Jeej weer n mooie echo voorbij zien gaan! En een mooie buik!!! Wij hadden dit idee ook voor fb, maar na 2 kids ziet mijn buik er niet meer uit met zoveel striae Dus toen maar v.a de zijkant...valt iets minder op Wat grappig dat er meerdere het kindje al voelen. Ik zei het gister tegen vl. Die moest erom lachen. Terwijl ik toch echt sinds zondag mn bedenkingen al had. Het voelt net ietsie anders dan mn darmen de laatste weken. Moeilijk uit te leggen hoe het precies voelt. Ik vergelijk het met het moment dat je weeën beginnen. Die weken ervoor vraag jeje af, of je het zal herkennen. En op t moment dat n wee komt,weet je het gewoon! En zo ervaar ik dit nu ook.
@judith wat super dat het zo is afgenomen!!!! Hopen op meer goed nieuws over een aantal week en voor nu GENIET! @disi ik vind de echo redelijk duidelijk, jammer dat je niet een nog duidelijkere meekreeg. @lavina mooie echo! super he dat hartje horen @swimming mooi echo ook! @jonean leuke manier! Zwolle ligt redelijk in de buurt. Nog mensen van de veluwe/apeldoorn eo. x Nou ga ff mn huisje een beetje opkallefateren.
Weer een mooie echo en buikfoto erbij Hier heerlijk de klok rond geslapen. Nu klaarmaken voor 5 avond diensten achter elkaar. Bah.. sociaal leven staat dan echt even stil. Leuk al die dames uit alle uithoeken van nl (en misschien Belgie) en dan ontdekken vlak bij elkaar te wonen. Grappig. Hier ook bij de veluwe in de buurt. Heerlijk met al de bossen en de hei. Zijn er elke dag op/in te vinden.
16 juni controle vk, 21 juni geslachtsbepaling Hier net op controle geweest,bloeddruk was gestegen dus dat is helemaal goed!Hartje gehoord wat ging dat snel voor de rest vroeg ze of ik de kleine al voelde,uitgelegd wat ik voel en volgens haar was er een reëele kans dat dat idd de baby was!!
Ha! Dus toch! Een ander zal zeggen dat dat nog helemaal niet kan, maar ik begin er ook van overtuigd te raken dat ik niet mn darmen voel 10 juli 20 wkn echo Ik zal eens kijken of ik de echo van 1,5 wk en die van gister naast elkaar kan fotograferen, dan kunnen jullie het verschil duidelijk zien van n verdikte nekplooi ( voor degene die dat interessant vinden
Je ziet hier ook de Nub... Bij n meisje gaat dat staafje in de zelfde lijn als de ruggengraat, bij n jongen wijkt die lijn 30% af en staat het meer naar boven gericht
Duidelijke echo's Judith!Al ben ik een leek en zie ik het verschil niet van de verdikte nekplooi! NUB daarintegen zie ik voor het eerst echt duidelijk!! Een jongetje
Mooie echo swimming!! Wat een super gave foto en idee jonean!! Idd Judith dat verschil is erg duidelijk.! Ben benieuwd of straks klopt met geslacht! Hier weinig nieuws.. Ga wel steeds meer eten volgens mij Nog 1dagje en dan gelukkig weekend..! En maandag weer naar vk! En ik ben hier wel beetje alleen in waar ik woon volgens mij Woon zo'n 15 min rijden van stad Groningen..
Ik ben jarenlang in Groningen naar school gegaan. Woonde er tot ik ging studeren ongeveer dertig kilometer vandaan..
Werd vanmiddag gebeld door de vk. Ze wil toch dat de gynaecoloog even kijkt naar de myoom (ik noem het maar myoom, vind vleesboom zo'n vies woord. ). Op zich niets ernstigs zei ze. Ach, een extra echo sla ik niet af . Ik vind nu al dat ik minimaal om de 2 weken terug moet voor een controle 2 juni: Controle/Echo gynaecoloog i.v.m. myoom
Wat super duidelijke Nub Judith! @hier: vandaag weet echt blegh. Weinig trek en daardoor weer misselijk. Straks me maar ff storten op de watermeloen die ik gescoord heb bij de AH (heel lui al voorgesneden )
@jonean, wel goed dat ze de myoom in de gaten houden hoor. Het kan toch wel een complicatie geven in deze tijd. Dus ja, elke 2 weken verplicht een echo @droom. Ik droomde vannacht dat ik een meisje had gekregen. Het voelde alleen niet zo als m'n andere kinderen, In m'n droom was ze al 15 maanden, maar ik zag haar voor t eerst. Heel apart zo'n droom Morgen tweede termijn echo, zin in! @judith, wat een groot verschil in de nekplooi zeg! Echt zo fijn dat t beter is nu!! Ik ga ff de kids onderhouden hier Fijne avond
Vergelijk de echos nog maar eens goed, want op die ene zie je dus die zwarte 'zak met vocht' en op de echo daarnaast helemaal niet! Het zal mij ook benieuwen of de nub klopt.. Omdat hier de hele misselijkheid verdwenen is, eet ik werkelijk alles weer! Maar goed dat ik veel sneller vol zit dan normaal want anders word ik n tientonnertje
Aah zonnebloem dan wonen wij vast ook dicht bij elkaar.. Ik woon namelijk ook in noord Drenthe.. Bijna op de grens met Groningen en Friesland..! En sorry ik weet niet meer wie met die goede tip kwam om geslacht op echo foto te laten zetten! Bedankt! Dat is zeker een idee.. Al weet ik niet of ik dan mijn nieuwsgierigheid nog kan bedwingen, maarja dan weten we het dan maar weer haha!! Net even uurtje geslapen na het eten... Pfff nu helemaal moe natuurlijk.. Hopelijk straks nog even een verfrissende regenbui, het is alweer goed warm in huis ( maar ik klaag niet )
Wauw, wat een fantastisch nieuws Judith! Ik ben echt heel Erg blij om het te lezen!!! Dat zal inderdaad best onwerkelijk zijn geweest voor jullie! Zag ook een mooie buikfoto voorbij komen, leuk idee!! Verder goede echo's, ook altijd heerlijk om te lezen!! Ons kleintje is vandaag doorgelicht in het ziekenhuis waar onze oudste is geboren, door oa de gyn die hem heeft gehaald. Was erg prettig! Ze hebben alles wel drie keer gecheckt en het ziet eruit als een gezonde baby! Nekplooimetig was heel goed, kans op t21 is 1:15000. De andere 2 ook zoiets. Voor ons nog belangrijker: de buikwand is gesloten. Heerlijk om allemaal te horen! Nu zijn we dus toch weer wat relaxter