Wat een mooie echo's weer hihi Qua namen zijn wij er nog niet echt mee bezig geweest Vanmorgen op de studie verteld pff wat was ik zenuwachtig hou er totaal niet van om in de belangstelling te staan ...
en reageerde ze een beetje positief SharJohn? Vandaag heb ik het gepost op facebook. Behoorlijk wat mensen die ik vooral via daar 'spreek' dus wel zo makkelijk. Volgende week afspraak met de baas om zwangerschapsverlof etc. in te plannen. Werk in de gehandicapte zorg op een EMB groep. Ben dus benieuwt hoelang ik het vol houd met dikke buik. Is lichamelijk zwaar werk namelijk. We zullen zien.
@mamainthefuture: Ik kan je wel wat ideetjes sturen, misschien als je even wat richtlijnen geeft? Bijvoorbeeld letters die je liever niet wilt etc. Anders maak ik binnenkort wel gewoon een pb met een paar namen die ik mooi vind en die internationaal kunnen. Geen idee of jouw smaak dezelfde is, maar daar kom je dan gauw genoeg achter. cq @Pipelina: Jaaa hockeynamen! Sowieso Franse namen, ik hou er wel van. Ik zal je die namen in elk geval besparen, mamainthefuture. @Picasso: Mooie buggy! Wij zijn nog geen spullen aan het kopen, maar als ik dit zo zie dan kriebelt het wel hoor. @Zonnebloem, 26 mei en Lianneke: gefeliciteerd met jullie mooie echo's! De twintigwekenecho hebben wij nog niet geregeld, ik denk dat die bij de verloskundige volgende week wel ter sprake zal komen? Ik ga er nu niet achteraan bellen, ze moeten maar een gaatje vinden haha. Geslacht willen we absoluut wel van tevoren weten! Net als Meg vind ik het praktisch, voor spulletjes kopen en beslissen over de naam. Ik mag er dan namelijk wel twintig weten, het scheelt toch al als we weten uit welk rijtje we kunnen gaan kiezen. Ik heb een zittend beroep (redacteur), dus dat scheelt voor de zwangerschap. Geen omgeving waarin ik moet uitkijken voor de baby. Voor mezelf is het soms wel een nadeel, want ik moet al mijn lichaamsbeweging buiten kantooruren krijgen. Maar goed.
Mooie echo's!!! Super fijn!!! Net boekje van baby dump in de brievenbus.. Begint nu idd wel te kriebelen om even rond te gaan neuzen Straks wordt als het goed is bestelde positie kleding bezorgd Ik werk als activiteiten begeleidster met gehandicapten met gedragsproblematiek.. Ik ben (denk ik) van de korte vlotte namen.. Wat ik tot zover 'wel leuk' vind zijn dat wel.. Vind wel erg lastig.. Ik heb zelf een niet veel voorkomende naam en ml een vrij standaard naam.. Nou ja gelukkig hebben we nog even Ben nu ook wel erg benieuwd hoe de reacties waren sharjohn?
26mei, zonnebloem en Lianneke: gefeliciteerd met jullie echo's! Fijn he? Lianneke, was dit jouw allereerste echo? Je klinkt heel vrolijk. Daar word ik ook weer vrolijk van. Ik werk als leidinggevende in een bakkerij. Ook zwaar lichamelijk werk..en ik trek het nu al bijna niet, haha! Het was heet vandaag :x pffff, nu lekker chillen op de bank met een salade en stokbroodje tapenade en limonade ik heb 14 juni de geslachtsbepalingecho Ik kan echt niet wachten tot 14 juni... Nog 3,5 weken!
Dat is al snel luckymartine !! Dat klinkt echt goed! Even weer besef dat de tijd echt snel gaat.. Dat het eerste trimester er echt bijna op zit! Wauw!!!! Dat over 3,5 weken al te zien is of het een jongetje of meisje is! Onvoorstelbaar toch! Aftellen!! ( wordt helemaal enthousiast ervan haha)
Hahaha ik ben ook super vrolijk nu! .... Was inderdaad mijn allereerste echo. Super mooi! Het is zo 14 juni en dan mag je ook weer fijn naar jullie kindje kijken! Spannend!
