Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Mooi buikje!

Hier wordt ie alleen maar platter.....ik blijf maat afvallen. Heb gewoon geen trek. Eet wel en spuug niet. Maar heb gewoob geen zin in eten.

2. Bloem1988

Bloem1988 Actief lid

21 apr 2012
    125
    13
    18
    Sterkte Marjolein.. Pff wat naar!

Nou ik blijf gewoon gezellig meekletsen dan (zal wel veel lezen zijn want ik ben hier niet zo precies in helaas)

Mijn datum is nu 29 november maar laat maar op 2 staan anders..

Welterusten allemaal!

3. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @koffie drink het ook nog steeds gewoon, alleen nu maar 1 kopje per dag, en een glaasje cola nog :p

@26mei kan me voorstellen dat het een lastige dag wordt, maar wel fijn dat er nu weer een mooi wondertje mag groeien

@bloem gefeliciteerd en lekker hier blijven hoor

@jonean mooie echo!

@pipelina fijn geen nachtdiensten meer, en jeej mooi echo gefeliciteerd, pretecho tussendoor lijkt me wel leuk voor de kids. lijkt me een mooi en dankbaar beroep wat je hebt, maar vast ook heel erg zwaar

@Elionorah geen idee over lijnzaadolie sorry

@Ellie knap hoor dat je ondanks alles toch weer gestopt bent met roken!!

@Disi lastig dat je denkt dat het beter wordt en dan komt het toch nog weer terug

@gaab wat fijn dat je een positieve reactie kreeg, en lekker eindelijk van die longontsteking af

@lenaroos ah wat lief van Eva en wat fijn alles goed!

@luckymartine hihi is op heel veel plekken drukste maand, ach plannen kan je het ook niet toch, fijn dat hij blij is

@picasso dat is een lekkere meevaller!

@marjolein :( wat een rot nieuws na 10 weken nog, veel sterkte met het verwerken en een plekje geven

@judith kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, volgens mij kom je ook in aanmerking voor de nipt in nederland nu, dan hoef je geen vlokkentest of vruchtwaterpunctie te doen, hoop alsnog dat het bijgetrokken is voor jullie. zou het zelf eerlijk gezegd ook liever nog even niet geweten hebben

@SharJohn mooie echo ook weer!

@mamainthe fijn dat jullie het leuk hebben gehad in belgië! en wat grappig dat beide kindjes te eigenwijs zijn om zich te laten meten bij een echo

@me roddelcircuits doen het altijd goed :p heb jij ook een holle rug? ikzelf wel nl, lijkt het ook meer.

Morgen moet ik langs de HA, had urine laten testen op blaasontsteking omdat ik soms echt zere blaas heb, en last van mijn rug. Geen blaasontsteking maar nu moet ik langskomen omdat de dokter toch even wil checken, vind het beetje onnodig maar goed, komt volgens mij gewoon van de zwangerschap hihi.

4. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    ♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥

29 november
    ♥ - Bloem1988 | 25 jaar | 2e kindje |J|M|?

1 december
    ♥ - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Lil | 24 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Lentekind85 | 28 jaar | 2e kindje |J|M|?

2 december
    ♥ - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje |J|M|?
    ♥ - DienB | 29 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Meg | 30 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Judithvl | 33 jaar | 3e kindje |J|M|?

3 december
    ♥ - Medith | 31 jaar | 3e kindje |J|M|?
    ♥ - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje |J|M|?

4 december
    - MG87 | 26 jaar | 2e kindje |J|M|?
    ♥ - SharJohn | 21 jaar | 1e kindje |J|M|?

5 december
    ♥ - Pianootje | 27 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje |J|M|?

6 december
    ♥ - Me84 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|?

7 december
    - Jenna28 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Lavina | 32 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Roja | 31 jaar | 3e kindje |J|M|?

8 december
    ♥ - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje |J|M|?

9 december
    - Liz | 34 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - Scrat | 29 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - RoosjeN34 | ?? jaar| ?? kindje |J|M|?
    - Tiara | ?? jaar | ?? kindje |J|M|?
    ♥ - Zonnebloem22 | ?? jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Doom8 | 25 jaar | 1e kindje |J|M|?

10 december
    ♥ - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Jonean | 37 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Ellie86 | 27 jaar | 2e kindje |J|M|?
    ♥ - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje |J|M|?
    ♥ - Sem25 | 25 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Cupcakeje | 29 jaar | 2e kindje |J|M|?

11 december
    ♥ - Mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | J|M|?
    ♥ - Xlns| 34 jaar | 2e kindje | J|M|?
    ♥ - Eva2011| 33 jaar | 2e kindje | J|M|?

12 december
    - Benco | 29 jaar | 1e kindje | J|M|?
    ♥ - Disi | 33 jaar | 4e kindje | J| M|?
    ♥ - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje |J|M|?

