Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Marjolijn...wat zal t koud op je dak zijn gekomen... Sterkte...

Swimming, natuurlijk blijf je hier:D

Gember:$....brrrrr te vies! Zelfs de zuigtabletten
    Ik ben blij dat de pyrixodine hielp tegen de misselijkheid. Dat smaakte nr niks;)

Koffie...nee, die trek is weg, en het smaakt ' anders'
    Ik was al verslaafd aan capucino, das nog 3 erger geworden

Pipelina, ik heb woe21 mei uitslagen...geen zin in om nr de echo tegaan..zie er nu al tegenop.
    Dagen duren lang...verschrikkelijk lang. Het piekeren stopt niet, hoe graag ik ook wil..

2. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Dat kan ik mij helemaal voorstellen Judith. Dit wachten is verschrikkelijk. Maar begrijp ik nu goed dat je eigenlijk volgende week voor de combinatie test dan gaat?
    En weten jullie ook wat jullie gaan doen bij een afwijkende uitslag?

Echt heeeeeel veel sterkte X

3. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Marjolein.....wat super verdrietig. Dikke knuff en sterkte

4. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

@judith logisch meid! Het is ook slopend.. denk aan je!

@Marjolein wat zuur om er zo laat achter te komen! Wat verdrietig :(
    Heel veel sterkte!

5. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Ik post even m'n vraag nog een keer. Wie gebruikt er nog meer lijnzaadolie?

@judith, wat zwaar voor je zeg. Ik kan me niet voorstellen hoe dat moet voelen. De vk had beter niks kunnen zeggen en kunnen wachten tot er meer info was, volgende week...
    Maar ja, ik weet niet of ze info voor Zich mag houden.
    Maar dit is nu info waar je niets mee kan.
    Dat is toch alleen maar een teistering voor jullie?
    Ik wou dat ik je ergens mee kon helpen.
    Maar ik weet niet wat, alleen te zeggen dat ik hoop dat je vrede in je hart kan vinden ondanks de situatie. Sterkte.

6. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Elionora ik gebruik een lijnzaadolie dus kan je vraag niet beantwoorden.

7. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ik gebruik wel lijnzaad maar geen lijnzaadolie

8. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Ook al kan niemand iets doen voor mij/ons;
    Jullie woorden doen al heel veel, echt!
    Ontzettend fijn dit forum

Ik had ook gewild dat de vk haar mond had gehouden...stel dat alles volgende wk meevalt... Ze was het niet verplicht, ze twijfelde of ze het zou zeggen:cool:

Volgende wk word alles vd combitest berekend: (bloeduitslag+nekplooimeting+leeftijd=) maar zoals ik al zei, als alleen al de verdikking niet vermindert is, worden we al doorgestuurd.
    Ik bereid mij hier al op voor..dan kan het iig meevallen:(

9. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    ja..........

Doen ze in jou regio ook de nipt test?

10. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Bij ons gaven ze aan dat als de nekplooi net de termijn echo te dik is dat ze dat ook aangeven en je dan ook doorverwijzen zonder dat je een combinatie test laat doen.

11. Lenaroos

Heb je al een beetje een idee wat jullie willen als het niet gezond is? Ik hoop dat de vk het toch mis gezien heeft of dat er gewoon niets aan de hand is. Maar wat een spanning.. :(

12. Lenaroos

Hebben jullie het al aan veel mensen verteld? Wij gaan het volgende week aan onze ouders vertellen! Een paar vriendinnen weten het al wel.

13. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    Sterkte, Marjolein. Heel verdrietig. Neem de tijd om het te verwerken, ik wens je veel kracht toe.
    En jij volhouden, Judith! Ga inderdaad van het ergste uit. Sterkte.

14. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Hier weten onze ouders, broers en zussen en onze collega's. Zo leuk om het te vertellen en al die reacties te zien.

15. SharJohn

SharJohn Lid

20 apr 2014
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    IMG-20140515-WA0002.jpg

4 december vooruit gezet

Alles was goed !
    11+1

16. SharJohn

SharJohn Lid

20 apr 2014
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    18 juli 20 weken echo

17. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Zo dames ben weer terug van weggeweest ga ff lezen en reageren... Help!

