Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Goedemorgen!
    Wij hebben al een jongens- en meisjesnaam. Nu hopen dat we ze mooi blijven vinden. De jongensnaam hebben we al bijna een jaar, de meisjesnaam nu een paar maanden. We waren helemaal weg van Eva maar die naam wordt tegenwoordig zo vaak gegeven dat we er toch maar van af zien. Vind het opzich wel nog steeds mooi..

Pff, vind het nu wel lang duren tot de volgende echo zeg! Vorige is bijna twee welen geleden en volgende is pas over meer dan anderhalve week (volgende week vrijdag). Heb ook af en toe paniekmomentjes als ik denk dat ik geen kwaaltjes meer heb maar gelukkig krijg ik snel daarna weer krampjes of last van misselijkheid..

Ohja, vandaag tien weken :)

2. Stefjuhhhh

Stefjuhhhh Actief lid

31 mrt 2014
    104
    0
    0
    Mijn 2 lieve hondjes
    Zuid Holland
    Wij hebben namen ook al.
    Meisje had ik lang in mijn hoofd en vl was het er gelijk mee eens.
    Voor jongen hebben we 2 namen maar nog niet helemaal eruit welke het zal worden, gelukkig duurt het nog even.
    Binnenkort maar eens bellen voor afspraak 20 weken echo.
    Tussendoor doe ik nog wel een pretecho, voor onze ouders is het het eerste kleinkind.

Heb nu lekker 1,5 dag weekend!!! Heerlijk genieten van dit prachtige weer :D

Dames met echo's enjoy!!

3. SharJohn

SharJohn Lid

20 apr 2014
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede zonnige middag/avond dames,

@van het weekend op verjaardag van me zusje de fam. het verteld door Middel van onze echo foto in een echo lijstje te doen super leuke reacties gehad. Iedereen van de fam ga kijken voor spullen voor ons zo hebbem we in een keer 2 boxen 2 wiegjes(familiewiegjes) heel veel kleding aankleedspullen van de kamer haha

Ook zijn we er uit wat voor babykamer het gaat worden ben er al een tijdje weg van en nou vl te hebben kunnen overtuigen van mijn keuze haha kost wel wat maar heb het niet zo op van die standaard kamers haha is te koop bij 3 wolkjes babykamer en dan de safari met de giraf :)

Morgen aan mijn studiegenoten vertellen pf da ga een reacties op leveren de jongste zijn net 17 de oudste 24 ...

@hier ga alles goed als het goed is zit ik woensdag op 12 weken :) zo noh ma aanstukkie taart honger awwhh hhadden nog over haha

@hier last van zonneallergie moe in de schaduw blijven...

geniet van het weer zoveel jullie kunnen x

4. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

He meiden hebben jullie de 20wk echo al geregeld? Anders snel doen was de tip van mijn vk. Omdat het in de vakantiedrukte valt.

5. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Mijn (darmen)buikje:):):)

6. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Lianneke nog 1 nachtje slapen voor jou. Heb je in de ochtend of in de middag de echo?

Zonnebloem mooi buik!

26mei helaas niet ik pieker me suf over een naam.... Weet het gewoon echt niet en denk dat ik stom met pieker en wacht tot we weten wat het is haha.... Bij Thomas ook gedaan. (Al had ik wel al een klein lijstje ;))
    Fijn dat je het hartje hebt gehoord idd erg vroeg :)

Ellie is Cem dat een Turkse naam? Vind het niet Turks klinken eigenlijk en erg mooi.
    Jeeej weer een goede echo, ging je het nu vertellen aan iedereen?

Lavina helaas heb ik er wel de hele tijd last van, maar meer op de achtergrond en als ik druk ben geweest (zoals vandaag met het huis schoonmaken) dan heb ik er erg veel last van :(
    Helaas net ook ongeveer ruzie met me man moeten maken of hij alsjeblieft kan zuigen en dweilen omdat ik niks meer kan :( soms zou ik echt willen dat hij voor 1 week voelt wat ik voel :( helaas had ik dit in mijn vorige zwangerschap ook en duurde het een eeuw voor dat hij het ging snappen :( rest van het huis had ik al grondig gedaan aangezien we 6 weken lang niks hadden gedaan :O (ja de stofzuiger en swiffer, maar dat noem ik niet schoonmaken haha ;)) Dus nu auw auw auw op de bank in de tuin in de zon ;) alben ik wel trots op me zelf ;) voelt altijd lekker een schoon huis enne..... Manlief staat te stofzuigen en dweilen haha :D.
    Daarom is het zo leuk en fijn als je de kleine echt gaat voelen :) bij de eerste voelde ik al schopjes bij een week of 16 en manlief bij 18 weken dus ben benieuwd!

