Ooohh Judith yes wat fijn om te horen! Ik was al een halfuur aan het verversen, hoopte dat je het aan het vieren was of zoiets... maar je internet deed het gewoon niet. Ook goed.
Yesss judith wat een goed nieuws meid. Was de kleine lekker aan het bewegen? Wanneer is je volgende afspraak?
Wauw Judith wat super Goed nieuws! Heerlijk van genieten nu!!! Nu nog echo van disi? Lavina jij hebt hem vanavond toch?
Yes, yes, Joepie, Joepie. Super nieuws Judithvl. Ik ben heel blij voor je. Zo, nu kan ik pleisters gaan plakken. Mijn vingers zijn blauw van al dat duimen
Yes yes yes!! Wat een top nieuws Hebben jullie voor niets in de stress gezeten. Maar ja, dat is altijd achteraf. Nu lekker genieten van de avond!
Yes Judith wat geweldig! Klopt mijn echo is pas vanavond om 20.00 uur, dan nog naar huis dus wordt wat later hier. Reageer dan ook ff op de rest. Moet trouwens 1,5 uur van tevoren 5 bekers water drinken zei ze maar dat houd ik nooit vol haha
Nou idd das wel erg veel Je voelt zelf wel aan wanneer je blaas vol is. Zou dan ook niet nog meer gaan drinken.. Veel plezier vanavond iig
Ow judithvl wat ben ik blij dit te lezen zeg jeetje ik was eigenlijk even bang dat je slecht nieuws had gehad en daarom nog niet online was geweest maar "gelukkig" je internet deed het niet! Lavina 5 bekers wow! Ik moet een uur van te voren 2 bekers drinken zodat me blaas vol is.... Wat een verschil zeg.
Mij is niks verteld dat ik een volle blaas moet hebben. Zal ik verstandig jullie advies opvolgen voor morgen???
Mij is verteld inwendige echo blaas leeg, uitwendige echo blaas vol. Dan duwte hij tegen de baarmoeder aan en hebben ze beter beeld.
Swimming,als j al 'zover' bent hoef je geen volle blaas, dat is geloof ik alleen maar rond de 6-8 weken. Ik heb m zelfs nog snel leeg geplast bij de 10 wkn echo toen ik daar al was. Ik zal morgen bellen voor de 20 wkn echo. 12 juni vk Oja, voor 75% zekr krijgn we een jongentje! Het geslachtsorgaan stond de kant op die bepaalt dat het een jongentje is De kleine was erg bezig: afzetten met zn voetjes, omhoog huppen( ruggetje kommen)en dan weer naar beneden afglijen in alle frustratie , wat leuk was dat om dat te zien! Helaas upload ie mn filmpje niet...had t zo graag met jullie gedeeld!
Jaaaa judith!! Wat fijn zeg!!! Wat een opluchting! Jammer dat we het filmpje niet kunnen zien maar geniet ervan! ! @lavina heel veel echo plezier meid!!
Wat fijn Judith! Positiever nieuws, wat moet dat al een opluchting voor je zijn! Nu meer proberen te genieten! Hier vandaag ook een goeie echo gehad. We hebben het hartje horen kloppen; de arts deed het geluid even aan Niet zo'n hele mooie duidelijke foto meegekregen maar goed. Ik heb het kindje niet zien bewegen, vond ik wel jammer want dat had ik wel een beetje verwacht eigenlijk... Gelijk bloed geprikt voor de combitest. Op het formulier stond datum á terme 11 december en met de echo gemeten is 10w3d tsja wat is het nou hè... Ik denk dat ik maar gewoon 12 december aan hou...