Meg ik zou het ook nu al willen weten hoor wat het is :) zo leuk of roze of blauw kopen :) enne België was erg leuk :D

DienB jij hebt al veel gekregen zeg, leuk! Hoe het met nachtdiensten zit geen idee.
    Zijn er nog meer groepen dan voor december? Vast niet zo leuk als hier ;)

Zonnebloem ik heb al veel striae van de eerste zwangerschap kan me niet voorstellen dat er nog mee bij komt haha. Maar ach ik ben er trots op heb er hard voor gewerkt om deze mooie mama strepen te krijgen ;) (zullen we maar zeggen ;))

Roja fijn dat je baas super reageerd, misschien functioneerde de vorige collega voor de zwangerschap al niet goed?

Judithvl heel erg te begrijpen dat je zo denkt meis, ik zou zelf denk ik ook zo zijn puur uit speelt bescherming zodat een eventuele klap "meevalt". Kan je alleen maar een knuffel geven, dus bij deze! Ik duim heel erg dat het allemaal toch mee valt!
    Krijg je niet eerst een Nibt test?
    En echo zal nu wel heel anders voelen dan hiervoor en dat snap ik heel erg goed.

Dathi was dit dan niet de officiële termijn echo? Want dan stellen ze je termijn vast en wijken ze daar niet meer vanaf?

Disi was super in België :)
    Hier twijfelen we ook heel erg wanneer we het gaan vertellen..... Liefst zo ik het nu al vertellen, maar aan de andere kant wacht ik liever tot de 12 weken echo....
    Je moet ook nooit zeggen dat je je beter voelt, je wordt zo hard afgestraft! En ik voel me dan zo zwak en zielig Hihi.

Picasso eten staat me ook een beetje tegen maar als ik die roze koeken van jou lees denk ik, verdorie hadden we die maar in huis haha..... *dat wordt morgen naar de supermarkt gaan*
    Fijn dat je eerder kan stoppen :)

Me84 vind het toch altijd knap dat mensen het op de man af durven te vragen bedoel als ze er naast zitten is het toch vet Akward ;)
    Wel fijn he je hart luchten! Het is ook allemaal dood eng! Maar ook zooooo mooi haha.

Sem mooie echo :) gefeliciteerd! Kindje zit op zijn kop als ik het goed zie haha.
    Dat was uit steekt lijkt op de navelstreng, zie dat meerdere dat denken nu ik verder lees ;)

Lavina doe lekker rustig aan meid ;) is al top dat je de lijst zo doet!

GingerAle dat hoort zeker bij zwanger zijn ;)

Elionorah ik drink helemaal geen koffie, bleee zo vies! Maar als ik het nu soms ruik denk ik hmmmm lekker hahahahah maar ga het niet drinken ;)
    Heb wel dat ik dingen de eerste week niet luste en nu weer wel, moet zeggen dat je smaak en geur de hele zwangerschap door veranderd. Maar snap dat je het eng vind gezien je mk, ik ben me mk week voorbij maar vind het ook nog erg eng! Kan het moeilijk geloven dat het nu wel goed gaat....

26mei nu snap ik je naam, had het al eens gevraagd ;) hoe lang was je toen zwanger? (Als je het niet vervelend vind om te vertellen, sorry anders dat ik er naar vraag.
    En je eten binnen gehouden? Hoe reageerde je ex collega's?

Bloem gefeliciteerd met je echo :) natuurlijk mag je hier nog mee kletsen!

Jonean gefeliciteerd met de goede echo :)

Pipelina ook gefeliciteerd met de goede echo :) en zijn het er geen 2 :p Ik ben juist gelijk dat knipperlichtje (hartje) aan het zoeken.
    Ik zou het doen z'n echo voor de kids! De 20 weken echo hebben ze liever geen kinderen bij (tenminste hier niet).
    Waar werk jij dan dat Ellie langs moet komen om te stoppen met roken? Moet bekken ben het met je eens ik ga al niet eens in de rook staan als ik zwanger ben, maar ik heb wel zoiets iedereen moet het zelf weten zijn zijn/haar verantwoording kan me er niet druk om maken als zwanger vrouwen gewoon door roken....
    Oke ik zie waar je werkt Hihi, wat doe jij daar precies, in de zin wat ben je?
    Enne betreft honing let wel op.... De hele verse honing wordt afgeraden kan slecht zijn voor de baby.

Ellie kan het komen doordat je je nog niet helemaal kan overgeven aan nu al zwanger zijn?
    Goed dat je wel gestopt bent hoor meid! Ook ik ben TROTS op je! (Mag ook gezegt worden vind ik)

Gaab fijn dat het gesprek positief was, hopelijk kan je blijven. Fijn dat je eerder kan afstuderen. Fijn dat je longontsteking weg is.
    3 weken wachten lijkt lang maar gaat snel...

