Fijn dat jullie genoten hebben van deze mooie dag. Ik zeer zeker ook. Dames morgen met echo, veel plezier!! @hier, we zijn uit de namen. Iegenlijk wist ik dat al maar vandaag nog maar eens aan vl gevraagt of hij nog steeds achter onze favoriten staat. Wel bijzonder dat we het zo vroeg al zeker weten. Tegenover familie en vrienden gaan we nog doen alsof het een moeilijke keuze is haha. Anders gaan ze zo gissen. Zijn er al meer dames (en partners) die DE naam al hebben??
Wat leuk dat je het al weet! De meisjesnaam weten we ook. Jongensnaam vind ik echt moeilijk. @Ellie mooi die tattoo van Cem ik zie al mooie buikjes! toen bij het topic waar ik zat toen ik zwanger van Eva was ik jaloers op de mooie vroege buikjes en werd er ook wel wat onzeker van. Bij mij begon het pas na de 30wk. en nu heb ik ook al zo vroeg een buikje hihi
wij hebben 2 meisjesnamen waarvan we er 1 zeker gebruiken willen als we een dochter krijgen. jongensnamen.. wat een drama.. zit niets bij wat we leuk vinden nou ja maar eerst tzt eens zien wat het word, kijken we daar dan wel weer naar.
Zonnebloem hopelijk heeft het niets te betekenen en heb je dinsdag een pracht echo! Zal vast niets te beteken hebben. Je krijgt in ieder geval al een mooi buikje! @namen.. Pfff alleen als ik er aan denk word ik al moe! Mijn vriend is Turks en we willen graag een turkse naam. Voor een meisje zal het niet zo moeilijk worden, want vind veel turkse meisjesnamen mooi. Maar een jongen!! Ik vind echt zo weinig jongensnamen leuk. Wil ook dat het voor mijn familie makkelijk uit te spreken is en dat het niet echt zo'n turkse naam word zoals Ali, Mohammed, Mustafa enz. En nu heb ik ook nog eens het idee dat het weer een jongen gaat worden dus als dat echt zo is moeten we eens goed gaan nadenken! Verder gaat hier alles goed. Van dit lekkere weer word je vanzelf vrolijk! Morgen om 9.10 weer een echo. Ga het daarna denk ik ook maar op Facebook zetten. Ik heb dan, als alles goed gaat, 3 goede echo's gehad en de kans dat het dan nog fout gaat is net zo klein als dat het de vorige keer tijdens de bevalling was. Dus in die percentage geloof ik ook niet zo meer. Ik kan in ieder geval niet meer om mijn buik heen
@Snne wat ontzettend lief dat je nog meeleest met ons en reageert. wat "fijn" dat alles thuis heeft mogen gebeuren, en een ontzettend mooi idee om een tattoo te laten zetten, nogmaals veel sterkte, knuf! Hoop idd dat je snel weer in een topic mag komen en dat het gezellig is daar! @Lil fijn dat jullie echo goed was @Lentekind wat een lieve man en vervelend die ups en downs met klachtjes @Judith blijf het vreemd vinden dat jullie niet in aanmerking komen voor NIPT, hoop echt dat het uiteindelijk niets is, knuf, buikfoto's maak ik wel, buikomtrek hou ik eigenlijk nog niet bij @Picasso gelukkig blijft dat overgeven mij bespaard. Ah sneu dan ineens he, maar voor jou wel prettig hoor om niet meer te hoeven. Mooi buikje! Brood kan ik nog gewoon eten, alhoewel ik meer trek heb in "lekker" brood nu @Stefjuh mooie echo! leuk alle reacties en likes! @Roja fijn dat je weer een goede echo had, en dat deze kleine goed doorgroeit @DienB ook al mooie echo! @Meg idd hier lekker mee blijven