Nee, ik heb daar nog geen last van. Er is ook nog nauwelijks iets aan mijn buik te zien. Hooguit een iets teveel aan lekker eten van de laatste weken
Mooie buikfoto! Wat leuk dat je al echt verschil ziet! Ik moet zeggen dat ik al een aardige buik heb... Normaal ben ik een plank dus vind dit echt heel bijzonder Heb nog gewoon mijn eigen broeken aan. Normaal is de band altijd te los (bij de meeste van mij broeken) en nu zitten ze helemaal perfect! Dus nog geen positiekleding Ook nog geen streep te zien. Ben hier wel bang voor aangezien mijn moeder hier erg last van had. Dus denk dat ze bij mij vanzelf gaan komen.
Ik heb 4 paginas terug gelezen, weet niet meer wie of wat maar volgems mij wel DATHI met n echo gezien. Wat fijn! Ik kijk anders naar onze echo...ik kan er niks aan doen. Alsof ik mezelf bescherm tegen het te veel hechten aan het kindje Net als de gedachtes die binnenkomen; Ik wilde de meubeltjes schuren...toch maar niet want wat als t niet goed is met de foetus? Mn klachten nemen af, alleen nog maar spugen, niet misselijk, geen zere borsten en bij n steekje denk ik nu;" de kleine is zelf al afscheid aan het nemen, het gaat dus fout" normaal zou ik kunnen denken;"ik ben over de piekweek heen, het neemt af" Als ik spuug denk ik" waar doe ik t voor?" Het positief denken gaat verdomd moeiijk. Ik wil wel zo denken,maar het gaat niet ( nog niet)
Judith, volgens mij hoef je helemaal niet negatief te zijn! Het is een kans wat ze je geven. En zelfs mét een verhoogde kans hoeft jouw kindje helemaal niets te mankeren! De uitslag is ook nog gebaseerd op andere factoren. Je bloed, leeftijd en zwangerschapsduur. Je moet je niet blind staren op één factor. Ik weet het, makkelijk gezegd. Ik zal zelf ook in de stress zitten. En ben stiekem ook wat nerveus voor onze combinatietest volgende week woensdag. Vandaag heb ik bloed geprikt. Wanneer heb jij de test? En symptomen die afnemen? Sommige vrouwen hebben nergens last van. Ik heb ergens gelezen dat symptomen niets zeggen over hoe het met je zwangerschap gaat. Dus ik zal zeggen: ga lekker schuren. Misschien kan je dan juist even ontspannen.
Meg bij Judith haar kindje is een verdikte nekplooi geconstateerd, voor zover ik weet en mij duidelijk is is dat meestal geen goed teken. Het is dus niet naar aanleiding van de combinatietest dat ze zich zorgen maakt, dat is inderdaad een kansberekening ja. De combinatietest krijg je toch nog Judith? Judith ik snap je gevoelens. Alles staat even stil tot je meer weet hoe of wat. Ik hoop dat je na volgende week weer positiever mag gaan denken. Ik denk aan je... Zonnebloem hier ook geen striae, ja 2 kleintjes overgehouden aan mijn 2e zwangerschap Roja wat fijn! Dienb, geen idee... Heb je collega's die daar eerder mee te maken hebben gehad en dat weten? Dathi, wat fijn! Lang gewacht maar gelukkig mooi nieuws!
Dank je wel, volgens vk kom ik nu op 11 december. 1 dag verschil, maar ik laat hem nog maar ff op 10 dec staan. Want ik zag ook 10 weken voorbij komen met meten. Ze heeft een paar keer gemeten omdat het wat verschillend kan zijn hoe de baby ligt en met de eerst meting kwam ze uit op 10 weken. Ben blij dat alles er goed uit ziet.
Sem25 de echo al gehad? Gaab wat een stomme opmerking van je mentor Elionorah, wat voor zakjes krijg jij tegen je obstipatie? 26mei bijzonder zo met je collega dat je allebei rekening wilt houden met elkaar en dan samen zwanger blijkt te zijn! Lavina, mooi al zeg! Je buikje Mitf fijne dagen in België! Hier gaat het goed, ik hoef wat minder over te geven. Vanmorgen helaas wel weer. Weer zitten nog steeds in dubio wanneer we het gaan vertellen... Eigenlijk willen we tot na de echo wachten maar we willen ook niet dat mensen het "raden" en er zo achterkomen... We wonen in een klein dorpje en er wordt nogal op elkaar gelet zeg maar...
