Ik zit ook een beetje met de vakantie.. Die was al doorgegeven dus hebben de laatste week aug en de eerste 2weken van september vakantie.. Duurt ook nog lang.. Had graag nog even een vluchtje naar het buitenland gemaakt, maar er komen ook nog genoeg kosten.. Willen ook graag een andere auto voor de kleine er is.. En aangezien het de eerste is zullen we nog wel wat kosten gaan maken denk ik Dus het wordt een weekje nl of tuinesië.. In die periode(lees;buik) naar een warm land lijkt me ook niet geweldig of wel? Iemand ervaring mee?
Ik ben vorig jaar eind augustus naar Turkije gegaan en was toen een week of 23 dacht ik. Heb een prima vakantie gehad en totaal geen last gehad van een buik of zwangerschap. En daar was het overdag echt een graad of 45. Dus als het kan zou ik het echt nog even doen!
Me84 als het financieel gezien kan zou ik wel even gaan hoor, ven lekker uit rusten en nog genieten van elkaar.
Vakantie pffff ik zou graag op vakantie willen op naar de zon maar denk niet dat het hem gaat worden. Wij hebben de laatste 3 weken van augustus vakantie maar begin volgend jaar willen we verhuizen en vriendjelief moet onderhand van mij zijn rijbewijs halen met nummer 2 opkomst en dan zullen we dus ook een auto moeten aanschaffen. Dus financieel niet haalbaar dit jaar. Op Facebook reageerde iedereen enthousiast heb nog nooit zoveel likes op een bericht gehad uhm op dit moment 160 likes hihi en super veel felicitaties bij elke felicitatie heb ik een big smile
Hier even een ego berichtje.. vanmiddag weer roze/rood bij het afvegen er zat nu ook een klein rood sliertje bij Vriend heeft vk gebeld die wilde perse bellen. Ik was alleen maar even heel verdrietig. Mag nu dinsdag een echo. Als er morgen nog iemand uitvalt mag ik morgen nog. Vk zei wel dat de kans heel klein is dat als je met 8 weken een kloppend hartje hebt gezien dat het dan nog mis gaat. En de bloedingen zijn ook nog niet verontrustend. Heb verder geen krampen wel steeds een zeurderig gevoel maar dat heb ik al vamaf de positieve test. Dat komt en dat gaat... verder weinig kwaaltjes ook.. al dikke week niet meer overgegeven en misselijkheid valt ook wel mee eigenlijk. Pff vreselijk deze onzekerheid. Ik hoop dat er morgen nog een plekje vrij komt... dan weten we t maar... Wanneer alles ok is zal ik weer wat vaker en gezelliger mee komen kletsen hoor maar vind het lastig omdat ik er op dit moment helemaal niet zeker over ben....
Aaah,snne houd je dan alsjeblieft vast aan wat de vk zei over afgenomen kans....think positive ( kweet dat t makkelijker gezegd is dan..) Wat leuk he, al die likes en reacties op fb! Ik kijk t af en toe terug,zo leuk om te lezen. Gaat ook zeker in t 1e fotoboek mee! Bij ons komt de familie wieg naast ons bed, tot ik echt niet meer rustig lig door elk kuchie en zuchie Maar ik vond t ideaal ivm (borst)voeding snachts. Lkkr dichtbij ! Ik zag n moederdagkadootje voorbij komen, zooo lief! Ik spuugde het ontbijt op bed er weer uit.... aaah,wat vond ik dat erg zeg.... Ze hadden zo hun best gedaan om het te maken...
@snne, Ik snap dat je je zorgen maakt. Toch lees ik hier best vaak van mensen die wat bloed hebben verloren tijdens een goede zwangerschap. Dus niet te veel stressen... al zal dat moeilijk gaan. Ze zeggen dat je met 10 weken op de piek van je hormonen zit, dus het hoeft om helemaal niet vreemd te zijn dat je misselijkheid minder is geworden. Zelf heb ik ook af en toe dat ik wat vreemd gevoel in mijn baarmoeder heb. Ik denk dan maar dat de boel moet groeien en dat het niet gek is dat je daar iets van merkt. Hopelijk hebben ze snel een plekje voor je vrij. En kan je straks de vingertje tellen
Snne niet leuk. Maar houd vast wat de VK zegt. Heb zelf ook een bloeding gehad met 10 weken bij de 2de, nu een heel leuk jochie van 4. Houd hoop maar snap je ongerustheid helemaal! Digitale knuff! @Judithvl...........stomme misselijkheid ook....... @MITF Me love Italy to! Heb de halve supermarkt meegenomen uit Italië. Mijn man heeft heeft zo gelachen om me. Dus an sich red ik me wel dit jaar zonder Italie. Maar ligt meest aan mijn bekken. Hoe lang redden die het dit keer. Hmmmmm moet ff nieuw bericht doen voor het bed.
