Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Goedemorgen!
    Ik heb ook zooo'n zin om de babykamer al te gaan inrichten. Ik heb al een ledikant gevonden waar ik verliefd op ben. Dat ding is alleen belachelijk duur. Hij is wel uitschuifbaar waardoor kinderen tot 7 jaar erin kunnen liggen.
    Vorige week zijn we meteen even langs de ikea, babydump (niet mijn winkel!) en babypark... maar ik ben al verliefd op het andere bedje. En alles wat ik zag viel in het niets bij 'mijn' ledikantje. Ml had gelukkig hetzelfde. Vond ook niets meer mooi.
    Wat gaan jullie uitgeven aan een ledikant?

Wij hebben wel het geluk dat we geen kinderwagen hoeven kopen. Dus misschien ga ik mijn droomledikant wel kopen :D
    Het is trouwens de Sebra Kili. Google er maar eens op ;)

2. Stefjuhhhh

Stefjuhhhh Actief lid

31 mrt 2014
    104
    0
    0
    Mijn 2 lieve hondjes
    Zuid Holland
    Sterkte Sarah

Mooie echo's zijn er weer voorbij gekomen.

Ik heb besloten dat ik maandag ga bellen om me echo naar volgende week maandag te vervroegen ipv 23 mei.
    Maak mezelf helemaal gek en wil weten of alles goed zit en het aan mensen gaan vertellen.
    Ook omdat ik niet weet hoe ik me buik nog 2 weken moet verbergen hihi.

Een vriendin (die het weet) vroeg gister of ik wel zeker weet dat het er 1 is....

Fijne weekend allemaal

3. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Sem, ik denk dat je gewoon eens ergens nr binnen moet lopen en horen hoe of wát. En anders langleve marktplaats, geen levertijd ;) (of showroommodellen)

Meg, tel eens n ledikant en bed bij elkaar op...misschien valt je aanschaf dan wel mee? En ach, je verkoopt m over 7 jr weer verder ;)

4. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    kinderwagens van de duurdere merken en als je echte babykamer wilt daar zit vaak wel een langere levertijd op.
    De rest valt wel mee.

5. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Wij hadden de commode van marktplaats. Mooi ding!!
    We moesten wel ver rijden maar onze smaak is niet bij de babydump oid te krijgen. En ik vind alles belachelijk duur.

6. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    @Meg wat een gaaaaf bed. Die had ik ook gekocht!

En ja wbt kosten. Je kunt het zo gek maken wat je wil. Maar ik weet wel dat bij ons de dure artikelen het perfect volhouden en zeker hun geld waard zijn. Zo gaat onze bugaboo nog prima nog een 4de keer mee. Ga alleen wat andere bekleding erbij kopen. Wil eens een ander kleurtje :)

7. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Marktplaats rules!!!

8. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Heb ook zo'n zin om te gaan rondneuzen en te shoppen..!

En mijn zus kan niet wachten tot heel veel spullen van haar hier heen kan.. Zij vinden hun gezinnetje compleet dus wij kunnen vrij veel overnemen.. En gelukkig is het nog mooi spul ook nog :).
    Scheelt toch weer en we kopen vast ook nog genoeg ;)

Mooi ledikant meg! Idd wel duur maar zo te zien kun je er ook lang mee vooruit..!!
    Ik heb er echt nog nul verstand van wat alles een beetje hoort te kosten..:(
    Ga zo direct ff op marktplaats neuzen, leuk leuk :D

Stefjuhhhhh ik hoop voor je dat je eerder terecht kan..!!

Veel plezier vandaag elionorah!

Wat voor leuke spullen heb je gekregen dienb?

10weken vandaag :D:D:D

9. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0

:Dmee eens!!!:)

Voor ons is dit echt de 'laatste', en ik had alles 8 jaar terug weggedaan. We moeten alles 'nieuw' aanschaffen, en dat voor 1 kindje... Nou, ik ben gekke gerrit als ik alles nieuw ga kopen:cool: en....ik ben dol en dankbaar op 2ehands spulletjes;) gelukkig is de rommelmarkt tijd ook weer begonnen..joepieeee!

10. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    En we beginnen weer opnieuw :( had bijna overal op gereageerd doe ik iets doms en ben ik me tekst kwijt :( wordt dus wel wat kortere reacties haha....

Pipellina ons zoontje is nog geen 1 dus de box staat nog beneden en die laten we dus maar gewoon staan ;)
    Fruit eten helpt helaas helemaal niks :(
    Wij hebben het babybadje ook bijna niet gebruikt doen altijd douche en we hebben en vast bad daar zetten we hem ook in. Eerst met een ligsteuntje en nu met een ring.

Swimming veel plezier vandaag!

Judithvl dank je voor de link ik sla hem op :) ga er toch eens over na denken ;)

Disi ik heb Psylliumvezels, maar tot nu toe helpt het niet. Normaal ging ik ook wel twee keer op een dag maar nu dus niet :(
    Voelt gewoon niet fijn. Bij de eerst ging ik juist veel te goed dus ken dit echt helemaal niet......

Lentekind hebben vrienden ook gedaan maar dan met hun eerst van 1,5 jaar. Wij hebben voor Thomas een junior kamer dus daar kan hij in tot 7 jaar dus gaat helaas niet op voor ons ;)

Die B altijd leuk spulletjes krijgen ;)

Elionorah wij hadden juist een uitslaap momentje zoon was om half 9 pas wakker en normaal om half 7 dus was erg lekker :) veel plezier vandaag.

Sem wij hebben na de 12 weken echo alles eigenlijk besteld en bij 19 weken was het bij ons in huis (dit wilde ik omdat ik veel te veel spullen in tassen had dus dan kon ik opruimen) bij 21 weken zijn we alle blauwe spullen gaan kopen ;) denk aan dekbed lamp, aankleedkussenhoezen, gordijnen etc...

Meg moet eerlijk zeggen is niet mijn smaak, maar ieder zo z'n ding. Wij waren bij de eerste denk ik een 1000 euro in totaal kwijt aan de kamer... Kamer zelf was 600 daar hadden we ledikant, juniorbed, kast en commode. De overige 400 (of misschien iets meer, weet het natuurlijk niet meer precies) was voor dekken, matras, hoezen, aankleedkussenhoezen.
    Dit was de kamer.
    Ledikant 70 x 140 Incl. Juniorzijden - Commode - Hanglegkast Ambiente | Interbaby | Baby-Dump

Me84 altijd fijn spullen over nemen, helaas zijn wij de een van de eerste in de vrienden groep dus kunnen we erg weinig over nemen :( eigenlijk niks ;)

Vandaag misschien ff naar babydump jippie :)

11. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @mamainthe vezels zijn Macrogol, maar nu 3e dag en gebeurd nog niet veel moest eerst 1 zakje doen, maar mocht naar 2 per dag, dus als het vandaag nog niks doet, morgen naar 2 zakjes. Hoop dat jouwe sneller helpen! veel plezier als jullie naar babydump gaan

@Gaab pompje lijkt mij inderdaad ook heel erg fijn als ik er dan toch aan moet :p

@Judith wat vervelend die misselijkheid zeg, zo'n geboorteTENS las ik idd ook iets over, hihi leuk alvast badje en je kan er soms idd maar beter meteen bij zijn

@Disi hoop dat de pillen je helpen

@26mei ja dan wil je niet nog weer 2 weken wachten, mooi opgelost toch zo

@Sarah wat verdrietig, heel veel sterkte, knuf

@GingerAle fijn dat jullie een mooie echo hadden!

@Cupcakeje ook mooie echo!

