Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DienB

DienB Actief lid

17 apr 2014
    223
    0
    0
    Zorg, opstarten eigen kapsalon
    A'doorn
    Zo ik ben er weer. Dames ik ben verliefd :D
    Biebs was behoorlijk druk rijdt al auto, doet al aan tennis en voetbal <3

Ik hoop dat het fototje er nu goed opstaat.

Ik gebruik geen lijnzaadolie, heb eigenlijk nog weinig last van slecht p..... wel zit ik sinds van de week regelmatig aan de brinta (wat een top tip was dat, vind het nog net zo lekker als vroeger)

Mooie echo's zijn er langsgekomen, ook al een mooie buikfoto.

Snne wat een mooie manier!

Ik ga me klaar maken voor een drukke feest avond.

x

Bijgevoegde bestanden:

2. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Fijn Roja! En één is natuurlijk al fijn genoeg :)

Hier was ook alles goed! Ik had het over de nekplooi maar mijn VK wilde daar geen uitspraak over doen. Verstandig van haar. Had er natuurlijk ook niet over moeten beginnen. Maar goed...
    Ik hoor alleen ook niet meer bij deze groep. Ben vooruit gezet...

Meg, 31 jaar, 28 november 2014

Vandaag dus precies 12 weken :) De magische grens hahaha

Bijgevoegde bestanden:

• echo.jpg
      echo.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,5 KB
      Weergaven:
      0
  3. DienB

DienB Actief lid

17 apr 2014
    223
    0
    0
    Zorg, opstarten eigen kapsalon
    A'doorn
    Ik ben volgens termijnecho op 5 december uitgerekend....op 30 mei heb ik een afspraak met de vk

x

4. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Wauw wat een mooie echo's!!! Zo duidelijk ook! Gefeliciteerd dames!
    Super!!! :):):) wordt er blij van!

Wat fijn Meg dat je nu de magische grens hebt bereikt!!
    Ik ben ook echt aan het aftellen..!

Ik heb vanavond bruiloft feest.. Bedenk me dat ik niet echt aan een leuke passende broek heb gedacht..:(
    Wel een leuk verhullend shirtje gekocht maar tja wat moet er nu onder wat nog past!? Ik duik maar even de kast in...! :D

Fijne avond allemaal!

5. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Wat een goede echo's! Leuk om te zien dat het nu al echt een kindje is.

Wow sommige al bij de magische grens van 12 weken! Nu zegt die grens me niet zoveel meer, maar toch had ik er al graag willen zijn.. Moet nog even 3 weken geduld hebben!

6. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    uitgerekende datum 8-12-2014. 22-5 verloskundige toe

7. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    Hierbij ons frummeltje

Bijgevoegde bestanden:

8. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Wauwie wat een mooie echo's komen er voorbij. En al duidelijk een baby met handjes en voetjes te noemen. Spannend.

Hier is het weeïge gevoel in me maag weg alleen bij hoesten krijg ik een kokhals neiging. Toch fijn dat dat gevoel weg is maar maakt je ook weer aan het twijfelen. Maar alles zit goed vast in me buikie. Moeheid is ook al wat minder maar nog wel aanwezig.

9. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    @swimming
    Niet twijfelen, nergens voor nodig. Ik voel me ook weer meer 'mezelf'. Minder moe ook! En vandaag een bewegelijk kindje van 5,5 centimeter gezien.
    Helaas heb ik nog wel wat weeïge momenten, vermoedelijk door maagzuur. Maar heb met mezelf afgesproken dat ik dat tot 12 weken mag hebben. Daarna moet het over zijn ;) dus morgen gaat een heerlijke dag worden! :D

10. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Idd positief zal ik blijven en in december komt er een mooi beebje uit!!!

11. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Oww mag ik ook wat roze positiviteit hebben van jullie?
    Ik voel weer wat onzekerheid opkomen.
    M'n misselijkheid is weg en ik ben minder moe.
    En dat waren een beetje m'n houvast symptomen.
    Volgende week wel een echo, maar ik ben soms bang.
    (Zeg me dat t goed zit, zeg me dat t oke is ;) )

Wow wat hebben jullie weer mooie echo's gehad!!
    Fantastisch om te zien, en ik deel in de vreugde ;)

Die 12 weken grens is al bereikt door iemand, relaxt!
    Wat zal dat fijn zijn, de wetenschap dat t kindje compleet is.

