem22

Zonnebloem22 Actief lid

24 mei 2013
    315
    0
    0
    huisvrouw
    drenthe
    prachtig zeg !!

11. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden
    Hier nog even een update.
    Ben vanochtend bij de vk geweest officieel zou ik vandaag mijn eerste echo hebben met 7 weken en paar dagen. Moest voor deze afspraak nog even een zw. Test doen om te kijken of er nog hcg aanwezig was. Deze was negatief maar na overleg met de vk leek het haar wel verstandig dat ik toch vandaag wel naar de afspraak zou komen. Om te kijken of er nog rest weefsel te zien was en om het goed af te sluiten. Op de echo bleek dat alles mooi schoon was. Ook hebben we het even gehad over hoe nu verder. Het schijnt dus dat je na 2 of meer miskramen al voor extra onderzoek naar een gyn mag. Ik dacht dat pas was na 3 of meer mk's. Het hoeft nu niet en mag ook over een paar maanden als ik het toch nog zou willen. Zoals ik er nu in sta wil ik dat nog niet. Het is wel fijn dat de mogelijkheid er iig is. 2 mks hoeft niet te betekenen dat er iets mis is. Kan 2 keer gewoon dikke vette pech hebben gehad. Nouja het is fijn om het zo even afgesloten te hebben. Dat wilde ik jullie nog even laten weten :)
    Kom afentoe nog wel eens even buurten hier.
    Liefs Snne

12. Zonnebloem22

Zonnebloem22 Actief lid

24 mei 2013
    315
    0
    0
    huisvrouw
    drenthe
    wat jammer nou Snne..
    wel ''fijn'' dat alles er goed uitzag verder.

ik heb ook 2x een mk gehad en nu is alles oke
    hopenlijk is dat tzt bij jou ook zo !!

13. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Mooi kamertje swimming!
    Bij ons moet de aankleding nog helemaal..! Neus wel wat rond steeds :) is te leuk!!

Dat is wel bijzonder zonnebloem, samen met je zusje! Wat leuk!

Hasuil, wat is babysenseo!?
    Areosleep heb ik wel,gekregen van mijn zus die dat nog had..
    Zal eens overleggen met kraamzorg en vk hoe zij erin staan..

Heeft iedereen al intake van de kraamzorg gehad? Ik heb namelijk niets meer gehoord..:( Zal ik erachteraan moeten al? Of kan het nog wel..

Controle vk dinsdag was ook alles goed!! :)
    29 sept afspraak vk

Laatste daagjes nog genieten van de vakantie...
    Straks nog6 weekjes werken en dan verlof!!!! Heeeerlijk!!!! Kan me niet snel genoeg gaan.

Ik hoop dat je gauw van een goede zwangerschap mag genieten Snne..!
    Lief dat je ons zo op de hoogte houdt..
    Hopelijk kun je het allemaal wat een plekje geven...!!

14. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Hier ook nog niks gehoort van de kraamzorg. Volgens mij komen ze bij 7 maanden langs. Nog ruim 4 weken voor een afspraak te maken dus. Ik wacht af.

Net op controle geweest bij de vk. Zouden een groeiecho krijgen omdat de kleine zover op groei voor leek te liggen vorige keer. Echter toen ze m'n buik ging voelen leek alles weer binnen schema. De laatse 3 weken is hij niet hoger gaan zitten maar wel wat breder. Daarnaast erg ebwegelijk en sterkte hartslag, dus we zijn helemaal blij. Natuurlijk jammer dat we haar niet even mochten 'zien' maar dat is nu gewoon niet nodig. Moet helaas nog wel de glucose test doen (morgen) i.v.m. suiker in de familie. Nou ja wat moet dat moet.
    Misschien gaan we nog een pretecho plannen trouwens :)

Volgende controle vk 01-10.

Snne hoop echt zo voor je dat het idd dikke pech was. Heel veel succes!

15. DienB

DienB Actief lid

17 apr 2014
    223
    0
    0
    Zorg, opstarten eigen kapsalon
    A'doorn
    Snne hoop dat je snel van een goede zwangerschap mag gaan genieten!!!

Mooi kamertje!

Ik moet alleen de lakentjes en dekentjes nog.

