♥♥♥ AFSPRAKENLIJST ♥♥♥ 5 mei - Krulletje | intake verloskundige - Me84 | termijnecho - Anne86 | intake verloskundige 6 mei - Picasso91 | intake verloskundige - Gaab27 | intake verloskundige, echo en voorlichting 7 mei - Xlns | 1e echo verloskundige - Lavina | termijnecho verloskundige 8 mei - Luckymartine | termijnecho - Elionorah | echo - Swimming | intake en termijnecho gynaecoloog 9 mei - GingerAle | intake verloskundige, echo en voorlichting - Cupcakeje | echo 10 mei - Eva2011 | afspraak verloskundige 12 mei - Krulletje | termijnecho - Ellie86 | echo 13 mei - 26mei | intake verloskundige 14 mei - Dathi10 | intake verloskundige + termijnecho 15 mei - Mamainthefuture | termijnecho - SharJohn | echo - DienB | termijnecho - Lenaroos | intake en echo verloskundige - Medith | termijnecho - Jonean | termijnecho - Lil | termijnecho 16 mei - Roja | termijnecho 19 mei - Familievdlaan | termijnecho 20 mei - Lianneke | 1e echo - Zonnebloem22 | termijnecho - Elionorah | intake verloskundige - 26mei | termijnecho - Anne86 | 1e echo 21 mei - Snne | termijnecho - Disi | echo 22 mei - Roja | afspraak verloskundige 23 mei - Stefjuhhhh | termijnecho 26 mei - Me84 | afspraak verloskundige 28 mei - Ellie86 | intake en termijnecho 2 juni - Mamainthefuture | afspraak combinatietest - Lavina | controle afspraak verloskundige
ook even een buikfoto van nu precies 10 weken.. ik heb het idee dat die in de avond veel groter is dan in de ochtend gek he
20 mei afspraak VK het word nu inderdaad lastiger om mijn buikje verborgen te houden wil het zowieso pas na me 2de echo gaan vertellen ( tevens termijnecho) wat nog ander halve week is ongeveer... maar hoe ik dat voor elkaar ga krijgen had altijd al een buikje.. maar nu word ie toch wel erg zichtbaar ookal omdat ik juist aan het afvallen was ervoor valt het nu voor sommige nog op @Me84 mooie echo! @vertellen hebben jullie het jullie eigen opa's en oma's al verteld? zo ja hoe hebben jullie dat gedaan ik en me vriend zijn aardig aan het bedenken hoe we dit willen gaan doen maar weten niet hoe zat eerst te denken aan een speentje maar om nou 3 spenen te gaan kopen met dezelfde tekst haha toen kwam ik op het idee om van me termijnecho een kopie te maken en die in een fotolijst te doen maar wat vinden jullie hoe zouden jullie dit doen aangezien ik mijn opa's en oma's niet vaak zie wil ik dit doen op een verjaardag ( van mijn zusje) die het al wel weet maar hoe ga ik dit aanpakken? hmm lastig @fb wat doen jullie met FB ik heb zelf van me eigen al een soort van geheime pagina op gezet waar ik van alles neer kan zetten al zonder dat de buitenwereld er iets van weet zo wil ik hier ook een soort van gastenboek van maken met alle reacties van vrienden en Fam. ook zit ik te denken hoe ik het ga doen met vertellen op fb van we zijn zwanger aangezien onze vrienden uit het hele land komen kunnen we ze niet allemaal persoonlijk dit vertellen wat ik aan de andere kant ook wel jammer vind hoor maar ja ik kan niet alles willen aangezien ik dan dagen bezig ben met het vertellen haha nog 9 dagen wachten en ik heb me echo ben wel benieuwd weer nu ik weer termijnecho's zie ik heb hem precies met 11 weken als het goed is sorry van me lange berichtje hihi
Wat dacht je van een leuke omslagfoto? Zoiets bijvoorbeeld? http://pregnancyhumor.com/wp-content/uploads/2013/04/baby-loading.jpg Volgens mij is de omslagfoto openbaar, dus dan weet iedereen het.
Leuke foto dames. Ik heb sinds vanmiddag steken in mijn li zij, alsof ik heb hard gelopen herkent iemand dit?
ik heb dit ookal een paar dagen aan dezelfde kant maar kan het niet plaatsen ik doe er niets tegen en jij?