@hier, mensenlief wat een drukke dag. Ik ben er kapot van.
    Niet leuk, ik heb t gevoel alleen maar voor anderen bezig te zijn geweest. Bah.
    Nu maar lekker weekend vieren, chill
    En lekker in de zon zitten, ohhh lekker.

12. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Elionorah: heerlijk toch dat je je weer lekkerder voelt? Genieten.

Ik ben zondag pas tien weken maar voel me de laatste dagen echt al stukken beterder. En nu ik die echo heb gezien, alles goed in mijn buik. Ik heb dr vertrouwen in. De kans dat het nu nog mis zou gaan. Ja dan is daar een reden voor, hoe verdrietig ook.

@my work: tja het is geweldig werk, maar zo nu en dan de meest rotrige baan op de wereld.

Heb niet echt terug gelezen. Ben een beetie moe. Vandaag het onze oudste verteld. Echt zo epic. Dat koppie van mijn meisje. Hilarisch. Heb op het film opgenomen. Te leuk.

Zo ik ga nu bankhangen.

13. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Kijk de afnemende symptomen komen gewoon door het hcg wat afneemt. En misschien is je lijf nu ook aan de veranderingen aan het wennen.
    Vind het stiekem zelf ook doodeng hoor :p

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,1 KB
      Weergaven:
      82
  14. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Mooi overzichtje meg! Dank je

15. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    Hier de laatste twee weken extreem moe,slaap overdag twee uur,en nu ga ik ondanks dat ik vannacht zo lang geslapen heb weer naar bed!
    Het is dat ik al twee kinderen heb,anders was ik volgens mij gewoon hele dagen in bed gaan liggen..

16. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Pepelina ow oké mijn vk rade honing af namelijk... Vandaar dat ik het zei. Mooi maar ook moeilijk werk lijkt me.

Me84 mooie buik foto!
    Nog gelukt met je kleding?

26mei heftig zeg zwanger van een 3ling en dan 0 hartjes die kloppen :(, elke mk is natuurlijk heftig maar in z'n geval hoop je toch dat er op zijn minst 1 hartje gaat kloppen.

Bloem idd blijf maar gezellig hier ;)

Lavina als je zwanger bent zijn ze idd extra voorzichtig ;) Wilde net gaan type dat ik toch wel veel namen zie staan die niet meer komen, zie ik vervolgens al je oproep of ze nog reageren omdat je ze anders van de lijst haalt haha super!

Snne wat ongelofelijk lief en dapper dat je nog even komt reageren. Ik ben "blij" te horen dat je lichaam het toch zelf heeft gedaan en een mooi gebaar om een tattoo te gaan zetten. Zodra dit kindje er is laat ik ook de twee namen (die van Thomas en deze) plaatsen en daar zal ik twee kleine vlinders bij plaatsen voor de 2 mk die ik heb gehad.
    Weet je al wat voor tattoo je gaat plaatsen?

Lil mooie echo gefeliciteerd!

Lentekindje fijn dat je man je zo helpt en denk dat we ons allemaal af en toe wel heel zielig voelen ;) helaas snapt mijn man het nog niet helemaal dat ik moet er af en toe ff in schreeuwen (heel fijn de hormonen de schuld kunnen geven :D) en dan snapt hij het weer voor een paar dagen haha.... Maar als me buik straks echt groeit snapt hij het meer omdat het dan zichtbaar ofzo..... :(

Judithvl fijn dat je je weer wat beter voelt en ach een goed begin van de dag is in elk geval iets toch?
    Idd is nog moeilijk om z'n beslissing te maken en zou ik eerst even alles afwachten hoe moeilijk dat dan ook weer is.
    Ik hou niet de buik omtrek bij, maar zie duidelijk per foto een groei erin. En van boven af lijkt hij mega! Vandaag toevallig een foto gemaakt terwijl ik zit... Lijk wel 4 maanden zwanger ofzo.... (Probeer hem straks ook wel ff te plaatsen haha)

Picasso doe me best is niet makkelijk soms :S
    Lastig he dat misselijk zijn aan de ene kant ben je er niet blij mee aan de andere kant stelt het je toch gerust....

