Zit nu samen tegen kinderkanker te kijken maar dat gaat gepaard met alleen maar tranen. Omdat onze dochter paar keer in zh lag hebben we veel kinderen gezien en contact mee gehad met kinderen met kanker. het is zo confronterend en ze zijn zo sterk
Sinds ik mijn zwager heb verloren aan kanker kan ik echt niet meer naar dat soort programma's kijken. Ik zou ook alleen maar brullen.
Ja het is echt erg. ben me opa eraan verloren maar wat me nog zo bijstaat is toen me dochter in ziekenhuis lag was dat een jongetje van jaar of 7 heel trots vertelde dat hij na 6 weken in jet ziekenhuis lag met chemos naar huis mocht maar naar 3 weken moest hij weer terug zijn voor de volgende rondes chemos. ik stond echt van wat ben jij sterk. ik kon toen geen woord meer uitbrengen en ook een traantje weg gepinkt
Zo wat heb ik een hoop gemist! Meiden met de goede echo's wat leuk om te zien! Kan ook niet wachten tot ik het hartje kan horen.. Zouden ze dat de volgende keer al doen? Ben dan 10,5 week. Judith wat een goed nieuws zeg! Lekker gaan genieten nu! Hier geen last van een laag libido. Ik ben pedagogisch medewerker op een bso en samen met mijn vriend hebben we een eigen café. 2 totaal verschillende dingen dus. Leuke luiertassen die er voorbij komen! Ik heb de luiertas van Lief! nog liggen. Maar die is echt voor als het een jongetje word dus word eigenlijk wel steeds nieuwsgieriger! Verder hier alles goed. Kon vandaag alleen niet op tijd naar huis. Was een bizar ongeluk gebeurd in de tunnel waar ik door heen moet dus alles was afgesloten en verder overal file. Dus dan maar wachten! Heb verder helemaal geen klachten, dus ben blij dat ik zoveel echo's heb zodat ik niet echt onzeker kan worden.
Hoi meiden Heb ook hoop gemist zie ik. Gelukkig Judith met de goede uitslag! Mooie echo's ook. Vandaag ingeschreven voor kraamzorg, dan word het wel een beetje heel echt hihi Extreem moe vandaag! Vanmorgen van 7 tot 12 gewerkt en vanavond van 18.00 tot 23.00. Vanmiddag in slaap gevallen op de bank van 3 tot 5. Ga nu heel gauw naar bed!! Trusten meiden en veel plezier voor degene met echo morgen!!
Goedemorgen! Het is weer donderdagochtend dus ik mocht weer de universiteit openen (en dus vroeg uit bed). Gaat verrassend goed gelukkig Enige minpuntje is dat mijn handen nog steeds stinken van het spiesjes maken voor de bbq van gisteren (heb sjalot en knoflook gesneden en daarna 20min gemarineerd vlees zitten rijgen) krijg het luchtje er niet af en wordt steeds btje misselijk als ik mijn eigen handen ruik, is ook wat Vanmiddag thuis maar even wassen met tandpasta ofzo, wil nog wel eens helpen. Dames met echos vandaag heel veel plezier, ik kijk uit naar de mooie plaatjes!
Jij ook al? Ik moest er ook doorheen. Toen ik het hoorde ben ik eerder weggegaan om de grootste drukte voor te zijn. Uiteindelijk heb ik er 2 uur over gedaan (normaal 1 uur). Jij woont dan wellicht een beetje in de buurt van mij
Ik woon denk ik heel dicht in de buurt van jou.. Zie nu pas dat je ook uit de hoeksche waard komt. Wat grappig. Ik woon zelf in Heinenoord. Ik heb er maar voor gekozen om te wachten. Ben om 9 uur vanuit Schiedam weggereden en kon in één keer doorrijden.. Vriendin van mij wilde via het pontje gaan en moest zo lang wachten dat ze maar omgekeerd is en ala nog via de kil is gegaan.
Haha leuk allemaal in dezelfde regio. Ik ben er ook al achter dat een paar mensen in dit groepje dicht bij mij in de buurt wonen (weer heel ergens anders, omgeving Zwolle). Benieuwd naar de echo's van vandaag!
Oh grappig Gingerale! Ik dacht dat ik de enige uit deze hoek was. Kom overigens oorspronkelijk uit Friesland maar ben voor mijn studie hier gaan wonen. Mijn man komt oorspronkelijk uit Haarlem en hij wil wel graag in een wat grotere stad of iig btje in Zuid-Holland ofzo gaan wonen al hij ook klaar is met studeren maar eerlijk gezegd lijkt me dat helemaal niets.. (mijn hele familie woont in het noorden en we zijn best hecht. Ik zou absoluut niet binnen 10km van mijn ouders willen wonen maar iets van 300km vind ik ook wel echt te ver).
Hey wat leuk. Ik woon in Numansdorp, dus dat is inderdaad in de buurt. Ik hoorde op het nieuws dat de tunnel wellicht nog tot vanmorgen dicht zou blijven (blijkbaar toch niet), dus ik voelde de bui al hangen. Ik ben zelf via de kil gegaan. Dat was toen nog wel te doen (rond half 4). De andere kant op stond het trouwens wel helemaal vast.
O Pipelina haha, ik dacht dat jij ook al vaststond in het verkeer. @Picasso Dat valt dan weer mee. Ik kom hier zelf ook niet vandaan maar uit het westen, maar ik vind het heerlijk en hoef niet meer terug. Wie weet kun je je man nog overhalen.
Leuke echo's en succes voor vandaag. Ik heb mezelf ook al aangemeld voor kraamzorg lekker op tijd! Ik moet nog 2 hele weken wachten voor de termijnenecho Wij wonen ook in zuid Holland, den haag vind het helemaal niks! Volgend jaar voor de zomer weer richting Brabant breda/Zevenbergen ofzo
Hier een mooie echo gehad. Eerst sliep ukje en daarna werd ie ineens actief. Nekplooi was mooi dun zei ze. Nu zitten we goed op de roze wolk. We zagen 2handjes met 10 vingertjes, 2 voetjes, neusje en 2 duidelijke kaaklijntjes. Ud staat nu vast op 14-12-2014 Volgende echo/controle 26-6 20weken echo 30-7
@Swimming: Van harte gefeliciteerd. Ziet er goed uit! Gisterenavond met vl onze facebook foto gemaakt. Deze gaan we over een weekje of 2 erop zetten
Super echo swimming wonderbaarlijk zo klein en al zo compleet! Jonean geniale foto, super gaaf!!!! Zou je eigenlijk om een paar weken moeten doen heb je leuke fotoreportage