Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Disi wat raar zeg, mijn ha gaf me bij de eerste gewoon wat tegen de misselijkheid en de verloskundige zei nu ook als het te erg wordt gewoon even je ha bellen die kan je wat voorschrijven.

Picasso de vk ziet altijd veel meer haha! Maar gefeliciteerd! Wanneer gaan jullie het vertellen aan die groep en hoe?

Snne ik lees idd de tekst en ga dan gelijk typen wat ik wil zeggen. Doe ik ook op mijn mobiel maar is niet makkelijk :( als ik naar een nieuwe pagina ga selecteer ik alles en knip ik het om het op de volgende bladzijde weer te plakken en verder te gaan. Onthouden kan ik ook echt niet hoor ;)

Cupcakeje ik kan mijn buik al niet meer in houden, is geen fijn gevoel.

Lenaroos je buik gaat bij de tweede idd harder ;) dus wie weet krijg je nu wel een mooi buikje waar niemand omheen kan ;)

26mei ook een leuk idee haha!

Roja jammie Mac! Hier hadden we gewoon geen zin in koken na het werk dus hebben Chinees gehaald jammie! Natuurlijk weer veel te veel haha ;)

Sharjhon ja heerlijk die bonnen!

Gingerale gelukkig heb ik dat niet, ik wil alleen maar vettig eten en kom op het moment toch niet aan ;) Hihi.

Ellie ook lekker boterham met aardbeien!
    Hoezo was je verdrietig? Als je het niet wil zeggen hoef je het niet te vertellen hoor.

Me84 ik vreet me ook klem, kan het gewoon geen eten meer noemen haha.

Zonnebloem niet leuk dat ze dat zo heeft gezegd :( kon ook anders...

Luckymartine ik ben ook te zwaar en mijn bloed uitslagen zijn ook altijd goed, best jammer dat er vaak alleen maar naar cijfers gekeken wordt :(

Hihi Sem ik ken het als ik ergens in de spiegel kijk denk ik ook oepsie!

Lentekindje vervelend, wat voor afwijking. Kan me voorstellen dat je er nu liever op voorbereid bent.

Zo ik zit propvol van mijn eten en ben moe! Nog donderdag en vrijdag werken en dan gelukkig een week vrij! Kijk er naar uit :)

Wat betreft reageren, doe me best ;) is niet makkelijk en zeker niet als ik zo moe ben :( maar doe wat ik kan......:p
    Soms verklaar ik me wel een beetje voor gek Hihi :)

2. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Hoi meiden
    Ik heb niet zoveel te melden,
    Wil alleen even zeggen dat ik t een gezellig clubje vind hier :)
    Leuk en knap hoe sommige meiden op iedereen reageren.
    Dat deed ik in het begin nog wel,
    Maar ik heb er nu de puf niet meer voor.
    Misschien over een paar weken weer.

Oh m'n buik gaat hard ineens!
    Vandaag op werk zei m'n collega t zachtjes tegen me dat ze m'n buik zag,
    En t was pas 12.00 uur!

Ik heb m'n positiebroeken van de zolder gehaald vanavond.
    Allemaal weer even gepast. Zo fijn!
    Twee zijn er nog echt te wijd,
    Omdat ik die vooral het laatste trimester aan had.
    En ik was toen wat meer aangekomen.
    Ik denk dat ik ze nu maar ga innemen met de naaimachine.
    Maar eerst even lekker in de wasmachine.

Oh ik vind m'n buikje zo mooi aan t worden! Hihi
    Vanavond zag ik voor t eerst echt een zwangerschapsbuik :)
    Heb geen overgewicht en geen plooien of hoe je dat ook noemt,
    Dus m'n buik zet nu uit door de zwangerschap.

Oef m'n maag is zo weeïg blehg

3. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Ja jij bent wel heel goed met reageren mamainthefuture !

Vraagje.. Hebben jullie ook een vieze smaak in je mond?
    Valt me op dat ik dat nu wel regelmatig heb en had ik voor de zwangerschap niet..

4. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Inderdaad heel knap dat jullie zo kunnen reageren. ik lees wel alles maar heb vaak geen puf om te reageren! sorry!

maar ik heb ook dan vieze smaak in me mond laatste paar dagen. ben elke keer s avonds zo misselijk. tot kokken aan toe

mijn buik groeit ook al aardig Haha. me zwangerschap broek tevoorschijn gehaald en daf zit zo lekker!

5. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik vindt het hier ook een super gezellig clubje. En kom maar op met al die buik foto's en echo's!!!

Mijn buik groeit ook hard. Heb al een week zwangerschaps broeken aan. Zitten zoveel lekkerder.

6. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Mamainthefuture: Ik zit sinds gisteren weer even in een dipje. Moet weer veel aan Cem denken. Vandaag vroeg een collega hoe het met me ging, want ik zag er schijnbaar niet uit en toen brak ik even. Slaap slecht en maak omdat het nu vakantie is lange dagen wat ik al niet gewend ben. Heel de zwangerschap voelt opeens heel erg dubbel en omdat ik nu waarschijnlijk rond de zelfde tijd ben uitgerekend merk ik dat ik heel erg het vergelijken ben met vorig jaar. Ik doe me altijd beter voor dan dat ik me eigenlijk voel, omdat ik me anders zo zwak voel en zo wil ik me niet voelen. Maar ja op een gegeven moment knapt er dan iets in me en dan komt alles eruit. Gelukkig heb ik hele lieve collega's en leidinggevende die me voor vandaag ziek naar huis heeft gestuurd en me donderdag een vrije dag heeft gegeven.

En super knap en lief dat je zo op iedereen reageert!

7. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Ach schat Ellie, het is ook niet niks!!
    Mijn collega heeft haar kindje na een half jaar verloren.
    En das al 6 jaar geleden, en nog kan ze er om huilen en is er een breukje in haar hart. Ook ondanks dat ze 2 andere kindjes heef nu.
    Heb je professionele begeleiding voor dit verlies en dit trauma?
    Doen hoor als je het moeilijk hebt.
    Ga niet in je eentje strijden tegen die pijn en verdriet en gemis.
    Een beetje hulp in het ordenen en uiten van die gevoelens is goed voor je.
    Ik wens je oprecht veel kracht en sterkte toe!!
    Ik vind je dapper, ook al ken ik je nie goed of lang.
    Dapper ben je zeker!

8. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    Ah wat vervelend, meis.. Ik hoop voor je dat je gauw een positief gevoel krijgt van deze zwangerschap. Het kindje wat nu groeit is Cem niet, dat lijkt me inderdaad een heel moeilijk gevoel en lastig te verwerken. Je bent natuurlijk best snel weer zwanger geworden en dan vergelijk je het heel gemakkelijk. Elke zwangerschap is anders, probeer dat een beetje als troost te denken. Zal vast heel zwaar zijn, zoals je het zelf al omschrijft, maar probeer het zonnetje te zien. Hoe positiever je denkt, hoe blijer je je gaat voelen. In december heb jij een pracht van een kindje in je armen! x

9. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Ellie, ik wil nog even zeggen dat ik niet hoop dat je mijn vorige berichtje interpreteert alsof ik me in jouw situatie kan verplaatsen, want dat is natuurlijk niet zo. Jeetje, toen ik jouw handtekening voor het eerst las schrok ik zo erg, en ik dacht: wat moet zij sterk zijn! Dat vind ik nog steeds, want het is echt niet gek dat dit je aangrijpt. Ik hoop dat je iemand (of meerdere mensen) hebt met wie je erover kunt praten en dat je steun kunt vinden. Dikke knuffel!

10. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Oh Ellie... Dat moet ook allemaal heel naar zijn voor je... Ik kan me er niks bij voorstellen, maar als ik het probeer lopen de rillingen over mijn rug... Ik hoop echt op een positieve ervaring voor je nu! En inderdaad, zoek hulp als je het nodig hebt, totaal niet raar of zwak! Zie het als goed zorgen voor jezelf! Ik heb bewondering voor mensen die gewoon hun moeilijkheden tonen en een weg zoeken om ermee om te gaan. Oneindig veel sterker dan je sterk voordoen!