Stefjuh mooie echo weer leuk!

GingerAle mijn zoon was ook zo ongelofelijk eigenwijs met de echo's en nu is een z'n schatje die echt mega makkelijk is, dus als dit een zelfde als me zoontje wordt heb ik niks te klagen :D kom maar op met weer z'n makkelijk kind haha!

Disi ow ow kijk uit wat je zegt :p daar krijg je spijt van hihihihihi.
    Ik hoop voor je dat het zo door zet meid!

Roja fijn dat de echo goed was, jammer dat andere vruchtbare toch echt leeg was en al kleiner wordt. Gelukkig blijft er wel nog eentje zitten :) mooie echo foto.
    Ik ben ook erg moe, wil ook de hele dag op bed liggen maar helaas me zoontje niet haha.

DienB fijn een goede echo :) en wat een duidelijke foto!

Meg ook fijn een goede echo :) en wow de magische grens.... Doe je een nekplooi meting? En wanneer heb je die dan? Ook jij mag gewoon lekker hier blijven kletsen hoor!

Swimming probeer niet te piekeren meid! Hoe moeilijk het ook is dat weet ik ;)
    Idd positief blijven :)

Elionorah het is ook allemaal heel erg spannend, ik heb ook bij elk dingetje dat ik voel is dit wel goed.... Of als me darmen erg rommelen en krampen denk ik help neee........ het is gewoon zenuwslopend, wordt blij als ik beepje straks voel schoppen dan kan ik daar me hou vast uit halen ;)
    Ja heerlijk in de zon zitten en genieten :)

@hier ben kapot en me bekken doen pijn :( weer een druk dagje (ik leer het nooit denk ik haha) wel op kraambezoek geweest bij me beste vriendinnetje en kan niet wachten op onze kleine wat is dat weer ongelofelijk lief :) ook de tuinmeubelen omgedraaid van plek... (Was voor me lichaam niet slim:() dus ik ga lekker met me beentje omhoog!

Fijn weekend allemaal heerlijk van de zon genieten :)

17. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Hier ook geen symptomen meer..
    Van het ene uiterste (elke dag overgeven en hele dag extreem misselijk) naar t andere uiterste...
    Maar ik probeer ook alleen maar de gedachte toe te laten dat het hcg afneemt... Ik heb overal al gegoogled en het klopt in principe wel..

18. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    Ik ben alleen nog maar moe, moe en nog eens moe. Ik heb nergens zin in, behalve in eten. Het lijkt alsof ik al 10 kilo aangekomen ben zo erg puilt mn buik ineens uit. Soms maak ik me daar wel zorgen over, ik ben nog niet eens hoogzwanger! Klaag klaag :)

Maar wat een leuke echo's joh! Gefeliciteerd! Hier nog 4/5 weken wachten tot de pretecho. Maandag ga ik een afspraak maken. Hebben jullie hem al gepland? Of wachten tot de 20-weken echo?

Fijn weekend! Ik moet morgen werken :(

19. Medith

Medith Actief lid

15 jan 2014
    292
    5
    18
    Ook hier een goede echo gehad gisteren. Sorry, ben niet erg actief hier. Ik lees wel mee maar heb vaak niet de puf om te reageren.

Dames met mk: wat erg voor jullie , dit is toch de angst van.elke A.s. Moeder. Heel veel sterkte.

Kwaaltjes: soms moe,pukkels maar verder lichamelijk weinig. Mentaal echter Pff.. Hormonen!! Kan zo snel kwaad en shagerijnig worden. Heel vervelend,ook voor degenen om me heen. Herkenbaar ?

20. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik heb wel een nieuws symptoom. Ik moet huilen bij gewone films. Te gek voor woorden maar kan er niks aan doen.

Deel Deze Pagina