@Pipelina ja soms kunnen die levertijden echt belachelijk oplopen

@Swimming veel plezier bij de babydump en babypark

@Elionorah oh lekker vroeg ja, kan me voorstellen dat je er soms wel eens naar verlangt, ik maak er nog mooi gebruik van nu :D

@Sem25 nog niks besteld, wel een optie ivm de acties die afliepen en die gunstig waren. Wij bestellen rond de 12 weken

@Meg mooi ledikant hoor en tja is duurder maar heb je wel 2 in 1

@Stefjuh ja er zat bij jou best lang tussen idd kan me voorstellen

@Me84 jeej ik morgen 10 weken ook gaat toch nog best snel!

Hier ik ben echt ff gesloopt, schoonouders komen vandaag t/m morgen, leuke is dat we gaan vertellen dat we zwanger zijn, voor de rest heb ik er weinig zin in. Vandaag willen ze nog naar Gouda (lekker met dit weer zucht) maar aangezien ze bijna nooit komen wel zo aardig om ook mee te gaan dan. Gisteren nog druk geweest met voorbereidingen enzo pff. Oke klaagmoment over :p

Voor de rest gaat het wel goed, heb alleen op de moeheid en obstipatie na helemaal geen klachtjes meer, maakt je toch weer onzeker, maar zal wel goed zitten.

Doe nu nog ff de lijst en dan morgen weer als ze weg zijn mocht het nodig zijn, alvast een fijn weekend en fijne moederdag morgen!

12. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    Nu wil ik ook zo'n veel te duur ledikantje... :) echt heel tof!! Maar 600 eutjes is wel flink neertellen inderdaad.. Grrr

13. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    ♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥

1 december
    ♥ - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Lil | 24 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Lentekind85 | 28 jaar | 2e kindje |J|M|?

2 december
    ♥ - Snne | 25 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - Bloem1988 | 25 jaar | 2e kindje |J|M|?
    ♥ - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje |J|M|?
    ♥ - DienB | 29 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Meg | 30 jaar | 1e kindje |J|M|?

3 december
    ♥ - Medith | 31 jaar | 3e kindje |J|M|?
    ♥ - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje |J|M|?

4 december
    - MG87 | 26 jaar | 2e kindje |J|M|?

5 december
    ♥ - Judithvl | 33 jaar | 3e kindje |J|M|?
    ♥ - Pianootje | 27 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje |J|M|?

6 december
    ♥ - Me84 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|?

7 december
    - Jenna28 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Lavina | 32 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Roja | 31 jaar | 3e kindje |J|M|?

8 december
    ♥ - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje |J|M|?
    ♥ - SharJohn | 21 jaar | 1e kindje |J|M|?

9 december
    - Liz | 34 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - Scrat | 29 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - RoosjeN34 | ?? jaar| ?? kindje |J|M|?
    - Tiara | ?? jaar | ?? kindje |J|M|?
    ♥ - Zonnebloem22 | ?? jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Doom8 | 25 jaar | 1e kindje |J|M|?

10 december
    ♥ - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Jonean | 37 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Ellie86 | 27 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje |J|M|?
    - Sem25 | 25 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Cupcakeje | 29 jaar | 2e kindje |J|M|?

11 december
    ♥ - Mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | J|M|?
    ♥ - Xlns| 34 jaar | 2e kindje | J|M|?
    ♥ - Eva2011| 33 jaar | 2e kindje | J|M|?

12 december
    - Benco | 29 jaar | 1e kindje | J|M|?
    ♥ - Disi | 33 jaar | 4e kindje | J| M|?

13 december
    - Marjolein33 | 33 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Char1983 | 31 jaar | 2e kindje |J|M|?
    ♥ - Kaatje86 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - Pipelina | 34 jaar | 4e kindje |J|M|?
    ♥ - GingerAle | 27 jaar | 1e kindje |J|M|?

14 december
    ♥ - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - Lianneke | 28 jaar | 1e kindje |J|M|?

15 december
    ♥ - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Swimming | 28 jaar | 1e kindje |J|M|?

16 december
    - Pris127 | 28 jaar | 3e kindje |J|M|?

♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥

- Snne, - Char1983 , - Lavina, - Swimming, - 26mei, - Lenaroos, - Roja, - Anne86, -Marjolein33, - Familievdlaan, -Gaab27, -Sarah0023, -Ellie86, -Pianootje, -Bloem1988, -Xlns, -Kaatje86, -DienB

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    - KellyK (5 weken)
    - Smnee (5+3 weken)
    - Lucky Star (8+1 weken)
    - Knorretje24 (8+1 weken)
    - Sarah0023

OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG!
    VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD

14. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    ♥♥♥ AFSPRAKENLIJST ♥♥♥

10 mei
    - Eva2011 | afspraak verloskundige

12 mei
    - Krulletje | termijnecho
    - Ellie86 | echo
    - Judithvl | termijnecho

14 mei
    - Dathi10 | intake verloskundige + termijnecho
    - Sem25 | termijnecho

15 mei
    - Mamainthefuture | termijnecho
    - SharJohn | echo
    - DienB | termijnecho
    - Lenaroos | intake en echo verloskundige
    - Medith | termijnecho
    - Jonean | termijnecho
    - Lil | termijnecho
    - Snne | termijnecho
    - Pipelina | 1e echo

16 mei
    - Roja | termijnecho
    - Meg | termijnecho

19 mei
    - Familievdlaan | termijnecho

20 mei
    - Lianneke | 1e echo
    - Zonnebloem22 | termijnecho
    - Elionorah | intake verloskundige
    - 26mei | termijnecho
    - Anne86 | 1e echo
    - SharJohn | afspraak verloskundige

21 mei
    - Disi | echo
    - Meg | combinatietest

22 mei
    - Roja | afspraak verloskundige
    - Lentekind85 | combinatietest
    - Swimming | termijnecho

23 mei
    - Stefjuhhhh | termijnecho
    - Elionorah | echo

26 mei
    - Me84 | afspraak verloskundige

27 mei
    - GingerAle | afspraak verloskundige

28 mei
    - Ellie86 | intake en termijnecho
    - Lentekind85 | controle afspraak verloskundige
    - 26mei | intake verloskundige

30 mei
    - Picasso91 | termijnecho

2 juni
    - Mamainthefuture | combinatietest
    - Lavina | controle afspraak verloskundige
    - Disi | combinatietest

6 juni
    - Lavina | extra echo

12 juni
    - Judithvl | afspraak verloskundige

3 juli
    - Luckymartine | 20 weken echo

15. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    #2295 Ellie86, 10 mei 2014
    Laatst bewerkt: 10 mei 2014
    Ik heb de complete kamer besteld op de dag dat ik de 20 weken echo had. In de ochtend de echo en in de middag gelijk naar de winkel! Kamertje zelf heeft me in totaal zo'n 1200 euro gekost en dat zijn dan echt alleen de meubels. Ik heb echt een ieniminie baby kamertje en daar hebben we eigenlijk helemaal niet op gelet toen we spullen gingen kopen. Gelukkig past het net hahaha.

Ik heb de Joolz kinderwagen en die heb ik laten leveren met een week of 34 omdat ik gewoon niet zoveel plek heb. Gelukkig hebben mijn ouders die betaald. Wat een rib uit je lijf zo'n wagen!

En dan nog alle losse dekentjes, lakentjes, spulletjes enz enz nog eens honderden euro's aan uitgegeven. En vooral aan kleertjes :D

Ik wilde ook een hemeltje boven het ledikantje en gelukkig heb ik een lieve schoonmoeder die veel kan naaien, dus die heeft een hemeltje, aankleedkussenhoezen en nog meer lakentjes genaaid in de zelfde stof.

16. Stefjuhhhh

Stefjuhhhh Actief lid

31 mrt 2014
    104
    0
    0
    Mijn 2 lieve hondjes
    Zuid Holland
    Ellie86 wauw heel mooi kamertje.
    Zelfde smaak een beetje.
    Ik denk dat ik voor het kamertje op marktplaats ga kijken, tenzij we een gulle donateur krijgen.
    Kinderwagen krijgen we van me schoonmoeder
    Bekijk bijlage 394204
    Deze word het als het goed is :D

17. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    Heel mooi, Ellie! Past net inderdaad :)

18. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    wauw mooi kamertje Ellie!