13 december
    ♥ - Char1983 | 31 jaar | 2e kindje |J|M|?
    ♥ - Kaatje86 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Pipelina | 34 jaar | 4e kindje |J|M|?
    ♥ - GingerAle | 27 jaar | 1e kindje |J|M|?

14 december
    ♥ - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje |J|M|?
    - Lianneke | 28 jaar | 1e kindje |J|M|?

15 december
    ♥ - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Swimming | 28 jaar | 1e kindje |J|M|?

16 december
    - Pris127 | 28 jaar | 3e kindje |J|M|?

♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥

-Char1983 , -Lavina, -Swimming, -26mei, - Lenaroos, -Roja, -Anne86, -Familievdlaan, -Gaab27, -Ellie86, -Pianootje, -Bloem1988, -Xlns, -Kaatje86, -DienB, -GingerAle

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    - KellyK (5 weken)
    - Smnee (5+3 weken)
    - Lucky Star (8+1 weken)
    - Knorretje24 (8+1 weken)
    - Sarah0023
    - Snne (9 weken)
    - Marjolein33 (10 weken)

OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG!
    VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD

5. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    ♥♥♥ AFSPRAKENLIJST ♥♥♥

16 mei
    - Roja | termijnecho
    - Meg | termijnecho
    - Stefjuhhhh | termijnecho

19 mei
    - Familievdlaan | termijnecho
    - Ellie86 | echo
    - Mamainthefuture | 2e termijnecho

20 mei
    - Lianneke | 1e echo
    - Zonnebloem22 | termijnecho
    - Elionorah | intake verloskundige
    - 26mei | termijnecho
    - Anne86 | 1e echo
    - SharJohn | afspraak verloskundige

21 mei
    - Disi | echo
    - Meg | combinatietest
    - Judithvl | nekplooimeting
    - Lavina | echo

22 mei
    - Roja | afspraak verloskundige
    - Lentekind85 | combinatietest
    - Swimming | termijnecho

23 mei
    - Elionorah | echo

26 mei
    - Me84 | afspraak verloskundige

27 mei
    - GingerAle | afspraak verloskundige
    - Luckymartine | afspraak verloskundige
    - Sem25 | echo
    - Jonean | nekplooimeting

28 mei
    - Ellie86 | intake en termijnecho
    - Lentekind85 | controle afspraak verloskundige
    - 26mei | intake verloskundige

30 mei
    - Picasso91 | termijnecho

2 juni
    - Mamainthefuture | combinatietest
    - Lavina | controle afspraak verloskundige
    - Disi | combinatietest

3 juni
    - GingerAle | combinatietest

5 juni
    - Pipelina | combinatietest

6 juni
    - Lavina | extra echo

12 juni
    - Judithvl | afspraak verloskundige
    - Dathi10 | afspraak verloskundige
    - Pipelina | afspraak verloskundige

23 juni
    - Lenaroos | geslachtsbepaling

3 juli
    - Luckymartine | 20 weken echo

18 juli
    - SharJohn | 20 weken echo

29 juli
    - Pipelina | 20 weken echo

6. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @lijst is weer bijgewerkt, helaas toch nog sommige dingen weer niet in het ROOD gezien, aub volgende keer wel bedankt!

Mocht er nog iets missen laat het even weten en ik vul het aan!

@Lil, DienB en Medith nog nieuws over jullie echo's?

@MG87, Liz, Scrat, RoosjeN34, Tiara, Benco, Pris127, graag hoor ik wie van jullie nog bij dit topic mee leest aangezien ik geen updates meer heb gehad of gezien sinds een hele lange tijd. Anders ga ik jullie van de lijst afhalen.

7. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden
    Hier even een update van mij :)
    Het gaat goed, tuurlijk zijn we erg verdrietig om wat er is gebeurd maar het is goed zo. Ik heb gister lichamelijk wel even een rotdag gehad. Behoorlijk wat bloed verloren (daar verbaasde ik me echt over!!) En het vruchtje is er ook vanzelf uit gekomen. Ik ben "blij" dat dit thuis is gebeurd en ik verder geen pillen of curretage hoef. De vk is nog wel even langs geweest om de bloeddruk op te meten omdat ik zoveel bloed verloor maar het ging allemaal nog goed. De vk was ook echt super lief.. iedereen is trouwens super lief en meelevend. Ik voel me vandaag lichamelijk nog wel wat gammel maar verder gaat het wel. Vriend en ik gaan beide een tattoo laten zetten voor dit ukkie. Zo is het toch altijd nog een beetje bij ons wij vinden dit allebei een prettig idee. (Hebben beide verder geen tattoos nog).
    Ik vind het fijm om jullie verhalen nog wat te lezen en ben blij te zien dat er zoveel zulke mooie echos hadden vandaag :)
    Wel schrik ik ervan dat er helaas na mij nog een * is bijgekomen op de lijst. Lieve marjolein heeel veel sterkte! Een super dikke knuffel. Ik had echt gehoopt dat ik de laatste op dit lijstje was. :(

Liefs en een dikke knuffel voor iedereen die hem kan gebruiken!

