Zijn jullie al aangekomen ? mijn weegschaal zegt -2kg sinds ik zwanger ben en dat terwijl ik meer eet
Het is hier ook gezellig! Ik hoop dat in mijn volgende uitgerekend topic het ook zo gezellig wordt als hier Ik ben er nog niet overuit wat voor tattoo ik wil. Het hoeft gelukkig ook niet direct besloten te worden maar dat ie er komt staat vast. Waarschijnlijk op de binnenkant van mijn linkerpols of aan de zijkant van mijn linkerpols ligt er denk ik beetje aan wat het gaat worden. Wat een mooie echo foto's zie ik voorbij komen zeg! Daar kunnen jullie trots op zijn. Ik ben blij dat ik daar gewoon naar kan kijken zonder moeite. Gister was mijn zwangere vriendin even bij me toen vroeg ze ook of ik er nou moeite mee had als zij over haar zwangerschap praat. Maar dat vind ik gelukkig helemaal niet. Van moeders voor moeders kreeg ik vandaag trouwens een fleurop kadokaart! Erg attent. Verder weet ik even niet meer wat er allemaal getypt is.
Gister aan iedereen bekend gemaakt, familie vrienden en fb. Wat een hoop gave reacties en likes :O Veelste laat naar bed natuurlijk en nu al weer op, mag het hele weekend aan de arbeid. Benieuwd wat me clientjes vandaag zeggen Fijne weekend allemaal!!
Snne, ik vind het een ontzettend mooi iets als jullie eentattoo gaan zetten. De tweeling die laatst in onze fam is overleden is gecremeerd, en de as word ook gebruikt in de inkt voor n tattoo. Dichterbij dan dat kan je je kindje niet bij je hebben, hoe mooi is dat. Misschien niet origineel, maar wat dacht je van een mooi vlindertje die op je schouder zit/rust? ( en altijd met je meekijkt?) Ik heb besloten dit weekend te gaan genieten van het mooie weer. Geen geknies en gepieker. Dat mag maandag pas weer Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend. Hopelijk kan iedereen genieten
@judithvl klopt dat is ook erg mooi daar heb ik ook al naar zitten kijken. Ik heb echt super mooie 3d vlindertattoos gezien. Dat leek me idd ook misschien wel iets. Ik heb op pinterest een prive bord gemaakt en als ik iets zie wat ik mooi vind pin ik het daarop. Ik wil ook niet over 1 nacht ijs gaan. @steffjuuh leuk he als je het bekend maakt. Geniet van het moment! Bij zoontje ook op fb gezet had nog nooit ergens zoveel likes en reacties op gehad hihi. Dat vind ik nu wel even zuur ik had al helemaal bedacht hoe we het op fb wilde zetten. Dat zouden we nu zo'n beetje gaan doen. Maarja helaas... hopelijk hier ook snel weer..
Judithvl idd laten we er gewoon vanuit gaan dat hcg afneemt en dat we dat merken. Wat je zegt als je googeld vind je dat ook overal dus dat is dan vrij logiesch. Idd ga lekker van het weekend genieten het wordt/is heerlijk weer! Ik ga nu even snel wat boodschapjes doen en dan heerlijk in onze tuin zitten! Luckymartine ik heb nog niks gepland moet even wachten tot ik de definitieve uitrekendatum weet, omdat ik dan weet of ik hem precies nog voor onze vakantie kan doen..... En maandag heb ik me 2e termijn echo. Medith ow de hormonen ik ken het, ik voel ze gewoon door me lichaam gieren en kan elk moment ontploffen haha. Meestal is me man de Sjaak.... Arme hij.... Dit heb ik in me vorige zwangerschap niet gehad. Verder heb ik aan kwaaltjes erg moe zijn wil de hele dag wel slapen, moet eten anders wordt ik misselijk, obstipatie en me hormonen dan die dus door me lichaam gieren.... En het enige dat ik dan weer wil eten is zoet haha. Aaaaaaaa swimming sterkte met de zielige reclames dan die je hebt! Ik zou geen Bambi film aanzetten Hihi Zonnebloem weet ik niet heb me nog niet gewogen eigenlijk, ben toch te zwaar dus ben nooit zo met gewicht bezig eigenlijk..... Snne idd je hoeft nog niet nu te beslissen je hebt alle tijd daarvoor. En dan kom je toch gewoon weer lekker hier kletsen als het geen gezellige topic is of gewoon sowieso. Ik vind het in elk geval heel erg knap van je meis. Stefjuh leuk allemaal positieve reacties werkse vandaag en morgen.
Ik schrok van het bericht van Snne, en nu zie lijst dat er na mij nog een paar misgegaan zijn.. sterke voor wie dat nog leest. Snne ik heb een tattoo gezet bij mijn vorige miskraam, als wij vrienden zijn kun je mijn afbeeldingen zien.. Het ga jullie goed dames bijna 12 weken alweer!