@pipelina, wow das pas een bed! Die zou ik voor mezelf ook wel willen haha. Wij willen voor de oudste twee starten met een gezamenlijke kamer. En dan willen we ook een leuk thema. Eerst dachten we 'onder water' met piraten en zeemeerminnen. Maar kasteel is ook leuk, met ridders en prinsessen We hebben nog even om t uit te denken, En dan moeten we echt gaan klussen. Zo'n zin in!! @snne, jee wat schrikken en vervelend voor je zeg! Heb je 1 echo gehad, met 8 weken? En liep je toen ongeveer gelijk met wat de verwachting was? De grootste kans is dat het 'gewoon' goed zit en goed gaat. Dat is de grootste kans. Blijf nog positief denken tot de echo. Je kan haast niet anders he, omdat je hoop moet blijven houden. Sterkte. Ik hoop dat je morgen al voor de echo mag. Ik ga online wat ideeën voor kinderkamers opdoen. Fijne avond.
Thnx allemaal voor de lieve berichtjes! Vriend heeft er gelukkig ook nog alle vertrouwen in. Elionorah ik heb met 8 weken (eigen berekening) een echo gehad idd. Ze kwam toen zelf uit op 7 weken en een kloppend hartje gezien. Ze zei toen wel dat je met die termijn het nog niet zo goed kunt bepalen. Ik denk dat de waarheid ergens in het midden licht van hoever ik toen precies was. We zullen het zien. Ik durf niet zo goed te hopen want ik ben bang dat de klap dan zo groot is als we morgen/overmorgen toch zien dat het hartje gestopt is. Dst is wat ik zelf denk. Dat het hartje gestopt is alleen dat het mijn lichaam zelf niet lukt om het op te lossen... Pff nouja ik ga nu maar snel slapen hopelijk is morgen een betere dag. En trouwens dat bed wat ik voorbij zag komen.. echt super cool! Helaas hier beide niet handig hihi
Gaab dan wordt het inderdaad lastig, wie weet volgend jaar lekker met zijn vieren leuk de reacties Snne snap je onzekerheid, dikke knuffel en sterkte. Ik duim dat je morgen nog terecht kan en dat alles goed is natuurlijk Je baarmoedermond is ook erg gevoelig nu en erg goed doorbloed soms kan bij hoesten of niezen als zijn dat je wat bloedverlies hebt, maar ik snap heel goed dat je "liever" van het erge uit gaat zodat de klap niet te hard aan komt en mocht het wek goed zitten dan is het alleen een opluchting en valt het mee. Sterkte! Judithvl oepsie lekker bedankje Hihi kan je helaas niks aan doen, wel lief dat ze hun best hebben gedaan. Pipelina haha ik koop ook altijd heel erg veel voor we weer naar huis gaan haha. We eten ook twee ijsjes op en dag jammie! En eten elke dag (onderhand) spaghetti of pizza haha kan er geen genoeg van krijgen en de bbq staat ook regelmattig aan natuurlijk Wouw! Wat een gaaf bed! Dit was ook wel een van de ideeen die wij hebben Hihi dus ik gaat hem ff opslaan (sla al mijn ideeen op hoor haha wordt filink zoeken tegen die tijd Hihi) Hoe hoog is de kamer? (Haha tja heb geen Timmermans ogen Hihi)
Ow hier nog even een opluchtings momentje...... Net weze gourmetten bij me moeder en daarna wilde mijn darmen eindelijk weer zo wat was dat fijn hihihihihihihi sorry lekker smerig verhaal whahaha
Bah.. Snnee hou moed! xx Idd mooi bed wat voorbij kwam. Knap gemaakt. Zelf ben ik de kusser maar ga er echt niet aan beginnen. Wat leuk al iemand die een moeder dag kado heeft gekregen (voor het éérst) Zoals verwacht doet vl dat niet bij mij.. tjah. geef hem geen ongelijk. Hij heeft straks nog járen om het te doen ahha. @ hier. Vandaag hebben we het de familie verteld. Wat waren ze blij. Hebben veel tranen gevloeit en kwam bijna niet mer uit de houtgreep van mijn moeder's knuffel. Mijn nichtjes zwaarde de baby al dag toen ze naar huis gingen, ook al weten ze dat hij/zij pas na sinterklaas komt. Zo fijn/tevrede/opgelucht gevoel nu. Deze week nog collega's en vrienden persoonlijk inlichten en eind van de week op facebook de 'rest' inlichten.
Bed zit op 140cm Kamer is 245cm Zitten 3 balken onder. 1 tegen de muur, 1 op bed breedte (90cm) en 1 op 140 Zit een frame in waarin de lattenbodem ligt en daarop het matras. Naast zijn bed zit nog dik een meter bij 140 cm speelruimte.
Snne Ik duim voor je! Hoop voor je dat je vandaag terecht kan! Wat een geweldig mooi bed pipelina! Super gaaf! Nou niet smerig hoor mamainthefuture , ben blij voor je! Wat een opluchting en hoop dat nu wat doorzet Wat leuk 26mei!! Heerlijk hè om het te delen en iedereen die blij voor jullie is! Hier dagje vrij maar vroeg eruit want we hadden lekkage door al die regen :x.. Het valt mee gelukkig maar slapen wordt hem nu niet meer. Denk dat wij volgende week ook iedereen gaan inlichten kan niet wachten.