kletsen en fijn dat je de grens al over bent nu zeg! Maagzuur merk ik ook dat ik last van heb, zeker in de avond voor het naar bed gaan bleh @Me84 oh lastig met kleding met die feestjes, ben echt zo blij dat ik nog nergens heen hoef Hahah lekker zo'n weegschaal, mijne klopt wel aardig maar deze nieuwe ben ik zwaarder op >< @Elionorah komt vast allemaal goed meis, ik heb ook zo goed als geen klachten op obstipatie en moeheid na maar ja dat zijn dingen waar ik normaal ook al last van heb. Vandaag ook heerlijk lui dagje, even heerlijk in de zon/schaduw met parasol en boek en daarna op de bank geluierd, helaas met balkon kan ik niet hele dag buiten @mamainthe ja dacht ga maar eens opschonen en inactieve mensen eruit gooien mijn vriend snapt het ook nog niet altijd, ach mannen he hoe is het nu met je bekken nog last gehad of alleen als je echt druk bent? Mooi buikje al zeg! Daar kun je niet omheen @luckymartine wij doen alleen 20 weken echo, ben tot week 17 op vakantie en ach dan kan ik nog wel ff wachten ook haha. hier zit helaas ook niet alles even lekker meer, maar heb wel aardig wat stretch spul gelukkig ook. @medith oh dat heb ik ook, heb altijd wel wat temperament maar nu is het echt bizar hoe snel het omslaat, tja kan gelukkig de hormonen de schuld geven @Swimming hihi dat huilen is ook herkenbaar @Zonnebloem mijn gewicht wisselt iedere dag een beetje maar zit eigenlijk nog rond zelfde gewicht, en snap dat je schrikt maar alles is sowieso gevoeliger nu, komt vast goed! zo flink buikje ook al @Smnee lief dat je ook nog even bij ons komt kijken, helaas zijn er nog een aantal bijgekomen ja , detijd schiet op richting 12 weken ja, hoop dat het voor jou ook snel weer zover mag zijn X @Jonean oh jee gatsie beterschap! @Ellie ook al een mooie buik zeg! Hmm bbq! Wat een mooie tattoo, mooie herinnering. Lastig met namen, ik vind de vele standaard turkse jongensnamen zelf ook niet zo mooi, succes ermee! Sowieso vind ik jongensnamen echt veel lastiger. @26mei ben benieuwd dinsdag als je het bekend hebt gemaakt ik heb zelf wel al heel lang namen op een lijstje, vl is daar nog niet heel erg mee bezig, is vrij nuchter en moet hem beetje vrijlaten in het hele zwanger gebeuren, nog tijd genoeg en komt wel goed denk en hoop ik haha. leuk dat jullie het al weten! @zwangerschapsmasker heb vandaag wel in de zon gelegen op het balkon, maar wel met mijn hoofd in de schaduw en goed ingesmeerd, in principe gebruik ik normaal maar factor 10 max 20, nu maar 30 of hoger, ik verbrand eigenlijk nooit, maar geen zin in vlekken @pipelina grappig hoe buikjes van persoon tot persoon zo verschillen zelfs na meerdere zwangerschappen @Lianneke spannend! Hier gaat het goed heb beetje luie/moeie dagen gehad dus niet veel gereageerd, nu alles dan maar haha! Vrijdag bij dokter geweest die voor de zekerheid wilde checken, bleek dus idd niks te zijn behalve verschuiving van organen door zs, ze voelde wel al dat mijn bm iets omhoog aan het komen was. Vandaag 11 weken alweer en woensdag echo, toch wel fijn om nog een keer tussendoor te zien voor de 6e juni. Soms denk ik nog steeds ben ik echt zwanger, voel niks haha! Meiden met echo morgen veel plezier!