Voor wat betreft onze oudste: hij is met gastroschisis geboren, een open buikje zeg maar. Dikke pech, niks dat we hadden kunnen doen om het te voorkomen, maar wel vervelend en een lastige start. Een deel van zijn darmen lag buiten zijn buik door een opening in de darmwand. Maar hij was tegen alle verwachting in goed op gewicht toen hij werd geboren, ze hebben alles in 1 keer terug gekregen in zijn buik en toen de buik dicht gemaakt. Na 5 weken kon hij ook alle voeding verdragen en mocht hij mee naar huis, heel fijn😃
    En nu is hij een heerlijke dreumes en merk je niks aan hem, geen achterstand of wat dan ook. Eind goed al goed dus, maar t was wel spannend vanaf 29 weken, omdat hij het toen zwaar leek te hebben. Nu hoop ik dus op een minder medische zwangerschap, haha!

Ik duik mijn bed in, slaap lekker dames!

11. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Wat een lieve berichtjes van jullie!
    Elionorah ik heb geen professionele hulp gezocht. Wilde dat eerst wel doen, maar daarna voelde ik me weer beter dus uiteindelijk nooit een afspraak gemaakt. Maar wilde morgen de dokter al even gaan bellen voor een afspraak.

Ik heb gelukkig genoeg mensen om me heen om mee te kunnen praten, alleen doe ik dit niet snel. Ik vind het moeilijk om mijn gevoelens te uiten. Praat liever over iemand anders zijn problemen dan over die van mezelf.

GingerAle ik snap wat je bedoelt hoor en dat dacht ik ook absoluut niet.

12. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Zo heftig @lentekind!! Gelukkig is het goed gekomen met jullie kleine man!

@Ellie, ik weet steeds niet wat ik moet zeggen tegen je. Sterkte meid! Vind het zo'n erg verhaal :(

13. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Lentekind wat fijn dat alles zo snel is goed gekomen. Kan me goed voor stellen dat je nu de combinatietest laat doen.

14. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Elionorah ik vind het ook een heel gezellig clubje, al ben ik soms stiekem blij al ik zie dat er maar twee bladzijdes zijn die ik moet lezen en reageren hihihi.....

Me84 dank je wel! Ja heb soms ook een vieze smaak :( maar meer als ik trek begin te krijgen!

Ellie86 dank je wel, doe me best ;)
    En ik snap heel goed dat je op een gegeven moment even breekt, het is natuurlijk ook heel lastig eigenlijk dat je rond de zelfde datum bent uitgerekend erg bijzonder maar ook tegelijkertijd erg moeilijk, dat snap ik best. En tja proberen te zijn ken ik echt alles van! Soms lucht het wel op om wel alles eruit te gooien! Kan me voorstellen dat je dat niet zo op zp wilt doen. Eventueel kan je me ook een pb sturen als je dat zou willen. (Ben je gewoon anoniem, vind ik altijd makkelijker dan tegen bekende Hihi, wil ook altijd groot en sterk zijn ;))
    En hoe moeilijk het ook is probeer niet te vergelijken ;) cem waakt als een engeltje over jullie kleintje als grote broer! Blijkbaar heeft het voor jullie zo moeten zijn en laat cem misschien blijken dat hij het goed vind door dat je weer in dec bent uitgerekend?, (ik geloof daar erg in ;))

Ik kan me totaal niet voorstellen hoe het is om je kindje te verliezen op het moment dat je het eigenlijk in je armen had moeten hebben en blij had moeten zijn, al snap ik het vergelijken op een andere manier wel..... Is totaal het zelfde niet maar mijn collega is zwanger en scheelde 3 weken.... Constant denk ik ik was ook bijna zover en bijna met verlof etc etc etc....

Gewoon even een hele dikke digitale knuffel voor jou en rust deze dagen goed uit denk even alleen aan JOUW zelf en niemand anders. *knuffel*

15. mamainthefuture

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Houten
    Lentekind jeetje lijkt me ook behoorlijk heftig op dat moment, natuurlijk is het te verhelpen en is alles gelukkig goed gegaan en gaat nu nog alles goed ;) maar hoop voor je dat je toch een andere zwangerschap zult hebben.

16. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @lentekind super dikke knuffel meid.

17. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @lil mooi buikje al

@sharjohn op fb plaats ik het net na ik het de familie (komt toevallig zo uit) op een verjaardag verteld heb, gewoon zodat iedereen het dan weet. geheime groep doe ik niet aan :p

@steken klinkt als bandenpijn

@Picasso ik heb ook last van afscheiding, wel wit in mijn geval maar las dat het van alles kan zijn. Jaa ook een hartje fijn!! Mooi hoor

@judith raar he met die klachtjes dat het komt en gaat, en je hebt het vroeg moeten vertellen maar beter zo dan dat een ander het op een rotmanier doet. hier geen combinatietest, blijft voor mij een kansberekening en wil geen verder onderzoek daarna doen, vk zei ook dat wij in principe geen verhoogd risico hebben.

@elionorah schattig dat je dochter het overal wil vertellen, maar ook wel lastig lijkt me. ik vind het ook een heel gezellig clubje :D

@gewicht ben geloof ik nog niks aangekomen

@Lentekind lekker dat je misselijkheid enigzins weg is nu al. oh dat zal ook een zware periode zijn geweest, hoop nu op een iets onbezorgerdere zwangerschap voor je

@Dathi wow mooie buik al, spannend of het idd weer een tweeling is

@roja lastig met MvM kan me voorstellen dat je niet iedere keer heen en weer wilt lopen, heb jij geen twee kannetjes gehad dan? Lekker dat je opschiet met behangen en hmmm Mc <3

@Snne fijn dat je eerder mag komen voor een echo scheelt toch weer iets

@Gaab mooie echo fijn hoor!

@disi pff wat raar van je ha zeg!!

@26mei leuke manier om te vertellen en fijn dat je een leuke dag had, verbranden is dan iets minder fijn :(

@Ellie echt heel heftig voor je, vind het heel knap hoe je het allemaal doet, en snap dat je dan toch op een bepaald moment breekt, hormonen maken het ook niet makkelijker. december vind ik wel heel speciaal voor jullie, ik geloof net als mamainthefuture daar ook in. knuff xx

@Me84 hihi ik heb zelf niet genoeg wijde shirtjes om te verbergen en je ziet het echt wel, maar goed meestal hangt mijn tas er half voor en idd mensen vragen het niet snel. vieze smaak heb ik geen last van.

@Zonnebloem beetje botte opmerking is dat wel ja, gewoon trots zijn dat je al zoveel bent afgevallen hoor!

@Luckymartine ook lekker een middag vrij :D

@mamainthe haha ik verklaar mezelf ook weleens voor gek om op iedereen te reageren maar ach, als ik dan op de pc ben, open ik er twee naast elkaar, typ in de ene lees in de andere en dan valt het ook wel weer mee. lekker dat je een weekje vrij bent straks. oh ja enne die aambeien, heb ik al sinds mijn 15e last van en zelfs als ik niet pers dus helaas helpt dat niet :(

18. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    #2138 Lavina, 6 mei 2014
    Laatst bewerkt: 6 mei 2014
    Zo wij zijn vanavond bij de nieuwe spiderman geweest in de bios, was wel weer eens een keertje leuk, leuke film ook niet heel bijzonder.

Verder gaat het zijn gangetje, krijg nu weer wat meer steekjes dus denk dat mijn bm weer aan het groeien is ofzo, morgen weer echo om 10.45 zin in, maar ook wel erggg spannend weer.

Ff lijst bijwerken en we zijn weer up to date :D Zeg het nog maar een keertje, afspraken die niet in het ROOD
    staan zet ik er niet meer bij, als je op je telefoon niet kunt kleuren geef het ff aan dan, maar zoals vandaag moest ik zoveel bijlezen al, dan heb ik geen zin om 3-4 keer te moeten kijken, moet wel leuk blijven ;)

Oh ja buikfoto weer bijna vergeten, heb leukere op telefoon maar doe deze maar ff nu :p

Bijgevoegde bestanden:

19. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    &#9829;&#9829;&#9829; BEVALLINGSLIJST &#9829;&#9829;&#9829;

1 december
    &#9829; - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje |J|M|?
    &#9829; - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje |J|M|?
    &#9829; - Lil | 24 jaar | 1e kindje |J|M|?
    &#9829; - Lentekind85 | 28 jaar | 2e kindje |J|M|?