Wat leuk samen zwanger zijn :D

Hier gaat alles nog goed met 50% verzuim, had ik echt veel eerder moeten doen..... maarja

x

16. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Even een update.
    Hier word over 2 weken box, wieg en nieuw bed voor dochter geleverd en wat kleine dingen zoals deken etc.
    Dan gaan we alles in elkaar zetten en hun kamer pimpen :)
    Als de baby door slaapt gaat hij namelijk bij zijn zus op de kamer, we hebben maar 2 slaapkamers.
    De bedoeling is over half jaar verhuizen dus misschien blijft de baby te die tijd wel gewoon bij ons op de kamer.

Kraamzorg hier ook nog niks van gehoord maar wacht nog even af.

Vandaag bij de diëtist geweest ivm zwangerschapssuiker.
    Mijn waardes zijn allemaal goed dus hoef nog maar om de dag te prikken. Wel was ze er niet blij mee dat ik 1,5 kg was afgevallen maja lijkt me logisch dat je afvalt als je gezond moet gaan eten en het daarvoor niet deed.

Ik zit voornamelijk op fb heb nu dus ook op nieman gereageerd want volgens mij zit het grootste gedeelte daar ook.

Alleen Snne sterkte voor jou meid!!

17. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Zonnebloem leuk :) wordt je voor het eerst tante? Gefeliciteerd!

Hasuil ze raden idd aerosleep af aangezien het nooit letterlijk met baby's is getest dat ze er doorheen kunnen ademen.... Is natuurlijk ook niet te testen. Ik heb er zelf dus niet 1.
    Hemeltje heb ik wel maar gewoon omdat ik dat leuk vind staan haha.

26mei leuk hoor klussen in de babykamer :) ben benieuwd naar een foto :) gek dat ze dat toch niet ff met een echo hebben gecheckt ;) en wel jammer natuurlijk. Succes morgen :(

Swimming fijn dat baby goedgekeurd is :) kamer had ik op fb al gezegd enne tekst is ook heel leuk :p

Snne lief dat je nog even van je laat weten, ik hoop dat je je snel weer als zwanger kan melden, mijn duimen draaien in elk geval!

Me84 ik heb in oktober pas mijn intake, maar misschien kan je eens een belletje wagen ;)

DienB fijn dat het nu beter gaat :) ik moet nog steeds in gesprek me baas en ik lopen elkaar elke keer mis grrrr...

Gaab dat afvallen heb ik ook gehad.... Maar ja ik was onderhand bang om te eten omdat ik niet wilde dat me suiker te hoog was, dus werd een beetje paniekerig.... Maar toen heb ik zelf een test gedaan door redbull te drinken en mijn suiker bleef goed Hihi dus ik durfde weer te eten :D

lijst werk ik zaterdag bij, fijn dat jullie alles in het rood zetten :) (expres in blauw zodat het weer voor jullie opvalt haha)

Hier nog een echo foto van gister! In vergelijking met mijn zoontje.

18. DienB

DienB Actief lid

17 apr 2014
    223
    0
    0
    Zorg, opstarten eigen kapsalon
    A'doorn
    volgende afpsraak vk is 30 september

Dat was ik nog vergeten neer te zetten.

Snel met je baas gaan praten, anders stuur je een mail of bel je hem om een afspraak te maken, zo heb je een vooruitzicht wat maakt dat je het soms beter aan kunt.

x

19. Zonnebloem22

Zonnebloem22 Actief lid

24 mei 2013
    315
    0
    0
    huisvrouw
    drenthe
    @Me84 Ik kreeg destijds een bevestiging v inschrijving
    van de kraamzorg, daar stond bij in de 7e maand intake
    dat kan dus nog ;)

@Mitf: nee ik ben al een keer tante ;)
    maar niet van mijn zusje.

Wat een leuke foto's zo bij elkaar, zie wel wat overeenkomsten
    spannend of ze straks ook echt op elkaar lijken !

20. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    @Me84 Ik denk dat ze daarvoor wel contact opnemen met jou. Mij belden ze kort na de inschrijving al en ik heb de afspraak staan op 23 september, maar je hoeft er iig niet zelf achteraan zover ik weet.

@Snne, ik zou me ook niet meteen laten onderzoeken hoor. Het lijkt me niet dat er per se iets aan de hand hoeft te zijn.

Deel Deze Pagina