Ja dit keer is het er 1 haha. Ze heeft wel even heel me baarmoeder goed nagekeken of het er echt 1 was.
Ach ja Dathi, het is ook maar net waar ze het puntje neerzetten met meten... Een mm maakt al verschil
Mooie buikfoto's Lavina! En mooie echo DaThi! Ik ben ineens sinds het begin van deze week steeds misselijk en kan bijna niet eten. Vanochtend met moeite twee eierkoeken met aardbeien gegeten, als lunch twee roze koeken (enige waarvan ik niet bij het idee al ging kokhalzen) en nu net de andere twee uit het pakje ook maar weggewerkt. Avondeten gaat gelukkig meestal wel goed.. Ohja, maandag trouwens een vet mooi voedingskussen inclusief bewaarzak gekocht via marktplaats voor maar 7,50! Mijn dag was meteen helemaal goed
Als we 21 mei terugmoeten, is mn bloeduitslag binnen .. Dan zal de kansberekening worden meedegedeeld. Maar als de verdikking ( nu 3,9mm) dan niet vermindert is, en mn bloeduitslag onverhoopt niet binnen is, stuurt ze ons evengoed direct door naar t VU voor n vlokkentest. Dus ik vrees dat we hoe dan ook dat traject ingaan... Met nog meer onzekerheid spanning en wachten op uitslagen... Er moet echt n wonder gebeuren wil de verdikking minder zijn, volgende wk. Zij zag t n.l niet gebeuren...
Jeetje, Judith. Wat zwaar voor jullie. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik wil je veel sterkte en kracht toewensen. Ik hoop voor het beste.
ik heb trouwens 27 mei een controle-afspraak bij de verloskundige En maandag zei manlief dat hij ook graag wilt weten of het een jongen of meisje wordt! Yes yes yes! Nu gaan we over 4/5 weken een pretecho laten maken
@Judith Sorry voor mijn vorige berichtje. Het was niet mijn bedoeling om je angst ongegrond te maken. Ik heb blijkbaar de ernst niet goed begrepen. Sorry...
Geen sorry voor nodig meg! Wij proberen juist verhalen te lezen die ook goed aflopen...en die zijn er zeker...alleen komen wij waarsch.niet uit onder de vervolgonderzoeken en daar zien we zo tegen op.... Das een btje het vervelende van ons verhaal... Maar we hopen op n wonder zodat vlgnde wk de verdikking weg vermindert is en de grootste angsten ongegrond waren!
Vandaag staan er voor redelijk wat dames echo's op het menu, Morgen ook waar onder ik zelf. whaaa wat spannend zeg, ik hoop zo dat alles goed is! Gelukkig zie ik de mooie echo van DaThi voor bij komen dat fleurt op! Hopelijk kan ik een beetje slapen en een vollen blaas houden tot 4 uur!
Nogmaals sterkte Judith..het wachten en de onzekerheid zal vast zwaar zijn... Dathi fijn een mooie echo! Gefeliciteerd! Lavina super mooi buikje! Ik zal binnenkort ook even weer 1 plaatsen.. Leuk het verschil zo te zien van elke week. Had vanmiddag cursus en het werd me weer op de man af gevraagd of ik zwanger ben.. en vind stiekem erg leuk dat mensen het al zien! Nog anderhalve week en dan kan de strakke kleding weer aan Maar daarnaast ook weer met beide beentjes op de grond en wel onzeker en angstig... Geen fijne droom gehad en die liet me ook niet los vandaag.. Vanmiddag daarbij wat steken en gevoeletjes waarvan ik meteen denk.. Oehhhh is dit wel goed? Daarbij ook minder kwaaltjes de laatste week.. 26mei weer afspraak met vk en hartje dan luisteren..als dat kan want vaak lukt dat nog niet eens.. Aan de andere kant vind ik dat ik niet moet zeuren en genieten.. Ik heb geen bloed en geen hevige krampen dus wat zeur ik nou! Zo ik ben mijn ei even kwijt en hoop dat ik het nu ook wat meer los kan laten.. Thanks meiden dit forum is top!!!