@Smnee balen van het ziekenhuis zeg, hoop dat je ze morgen wel te pakken krijgt! Enne weet niet of ik nou eerder gezegd had of niet maar ben dan 7+5 ofzo met de echo. @Snne ik merk ineens toch ook wel alle luchtjes, vanmiddag een vieze schoonmaaklucht bah en mijn moeder rook het niet eens haha @MG87 spannend ben benieuwd wanneer je mag @Me84 netjes dat je nu gestopt bent met roken, en meestal is 1e echo idd pas wat later. @Elionorah Mooie test! En fijn dat je voor vroege echo mag komen @Besloten club, ben ik ook niet zo'n fan van sorry, je ziet de banners idd niet en is toch anders reageren dan hier. Ik zorg gewoon dat ik niet teveel details hier vertel maar voor zover ik weet zit er hier geen bekende van mij, behalve degenen die het toch al weten
Ik moet ook maar eens bellen.. Stiekem durf ik niet omdat ik bang ben voor een leeg vruchtzakje of geen hartslag. De echo die ik had toen m'n miskraam kwam was zo zielig. Helemaal stil in vergelijking met de eerste echo waarbij het hartje zo mooi klopte. Ik vind het gewoon een beetje eng en heb er een beetje een knauw van gekregen. Maar ik ben ook heel benieuwd en superblij natuurlijk!
Ik ben ook erg bang dat ik weer een echo heb waar niks goeds op te vinden is. Ik droom echt van een hartje maar ben toch bang dat ik weer pech heb. Laat het alsjeblieft snel zo zijn. Nee ik snap je! Het is ook zo spannend.
Ja, Smnee, er is niets mooiers dan dat ieniemienie hartje zien kloppen. Alsof er een lichtje in je buik zit <3 Ik hoop zo voor je dat het goed zit! En voor mezelf ook natuurlijk, hihi. En voor alle dames hier
Het is inderdaad wel erg jammer dat een besloten club niet gewoon hetzelfde is als zo'n topic. Dat was een stuk leuker geweest! Snap ook biet zo goed waarom dat eigenlijk niet gewoon zo is haha.. Nouja hij is in ieder geval aangemaakt. Als er nog meer bij willen hoor ik het wel
Jeetje ja kan me goed voorstellen dat je daar een knauw van hebt gekregen! We gaan gewoon heel hard met zn allen voor elkaar duimen dat iedereen over zo'n 8 maand een prachtig babytje in de armen heeft!!
Heb ooit eens gevraagd of dat kon maar dat kon niet helaas. Vind dat toch wat onhandig reageren. als iedereen verhuist kom ik ook hoor, maar mijn voorkeur ligt hier haha.
ik word morgen teruggebeld door de verloskundige hopelijk vergeten ze me niet, en dan kan ik een afspraak maken!! hoop zo dat ik lekker vroeg mag (nouja, niet te vroeg want dan zien vriendlief en ik niets )
Goedemorgen dames, Ik weet sinds een paar daagjes dat ik zwanger ben en volgens de calculators op internet is mijn uitgerekende datum 9 december Dus was benieuwd of ik bij dit clubje kan aanschuiven. Groetjes RoosjeN34
Gefeliciteerd!! En welkom! Tuurlijk mag je ook hier aanschuiven. Gezellig Er is ook een besloten club van deze. Als je je daar ook wilt aaelden hoor ik het wel dan nodig ik je uit.