Hoi meiden, wat heerlijk weer al die mooie echo's! Ik kan er ook goed van meegenieten @baby schopt! Ik voel sinds een paar dagen de baby shoppen volgens mij. Het is m'n derde kindje, dus ik weet hoe t voelt. En ik heb echt t idee dat ik t voel, is dat niet gaaf en bizar?! (T zijn zeker niet m'n darmen trouwens, dat voelt anders). Ik kan er zo van genieten Hele kleine tikjes in m'n buik. Tik tik hier ben ik @buik. Oh ik had vandaag m'n laatste werkdag met t 'geheim' dat ik zwanger ben. Gelukkig maar, want ik kon m'n buik echt niet meer inhouden. Ik dacht echt dat iemand t zou zien of zeggen, Maar t ging net goed. Eerstvolgende werkdag ga ik t bekend maken. Zin in! En dan lekker m'n buik laten hangen Fijne avond allemaal
Oooo gaaf elionorah!!!!!! Ik voel ze ook altijd vroeg! De jongste ook met jouw termijn. Ben errug benieuwd dit keer
@ 26 mei, me84 ze reageerde totaal allemaal positief zal wel het een en ander horen de komende dagen die klas praat leuk vaak achter je rug om... heerlijk... ben vanmiddag ook nog bij de vk geweest pff wat duurde dat lang moest 40 min wachten voor ik nog ba binnne mocht eerst kondrn ze me helemaal niet vinden in het systeem dus werd in de les gebeld toen ik hun het noh niet verteld had ja krijg nooit telefoon ja je had toch een afspraak vandaag maar zie je niet staan weet je nog hoelaat je moest ja kwart voor 2 moest nou ma om kwart voor 3 komen dus ik erna toe toen nog 40 min wachten omdat ze waren uitgelopen maar gelukkig alles goed bloed gecontroleerd was nog nie binnen nou over 3 weken de rest van me bloed testen 10 juni afspraak vk 18 juli echo 20 weken (weet nie meer of ik die al had door gegeven)
Wow, echt? Wat fantastisch! Ik ben zo benieuwd hoe dat voelt! Dat moet je dan helemaal onderin je buik voelen? Ik probeer ook steeds iets te voelen, maar ik merk niks.
Wauw wat bijzonder elionorah ! Wist niet dat dat zo vroeg al kon! Fijn sharjohn en ja achteraf en achterom praten is altijd makkelijk hè!
Wauw, voel je het echt Elionorah? Ik dacht eergisternacht dat ik iets voelde maar heb het mezelf natuurlijk meteen uit m'n hoofd gepraat omdat ik nog maar 10 weken ben en op internet variëert de termijn van 'voor het eerst voelen' van 15-18 weken. Vond het wel mooi want had hele nare ruzie met m'n man gehad (zo eentje die je miss eens per jaar hebt, wij iig, dat ik echt moest huilen enzo terwijl we normaal altijd super gelukkig zijn) en toen alles net weer helemaal goed was voelde ik een soort tikje in m'n buik, lag miss ook beetje gek. Nja, werd er iig blij van ook al waren het wss gewoon m'n darmen
Pippeling hoe heb je dat voor elkaar gekregen die kak namen en hoe heten jou kleintjes doen? Mag ook in pb hoor Ja heel veel merken hebben platte gelukkig bij babydump ook veel , maar ik ga eens kijken naar bobita dank je. Ik ben commercieel assistent bij De Hypotheker Picasso z'n man heb ik ook keurt alles af maar komt zelf met niks :S Mijn zoon heeft zelfs 3 namen 2e naam naar mijn vader en 3 naam naar de opa van mijn man, maar wordt niet gedoopt ofzo. Ik vond het nooit leuk om maar 1 naam te hebben..... 26mei leuk, fijn hoor. Ook zo lekker beweeglijk dus Hoe waren de reacties op fb? Hebben ze dan geen aangepast werk op jou werk? Ellie ik vind Duran ook mooi. Maar pff zeg niet eens ff een belletje naar je zoon terwijl die door z'n moeilijke periode gaat jeetje! Woont hij wel gewoon in Nederland? Mooi gebaar naar zijn moeder, als jullie een meisje krijgen. Lianneke jeeej fijn, je lange wachten is beloond gefeliciteerd. Haha suc6 met een jongensnaam dan en zelfs nog 2 namen hihihi. DienB wat doet die fruitzuurbehandeling dan? Disi wat is er ook al weer morgen :S sorry geheugen wordt er niet beter op Zonnebloem wat fijn een goede echo SharJohn hoe was de reactie? Ow zie het al leuk haha. Nu hopen dat het mee valt achter je rug om Ging lekker bij de vk dus GingerAle stuur me maar een pb hoor, en we hebben niet echt een begin letter die we echo niet willen dus dat scheelt Ben benieuwd zie graag ideeen haha. Haha ja en wat makkelijk is is roze of blauw shoppen en idd weet je welke rij je kan kiezen scheelt weer haha. Leuk redacteur waar? Me84 dan kan de naam van de baby wel alle kanten op dat scheelt.... Mijn man en ik hebben redelijk een zelfde soort naam.... En ook nog eens even lang dus is dan wel weer lastig.... Luckymartine een bakkerij is zeker zwaar werk, mijn oom had zelf een bakkerij vroeger. Elionorah grappig ik zat vandaag op me werk en dacht ook de kleine al te voelen, maar toen dat ik is dat niet te vroeg??? Maar ben er eigenlijk ook wel weer van overtuigd haha. Bij me eerste voelde ik het al heel duidelijk met 16 weken en me man bij 18 weken al. Ik maak het vrijdag bekend op mijn werk zin in. Sorry dames meer weet ik even niet ik ben kapot was mega druk op me werk dus ik ga lekker me bedje in. Slaap lekker allemaal!
