Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Ik verwacht mn derde kindje op 5 december! Maandag getest en duidelijke streepjes :) khad de hele wk al zeurende buikpijn, en toen ik ging googlen dat je 14 dgn na je eisprong ongesteld moet worden, telde ik na, en zat op de 19 dgn en durfde nu wel te testen! Ben sinds 2 dgn btje beroerd. Vol gevoel in mn keel... Maar... Bij de 1e 2 ben ik allebei de keren 8 maanden aan het spugen geweest dus mij hoor je ( nog niet ) klagen ;)

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

Gefeliciteerd! Leuke datum hihi :)

3. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    @judithvl wat leuk!!beide ons derde kindje en dezelfde datum uitgerekend! Gefeliciteerd

4. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    @judith, welkom. En leuk, ook voor jou een derde kindje!

@symptomen, ik ben soms wat bang dat ik te weinig symptomen heb.
    Heel vervelend die angst, komt door mk van laatste Keer.
    Ik ben niet misselijk, een beetje moe.
    Maar met 2 kids en werk en huishouden ben ik dat altijd wel :)
    En ik voel wel eens wat steekjes of drukkend gevoel in m'n buik.
    Pff nog 8 nachten en dan is de echo.
    Ik hoop zo dat t goed zit!
    Herkennen jullie dit gewik en geweeg van gedachten en gevoelens?

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja elionorah, behalve moe en volle borsten voel ik ook weinig. Door de miskraam ben ik toch al onzeker, maar goed vaak komt het vanaf week 6 pas dacht ik. Vanavond een testje doen bij MvM dus dat wekt misschien vertrouwen. Onzekere weken dit he?

6. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Ik heb ook weinig symptomen..maakte mij ook al onzeker..
    Iets gevoelige borsten en wat moe.. Vaker plassen maar drink ook meer water nu..
    Ook al paar dagen weinig gerommel/ steekjes in mijn buik...
    Vaak naar de wc om te kijken of alles goed is..
    Hoop ook echt dat alles goed is en gaat...!!!!

7. lucky star

lucky star Actief lid

27 aug 2013
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aww ik heb niet gelijk een echo of hartje luisteren met de intake met 8+2 weken:(
    Had het zo gehoopt ben zo onzeker ik heb gewoon z.g.a. geen kwaaaltjes. Soms zere boobs dat is alles, moet ik me zorgen maken?

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

We hebben allemaal hetzelfde dus :) zit heus wel goed dames.

9. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    Idd ik voel ook niks...moet er af en toe echt ff aan denken..dinsdag de intake bij mvm...

10. Luckymartine

Luckymartine Actief lid

22 nov 2013
    347
    0
    16
    Roja en Judith, gefeliciteerd!

Ik voel ook niet veel, ja het griepje op het moment. M'n borsten zijn wel groter en gevoelig, meer niet. Zal vast nog wel komen :)

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Bij mij komt ze zo. Oeh spannend :D

12. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    @smnee hoe was het?
    Hadden ze nog leuke kado's?Niet dat het daar om gaat maar heb via hun wel een ontzettend mooi boek en een mooie dvd...

Hier belde de vrouw van Mvm net toen mijn moeder hier was....aiiiiii dus ze vroeg netjes of het gelegen kwam en ben dus FF bij mijn moeder weg gelopen.

Als de echo de 15 e goed is,gaan we het de ouders vertellen..

Rest qua broers en zussen iets later want dat zijn er best veel,dus ben dan bang dat er toch 1 tussen zit die het doorverteld....

13. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Jullie ook allemaal gefeliciteerd!!!! Ik merk bij deze zw.schap symptomen, maar bij de eerste 2 helemaal niks hoor, pas toen het spugen begon. Iedereen is verschillend, en je kunt je wel zorgen gaan maken , maar je verandert er niks aan als het niet goed 'zit' dus kan je maar beter gewoon erop vertrouwen en lkkr genieten ;)

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Hier is hij. Wel wat licht ik mag volgende week starten.

15. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Ps; hoe vullen jullie die extra datas onderaan in? (' 07-04;eerste echo!" ??

16. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Judith welkom en gefeliciteerd!

@Elionorah ik herken het helemaal alhoewel ik er wel positief in probeer te blijven staan, heb zelf ook alleen een beetje vergrootte borsten en ze zijn ook heel gevoelig, vermoeidheid merk ik ook, vriend zegt dat ik ook wat prikkelbaarder ben, en verder inderdaad steekjes en krampjes. het zal er allemaal wel bijhoren maar snap je wel! soms ren ik naar de wc want dan voel ik iets, is het weer die witte zooi :p Gelukkig heb jij al vrij snel je echo, nog 22 daagjes hier xD

@lucky star aww jammer, maar vaak is het inderdaad pas later, hoop dat het snel is ook voor jou!

@Smnee oh jammer een wat licht testje maar een streepje is een streepje meis! wat heb je verder nog gekregen?

@judith bij je handtekening waar je de banner erin zet gewoon eronder schrijven.

17. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Yep, gelukt!
    En dat naar de wc gaan en dan checken,dat is wel n obsessie! Bang dat ik bloed zie ofzo.

Wij hebben het vanavond aan mn schoonouders verteld.vind t nl onzin te wachten omdat sommige mensen het ook horen als het niet goed gaat ( en ik kan geen leuke dingen voor me houden;)
    Ik had stiekem de test op tafel gelegd tijdens t eten. En toen ze ging af ruimen, zag ze m liggen ! Geweldig die reactie! Hun eerste kleinkind! ( mn dochters zijn van mn ex) Morgen nr mn ouders. Daar zet ik n babybordje met lepeltje op tafel erbij ( ze heeft de tafel al gedekt als we komen) en dan kijken of ze het snappen hihi

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Volgens haar was het prima dat hij er zo uit zag. Ik schrok even maar het is vast goed. Was het maar vast maandag. :)

19. Medith

Medith Actief lid

15 jan 2014
    292
    5
    18
    Hoiii, ik wil op allemaal dingen reageren maar ik doe het even zonder namen en quoten want ik raak helemaal in de war haha, wordt zoveel gekletst hier (gezellig!)

Wij verwachten dus 3 december onze derde. Ik werd op 26 februari ongesteld en ik denk 12mrt mijn eisprong te hebben gehad (dag 15). Bij de andere dames die de 3e zijn uitgerekend, hebben jullie dan ongeveer dezelfde dagen?

Ik voel op dit moment... niets. Geen zwaar gevoel, geen gevoelige of pijnlijke borsten, niet misselijk, geen sterkere reuk etc. Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik ook amper klachten gehad. Bij mijn zoontje kreeg ik pas met 12w een echo, al die weken vroeg ik me wel af of ik wel echt zwanger was want ik voelde echt helemaal niets, het enige bewijs was een positieve zw.test.
    Dus dames die niets voelen, dit is echt geen slecht teken hoor. Ik denk dat de ene persoon gevoeliger is voor de hormonen dan de ander.

Wij hebben het nieuws verder, op hele goede vrienden na, aan niemand vertelt. Ook niet aan familie of aan onze oudste dochter. Ik wil echt wachten tot na de echo. Liefs na de 12w echo maar misschien ben ik na de 8w echo wel zo enthousiast dat we het dan vertellen.

Hebben jullie leuke idéeen om het nieuws op een originele manier aan de opa's en oma's te vertellen?

Broeken die strak zitten: Hier nog niet, alles past nog gewoon. Bij mijn 2e kreeg ik wel veel eerder een buikje dan bij de 1e, dus ben wel benieuwd of dat nu nóg eerder gaat gebeuren.

Vk: hier is het gebruikelijk vanaf 6wk de Vk te bellen dus ik moet nog 1 weekje geduld hebben. Leuk dat sommige van jullie al een afspraak hebben, maakt het alweer wat echter he? :)

Vanmorgen nog weer even getest. Kan het niet laten haha, vind het zo leuk om elke keer de positieve streep te zien. Inmiddels zijn ze bijna op ;)

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

Mooie testen Medith:) ik reageer morgen even goed op iedereen, ben echt kapot.

Deel Deze Pagina