2 december
    &#9829; - Snne | 25 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - Bloem1988 | 25 jaar | 2e kindje |J|M|?
    &#9829; - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje |J|M|?
    &#9829; - DienB | 29 jaar | 1e kindje |J|M|?

3 december
    &#9829; - Medith | 31 jaar | 3e kindje |J|M|?
    &#9829; - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje |J|M|?

4 december
    - MG87 | 26 jaar | 2e kindje |J|M|?

5 december
    &#9829; - Judithvl | 33 jaar | 3e kindje |J|M|?
    &#9829; - Pianootje | 27 jaar | 1e kindje |J|M|?

6 december
    - Sarah0023 | 29 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - GingerAle | 27 jaar | 1e kindje |J|M|?
    &#9829; - Me84 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|?

7 december
    - Jenna28 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|?
    &#9829; - Lavina | 32 jaar | 1e kindje |J|M|?
    &#9829; - Roja | 31 jaar | 3e kindje |J|M|?

8 december
    &#9829; - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje |J|M|?
    &#9829; - SharJohn | 21 jaar | 1e kindje |J|M|?

9 december
    - Liz | 34 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - Scrat | 29 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - RoosjeN34 | ?? jaar| ?? kindje |J|M|?
    - Tiara | ?? jaar | ?? kindje |J|M|?
    &#9829; - Zonnebloem22 | ?? jaar | 1e kindje |J|M|?

10 december
    &#9829; - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje |J|M|?
    &#9829; - Jonean | 37 jaar | 1e kindje |J|M|?
    &#9829; - Ellie86 | 27 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje |J|M|?
    - Sem25 | 25 jaar | 1e kindje |J|M|?

11 december
    &#9829; - mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | J|M|?
    &#9829; - Xlns| 34 jaar | 2e kindje | J|M|?
    &#9829; - Eva2011| 33 jaar | 2e kindje | J|M|?

12 december
    - Benco | 29 jaar | 1e kindje | J|M|?
    &#9829; - Disi | 33 jaar | 4e kindje | J| M|?

13 december
    - Marjolein33 | 33 jaar | 1e kindje |J|M|?
    &#9829; - Char1983 | 31 jaar | 2e kindje |J|M|?
    &#9829; - Kaatje86 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|?
    &#9829; - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje |J|M|?

14 december
    &#9829; - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - Lianneke | 28 jaar | 1e kindje |J|M|?

15 december
    - Cupcakeje | 29 jaar | 2e kindje |J|M|?
    &#9829; - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje |J|M|?
    &#9829; - Swimming | 28 jaar | 1e kindje |J|M|?

16 december
    - Pris127 | 28 jaar | 3e kindje |J|M|?

&#9829; Wij steunen Moeders voor Moeders &#9829;

- Snne, - Char1983 , - Lavina, - Swimming, - 26mei, - Lenaroos, - Roja, - Anne86, -Marjolein33, - Familievdlaan, -Gaab27, -Sarah0023, -Ellie86, -Pianootje, -Bloem1988, -Xlns, -Kaatje86, -DienB

&#440;&#821;&#801;&#1244;&#821;&#808;&#772;&#439; Vlindertjes &#440;&#821;&#801;&#1244;&#821;&#808;&#772;&#439;
    - KellyK (5 weken)
    - Smnee (5+3 weken)
    - Lucky Star (8+1 weken)
    - Knorretje24 (8+1 weken)

OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG!
    VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD

20. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    &#9829;&#9829;&#9829; AFSPRAKENLIJST &#9829;&#9829;&#9829;

7 mei
    - Xlns | 1e echo verloskundige
    - Lavina | termijnecho verloskundige