Wij zijn weer terug van een lekker weekje vakantie in eigen land. Heerlijk genoten. Op naar de echo en intake van as donderdag
Even een vies vraagje. Ik heb ineens heel veel last van dikke afscheiding, beetje gelig ook. Slecht teken? Maakt me iig onzeker :-s
Me84 wat n super duidelijke echo!!! Wij hadden 2 wkn terug deze foto op facebook; Wij hebben t vrij vroeg moeten vertellen ivm omstandigheden. Er gingen daardoor ook al geruchten rond..dan maar bekendmaken op fb A.s ma.hebben we termijn echo & bloedafname ivm combinatietest. Over 2 wkn hebben we weer echo & nekplooimeting. Kword 34 dus de kans op chromosoomafwijkingen is vergroot (1-1000 als je 30 bent,1-200 als je 36 jr bent) 12 mei termijnecho & 12 juni vk Ik heb het hele weeknd nergens last van gehad. Hierdoor sliep ik vanacht niet, ik ben zo extreem misselijk geweest, incl.spugen en in ene niks meer,dus ik had grote angsten voor een mk... Toen ik vanmorgen moest spugen ( totaal niet misselijk verder) kreeg ik weer wat hoop....mijn god wat is dat beangstigend als je van het ene uiterste naar t andere uiterste gaat. Heeft iemand hier ervaring mee,behalve miskramen??
@judith, dat van die missende symptomen had ik vorige week ook! Ineens niet meer misselijk of weeïg, heel gek. En nu is t weer terug, als ik eraan denk nu komt de misselijkheid zo opzetten. Gek he dat t zo kan verschillen per dag. Leuke buikfoto, gaan wij over een week of wat ook doen op fb. Je hebt t vroeg moeten vertellen, ach ja dan is dat er ook uit Mijn dochter is degene die het de meeste mensen verteld haha Op school in de klas en aan de juf. Op de kinderopvang, want ze moeten wel een plekje vrijhouden voor als de baby geboren is, zei ze. Haha Oh ik had zo'n hoofdpijn vanmiddag. Niet normaal. Heb maar even twee PCM genomen. Nu gaat t weer beter, ben alleen weer helemaal gaar. Ga zo douchen en slapen. Fijne avond!
Hallo meiden! Leuk om alle berichtjes te lezen! Lukt me niet om overal op te reageren, respect voor de dames die dat netjes doen! Bij mij is de misselijkheid plotseling weg gegaan eigenlijk... Vorige keer was ik tot 16 weken flink moe en beroerd, dus ik vind dit echt Eem verademing! Ben weer lekker aan het sporten waardoor ik overdag ook meer energie heb. Win win situatie dus! Verder is mijn buik goed aan het groeien, ik hoopte eigenlijk dat het wat langzamer zou gaan, haha! Pas alles nog wel en de buitenwereld zal het nog wel niet zien, maar voor mij is het overduidelijk! Ook 's avonds dikker inderdaad! Hoop eigenlijk ook niet al teveel aan te komen... Tot nu toe 1,3 kilo, vind ik eigenlijk al wel veel voor 10 weken... Hoe zit dat bij jullie? Lijnzaad en kiwi's zijn inderdaad goed voor de darmen en bewegen ook! Mocht dat allemaal niet helpen dan zijn er van die poeder zakjes te krijgen bij de apotheek. Die heb ik in mijn vorige zwangerschap aan het einde gebruikt, heb toen 5 weken in het ziekenhuis gelegen voor de kleine kwam en was ook totaal geobstipeerd... Met die zakjes ging het goed! (Wel ranzig overigens...) @26mei: al naar de dok geweest? Ben benieuwd hoe het met je gaat... Fijne avond allemaal!