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 28 november ♥ - Meg | 31 jaar | 1e kindje |J|M|? 29 november ♥ - Bloem1988 | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? 1 december ♥ - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Lil | 24 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Lentekind85 | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? 2 december ♥ - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Judithvl | 33 jaar | 3e kindje |J|M|? 3 december ♥ - Medith | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? 4 december ♥ - SharJohn | 21 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? 5 december ♥ - Pianootje | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - DienB | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? 6 december ♥ - Me84 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? 7 december ♥ - Lavina | 32 jaar | 1e kindje |J|M|? 8 december ♥ - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Roja | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? 9 december ♥ - Zonnebloem22 | ?? jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Doom8 | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? 10 december ♥ - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Jonean | 37 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Ellie86 | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - Sem25 | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Cupcakeje | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? 11 december ♥ - Mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | J|M|? ♥ - Xlns| 34 jaar | 2e kindje | J|M|? ♥ - Eva2011| 33 jaar | 2e kindje | J|M|? 12 december ♥ - Disi | 33 jaar | 4e kindje | J| M|? ♥ - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? 13 december ♥ - Char1983 | 31 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Kaatje86 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Pipelina | 34 jaar | 4e kindje |J|M|? ♥ - GingerAle | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? 14 december ♥ - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje |J|M|? - Lianneke | 28 jaar | 1e kindje |J|M|? 15 december ♥ - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Swimming | 28 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ -Char1983 , -Lavina, -Swimming, -26mei, - Lenaroos, -Roja, -Anne86, -Familievdlaan, -Gaab27, -Ellie86, -Pianootje, -Bloem1988, -Xlns, -Kaatje86, -DienB, -GingerAle Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - KellyK (5 weken) - Smnee (5+3 weken) - Lucky Star (8+1 weken) - Knorretje24 (8+1 weken) - Sarah0023 - Snne (9 weken) - Marjolein33 (10 weken) OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD
♥♥♥ AFSPRAKENLIJST ♥♥♥ 19 mei - Familievdlaan | termijnecho - Ellie86 | echo - Mamainthefuture | 2e termijnecho 20 mei - Lianneke | 1e echo - Zonnebloem22 | termijnecho - Elionorah | intake verloskundige - 26mei | termijnecho - Anne86 | 1e echo - SharJohn | afspraak verloskundige 21 mei - Disi | echo - Meg | combinatietest - Judithvl | nekplooimeting - Lavina | echo 22 mei - Roja | afspraak verloskundige - Lentekind85 | combinatietest - Swimming | termijnecho - Roja | afspraak verloskundige 23 mei - Elionorah | echo 26 mei - Me84 | afspraak verloskundige 27 mei - GingerAle | afspraak verloskundige - Luckymartine | afspraak verloskundige - Sem25 | echo - Jonean | nekplooimeting 28 mei - Ellie86 | intake en termijnecho - Lentekind85 | controle afspraak verloskundige - 26mei | intake verloskundige 30 mei - Picasso91 | termijnecho - DienB | afspraak verloskundige 2 juni - Mamainthefuture | combinatietest - Lavina | controle afspraak verloskundige - Disi | combinatietest 3 juni - GingerAle | combinatietest 5 juni - Pipelina | combinatietest 6 juni - Lavina | extra echo 12 juni - Judithvl | afspraak verloskundige - Dathi10 | afspraak verloskundige - Pipelina | afspraak verloskundige 23 juni - Lenaroos | geslachtsbepaling 3 juli - Luckymartine | 20 weken echo 18 juli - SharJohn | 20 weken echo 29 juli - Pipelina | 20 weken echo
Hey meiden, had een paar dagen echt geen zin meer om op zwpagina te kijken maar lees nu alle lieve berichtjes. Bedankt voor jullie steun! Ik keek erg op tegen het bezoek aan/onderzoeken bij de gyn maar het is me echt meegevallen. Vond het fijn dat ik de afspraak met een vrouwelijke gyn had. Ze was erg vriendelijk en wist me wat gerust te stellen. Ik heb ervoor gekozen de miskraam af te wachten wat ik behoorlijk moeilijk vind maar ik wil absoluut geen curretage en liever ook geen pillen. Nu probeer ik maar positief te blijven. Hoop dat het snel vanzelf op gang komt we het af kunnen sluiten en we verder kunnen gaan. De laatste keer duurde het 8 maanden om zwanger te raken. Misschien dat het nu sneller raak is en dat het dan wel allemaal goed verloopt. Ik hoop er echt op! Heb alles wat met zwangerschap en baby's te maken heeft (had toch al behoorlijk wat dingen gekocht zoals kleertjes, zwangerschapsboeken en tijdschriften, positiekleding, babyspeelgoed, boeken over baby's) opgeborgen op zolder. Wil er voorlopig niet mee geconfronteerd worden. Daar blijft het ook lekker staan de eerste 2 maanden van een mogelijke nieuwe zwangerschap. Ik durf niet meer te hard van stapel te lopen. De vk zei me dat ik bij een volgende zwangerschap eerder een echo krijg. Wil het niet nog eens meemaken dat ik bij 10 weken er pas achter kom dat het zo vroeg in de zw al mis is gegaan. Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe! Zag dat sommige meiden hier de 12 weken al hebben bereikt. Super! Dat geeft toch wat rust he. Want de kans dat het dan nog mis gaat is erg klein. Liefs Marjolein
Thuis, bekaf, slapen.....wat een avond pffff Morgen fysio en ff een flinke aderlating doen bij het lab Truste!