8. Stefjuhhhh

Stefjuhhhh Actief lid

31 mrt 2014
    104
    0
    0
    Mijn 2 lieve hondjes
    Zuid Holland
    Hoi meiden

Vandaag me echo!!! Zo spannend weer :D
    Bij deze echo moet je toch "volle" blaas hebben? Of heb ik het mis?
    Gelukkig mag ik redelijk vroeg, 10.45
    Lekker pluk de dag al weer wakker.

Snne "fijn" dat je het vanzelf ben kwijt geraakt en doe rustig aan met het verwerken.
    Mooi idee een tattoo. Sterkte

Andere meiden met echo vandaag: veel plezier en hoop op 3 mooie foto's!!!

9. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    Hier gisteren om 20:00 naar bed en vanmorgen wakker om 7:00 door de kinderen! Was zo ontzettend moe!Nu hopen dat mijn man op tijd terug is en dan om 14:00 echo!

Spannend of alles nog goed zit,hoop het zo!En dan nog extra spannend om te kijken of de tweede vruchtzak er nog zit...leeg of misschien toch met een 2e..

Andere twee dames met echo succes!!denk ook aan jullie!

10. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    Goedemorgen dames, gister onze echo gehad. Daarna gelijk door gereden naar me familie en was pas in de laten uurtjes weer thuis! Onze frummel doet het goed. Ik stond gister op 11,4 het kleintje was 5cm. Ben helemaal happy!!

Ook voor de ander dames met echo's die ik voorbij zag komen nogmaals proficiat, en wat een wonder toch!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22 KB
      Weergaven:
      4
  11. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    @Snne, Wat fijn dat jullie nu al een manier gevonden hebben om dit een plekje te geven. Hebben jullie al een idee hoe de tattoo eruit moet komen te zien?

@echo,
    Jaah, ik mag vandaag ook weer :) Heb er zo zin in! Maar natuurlijk wel stiekem weer spannend of alles goed is. Ik ben om 14:30 aan de beurt. Jullie ook veel plezier!!

12. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Ben even niet veel online geweest en net geprobeerd alles terug te lezen. Wat is er weer veel gebeurd in een paar dagen!

@ Snne: ik vind het toch fijn om je bericht zo te lezen. Wat goed dat jullie een herinnering maken, lijkt me mooi! Hopelijk ben je snel van alle lichamelijke ongemakken af, kunnen jullie het een plekje geven en kan je weer verder.

@Marjolein: jeetje, wat een ontzettend naar bericht... Hoe gek dat je lichaam je toch ook zo kan foppen... Toch erg verdrietig, zeker omdat je er nu toch al een paar weken vanuit gaat dat er een kleintje gaat komen en je denkt dat je het einde van de eerste spannende periode nadert. Heel veel sterkte!!

@ Pipelina: wat een mooi werk doe jij! Mijn zoontje heeft 5 weken op de NICU gelegen en ik heb echt heel veel respect gekregen voor jullie werk. Mooi en zwaar tegelijk heb ik ervaren. Maar jullie zijn hard nodig voor de kleintjes die het zwaar hebben! Veel bewondering voor NICU-verpleegkundigen (ik dacht toen zelfs, wauw, misschien had ik dat moeten gaan doen, maar ik denk dat ongeveer alle moeders die daar rondlopen dat denken, haha!)

Hier heb ik weer wat mindere dagen... erg jammer, ik dacht echt dat ik er vanaf was, haha! Woensdag dagje uit met het werk gehad en was laat thuis, ongelofelijk hoe dat doorwerkte gisteren. Gelukkig toen vrij, dus lekker rustig aan gedaan en meegeslapen met mn zoontje. Nu nog een dagje en dan lekker weekend, genieten van de zon! Ik weet dat al die misselijkheid, moeheid en beroerdheid het waard is in the end, maar toch vind ik mezelf toch wel een beetje zielig soms ;) Gelukkig is mijn man super lief en vindt hij dat volkomen normaal en brengt hij me dan een theetje, kruik en een dekentje. Wat een topper :)

fijne dag allemaal meiden! En voor de dames met een echo: hopelijk veel goed nieuws en veel plezier!

13. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Weer mooie echo's voorbij zien gaan, gelukkig maar!

Wij komen niet in aanmerking voor de nipt,zei ze, weet me god niet waarom, heb niets gevraagd omdat t niet erg doordrong allemaal.
    Ik ben opgewekt, dankzij de zon, dankzij de spuugvrije en niet misselijke dagen. Het lukt me beter om er niet continue gespannen over te zijn en aan te denken.( zeg ik terwijl de dag nog maar net begonnen is..!?)

