16 t/m 31 oktober 2014 mama's ik voel me een beetje eenzaam zo, wie sluit aan?! Bevallingslijst 20 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje
Ik hoop ook dat ik volgende week aan mag sluiten! Als het zo is zou ik ook op de 20e uitgekend zijn Maar nu nog even geduld!
Jaaa!!!!!! Ik kan aansluiten!!!! Vanochtend positief getest en als t goed is ben ik 17 oktober uitgerekend
Dank je! Jij ook gefeliciteerd! Ik ben al mama van een dochter van 6 (bijna 7) en sterrenkindje in oktober 2012 geboren met 23 weken. Is het voor jullie de eerste?
Opzich niet echt last van kwaaltjes. Wel flink onaangenaam gevoel in m'n onderbuik, menstruatieachtige druk zeg maar en last van m'n onderrug. Verder (nog) niks . En jij?
ik heb een paar dagen na de innesteling wel last gehad van mijn borsten en ook die buikpijn maar nu niks meer wat me dan ook weer heel onzeker maakt! dus eigenlijk heb ik liever heel veel kwaaltjes
Heeey Dames! Dit wordt met godswil mijn eerste kindje Als het goed is ben ik 18 oktober uitgerekend Ik ben 23
Gefeliciteerd Zebra en Wortel! Als ik morgen weer zo'n test heb, kom ik er ook bij . Ik ben pas 9 DPO, dus het is nog onzeker . Kids: Dochter van 2 jr en 9 maanden. Kwaaltjes: lichte kramp en drukkend gevoel in mijn buik. Grieperig ook, maar dat staat er los van denk ik en als laatste gevoelige voorgevel.
Dank jee jij Ook meijke! Ziet er goed uit! Alle dames gefeliciteerd!! Niet gedacht dat ik me bij dit groepje mocht aansluiten haha helemaal happy!
Bevallingslijst 17 Oktober. Worteltje13 - ?? Jaar - ?? Kindje 18 Oktober. KimmyLynn - 23 jaar -1e kindje 20 Oktober. 0Zebra0 - 26 jaar - 2e kindje K dacht k zet het ff alvast op volgorde voor je zebra hihi
haha ja he, hoop dat de lijst nog heel erg lang gaat worden! al een idee wanneer je de vk/gyn gaat bellen KimmyLynn ?
Ik denk morgen of is dat te vroeg? Geen idee moet dat via de huisarts of mag dat regelrecht bij de vk? Zebra We moeten alle zwangeren ff in de gaten houden haha
Je kunt meteen de verloskundige in de buurt bellen ik wacht denk ik tot donderdag. Ik vind het nog zo pril.. maar ben zo nieuwsgierig wanneer een eerste echo
Jaa donderdag is ook beter denk ik Ik las op internet dat rond week 10 de eerste is En dan week 20 weer In Principe als ik het goed heb