Me84 dank je wel Mooi buikje Ellie, bij mij gaat het ook echt veel sneller! Ik kreeg bij de eerste rond de 16 weken een klein buikje. Had het ook tot 16 weken makkelijk geheim kunnen houden haha. Wat voor tattoo heb je? 26mei het kan ineens heel hard gaan hoor, bij de eerste begon ik pas bij 16 weken maar met 18 weken had ik al behoorlijk buik en met 20 kon je er niet meer omheen haha. En aan het eind leek ik wel zwanger van een tweeling ofzo. Mensen vroegen bij 30 weken ook al van jij gaat binnen kort bevallen.... Dat ik zei ik hoop het niet moet nog ff tot uit rekendatum zit op 30 weken haha..... Picasso arm meisje, maar ja niks aan te doen helaas. Dat is wel lekker minder moe. Haha dat heb ik bij de eerste gehad ging echt over me nek van brood haha dus heb van begin tot eind pistoletjes, bolletjes, krente bollen etc gegeten alles behalve brood haha. Mooie buik. Swimming veel plezier vandaag! Volgens mij ontwikkel je pas later in de zwangerschaps een masker...... (Tenminste dacht ik)
Ja vorige zwangerschap had ik het ook makkelijk verborgen kunnen houden tot 16 weken. Pas met 20 weken begon je echt iets te zien. Hier een foto. Wat toen wel net gezet, dus is nog een beetje rood.
Dat is dan wel even vervelend lijkt me Picasso.. Ik ben juist gek juist gek op brood nu.. Vooral afbakbrood, tosti's etc maar eet veel brood! Mooi buikje! Gister ook een tijdje in de zon gezeten.. Is te verleidelijk en fijn! Maar een zwangerschapsmasker dan weer niet.. Ik smeer me in en probeer dan nu toch wat meer met gezicht uit de zon te gaan.. Wij gaan vanmiddag even naar een brocante fair..! Mooie tattoo Ellie! Fijne zondag allemaal!!
Nog even wat info over zwangerschapsmasker: (google) Een zwangerschapsmasker (ook wel Melasma genoemd) is een pigmentstoornis waarbij donkerbruine vlekken op de huid ontstaan. Deze donkerbruine vlekken ontstaan meestal in het gezicht en soms ook in de hals. Een zwangerschapsmasker is een vorm van hyperpigmentatie, een overmatige pigmentproductie van de huid is de oorzaak van het probleem. Een zwangerschapsmasker ontstaat vooral na blootstelling van de huid aan natuurlijk zonlicht of de zonnebank. Een zwangerschapsmasker ontstaat geleidelijk door blootstelling aan zon in combinatie met hormonen. Deze factoren samen kunnen leiden tot een verhoogde activiteit van de pigmentcellen met als gevolg een toename in de pigment productie. Doordat niet alle pigmentcellen in de huid een verhoogde activiteit krijgen, ontstaat niet een egale maar een meer vlekkige bruine verkleuring van de huid. Een zwangerschapsmasker komt vooral voor op het voorhoofd, de wangen, de slapen, rond de ogen en op de bovenlip. Soms zijn ontstaan de vlekken ook in de hals en op de armen. Ook al is een zwangerschapsmasker een goedaardige kwaal, de vlekken zijn vaak zo opvallend dat ze als zeer vervelend worden ervaren. Een zwangerschapsmasker is een typisch verschijnsel bij zwangere vrouwen, daar komt dus ook de naam ''zwangerschapsmasker'' vandaan. Vooral in het 2e en 3e trimester van de zwangerschap kunnen vrouwen een zwangerschapsmasker ontwikkelen. Over het algemeen verdwijnt een zwangerschapsmasker weer geleidelijk binnen enkele maanden na de bevalling. Wanneer een vrouw opnieuw zwanger wordt, is de kans groot dat ze opnieuw een zwangerschapsmasker ontwikkelt. Vaak is de verkleuring een tweede keer intenser en donkerde dat bij de voorgaande zwangerschap. Ook vrouwen die een anticonceptiepil gebruiken kunnen een zwangerschapsmasker ontwikkelen. Door de huid goed te beschermen met een product met een hoge factor kan een zwangerschapsmasker voorkomen worden. Vrouwen die al pigmentvlekken hebben, kunnen de zon tijdens hun zwangerschap beter helemaal vermijden om een zwangerschapsmasker te voorkomen. Bij de meeste vrouwen zal een zwangerschapsmasker vanzelf weer verdwijnen, Je kunt dit proces versnellen door gebruik van een speciale crème. Biodermal heeft een speciale Pigmentcreme die de zichtbaarheid van pigmentvlekken of een zwangerschapsmasker helpt verminderen.
Wat een mooie buiken al! Bij mij zie je nog niks hoor. Gelukkig, want zo kan ik het op mijn werk nog even geheimhouden. Brood eet ik juist heel graag. Dat, en crackers/beschuitjes/toastjes etc. Kom maar door. Ik zal gaan smeren met factor 50! Bedankt voor de tip! Wil wel in de zon hoor nu die er is.