2 kilo aangekomen... Idd, mijn ex wist t in de rechtbank( toen was ik 5 weken)...mn advocate moest de zw.schap kenbaar maken ivm draagkrachtvereeling/ alimentatie blabla..lang verhaal...maar hij wist t eerder dan mn vriendinnen en dat was wel heel erg jammer.... Hij doet er alkes aan de levens van mij,partner en zn kinderen zuur te maken,daarom wilde ik het zelf op fb zetten, liever dat men t van ons hoort dan van mn ex uit kwaaie wil... Ik ging googlen naar zw.sch.symptomen die in eens weg gaan...nou, daar werd ik niet vrolijk van.. Niet handig voor t slapen gaan.. Tuurlijk weet ik dat t een keer over gaat, maar niet vlak voor de 'piek'week(wk10) en niet zo in ene...daarom ben ik zo angstig... Voel me vandaag ook kiplekker. Dat spugen stelde niets voor vanmorgen.. Zijn er meer die een combietest gaan doen?
Hier ook een fotootje van mijn buik. Krijg hem alleen zelf niet zo goed op de foto. Hier verder niet zo veel te melden net 3 dagen gewerkt nu 2 daagjes vrij dan twee werken en dan vakantie!!!
Zo dathi, das al flink in de maak En dat met 8weken5dagen. Je krijgt niet weer een tweeling toch hihi Zolang ik m'n buikspieren nog gebruik lijkt t nog een beetje plat. Ik vind dat moment leuk wanneer je niet meer de kracht hebt om je buikspieren de hele dag aan te spannen, en dan dus maar loslaat hangen. Dan is t ineens over met de platte buik. Nog een week of 5 en dan is dat moment daar denk ik. Kennen jullie dat ook nog van de vorige zwangerschap? Judith, jee heftig zeg van je ex en de rechtszaak. Goed dat je er dan zo op in gespeeld hebt door t op fb zelf te vertellen. En hopelijk laat hij jullie toch gauw wel een keer los en met rust. Sterkte daarmee. Ik ga lekker slapen. De vogeltjes fluiten nog in de bomen. En ik ga m'n oogjes sluiten
Zo zeg wat een mooie buiken! Zeker weten geen tweelingen??? Mooie echo's Snne wat vreemd zeg dat je zo gefeliciteerd wordt Ik heb mijn opa en oma (beide van een andere kant) verteld dat er een 4e generatie aankomt Ik weet niet hoeveel ik ben aangekomen, maar mijn BMI was altijd richting de te lage kant maar zit nu mooi op 20 's avonds ben ik ook dikker, 's ochtends is er weinig te zien 's avonds veel, krijg nu overdag ook iets meer buik. Zolang het kan nog maar ff genieten van me platte buik x
Hier weer een avondje werken overleefd, pfff ben kapot. Morgen om 7 uur mag ik weer aan de bak. @geslachtsbepaling: wij willen het zeker weten! Kan niet wachten tot het zo ver is haha. Allemaal al leuke creabea ideeën opgedaan wat ik wil en kan gaan maken als we weten wat het word enzo, voor de babykamer. Best wel beetje jaloers dat sommige meiden al zo vroeg termijnecho hebben. Geduld is een schone zaak maar heb er niet zo veel van geloof ik hihi Trusten!!
Jep ik heb het ook (heel licht hoor, lig niet krom van de pijn) en heb geen idee wat het is. Het is ook niet constant zo erg. Zou het als ik jou was even melden bij de vk, jij gaat morgen toch? @symptomen, ik voel me al een tijdje best oké. Het schijnt dat je lichaam zich (tijdelijk) kan aanpassen aan de nieuwe hormoonsituatie. @buikfoto's, wat zijn er al een mooie! Super om te zien hoor!
Ja, ik ga een combinatietest doen, mede omdat ik niet zo jong meer ben (voor een zwangerschap dan ). Volgende week als ik mijn termijnecho heb, nemen ze meteen bloed af. Ongeveer 2 weken later is de echo/NT-meeting.
Hier na lang nadenken geen,combinatietest bij de andere kinderen ook niet gehad en de kans was niet zo groot..dus de knoop doorgehakt dat we het niet gaan doen.. Hier de kinderen nog heerlijk vrij dus we zijn net pas wakker!Heerlijk!! Moeders voor moeders gaat niet zo goed,ben vaak net beneden als ik moet dus dan twee trappen oplopen om boven te gaan waar de opvangbak ligt lukt niet. Symptomen vallen mee..wel al een buik die opvalt en Pijnlijke borsten,gister even gevoetbald met de kinderen naar dat was geen succes haha Mag wel afkloppen... Vorige keren in week 8 al bekkeninstabilliteit en tot nu toe heb ik daar nog geen last van..