Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Gaab dat was ik, lijkt me leuk werk :).
    Ik had ook dat pompje Hihi geweldig spul daar kies ik idd ook voor hoor ;) ik zei tussen me weeën door ik ga even slapen oke.... Me man keek me aan die is niet goed haha..... Maar ja voor ik me ogen dicht had ging de weeë alweer omhoog ;)

Lentekind ik ken dan wel weeën maar weet niet hoe het is als het zelf gaat beginnen ik ben namelijk ingeleid. Dus dat vind ik wel heel spannend.
    Kan me goed voorstellen dat je het nu graag zelf zou willen doen ;)

Judithvl ik heb vandaag ook een erg misselijke dag :( maar denk dat ik gewoon veel te vol zit haha.... Het lukt me niet om maar de wc te gaan :( heb de huisarts gebeld en mag de vezels gebruiken die ik in huis heb, had ze na me bevalling van de eerste gekregen en aangezien dat nog geen jaar geleden is zijn ze nog gewoon goed (zit toch in afgesloten zakjes ;) en nog ruim houdbaar haha)
    Die ga ik ook zo ff nemen.
    Leuk bad! Waar heb je die nu besteld dan? En wat kost ie?

Disi ik hoop dat de medicijnen tegen misselijkheid helpen want dit is niks. Ik kan bijna niks eten omdat ik te vol zit ook niet fijn... Hopelijk snel over.

26mei wel raar twee echo's en geen intake haha maar ja kan je ook niks aan doen.

Sarah vervelend meid sterkte! Misschien komt het toch nog zelf op gang wel zo "fijn".

Gingerale gefeliciteerd! Erg fijn een goede echo!

Me84 gelukkig vind hij het niet erg. Nee voor mannen is het veel minder erg om je mond te houden ;)
    Ik schrijf alles op een papiertje tot 12 weken en dan in het boek :)

Cupcakeje gefeliciteerd!

Zo ga nu me vezels nemen en hoop dan snel naar de wc te kunnen! Wordt er beetje gek van :(

2. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Wat gaaf een bevalbad! En geef je groot gelijk, met sommige dingen moet je gewoon debiel vroeg zijn! Net als met kinderwagens. Toen wij em kochten....wachttijd 20 weken.....OMG!
    that reminds me volgende week na de echo als die goed is gelijk ff de kraamzorg regelen.
    En straks weer een box kopen.....had em net verkocht nadat hij maanden heeft staan stofhappen op de hal.....hahaha

En Sarah heel veel sterkte de aankomende tijd!

3. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    O wat irri verstopt zijn Mamainthefuture! Hopelijk mag je snel heen! :)
    Helpt veel fruit zoals druiven eten misschien?

4. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Morgen naar babydump en babypark. Hebben er zin in!!!

5. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Wow Pipelina serieus, wat een levertijd! Zelfs een compleet interieur is sneller. Wel zonde van die box! Maarja dit cadeautje hadden jullie natuurlijk niet verwacht. ;)

Swimming veel plezier! Ben benieuwd wat je tegenkomt.

6. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Bij babydump ff broeken en shirt halen voor mezelf. En wat voor Moederdag op het te vertellen.

Bij babypark gaan we nogmaals kamertje en wagen bekijken en navraag doen over levertijden en evt optie erop doen.

@box die is me vader aan het schilderen. Rondebox 2de hands overgenomen. @babybadje ook al 2de hands in huis en tummytub ook.

7. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Oh heerlijk toch, lekker in die zaken snuffelen en evt kopen wat je niet kan weerstaan:D

Hier oook al complete grenen babykamer gedropt. Gratis gekregen vn vriendin...nu alles wit spuiten:p

Ik heb dit bad bij Intex zwembad kopen? Koop uw zwembad bij Zwembadgigant besteld, ong.35 euro , met zo'n dop aan de onderkant zodat je m leeg kan laten lopen.
    Tuurlijk zijn er goedkopere, maar deze is perfect qua afmeting voor onze badkamer en is vrij sterk ( ivm leunen op de rand)

Iedereen fijn weekend,' shopse' morgen, ik hoop stiekem af en toe onder mn dekentje te kunnen en mn rust te pakken:(

8. Sarah0023

Sarah0023 Actief lid

20 okt 2008
    154
    0
    0
    Dankjulliewel voor de lieve berichtjes, doet me goed!l

9. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Hier dus eigenlijk de box nodig. Vrienden hadden net wat spullen geleend. Badje enzo. Die mogen ze houden. Ben meer van de tummy en gewoon lekker samen douchen. Hydrofiel om de baby, wipstoel dr bij met handdoeken en gaan met de banaan.

Veel plezier met shoppen!!! Altijd leuk :)

10. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16
    Sarah heel veel sterkte!!!

Gingerale en cupcakeje, mooie echo's!