Goedemorgen, Grappig die buikfoto's. Ondanks hier de 4de zwangerschap......nog geen buik en nee ik ben niet dun . Alleen mijn broeken zitten niet echt lekker meer. Zit lekkerder met mijn knoop open. Binnenkort maar ff shoppen. Ik ben moe en lui. Vanmiddag weer late dus moehoeeee Fijne dag allemaal
gisteravond voelde ik een soort krampje, net wat je normaal voelt voor een ongesteldheid na het plassen bij het afvegen was het papier iets roze heb daarna niets meer gevoeld en ook geen roze meer gezien, wel eng hoor.. bah ! Dinsdag gelukkig een echo.. ben benieuwd
Ellie wat een mooie tattoo! Me84 wat is dat voor fair? Ik smeer me eigenlijk heel slecht in, komt omdat ik eigenlijk heel makkelijk kleur en niet verbrand nu ook al mega kleur van gister een dagje zon..... loop ook altijd in straiples topjes omdat je anders bib mij elk bandje ziet wat ik erg lelijk vind haha. Pipelina heel erg veel suc6!
Zonnebloem kan me goed voorstellen dat je schikt. Moet wel zeggen bib een mk heb je vaak wel wat meer kramp en ook echt heftig en veel bloedverlies. Maar snap wel dat je schikt....
Morgen, dames! Zo, ik heb me in een zomerjurkje gehesen. Nu kom ik tot de conclusie dat ik toch echt al een soort van opgezet ben. Het past allemaal net niet meer lekker. Ik voel me dik en ik zit onder de pukkeltjes en oneffenheden op m'n gezicht. Nu zeggen "ze" dat als je je schoonheid verliest, of minder wordt en er moe uitziet, dat je dan een meisje krijgt. Hebben jullie dit ook weleens gehoord? Ik ben benieuwd.. Wat als er een jongen uitkomt? Dan hoop ik dat ik m'n schoonheid snel weer terug krijg, hahaha! Gelukkig zegt manlief dat ik mooi ben en dat ik zwanger ben, de schat! Wij gaan zo lekker de hort op, even ergens lunchen en winkelen voor een kapstok..tja, moet ook gebeuren Fijne ZONdag allemaal!
Mamainthefuture.. Het is een fair met landelijke spullen voor tuin en in huis.. Daarnaast met veel lekkernijen, daarom gaat ml ook mee ! Dit is de site, daar staat uitgebreid wat er allemaal voor stands staan: Tuin en brocante fair orvelte Begrijp dat je daarvan schrikt zonnebloem.. Wel fijn dat je dinsdag al echo hebt en goed teken dat je nu niks meer hebt.. Echt leuk te lezen al die verschillen in buiken.. Ik sta ook versteld van de mijne met 1e zwangerschap.. Dat had ik ook luckymartine.. Had net ook een jurkje aan..buik kwam er heel mooi in uit maar ding zat me te strak dus maar weer uit .. Idd tijd om te shoppen! Fijne dag!
Haha luckymartine ik ken je gevoel ik stond ook met kleren aan en zei tegen mijn man dit ziet er toch ook niet uit....... bij mijn zoon had ik in het begin juist heel erg pukkels en plekjes op mijn gezicht dus iedereen zei gelijk jij krijgt een meid... nu heb ik juist niks tot bijna niks dus ben erg benieuwd. Me84 ziet er erg leuk uit had ook wel wat voor ons geweest, helaas hebben we straks alleen een verjaardag dus lukt niet meer.
@Mamainthefuture: weet wat het is, vorig jaar 2x een mk gehad daarom nu ook direct die schrik weer.. voel me prima verder nu en hopenlijk blijft dit kleintje zitten we zullen zien dinsdag
Zonnebloem dat wist ik niet, dat weet je inderdaad precies hoe het voelt helaas hopelijk heb je gewoon een hele mooie echo en waren het misschien je darmen ofzo.
kun je ook niet weten voel me gewoon prima en op internet las ik dat je baarmoeder extra doorbloed is en er dan door hoesten bijv. een vaatje kon springen.
Zo t is hier een rustig dagje geweest. Iedereen heeft zeker lekker buiten geleefd vandaag Ik wel in ieder geval, wat een fantastische dag!!! Nu nog even chillen op de bank, en dan voldaan naar m'n bedje.
Zonnebloem dat klopt helemaal is heel erg doorbloed dus het hoeft maar iets te schuren en het kan al bloeden.... Elionorah ja heerlijk van de zon genoten ik hou hier zo van! Gister al de BBQ met zijn drietjes aangehad en vandaag bij vrienden, echt heel gezellig!
Chapeau voor de meiden die zo gezellig kletsen hier iedere dag. Lukt me helaas niet, maar probeer up to date te blijven. Ik zie prachtige buiken voorbij komen,.. Blijft toch geweldig hè! Nog wachten tot dinsdag en dan onze eerste echo... Ben zooo benieuwd. Geniet nog van jullie avond en alvast welterusten voor straks!
Ik duik me bedje alvast in. Wij hebben een leuke gezellige en mooie dag gehad. Nu helemaal op. Tot morgen meiden!!!