Jaaa, ook wij hadden vandaag een goede echo! Wat is dat iets bijzonders zeg.. Over 2 weken moeten we nog een keer terug omdat ze twijfelde over de uitgerekende datum. De vk en eigen berekening komt uit op 10 december maar na de echo kwam ze een week later uit. Niets om ons zorgen over te maken maar om het goed te kunnen bepalen mogen we nog een keer terug.. Geen straf want dan kunnen we nog een keer ons kindje zien. Er mag een rood hartje voor mijn naam gelukkig! Volgende afspraak: 27 mei: Echo.
En zijn er nog mooie echofoto's?? Morgen zijn er idd ook weer veel. Mooi Ik ga nog ff door met mn drukke week (vandaag heerlijk een dagje rustig gehad en tijd gehad om wat te poetsen en naar het bos met de hond). x
Swimming: dat vragen wij ons ook af.. hahaha ziet er vreemd uit! We hebben 4 foto's gekregen en alleen op deze is dat te zien. We zagen het pas thuis toen we goed gingen kijken dus niet kunnen vragen.
Fijn Sem mooie echo! Ik denk dat dat een voetje is! Tenminste als je dat donkere op de achtergrond bedoelt van die witte streep die daar ook zit...
Legale inbreker one of à kind!!! Hier wordt de misselijkheid ietsjes minder. Moeheid en opstipatie nog super duidelijk aanwezig! Nog een weekje en dan hebben we weer een nieuwe echo
Mooie echo's! Nog 2 nachtjes slapen en dan hoop ik ook een mooie foto te kunnen plaatsen Net klaar met werken en gauw me in me pyjama gehesen, bah wat zaten me kleren strak zeg! Lijkt wel een 8-ling haha (hoop het niet hoor) Meiden met echo morgen: enjoy!!
Hoi meiden, vandaag ff geen puf om achter de pc te kruipen. Mooie echo's zag ik! Iedereen met echo morgen veel plezier!!
Zeker hele mooie echo's, dat geeft de burger weer moed. Gefeliciteerd Dathi en Sem! De rest wel bijgelezen maar op mijn telefon, dus reactie komt later. Wel een vraag: ik heb sinds een paar dagen een druk op mijn blaas (alsof ik steeds moet plassen) en daarnaast het gevoel alsof die naar beneden wordt geduwd. Zit dat laatste tussen mijn oren of kan het echt zo zijn?
@gingerale, het kan kloppen wat je voelt hoor. Check de anatomie van de zwangere vrouw op Google afbeeldingen en je ziet precies hoe t zit. @echos. Iedereen met een echo vandaag, succes!!! @koffie. Ik hield voor m'n zwangerschap altijd erg van m'n kopje koffie in de ochtend. Tijdens m'n misselijke weken kon ik t echt niet drinken. Maar nu sinds een paar dagen wel weer. En ja hoor, de onzekerheid voel ik weer. Is het normaal dat ik weer koffie drink? Wie drinkt er in de ochtend nog meer koffie? M'n vorige mk was met de 11 weken echo bekend geworden. En ik dronk de hele zwangerschap koffie, maar voelde me toe ok totaal niet misselijk (op 2 dagen na). Morgen ben ik elf weken....
Elionarah, Bij mij verschilt het per dag of ik koffie kan verdragen. (Net zoals andere dranken en voedsel) Ligt eraan hoe ik me voel.. de ene dag ben ik misselijk de andere dag minder. Ik merk dat ik me steeds beter ga voelen en minder misselijk ben dan aan het begin van mijn zwangerschap. Ik kan dus ook weer andere dingen eten en drinken die ik in het begin van de zwangerschap niet kon verdragen. Ik snap je onzekerheid na wat je meegemaakt hebt maar vertrouw op je lichaam.
Ik drink alleen thee haha geen koffie nog 3 en half uur voor ik me echo kan bewonderen ben benieuwd hoelaat moeten jullie vandaag??