Wij hebben ook een Joolz, dat kost inderdaad wel wat, maar ik ben er nog altijd super blij mee! Verder is onze kamer van de oudste niet een complete kamer. Ledikantje kwam destijds bij babydump vandaan, we hebben 2 grote pax-kasten van Ikea gebruikt om de kamer wat te verkleinen (hij heeft echt een vrij grote kamer, anders zou hij erin verzuipen als baby leek me), die kasten kunnen dan later dienen als zijn kledingkast. En de commode is een ladenkast van Ikea: de hemnes geloof ik. Echt heel handig, lekker lang met veel lades waar nu echt ongeveer al zijn kleding en andere spullen nog steeds inpassen.

Voor nummer 2 moeten we nog even bedenken wat we doen. Die kamer is kleiner, dus nog even kijken wat past.
    Oh ja, en we hebben een relax stoel staan op de kinderkamer, dat vind ik zo ongeveer het belangrijkste item! Daar heb ik echt al uuuuuren met hem op mijn armen in gezeten :) Voor mij is het dus een must in elke kinderkamer, haha! (net zoals een warme badjas, warme sloffen en dikke sokken dat zijn voor de mama tijdens gebroken koude nachten ;))

Wij hebben destijds de babykamer gemaakt toen ik zo'n 20 weken zwanger was geloof ik, misschien iets later nog. Wel goed dat we zo vroeg waren, want ik werd dus met 31 weken opgenomen in het zkh en kon toen niks meer doen!

Lavina: succes met je schoonouders! Hopelijk valt het toch nog mee :)

19. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Lavina ik zit op twee zakjes maar helpt niet.... Ook heb ik nog laxeer spul van na de bevalling (tja wie wat bewaard heeft wat haha) dus ga maandag bellen of ik er daar 1 van kan nemen zodat ik in elk geval ff leeg ben.
    Zijn wel ff geweest en hebben wel ideeën op gedaan :) maar twijfelen Hihi. Dus we kunnen na denken. We hoeven natuurlijk alleen de babykamer want de rest hebben we allemaal al ;)
    Ze kwamen uit Duitsland toch? Toch veel plezier en vooral met vertellen ;)

Ellie erg mooie kamer en wat leuk dat ze dat zelf kon maken.... Zou ik ook wel willen maar geen gedult..... Ik ga ff zoeken naar een foto van de kamer van mijn zoon. ( je hebt me nog meer aan het denken gezet heeeeelp dit vind ik ook leuk! Vooral ook omdat het echt anders is als wat we al hebben, dat wil ik juist iets heel anders)

Steffuh leuke wagen is het zusje van Mutsy maar dan goedkoper. Me zusje heeft deze die jij op de foto hebt en is er erg blij mee ;)

Lentekind kamer voor de tweede is hier ook kleiner, dus wordt puzzelen ;) me zoontje sliep eerst bij ons op de kamer dus zat dan gewoon op bed en toen hij naar zijn eigen kamer ging sliep hij al heel erg door van. Half 11 tot half 6 ofzo ;) met 6 a 8 weken was dat....

20. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Oh zo'n stoel had ik ook zo graag gewild.. Maar helaas past niets meer bij hahaha we passen nu al net tussen de commode en het ledikant. Mijn vriend heeft al kinderen en zijn dochter van 13 woont ook bij ons dus die heeft de grotere kamer. We hadden wel al bedacht om over een jaar of 2 te gaan verhuizen.

Maar goed dat je er dan zo vroeg bij was met je kamertje! De mijne werd pas geleverd met 31 weken.. Waarom werd je opgenomen in het ziekenhuis? Heb je daar al die tijd dan gelegen?

Deel Deze Pagina