Marjolein natuurlijk had je geen zin in zp heel begrijpelijk! Ik hoop voor jou dat het snel opgang komt zodat je het kan verwerken meis. Dikke knuffel.

Me84 maandag is ook mijn vrije dag en gelukkig liet zoonlief me slapen tot half 9 :O
    Ik heb al een lijstje wat er gedaan moet worden maar valt heel erg mee hier omdat ik ook z'n lijstje had voor me zoon geboren werd (1-6-2013) en die was toch wel zo goed als af ;)

Pippeling echt klote van je bekken weet er alles van grrrrr :( hoe heten jou kids? (Ja probeer ideeën op te doen haha)
    Ik wacht denk ik tot de geslachtsbepaling dan kan ik daarna los Hihi :)

Familievdlaan grappig dat je dochtertje denkt een zusje ben benieuwd!

Meg lekker zeg vanuit de tuin werken ;)

Luckymartine haha ja eigenlijk wel ja, wie weet nu eerst een jongen en wellicht een volgende zwangerschap een meisjes tweeling ;)

GingerAle kan je mij niet helpen met een naam dan haha :p ik vind het erg moeilijk moet natuurlijk bij al onze namen passen.... R.aymond C.laudia en T.homas....... Dus als je leuke ideen hebt graag.... (We houden van internationale namen dit zijn al onze namen namelijk ook ;))

Als iemand anders een leuke naam heeft ook welkom natuurlijk ;)

Picasso lastig he wachten op de volgende echo :(

Stefjuh wij hebben echo gedaan met 26 weken z'n 3D echt heel gaaf! Ga ik nu ook weer doen :)

SharJhon ik ga zo eens kijken voor de kamer klinkt leuk!

Lenaroos mijn vk doet het zelf op de praktijk ;) dus is altijd wel plek daar :)

Swimming mooi buikje :)

Hier echo gehad alles was weer goed met beepje :) lag alleen totaal weer niet stil en goed hihihihi. Uitrekendatum is gezet op 13-12-2014. Volgende echo is 2-6-2014 maar die stond dacht ik al op de lijst......

Nu ff kleine baby's grote zorgen terug kijken ;)

7. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16
    Dubbel geplaatst, zie bericht hieronder :)

8. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16
    Mamainthefuture of beter gezegd naamgenoot :D fijn dat je echo goed was!

Swimming mooi buikje!

Sharjohn wat fijn van de familie! Altijd handig haha veel plezier met vertellen morgen!

Stefjuh, voor beide kanten het eerste kleinkind? Leuk! De eerste blijft toch altijd een beetje speciaal vindt ik... Hier is het het 9e kleinkind voor mijn ouders en de 8e voor mijn s.ouders.

26mei wat fijn dat jullie het hartje gehoord hebben thuis!

Luckymartine wat fijn dat jullie al namen hebben! En Gingerale ook al een al heel veel zelfs! Haha je kunt maar beter wat te kiezen hebben ;)

Namen hier eigenlijk nog niet écht mee bezig... Zal weer moeilijk worden, was vorige keer ook zo... Maar uiteindelijk wel goedgekomen hoor haha

We hebben het gisteren verteld aan onze kinderen en aan de naaste familie. De oudste en middelste geloofden het niet haha toen ik de echo foto liet zien wel. Ze waren namelijk een tekening voor oma aan het maken van ons gezin. Toen ik vroeg "waar is de baby dan?" wezen ze de jongste aan op de tekening (is al 2 :$ maar in hun ogen dus blijkbaar nog "baby") ik "nee dat is I. Maar waar is de baby in mijn buik?" ze kijken me aan "heb jij een baby in je buik? Echt niet! Echt? Als je liegt....", "oké dan teken ik de baby erbij" haha
    Nou ja nu is het dus geen geheim meer en inmiddels doet de tam tam zijn werk ;)

Nu hopen op een goede echo woensdag...

9. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    #2669 familievdlaan, 19 mei 2014
    Laatst bewerkt: 19 mei 2014
    19-05-2014 (1).jpg

Zo even de tijd om me echo te showen.

De kleine frummeltje doet het heel erg goed en groeit heel goed. De lengte is precies zoals het moet wezen.

Voor de rest was hij/zij lekker aan het bewegen. Hartje klopte weer heel erg goed en ook voor het eerst gehoord zo ontzettend gaaf!
    Maagje en blaas was ook gevuld.

Ik ben weer helemaal verliefd

Mijn twintig weken echo is op 07/07/2014

10. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Ah wat leuk Disi! Klinkt als een super leuk moment!
    Vind trouwens jouw username altijd zo leuk omdat ik mijn zus altijd zo noem :)

@buikfoto's,
    Super tof om al een aantal buikjes voorbij te zien komen. Mooi hoor!! Ik zal er binnenkort ook een maken die iets toonbaarder is dan die ik nu op mijn mobiel heb staan. Mezelf in ondergoed op internet gooien lijkt me niet zo'n goed plan ;)

@babykamer,
    Shar, wat tof dat jullie eruit zijn! Ziet er leuk uit... Gaan jullie ook de kast en andere accessoires bij bestellen?
    Wij hebben het ledikantje al :)
    Vond hem nieuw te duur en op marktplaats kon ik hem niet vinden. Maar ik was er stiekem al een beetje over uit dat het hem wel was. En vorige week vond ik hem ineens op marktplaats voor net iets minder dan de helft!! Dus die zondag meteen opgehaald hahaha. Van mijn man gekregen voor Moederdag. Hoe tof!!

11. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Mamainthefuture Cem is idd een turkse naam. Je spreekt het eigenlijk uit als djem. Maar wij hebben gekozen voor de turkse schrijfwijze maar de Nederlandse uitspraak.

Wat goed dat je echo ook weer helemaal goed is! Ik had het al aan veel mensen verteld, maar heb het nu ook maar op Facebook gezet. Na 3 goede echo's is de kans zo klein dat het nog fout gaat.

Disi wat een leuke reactie van je kinderen!

Mooi buikje al Swimming.

mijn uitgerekende datum is 22 december

12. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Mooi buikje swimming!

Ik heb mijn buikje weer lekker geshowd met strak shirtje! Ben helemaal klaar met die wijde kleding... Alleen op het werk voor de cliënten nog paar weekjes..

Wauw Fam. Vd laan wat een mooie echo!!! Super!!!

Lenaroos.. Bedankt voor de tip.. Moet volgende week weer naar vk dus zal dan even informeren!

Iedereen met goede echo!!! Super!!!

Hier last van m'n rug :( balen.. Hoop niet dat dit blijvend is..
    En ook weer erg moe..

Zijn ook veel die het geslacht wel willen weten hè?!
    Ik denk wij niet.. Al twijfel ik wel vaak.. Lastig hoor!

13. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Wat grappig, dat iedereen meer moeite heeft n jongensnaam te vinden
    Wij noemen de kleine 'moos' omdat mn vriend altijd al ropet, als ie een jongen zou krijgen, dat ie m dan moos noemt. Maar ja dit ongeboren kindje heet nu al 3 jr moos,( iedereen in de omgeving gebruikt deze naam ook al 3 jr) dus toch maar wat anders verzinnen:)

Ik heb erg genoten vh mooie weer, dit weekend.Geen nare gedachtes, geen emotionele buien, en voelde me super zonder kwaaltjes...
    Maar vanmorgen 5' x gespuugd in 4 uur tijd.... Ik was kapot en heb nagenoeg alleen maar geslapen omdat de hoofdpijn te erg was. Paracetamol hielp niet. Goeie god, dit was echt de ergste dag vd zw.schap!