Zo, ik ben weer bij gelezen. Mooie echo's weer gezien. Gefeliciteerd meiden! Gisteren nacht ineens wakker geworden met een heel misselijk gevoel. Ik kon het een uur tegenhouden en toen moest ik toch echt naar het toilet rennen. Ik heb me sinds jaren niet zo beroerd gevoeld. De rest van de dag op bed gelegen met hoge koorts. Zowel aan de boven- als onderkant volledig leeg gelopen (sorry ). Nu voel ik me gelukkig al weer iets beter. Ik maak me alleen meteen weer zorgen over frummeltje. Ik hoop niet dat dit invloed heeft. Mooi om te lezen dat iemand de 12 weken al heeft aangetikt. Voor mij nog anderhalve week .
Ik weeg me pas sinds de zwangerschap.. En dacht dat ik best een goeie had gekocht.. Maar er zit soms wel een paar kilo verschil tussen wanneer ik me weeg.. Dan weer zwaarder en dan weer lichter dus ik word er niet veel wijzer van Vandaag 11 weken Geniet van het mooie weer allemaal!
Smnee helaas komt een mk toch best veel voor verbaas me er elke keer weer over. Hoe is het met jou? Ik heb je als het goed is ook toegevoegd als vriend...... Jonean vervelend zeg! Hoge koorts kan gevaarlijk zijn voor de kleine maar dan moet je het dacht een aantal dagen hebben en boven de 40 dacht ik, anders voor de zekerheid vk bellen Me84 ook lastig z'n Weegschaal haha..... Zo hadden we last van obstipatie.... Zo lopen we leeg..... Schiet lekker op hier alleen moet ik wel zeggen dat ik liever leeg loop..... (Weer lekker smerig sorry dames). Zal nu de foto plaatsen hihi sorry beetje druk bijtje hier
Das idd al een mooi buikje mamainthefuture ! Leuk stefjuhhhh al die leuke reacties! Ik kan ook niet wachten..! Volgende week gaan we het echt iedereen vertellen! En dan lekker weer strakke shirtjes aan ! Het lijkt wel zomer heerlijk! Doet een mens echt goed!
Zo ik ben weer even bijgelezen! Wat een mooie buikjes zie ik al voorbij komen. Zal zo ook eens een foto van de mijne plaatsen. Ik lijk al wel 20 weken zwanger Stefjuhhh leuk hé al die reacties! Bij mij weet bijna iedereen het al, maar op Facebook ga ik het na de termijnecho plaatsen. Snne wat een mooi idee om samen een tattoo te laten zetten. Nadat Cem overleden was hebben wij ook samen een tattoo laten zetten. Ik heb hem op de binnenkant van mijn pols en mijn vriend op zijn bovenarm. Hier gaat verder alles goed. Heb eigenlijk nergens last van en dat maakt ook mij soms weer zo onzeker.. Gelukkig maandag weer een echo. Vandaag heerlijk van het zonnetje genoten en nu lekker aan het bbqen.
En dit is nog net geen 9 weken! Gaat veeeeeel sneller dan de vorige keer. Zit op mijn telefoon dus hij zal wel weer verkeerd om staan.
idd mooie buiken komen er voorbij. Nou bij mij nog niks te zien. Had ik een aantal weken gelden nog enorme darmenbuik nu niks... Tjah. haal ik vast nog wel in. Vriendin van me heeft zelfs al een buikje en die zit weken achter me. Wij gaan het ook na de termijn echo (dinsdag) op fb zetten. Eindelijk
Vandaag voor het laatst gewerkt als oppas. Meisje is verwend en luistert vaak zoooo slecht en is soms echt agressief maar nu huilde ze tranen met tuiten, zo sneu heb het idee dat mijn vermoeidheid ietsje afneemt, zou wel fijn zijn. Eten jullie btw nog gewoon brood? Bedacht vandaag dat ik dat echt bijna niet meer gehad heb sinds ik zwanger ben. Staat me enorm tegen. Af en toe afbak pistoletjes en gisteren pitabroodjes met kipfilet. Als het maar wit is en warm en hard dus denk ik.. gewone boterhammen lukt niet. Wauw, vet verwend Hieronder dan maar even mijn eerste buikfoto. Van gisteravond, van bovenaf lijkt het al heel wat. Van de zijkant valt het beetje tegen, maar 's avonds zie je het wel veel beter dan 's ochtends.. Welterusten allemaal alvast en fijne zondag! Bekijk bijlage 395756
Goede morgen allemaal. Hier vandaag een communie en 10 weken zwanger!!!!! Wauw wat een bijzonder wonder blijft het. Lekker weer vandaag dus lekker genieten. Zo opstaan en kijken of ik zonnebrand kan vinden want heb geen zin in een zwangerschapsmasker. Wat zijn jullie plannen voor vandaag?