Ik vind het nog lastig uit te sprekn wat we zoudn doen als 'het niet goed is' want ik weet dat pas, als ik de kansberekening heb, of nee, als we weten op medische echo hoe ernstig de afwijking is.
    Maar niet te veel over na denken over hoe lang het nog kan duren voor we dat weten...

Bij ons weet iedereen het al dat ik zwanger ben,ik kon het niet meer verbergen, zowel mn buik niet als mn ongezonde gezichtsuitdrukking door de misselijkheid.

Ik zag n buikje voorbij komen, met de tekst dat je zelf vind dat ie groter is in t echt. Haha dat heb ik ook, helemaal als ik er van bovenaf op kijk.
    Buik is gegroeid naar een omtrek van 93,5. Houden jullie dat ook bij ??
    ( ik doe dat ook voor het 9 mndn dagboek,daar moet je t ook invullen)

14. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Wauw, wat wordt er toch veel geschreven. respect Mammainthefuture dat je op iedereen reageert zeg!

@koffie: dronk ik sowieso al bijna nooit meer. Ga voornamelijk met studenten om en die zetten het zo enorm sterk :p

@vertellen: bij ons weet bijna iedereen het wel. 31 mei (onze trouwdag) zal ik het nog ff op facebook zetten voor wie het nog niet meegekregen had..

@misselijk: sinds deze week heb ik er ineens last van. In de eerste 9 weken in totaal 2 keer overgegeven en dan ook nog door zelf vinger in m'n keel te steken bij misselijkheid en nu in deze tiende week ineens twee keer spontaan en veel, blegh. Kan ook bijna niet eten. Mja, vind het eerlijk gezegd wel fijn te merken dat er nog steeds iets gebeurt in mijn lijf..

15. Stefjuhhhh

Stefjuhhhh Actief lid

31 mrt 2014
    104
    0
    0
    Mijn 2 lieve hondjes
    Zuid Holland
    image.jpg
    Ik ben zoooo blij.
    Nu 4 cm en gaf nog even een showtje weg :D

Mijn dag kan niet meer stuk

Ben nu op 4 december gezet

16. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Wauw, wat een toffe echo! Je ziet echt onwijs goed de boven- en onderkaak :)

17. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    Mooie echo Stefjuhhhh!ik wacht op de parkeerplaats op mijn man..hopen dat het snel 14:00 is

18. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    @Marjolein Jeeetje wat naar! Heel veel sterkte... hopelijk mag je gauw weer zwanger zijn.

@Gaab Fijn dat je longontsteking voorbij is! Zoiets kan je er gewoon niet goed bij hebben he.

@Lenaroos WOW wat een mooie echo zeg. Zoveel te zien!!

@DienB Ja zulke koffieautomaten zijn altijd al smerig, maar nu helemaal. Echt lekkere koffie gaat er echter uitstekend in. ;)

@Elionorah Ik gebruik geen lijnzaadolie maar wel gebroken lijnzaad.

@SharJohn Super!! Heel erg mooi.

@mamainthefuture Dat wordt nog wat, nu al zo eigenwijs!

@Snne Goed om te horen dat je lichaam het zelf heeft opgelost. En dat het met jou verder goed is!

@Stefjuhh Ook al zo'n mooie echo! <3

19. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16
    Stefjuh mooie echo! Inderdaad echt al boven- en onderkaak te zien :

Lil ook een mooie echo! Genieten!

Roja en meg succes en veel plezier meiden! Andere meiden die vandaag nog een echo hebben ook natuurlijk maar dat kon ik niet zo gauw vinden...

Judith knuffel voor jou! Ik hou de buikomtrek (nog) niet bij. Vindt dat ik vooral overdag nog niet veel buik heb... Het verschilt eigenlijk heel erg per dag... Ook nog niet echt een buikfoto gemaakt...

Lentekind lekker bijkomen dit weekend dan maar!

Pipelina, prachtige baan heb je. Zelf heb ik het ook van dichtbij meegemaakt; nichtje is met 26 weken geboren.
    Gelukkig is alles goedgekomen, mede dankzij mensen zoals jij!

Lavina hopelijk geen blaasontsteking bedankt voor de lijstjes weer!

Snne sterkte meis! Prachtig idee om een tatoo te laten zetten!

Mamainthe... ik kan het beter niet zeggen hè? Haha maar vandaag gaat het gelukkig tot nu toe goed, niet overgegeven nog. Voel me een stuk beter en wat meer energie ook! Yes!!!

20. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    Onze echo was goed!! Eerst kon ze niks vinden,dus ging ze inwendig kijken,en de kleine zat goed verstopt!!het is er 1,andere vruchtzak werd al kleiner

Deel Deze Pagina