Lenaroos gefeliciteerd met de goede echo, leuk dat Eva zo reageerde :) hier weten ouders, broer en zus, 1 collega, mijn baas en 1 paar goede vrienden het verder nog niemand. Ik wil proberen tot de 12 weken echo te wachten.....

Luckymartine ik heb zeker de behoefte om het aan iedereen te vertellen maar probeer echt mijn mondje te houden....
    Mijn baas zei ook heb je goed berekend.... Hij had een paar weken terug gezegd dat hij een verbod zet op vrij nemen tussen kerst en oud en nieuw Hihi ben ik ff mooi met verlof ;)

Marjolein jeetje meis dat is schikken! Heel erg veel sterkte. Knuffel.

Sharjhon gefeliciteerd met de echo!

Zo hèhè 9 bladzijden bij gelezen en gereageerd wat een wekr, maar ze zijn klaar hahah.

@hier heerlijk dagen in België gehad! Gister naar Brussel erg leuk, maar niet onze stad ;) en vandaag naar dierentuin Pairi Daiza geweest en dat was erg leuk en mooi en groot! Zeker de moeite waard :) zijn daar panda's en dan zijn de enige in Europa erg leuk.
    Daarna natuurlijk de echo :) en ook die was goed nog een mooi hartje en een kindje dat mooi is gegroeid echter hebben we (weer) een eigenwijste en lag niet goed om te meten voor de termijn dus we mogen maandag terug :) helaas is ze een foto vergeten dus hoop er maandag een paar te krijgen Hihi ;) (voor onze zoon ben ik met de termijn echo ook een keer terug geweest die lag ook niet goed..... Zit in de gene denk ik haha)

Lavina voor de lijst 19mei 2e termijn echo, omdat eerste vandaag niet lukte

18. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Mamainthefuture: honing niet voor je als moeder hoor. Je mag het niet aan baby's geven voor hun eerste verjaardag. Dat kan botulisme geven.

Ik werk op een afdeling zoals 'kleine baby's grote zorgen' van SBS.

19. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    #2559 Me84, 15 mei 2014
    Laatst bewerkt: 15 mei 2014
    Mooie echo's gezien! Super fijn!!

Marjolein heel veel sterkte... :(

Judith..fijn dat dit je een beetje kan helpen in deze onzekere periode...

Ik drink nog 2 koppen koffie per dag..! Was eerst ietsje ;) meer.

En al veel te veel mensen weten het.. Ik werk in zorginstelling en het is net een klein dorp..
    Heb vorige week interne opleiding afgerond en tijdens diplomering viel het een paar mensen op.. Die mijn collega vragen en die dacht: Aangezien in team bekend is..Mag het vast wel..
    Dusss het gaat nu als een lopend vuurtje!
    Net uit eten geweest met klas ter afsluiting en iedereen mij feliciteren..:)
    Vind toch wel erg leuk hoor.. Maar wel apart dat vrij 'onbekende' collega's het weten en onze vrienden nog niet.
    Eind volgende week gaan we het iedereen vertellen denk ik.
    Al is het niet echt een geheim meer.
    Zal zoeven foto van mijn buik plaatsen.. Die liegt er ook niet om :$ ;)

En toch lijkt ie minder dik als int echt vind ik :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,5 KB
      Weergaven:
      4
  20. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Mooie echo en buikje zag ik voorbij komen. Hier nog niks van een buikje te zien :s Tjah. wachten rustig af

Hier net terug van etentje met mijn ex collegas. Waren allemaal ontzettend blij. Heb heerlijk tapas gegeten. Daarna een lekker kopje thee en rennen naar het toilet. Alles in het restaurand er nog uit gegooit. grrr... Nou ja, was i.i.g. een gezellige avond en lekker eten.

Betreft mijn miskraam. Bij 5 weken bloeding, echo gehad en alles zat er nog. Toen tot 7 weken in spanning gezeten of er nog hartjes(3-ling) gingen kloppen, maar echo wees uit dat dat niet het geval was. Vervolgens gewacht tot lichaam zelf in actie kwam en dus met 8.5 weken miskraam gehad. Had trouwens dit profiel aangemaakt toen ik nog zwanger was vandaar dat ik mijn (toen der tijd) uitgerekende datum als nickname heb.

Deel Deze Pagina