Zwaar iri Disi! Al eens gember geprobeerd? Hopelijk knapt het snel op. Koffie: lust ik niet..hahaha dus das een makkie
Mooie echos meiden!! Zo fijn!! Gefeliciteerd!! ik ben een dag vooruit gezet. 12 december uitgerekend we hadden een mooie echo en zagen baby bewegen! Zo mooi! en Eva zat heel mooi naar het scherm te wijzen en te kraaien ♡
Mooi lenaroos! En tegelijk met mij nu haha Pipelina, wel eens van gehoord dat gember werkt maar hoe gebruik je dat dan?
Mooi hoor, Lenaroos! Gaab27, wat zal dat een opluchting voor je zijn! Ik heb net ook een gesprek gehad met mijn toekomstige manager, hij was superblij voor me en zei met een knipoog dat ik heb heel mooi uitgekiend heb voor december (dat is de drukste maand op m'n werk). Ik heb nu ook het gevoel dat ik het aan iedereen wil vertellen! Hebben jullie dat ook steeds meer? Koffie, ik ben m'n leven lang al verslaafd aan goeie koffie. Tijdens m'n vorige zwangerschap taalde ik er niet naar, terwijl dat niet goed afliep. En nu heb ik er geen afkeer tegen maar word ik van andere dingen wel weer misselijk. Zegt dus ook geen hol! Lil, succes straks en veel plezier!
Nee dat gaat ook niet samen daarom ben ik ook gestopt Ik bedoelde alleen dat ik er veel moeite mee heb. Niet dat ik weer rook! Lees het net terug en staat er alleen een beetje verkeerd haha Maar dan ben ik wel nieuwsgierig wat voor werk je doet?
Gefeliciteerd met de mooie echo's dames! Hier ook een goed nieuwtje: de moeder van mijn oppaskinderen belde (ik ga vanavond een keer extra oppassen) en zei dat ze twee mensen had gevonden die volgende week al konden beginnen! Nu hoef ik dus niet tot juni door te werken maar alleen nog morgen en overmorgen!! Jeeeej!!! :-D
Ik mag van de lijst Net terug van vk. Op de echo was alleen een lege vruchtzak te zien. Denk je ongeveer10 weken zwanger te zijn..
Wou wat een goede berichten weer vandaar. Gefeliciteerd allemaal met jullie mooie echo's en fijn dat werk problemen opgelost zijn voor enkele. Hier ga ik vanavond mijn ex collega's inlichten. Heb er erg veel zin in. Zij hebben me erg gesteunt tijdens mijn miskraam en weet zeker dat ze door het dollen zijn. Alleen gaan we samen uit eten, benieuwt hoe dat me vergaat. Als ik maar alles binnen houd aan tafel Dinsdag termijn echo. ZO zin in Ow nee marjolein, wat kl*te! Sterkte.
Ach marjolein, wat heftig zeg! Was dit je eerste echo? He meid, na al die weken wachten is dit wel een harde klap zeg. Ik wil je veel sterkte wensen, bij het loslaten en verwerken. Je kan nu kiezen voor afwachten of curretage he. Ook daar wens ik je sterkte mee. Ik heb t in december zelf afgewacht en na een week is de mk gekomen. Dat vond ik zelf prettig en bijzonder om mee te maken. Dat was goed voor m'n verwerking. Sterkte
Ik drink nog steeds koffie, maar dan wel verse of senseo. De koffie van het werk smaakt nu nog smeriger dan voor m'n zwangerschap (DE automaat bleh). Ik mag om 20:00u Blijf gezellig meebeppen hier, dit is toch de meest gezellige groep Bah nee he, heel veel sterkte marjolein! Ik ga ff douchen en koken x
Ja, dit was de 1e echo. Vk zei dat ik bij een volgende zwangerschap eerder een echo krijg. Doorverwijzing gekregen naar gynaecoloog.
Hè gat! Ik kan me niet voorstellen hoe jij je nu moet voelen Marjolein. Ik wens je heel veel sterkte!