Edit: dacht even dat ik mamainthefuture kende, maar toen bedacht ik dat het die niet kan zijn haha. Zwangerschapseh... verwarring? Pb komt er alsnog aan! @Elionorah, zo bijzonder om dit te lezen. Ik geloof jou meteen als je dit zegt want je hebt dit natuurlijk vaker ervaren. Zelf voel ik echt nog niks hoor, maar vind het wel heel spannend en kan niet wachten, net als de anderen hier.
Zo na lang wachten vandaag eindelijk de echo. Baby lag lekker rustig, maar na wat schudden toch lekker aan t bewegen en t hartje klopt. Voor de echo toch wel een beetje zenuwachtig, maar nu heerlijk op een roze wolk....
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 28 november ♥ - Meg | 31 jaar | 1e kindje |J|M|? 29 november ♥ - Bloem1988 | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? 1 december ♥ - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Lil | 24 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Lentekind85 | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? 2 december ♥ - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Judithvl | 33 jaar | 3e kindje |J|M|? 3 december ♥ - Medith | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? 4 december ♥ - SharJohn | 21 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Zonnebloem22 | 30 jaar | 1e kindje |J|M|? 5 december ♥ - Pianootje | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - DienB | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? 6 december ♥ - Me84 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? 7 december ♥ - Lavina | 32 jaar | 1e kindje |J|M|? 8 december ♥ - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Roja | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? 9 december ♥ - Doom8 | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? 10 december ♥ - Jonean | 37 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - Sem25 | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Cupcakeje | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? 11 december ♥ - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | J|M|? ♥ - Xlns| 34 jaar | 2e kindje | J|M|? ♥ - Eva2011| 33 jaar | 2e kindje | J|M|? ♥ - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? 12 december ♥ - Disi | 33 jaar | 4e kindje | J| M|? ♥ - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? 13 december ♥ - Char1983 | 31 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Kaatje86 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Pipelina | 34 jaar | 4e kindje |J|M|? ♥ - GingerAle | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? 14 december ♥ - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje |J|M|? 15 december ♥ - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Swimming | 28 jaar | 1e kindje |J|M|? 19 december ♥ - Lianneke | 28 jaar | 1e kindje |J|M|? 22 december ♥ - Ellie86 | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ -Char1983 , -Lavina, -Swimming, -26mei, - Lenaroos, -Roja, -Anne86, -Familievdlaan, -Gaab27, -Ellie86, -Pianootje, -Bloem1988, -Xlns, -Kaatje86, -DienB, -GingerAle Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - KellyK (5 weken) - Smnee (5+3 weken) - Lucky Star (8+1 weken) - Knorretje24 (8+1 weken) - Sarah0023 - Snne (9 weken) - Marjolein33 (10 weken) OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD
Mooie lijst lavina. Ik zie nu bij iedereen hartjes voor de namen staan. Wauw wat mooi meiden. Op naar de mooie echo's van morgen. Trustee
♥♥♥ AFSPRAKENLIJST ♥♥♥ 21 mei - Disi | echo - Meg | combinatietest - Judithvl | nekplooimeting - Lavina | echo 22 mei - Roja | afspraak verloskundige - Lentekind85 | combinatietest - Swimming | termijnecho - Roja | afspraak verloskundige 23 mei - Elionorah | echo 26 mei - Me84 | afspraak verloskundige 27 mei - GingerAle | afspraak verloskundige - Luckymartine | afspraak verloskundige - Sem25 | echo - Jonean | nekplooimeting 28 mei - Ellie86 | intake en termijnecho - Lentekind85 | controle afspraak verloskundige - 26mei | intake verloskundige 30 mei - Picasso91 | termijnecho - DienB | afspraak verloskundige 2 juni - Mamainthefuture | combinatietest/echo - Lavina | controle afspraak verloskundige - Disi | combinatietest 3 juni - GingerAle | combinatietest 5 juni - Pipelina | combinatietest 6 juni - Lavina | extra echo 10 juni - SharJohn | afspraak verloskundige 12 juni - Judithvl | afspraak verloskundige - Dathi10 | afspraak verloskundige - Pipelina | afspraak verloskundige 14 juni - Luckymartine | geslachtsbepaling 23 juni - Lenaroos | geslachtsbepaling 24 juni - 26mei | echo 3 juli - Luckymartine | 20 weken echo 7 juli - Familievdlaan | 20 weken echo 18 juli - SharJohn | 20 weken echo 29 juli - Pipelina | 20 weken echo