Goedemorgen allemaal! Het wordt weer een mooie zonnige dag vandaag.. Maandag is mijn vrije dag, maar was om 7 uur al wakker door zere rug.. Hopelijk zet dat niet door.. Iig tijd om huishouden etc wat te doen en lekker van het weer te genieten! Dames met echo veel succes en veel plezier! Namen... Ik heb voor de lol wel een namen app gedownload en ik merk dat ik meer luister naar namen op tv enzo, maar echt heel serieus ermee bezig geweest zijn we nog niet.. Maar ik vermoed ook dat een jongen naam lastiger gaat worden dan een meisjes naam Ik mag met mijn vergeetachtigheid wel een lijstje gaan maken wat er allemaal nog moet gaan gebeuren .. Nogmaals sterkte marjolein...Hoop dat je gauw van een goede zwangerschap mag genieten. Fijn dat het niks was lavina! Het is dat vrienden van ons afgelopen vrijdag net zijn getrouwd en wij niet de aandacht wilden afpikken, anders hadden wij het ook al bekend gemaakt.. Nu wachten we nog even paar daagjes.. Dan appen we alle vrienden met het goede nieuws!!! Leuk leuk!!! Drukke dag of weekend gehad pipelina?
Morge Alweer weer even op. Ja 3 koters die naar school en speelzaal moeten en was zo aardig om man lief ff te helpen Dames met echo's succes!!! @lijstjes: Da bom! Hahaha @lavina: fijn! @me84: wat een heerlijk vooruitzicht deze week. Dan komt de felicitatie stroom opgang Druk weekend met werken. Erg druk en veel sjouwen, merk dat nu toch al wel weer verdorie in mijn bekken....grrrrr. Vanavond de laatste late dienst dan ff 3 dagem vrij. En weeeeeer een weekend. Mag niet klagen hoor. De afgelopen maanden veel weekenden vrij gehad. @naam: voor een meisje weet ik wel. Die had ik bij mijn oudste zoon al....maar ja toen kwamen dr alleen maar kerels uit mijn lijf. Hahaha. Een jongensnaam, echt nog geeb flauw idee. Maar ik stort me dr wel op als we weten wat het wordt. Merk nu aanmezelf nog een kleine terug houdendheid. Eerst die combinatietest afwachten. Dan ga ik los met alles. Nu moet ik vliegen....over 15 min moet ik bij de fysio zijn! Daaaaaaag
Goedemorgen dames sorry dat ik weinig reageer afgelopen dagen onwijs druk gehad dus had geen puf om te reageren wel meegelezen hoor! vandaag om 13.50 uur weer me echo ow wat heb ik er zin in en vind het ook wel weer heel spannend! over de namen zijn we ook al uit. meisjesnaam al en tijdje en sinds kort ook de jongensnaam. maar me gevoel zegt dat het weer een meisje is. is je aan me dochter vraagt wat of ze broertje of zusje krijgt zegt ze heel stellig een zusje. al best en lange tijd Haha. maar ja dag weten we pas met 20 weken echo. wat zijn jullie plannen vandaag?