Swimming, shop ze morgen! Leuk! Hier valt niet veel te shoppen, ik heb alles nog...

Mamainthe, waar voor zakjes met vezels heb je? Metamucil toevallig? Hopelijk helpt het snel! Ik kan ook niet de laatste dagen en dat is niks voor mij, normaal moet ik elke dag soms wel vaker!

Judith dat ziet er ook wel handig uit dat bad! Ik ga er toch eens over denken!

11. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16
    Ook niet voor de eerste paar dagen een badje Pipelina?

12. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Nee vind het niks lekker bloot tegen me aan. Heerlijk. Zit straks toch weer in de douche.....pokke bekken.

13. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16
    Ja is ook heerlijk alleen ben ik de eerste paar dagen nooit zo mobiel om al onder de douche te gaan (nogal flauwvallerig aangelegd zo vlak na bevallingen) dus durf dan ook nog niet met zo'n glibberig beebje onder de douche, misschien zittend wel ;)

14. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Oh Sarah, wat een ontzettend rot nieuws!! :( heel veel sterkte!

Meiden met de mooie echo's: gefeliciteerd!!! Heel erg leuk!

Wij hebben nog alle spullen gelukkig, dat scheelt veel inkopen doen, heb ik ook niet echt ruim de tijd voor deze keer, haha! Ik denk dat we de oudste ergens in september/oktober over gaanndoen naar een peuter bed, hij is dan 2 en een beetje, kan zijn ledikant door naar de baby 😃. Nu maar hopen dat hij dat ook een goed plan vindt, haha!

Nu gauw naar bed! Slaap lekker meiden!

15. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    #2275 Pipelina, 9 mei 2014
    Laatst bewerkt: 9 mei 2014
    Ja dat had ik ook wel. Ach anders heeft mijn man de primeur. Die vindt het ook heerlijk. Maar in een hydrofiel zijn ze niet zo glibberig hoor.

Maar echt zo'n spotgoedkope plastic kruk bij de blokker. Erg handig. Zo wel voor als nadien. :)

16. DienB

DienB Actief lid

17 apr 2014
    223
    0
    0
    Zorg, opstarten eigen kapsalon
    A'doorn
    @ellie86, bij mij in de stad is er in het ziekenhuis een pop team, dat is een kinderarts psychiater en nog iets wat met de geboorte te maken heeft. Ik heb zelf depressies gehad in het verleden waardoor ik wist dat ik in dat team zou komen mocht ik zwanger raken. Ik kan bij mijn eigen vk blijven maar ik en ons kind wordt extra in de gaten gehouden. Ik zit wel bij een vk die nauwe samenwerking heeft met het ziekenhuis.

Succes en sterkte x

17. DienB

DienB Actief lid

17 apr 2014
    223
    0
    0
    A'doorn
    Sarah wat erg! Heel veel sterkte!

18. DienB

DienB Actief lid

17 apr 2014
    223
    0
    0
    A'doorn
    Wat zijn er nog mooie verhalen langsgekomen. Sorry dat ik niet overal op reageer, was nogal vroeg vanmorgen. Kon vanaf half 5 niet meer slapen, net maar heerlijk in alle rust een broodje gegeten.

Ook nog mooie echo's! Wat gaaf zeg!

Gister ff bij me zusje geweest, nou die kon zich niet meer inhouden, die heeft haar loon ook weer opgemaakt en gelukkig mag ik daarvan genieten ;)

Ik neem nog een broodje veel plezier vandaag maak er wat van!

x

19. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Goedemorgen meiden.
    Zo balen, m'n jongste kwam om 6 uur al aanzetten bij m'n bed.
    Ik heb em met een broodje voor de tv gezet
    En ben m'n bed weer ingedoken.
    Maar ja, elk kwartier kwam ie langs ongeveer.
    Dus om 8 uur ben ik er toch maar uit gegaan.
    Pffff wat zou uitslapen toch weer eens lekker zijn :)
    Of even zonder de kids wakker worden ohhh zwijmel haha

Ik ga me klaarmaken, ga de hele dag weg met m'n vriendin.
    Heerlijk er op uit met z'n twee. :)

@sarah, wat verdrietig nieuws heb je gehad.
    Veel sterkte met het verwerken, zowel lichamelijk als mentaal.

20. Sem25

Sem25 Lid

1 mei 2014
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sarah wat een vreselijk nieuws, veel sterkte!

Dit word ons eerste kindje en wij zullen dus alles nieuw moeten kopen. Wat ik natuurlijk niet erg vind :). Vanaf 12 weken willen we ons gaan oriënteren want we hebben helemaal geen ervaring met babyspullen hihi. Kunnen we gelijk bekijken wat de levertijden ongeveer zijn. Vind dat nu erg moeilijk in te schatten. Wanneer hebben of gaan jullie de meeste spullen bestellen?

Geniet van het weekend.

Deel Deze Pagina