Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pianootje

Pianootje Actief lid

19 dec 2013
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of 2 kiwi's op je lege maag. Ik heb er gelukkig geen last van, ik heb altijd eerder diarree gehad en nu gewone ontlasting.
    Ik maak één dag in de week schoon bij mijn schoonoma, dat is prima vol te houden doordat ik gewoon heel veel rust pak. Zij weet ook dat ik zwanger ben, dus als ik een keer eerder naar huis wil, mag dat gewoon. Ik ben blij dat ik verder geen baan meer heb, want ik werkte in de kinderopvang en had dat nu echt niet meer volgehouden.
    Ik ben heel benieuwd naar het tweede trimester, aangezien mijn moeder zich toen topfit voelde.
    Nu eerst op naar de 10 weken! Nog ruim 3 weken wachten tot de volgende echo, helaas. Maar de tijd zal vast wel weer snel gaan.

2. Zonnebloem22

Zonnebloem22 Actief lid

24 mei 2013
    315
    0
    0
    huisvrouw
    drenthe
    hier geen enkel probleem met ontlasting,
    begin de dag met 1/2 beker biogarde met daardoor
    een lepel lijnzaad, 2 el speltvlokken, en een combi
    van gedroogd fruit/kokos/noten.
    En ik wandel minimaal 30 minuten na iedere maaltijd
    dat is ook heel goed vd spijsvertering en stoelgang ;)

3. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Wat word er toch een hoop gekletst, gezellig hoor!

Hier echt een drama met het naar de wc gaan. Was op gisteren na al een week niet geweest! Misschien moet ik ook maar eens lijnzaad halen.

Wat een mooie buikfoto's zie ik al voorbij komen. Ik zie er nog weinig van op een hoop vet na hahaha. Maar ben dan ook een stuk minder ver dan jullie.

Ben echt zo moe de laatste weken. Ik werk op een bso en omdat het nu vakantie is maak ik lange dagen wat ik niet ben gewend. Ben helemaal kapot als ik s'avonds thuis kom. Vorige keer werd dat na de 12 weken pas iets minder dus kan niet wachten tot ik eindelijk zo ver ben.

Iedereen die morgen een echo of een intake heeft veel succes en plezier!

4. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Dag dames,

Heb lang niet gereageerd ben echt zo ziek geweest door longontsteking. Ben nu wat aan het opknappen het duurt voor mijn gevoel allemaal te lang!! Mijn huis ziet er echt niet uit pfff
    Morgen mijn echoooooo :))

Gaan er hier dames geslachtsbepaling echo doen?
    Ik wel en neem dan mijn moeder, schoonmoeder en dochtertje mee :)

Ik ben nog steeds moe doe echt dagelijks een middagdutje en ik denk steeds dat ik een tweeling heb haha morgen weet ik het ;)

Sorry dit is een beetje ego bericht

5. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Picasso ik ga een kijken dank je wel.....

Luckymartine ik ga het proberen hoop dat ik de yoghurt uberhaupt binnen krijg Hihi vind dat zo vies! Terwijl ik yoghurt ijs een van de lekkerste vind hihihi ja weet het spoor niet helemaal.....

Pianootje dat kan ik ook wel proberen dat vind ik wat lekkerder haha. Dat scheelt, ik wil heel graag stoppen met werken of in elk geval veel minder werken, maar dat redden we dan financieel gezien niet......

Zonnebloem bewegen probeer ik ook veel alleen zit ik met een lies die erg veel pijn doet met lopen :( dus dat is dan behoorlijk lastig om vol te houden.....

Elie86 ik kan ook niet wachten tot ik 12 weken ben, ben zo ongelofelijk moe :( en echt nog veel erger dan bij de eerste en daar vond ik het al heel erg haha.

Gaab gelukkig knap je weer op, maar jeetje wat vervelend!
    Mijn huis ziet er ook niet uit en roep steeds naar me man morgen moeten we echt wat doen hoor..... Maar dat roep ik al even en er is nog niks gedaan! Ik hoop dat het ons vandaag gaat lukken om iets te doen.
    Ik wil zeker weten wat het wordt maar moet even kijken of ik al met 16 weken kan ivm onze vakantie of dat ik gewoon op 20 weken echo wacht.
    Waarom denk je een tweeling?

Iedereen vandaag met een echo veel plezier en suc6!

Hier is hubbie vandaag ook vrij dus we gaan eerst het huis ff snel doen en dan gaan we wat leuks doen, nog geen idee wat.......

6. krulletje

krulletje Lid

7 nov 2011
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Men wat kunnen jullie kletsen. Erg gezellig maar ik kan dit tempo niet bijhouden. ;)

Vandaag 9 weken zwanger en eind van de middag intake bij de vk. Zin in!