Goedemorgen dames! Net als vele van jullie zal ik een jongensnaam verzinnen heel erg moeilijk vinden. Voor een meisje heb ik een paar die ik leuk vind maar of de naam erbij zit weet ik niet. Sommige namen vallen ook af vanwege de achternaam. Jammer! Vandaag werk ik lekker vanuit huis uuhh de tuin <3 Love it! Ben benieuwd naar de echo's... kop maar op!!
Vandaag weer een echo gehad en alles was weer goed! Je kon nu al goed de uitsteeksels zien van armen en benen. Heb er geen foto bij gekregen dus die zal volgende week met de termijnecho wel komen! Ik had dit keer dezelfde gyn als tijdens de bevalling en die was helemaal verbaasd om me alweer te zien. Hopelijk was dit ook de laatste inwendige echo want daar ben ik ook wel een beetje klaar mee. Wat een heerlijk weertje is het weer vandaag. Ga nu nog maar even lekker in de zo'n zitten voor ik vanmiddag weer ga werken. Wel grappig dat iedereen zo'n moeite heeft met jongensnamen! Voor een meisje is het toch makkelijker.
Hoi meiden! Marjolein, als het het nog leest, ik vind het heel moedig van je om je lichaam zelf het werk te laten doen. Ik wens je veel sterkte en ik hoop op gauw een nieuwe zwangerschap voor jullie! Berg je gekochte/gekregen spulletjes maar op. Dat werkte voor mij ook heel goed. Ik had het beertje een kus gegeven en m'n vriend heeft de tas weggestopt. Wel jammer dat ik het nu niet meer kan vinden...dus niet tè ver wegstoppen Ellie, wat fijn voor jullie! Hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat het mooie weer ook positief werkt en dat je gauw weer gelukkiger wordt. Meiden die de echo nog krijgen, veel plezier! Wij weten al een hele toffe jongensnaam! En al 2 meisjesnamen. Dat wisten we al bij de vorige zwangerschap. Alleen moeilijk dat ik niet kan kiezen tussen de meisjesnamen. Ik had eigenlijk een meisjestweeling moeten krijgen. Maar je kunt niet alles hebben, hahaha! En jahoor, vandaag 12 weken Nu huishouden en in de tuin zitten! Fijne dag, ladies!
Marjolein, fijn dat de onderzoeken zijn meegevallen. Hopelijk komt het snel natuurlijk op gang. Dat wachten is killing. Heel veel sterkte. xx Ellie wat fijn weer een goede echo. @hier. Stond vanmorgen op van de zenuwen en tranen voor morgen. Tjah.. hormonen. Dus vl stelde voor om de angelsound maar eens uit te gaan proberen. Nee heb je ja kun je krijgen. Had deze zelf nooit gekocht maar heb hem door gekregen van m'n zus. en JA! we hebben het hartje voor het aller eerst gehoort. Klein stoomtreintje. Had niet verwacht dat het nu al lukte. Las dat het meestal vanaf 12 weken pas werkt. Ben nu zo opgelucht en de zon schijnt nog wat harder voor mij. Heb nu erg zin in de echo morgen maar het scherpe randje is eraf. Leuk trouwens dat al meerdere echt met de namen bezig zijn. Vond mezelf al raar dat we ze al hebben.
Ellie, super om te horen! 26mei, wat cool dat het is gelukt met de Angelsound. Wij gaan volgende week bij de verloskundige waarschijnlijk ook hartje luisteren. Dat zei ze althans vorige keer wel. Ik ben zooo benieuwd. Wat betreft namen: ik heb een hele lijst namen die ik mooi vind, ik zou zowel een jongen als een meisje met gemak tien namen kunnen geven. Alleen mijn man is wat moeilijker te overtuigen. Komt nog wel.