'Helaas is het morgen 'al' dinsdag en voor we het weten is het woensdag... Zie er sinds vandaag weer tegenop omdat t best dichtbij komt.
    Gelukkig hebben we deze week gemerkt hoeveel lieve bezorgde mensen we vlak bij ons hebben

14. Lianneke

Lianneke Lid

22 apr 2014
    30
    0
    0
    Limburg
    @ mamainthefuture : ik ben zo zenuwachtig niet normaal. Morgen gelukkig al om 11.00 uur aan de beurt. Hopelijk wordt het lange wachten dan eindelijk beloond. Zoooo benieuwd.

Wat een prachtige buiken en echo's komen er toch voorbij.hopelijk kan ik na morgen ook een hartje bij mijn naam zetten en een mooie echo showen.

Fijne avond allemaal!!! Liefs!

15. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    @familievdlaan
    Mooie echo zeg!
    Ik denk dat jij een meisje gaat krijgen ;) Heb je er zelf een gevoel over?

@me84
    Het lijkt me wel heel bijzonder om het geslacht pas te weten na de bevalling. Helaas ben ik niet geduldig genoeg. Het liefst wil ik het gisteren al weten. Vind het trouwens ook praktisch.

@lianneke,
    Veel plezier morgen!!

16. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Succes en hopelijk veel plezier morgen Lianneke!

Sterkte met de laatste paar dagen in spanning Judith, hopelijk morgen minder last van die nare kwaaltjes...

Ik heb vandaag voor 5eu een ongebruikte magnetronsterilisator op de kop getikt via een verkoopsite op Facebook, fijn. Ook eindelijk bevestiging van andere verkoper op Marktplaats: voor 100eu mag ik de groene Bugaboo gecko van hem kopen en hij brengt hem nog langs bij mijn schoonouders ook! :) Ben echt super blij, heb niet zo'n groot budget en wilde die wagen vet graag. Kon hem in Arnhem of Utrecht halen maar woon zelf in de buurt van Zwolle en heb geen auto. Nu dus perfect geregeld :D

Vandaag voor het eerst zwangerschapsbroek aan gehad met strak hemdje. Heb nog wel het idee dat mensen op straat denken dat ik gewoon dik ben maarja, das dan pech ;)

Bekijk bijlage 396134

17. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik wil de dames die morgen een echo hebben heel veel succes en plezier wensen!!! En showen die echo's:):):)

@picasso mooi buikje. Kun je een foto van je wagen plaatsen? Ben wel benieuwd.

@judith ik duim voor je meid!

18. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Nou weet ik nog niet haha want met de echo kon de echopitiste tussen de benen kijken en toen vroeg ze of we wilden weten wat het is en toen zagen we een wat leek op een 'plassertje' dat zei die vrouw ja het lijkt er nu wel op maar zei dat het nog niet betrouwbaar was en 7 juli dat het dan betrouwbaarder is dus heel benieuwd nu

19. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Bekijk bijlage 396146

Ik ben vooral gek van de kleur. Mooie kleur heldergroen.. zelfde kleur ongeveer als een muur in onze woonkamer. Heel anders dan alle andere wagens.

Ohja en hij is vrij klein en licht en wij hebben een klein huis en geen auto dus is handig als ie goed ingeklapt kan worden in de trein enzo..

20. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Disi haha wat leuk de zelfde naam, mooie naam hé hahaha ;)
    Leuke reacties!

Familievdlaan was dit de nekplooimeting echo? Wel mooie echo :)

Meg helemaal fijn als je hem vervolgens goedkoper vind :) welke heb je?

SharJohn leuke kamers hebben ze daar :)

Ellie ja als je het zo uitspreekt klinkt het weer Turks hahaha, maar blijft een leuke naam ;)
    Heb je leuke reacties gekregen?

Me84 ik ben veel te nieuwsgierig ja dus wil het graag weten. Plus ik vind de unisex kleren niet heel erg leuk ;)

Judithvl haha dat hadden wij met Sam eerst een naam die we leuk vonden tot iedereen ons ongeboren zoon al Sam ging noemen......
    Fijn dat je van je weekend hebt genoten. Balen alleen dat je vandaag gelijk weer met spugen begint :(
    Ja gaat de tijd ineens heel hard he.

Lianneke dat is gelukkig niet heel lang wachten. Bijna meid bijna!

Piccaso fijn dat je de wagen hebt die je graag wilt. En mensen die dat denken zijn gewoon gek je zit toch duidelijk een zwangere buik hoor.

Deel Deze Pagina