De laatste dagen ben ik enorm gespannen. Doordat ik in september een miskraam heb gehad op de dag dat ik 9 weken zwanger was.
    Gelukkig gaat hier alles nog goed maar spanning is er wel.
    Gisteren ochtend wakker geworden Door erge pijn in mn onderbuik en liezen. Bang! Maar het waren geen krampen. Het waren erge steken en ik vermoed dat het bandenpijn was. Want als ik me nu bijvoorbeeld uitrekenen of als ik nies doet het ook pijn in mn onderbuik en liezen.

Ik ben nog met grote regelmaat misselijk en erg moe.
    En vanochtend verkouden wakker geworden.

Lekker veel geklaag van mij. Maar zo gelukkig dat alles nog goed gaat!!! Ik kan niet wachten tot volgende week maandag, dan heb ik mn 2e echo. De termijn echo!

7. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    @ mamainthefuture: je kunt het ook proberen met vla ;) Ik heb ooit een dieet gedaat waarbij ik het nodig had en toen nam ik een hap met lijnzaad en dat gooide ik achterover met een beker water. Misschien wat extreem, maar het werkte fantastisch!

@ krulletje: die onderbuikklachten met opstaan en niezen heb ik ook. Echt zeer doet het soms. En ik ben ook nog steeds bang, hoor. Ik denk dat ik pas na m'n tweede echo donderdag a.s. echt kan genieten. Ik zit nu een week verder dan de vorige keer zegmaar en daar kwamen we pas in week 12 achter. Nu iets eerder zekerheid.

En week 10 staat in mn banner!

Fijne dag allemaal x

8. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Veel plezier bij de vk krulletje.

Gaab, ik mag ook morgen. Hoe komen we deze dag door hé :p

Ik ga straks even naar de markt, megaveel fruit inkopen. Had de laatste drie dagen bij het opstaan alleen maar zin in aardbeien en die zijn nu op..

9. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Ik heb straks om 11.45uur termijn echo..!!! Hoop zo dat alles goed is..!!! Weer flink zenuwachtig nu..

Wij gaan denk ik geen geslachts bepaling doen... Maar we zijn er ook nog niet helemaal over uit.. We hebben voors en tegens..

Fijn dat het iets beter gaat gaab.. Kalm aan!

Jaa wat staat dat mooi week 10 luckymartine! Gaat al met al toch best snel..!

Fijne dag allemaal!!

10. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Succes met het laatste uurtje wachten Me84!Komt vast goed hoor.

Ohja, geslachtsnepaling willen wij wel graag, liefst zelfs eerder dan twintig weken dus miss pretecho met zestien weken (eerder doen ze het niet bij ons in de buurt).

Meh, had net twee pistoletjes in de oven gedaan omdat ik die gister vrij makkelijk kon eten ondanks misselijkheid. Dus ik vrolijk naar de oven lopen toen ie piepte.. waren ze helemaal zwartgeblakerd! Had m perongeluk op grill gezet. Mega stank en ik bijna huilen.. Pfff even bij manlief geklaagd en nu toch maar nieuwe erin. Had ze gelukkig nog in huis.

11. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Wat leuk Me84, veel plezier!

Deze week ook eindelijk mijn afspraak. Net als Gaab en Picasso de eerste, dus ben heeel erg benieuwd.

@steken, ik heb ze juist linksboven. Lijkt niet echt bandenpijn. Ik vermoed eerder iets met darmen. Moet er maar niet te veel bij stilstaan.

12. SharJohn

SharJohn Lid

20 apr 2014
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een fototje van mijn buik

IMG-20140504-WA0000.jpg

9+4

13. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Jaaaaa weer een goede echo!!!! Zoooo blij :D:D:D
    Beweegt al flink, echt geweldig!
    Wel 2 dagen terug gezet..
    uitgerekende datum is nu 6 dec.
    Nu 9+2

En natuurlijk een heel mooi fotootje

14. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Wat een mooie echo! Helemaal super!

15. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Gaaf zeg! Jouw uitgerekende datum is wat ik voor mezelf houtje-touwtje heb berekend, als dat klopt dan zal er echt al veel te zien zijn!

Krijg je nu ook nog een extra echo om de termijn definitief vast te stellen?

Edit: onee wacht, in je onderschrift staat dat dit de termijnecho is. 6 december it is, dus!

16. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @me84, wow ahhh lief en mooi!!
    Heerlijk weer een goede echo.

@sharjohn, jaja jij ook al een buikje buikje :)
    Ik kan em ook niet echt meer verbergen.
    Ja of ik moet echt wijdere kleding aan gaan doen.
    Nog even dan is t voor iedereen bekend :)

Fijne zonnige dag allemaal!!

17. Jonean

Jonean Niet meer actief

Super echo!! Gefeliciteerd! Heel leuk om te zien. Kijk nu zelf ook alweer uit naar volgende week :)

18. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16
    Wauw mooi zeg me84! Prachtig plaatje :)

Hier gaat het niet zo... Misselijkheid neemt toe, gisterochtend overgeven en gisteravond :(
    Vanmorgen ook weer. De ochtend is nu eigenlijk vaste prik geworden.

Sorry dat ik verder niet uitgebreid reageer, ik ga even proberen mijn ogen dicht te doen.

19. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @mamainthe ken helaas het probleem van niet naar wc kunnen gaan, kreeg ook als advies lijnzaad, 1 lepel in de yoghurt (lust op het moment geen naturel yoghurt dus eet vanille yoghurt), alleen laat ik nou net vanaf de dag van lijnzaad ineens darmkolieken krijgen. Dus ik bouw het lijnzaad rustig op. Van mijn vk kreeg ik ook de tip om idd kiwi op de nuchtere maag te eten. Ook ik eet en drink zoals het moet verder maar, wil gewoon niet. En mijn beste vrienden de aambeien zijn er wel alweer blegh. Leuk dat je ff met hubbie wat kan doen :D

@Pianootje wel fijn dat je het zo kan doen met werken, hoop ook dat 2e trimester voor allen van ons iets rustiger is

@Gaab wat vervelend dat je er zo'n last van hebt gehad, fijn dat je nu weer wat opknapt, en ach dat huishouden, lekker doen als je je weer goed voelt hoor (weet hoe vervelend het kan zijn). Wij doen wel geslachtsbepaling maar niet eerder, we zijn dan sowieso op vakantie dus dan denk ik ach, die 2,5 week extra wachten maakt dan ook niet uit. Wel houden we het geslacht geheim :p

@krulletje klinkt idd wel als bandenpijn, veel plezier bij de vk

@luckymartine jeej gaat snel alweer 10 weken voor jou

@Picasso lekker fruit, hier had jumbo aardbeien in de aanbieding dus heb er ook al lekker veel telkens hihi, balen van die broodjes zeg, gelukkig had je nog nieuwe

@SharJohn ook al een mooi buikje bij jou

@Me84 ohhh zo'n mooi mini mensje al! wat fijn!!

Mijn buikfoto komt ook straks nog :D Verder gaat het inmiddels wel beter, alleen nog beetje rugpijn, denk door de obstipatie. Zometeen even wat boodschapjes doen en nog van het zonnetje genieten voor alle regen komt deze week. Nog 2 daagjes mag ik ook termijnecho :D:D

20. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    ♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥

1 december
    ♥ - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje |J|M|?
    ♥ - Lil | 24 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Lentekind85 | 28 jaar | 2e kindje |J|M|?

2 december
    ♥ - Snne | 25 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - Bloem1988 | 25 jaar | 2e kindje |J|M|?
    ♥ - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje |J|M|?
    ♥ - DienB | 29 jaar | 1e kindje |J|M|?

3 december
    ♥ - Medith | 31 jaar | 3e kindje |J|M|?
    ♥ - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje |J|M|?

4 december
    - MG87 | 26 jaar | 2e kindje |J|M|?

5 december
    ♥ - Judithvl | 33 jaar | 3e kindje |J|M|?
    ♥ - Pianootje | 27 jaar | 1e kindje |J|M|?

6 december
    - Sarah0023 | 29 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - GingerAle | 27 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Me84 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|?

7 december
    - Jenna28 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Lavina | 32 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Roja | 31 jaar | 3e kindje |J|M|?

8 december
    ♥ - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje |J|M|?
    ♥ - SharJohn | 21 jaar | 1e kindje |J|M|?

9 december
    - Liz | 34 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - Scrat | 29 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - RoosjeN34 | ?? jaar| ?? kindje |J|M|?
    - Tiara | ?? jaar | ?? kindje |J|M|?
    ♥ - Zonnebloem22 | ?? jaar | 1e kindje |J|M|?

10 december
    ♥ - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Jonean | 37 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Ellie86 | 27 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje |J|M|?
    - Sem25 | 25 jaar | 1e kindje |J|M|?

11 december
    ♥ - mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | J|M|?
    ♥ - Xlns| 34 jaar | 2e kindje | J|M|?
    ♥ - Eva2011| 33 jaar | 2e kindje | J|M|?

12 december
    - Benco | 29 jaar | 1e kindje | J|M|?
    ♥ - Disi | 33 jaar | 4e kindje | J| M|?

13 december
    - Marjolein33 | 33 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Char1983 | 31 jaar | 2e kindje |J|M|?
    ♥ - Kaatje86 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje |J|M|?

14 december
    - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - Lianneke | 28 jaar | 1e kindje |J|M|?

15 december
    - Cupcakeje | 29 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Swimming | 28 jaar | 1e kindje |J|M|?

16 december
    - Pris127 | 28 jaar | 3e kindje |J|M|?

♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥

- Snne, - Char1983 , - Lavina, - Swimming, - 26mei, - Lenaroos, - Roja, - Anne86, -Marjolein33, - Familievdlaan, -Gaab27, -Sarah0023, -Ellie86, -Pianootje, -Bloem1988, -Xlns, -Kaatje86, -DienB

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    - KellyK (5 weken)
    - Smnee (5+3 weken)
    - Lucky Star (8+1 weken)
    - Knorretje24 (9 weken)

OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG!
    VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD

Deel Deze Pagina