Goedemorgen dames blijf ma bij lezen met jullie gister vl jarig helaas omdat ik aan de andere kant van nederland woon zie vlak bij amersfoort en vl in rotterdam zuid vertrek ik vandaag pas na me studie die kant op vanavond de enige fam die hij nog hweft hier in Nederland op bezoek vanwege zijn verjaardag (halfbroer) morgen met vrienden en hun kindje naar blijdorp voor zijn verjaardag haha @ gezondheid gaat lekker alleen behoorlijk moe meer als dat ik voorheen was gister in een exameb bijna achter mijn computer te slapen moeten ze digitaal maken ondanks dar wel een goed gevoel over me examen Dit was het weer ik blijf stiekhem kijken vandaag naar de echos die er aan komen hahah we blijven na leze continu haha
@Swimming & one of kind, Volgens mij hebben jullie een hele leuke relatie... Kennen jullie alleen van het forum of ook in het echt? Volgens mij heb jij een lange geschiedenis qua zwanger worden of niet Swimming? Of wil je het daar liever niet over hebben? @shar, Vervelend dat je zo moe bent. Hopelijk trekt het snel weer weg en heb je weer meer energie voor school!
Goedemorgen! heb gelukkig best goed geslapen en hoop snel nieuws van mijn vader te hebben.. hij zou gebeld worden door de huisarts. Vind dat ze dat wel een btje lelijk regelen daar hoor. Eerst de assistente laten vertellen dat er poliepen op de galblaas zitten en dat de dokter de volgende dag een keer belt.. ondertussen haal je je vanalles in je hoofd. Niet echt netjes toch? Nouja, nog even wachten dus. Heb wel een irritant brandend en jeukend rood traanoog. Laatste dagen sowieso al beetje last van ogen en ook niezen enzo, zullen de pollen wel zijn. Straks toch maar even de vk bellen of ik oogdruppels mag kopen. En rennie, had gisteren echt vet veel last van zuur Iedereen met echo's veel plezier!
Hallo dames, Hier gaat alles nog steeds prima voel de baby sinds een kleine week ook duidelijk bewegen, bijzonder! Ik meld me hier af, ik merk dat ik er gewoon niet aan toe kom om hier actief mee te schrijven. Ook vind ik het schrijven in het openbaar op de een of andere manier niet zo prettig. Dus mochten jullie binnenkort overgaan op Fb, dan doe ik graag mee. Zo niet, geeft niks natuurlijk, wens ik jullie allemaal geweldige zwangerschappen toe!
Joepie officieel volgens eigen berekening 12 weken! Picasso, vooral nu je zwanger bent zijn reactiesvan mensen helemaal onbegrijpelijk geworden... Weet je tis voor hun ' alledaagse kost' Oja oogdruppels kunnen absoluut geen kwaad, en rennies niet te lang achter elkaar Medith jammer maar evengoed een goede zw.schap gewenst! Sharjohn, ehm miss heb ik iets gemist..maar jij en vriend wonen niet bij elkaar?
@Judithvl: Ohh wat een mooie en grote buik al. En dat al bij 12 weken ? Ik ben heel benieuwd hoe jouw buik er over een aantal weken uitziet... Blijf de foto's vooral sturen. Zo leuk al die buikfoto's .
Ik las iets over rennies, volgens artsen werkt een pepermuntje exact hetzelfde en is goedkoper Wow weer een mooie buik! Goede zwangerschap Medith!!!! x
Hmm.. de poliepen bij mijn vader waren niet de oorzaak van zijn klachten volgens de ha en ze waren ook klein dus nu gaan ze eerst verder zoeken naar iets anders. Ik vind het eigenlijk een btje gek dat ze die poliepen niet verder onderzoeken, ik bedoel, straks groeien ze gewoon heel snel en zijn ze wel kwaadaardig. Nja, nu eerst wel btje gerustgesteld. Had vk net gebeld voor ik reactie las maar die zei ook dat oogdruppels en Rennie wel kunnen dus ga het zo ff halen. Merk dat ik echt al meer energie heb, zo fijn! Alleen al de kleine dingen dat ik gewoon even boodchappen kan doen zonder daarna halfdood te zijn en straks even glas kan wegbrengen en wat dingetjes in de stad kan halen.. heerlijk! Mooie foto Judith! PS: Jeeeej! Net pretecho bureau gebeld en heb nu afspraak geslachtsbepalingsecho 30 juni!
Wat een rust hier @picasso, Wat een vervelende situatie met je vader. Je kan niets anders doen dan vertrouwen op de kennis van de artsen. Zij hebben er jaren lang voor gestudeerd. Hoop voor jullie dat het allemaal mee blijkt te vallen. En tof dat jullie de geslachtsbepalingsecho ingepland hebben! Over een maandje weten jullie het @judith Mooie buik!!
Echo echo Oh wow wat is een echo met 12 weken anders dan met 10 weken zeg. We hebben zo genoten, alles lijkt gezond en lekker vitaal kindje. Ik vlieg geloof ik haha Ik ben zelfs nog een paar dagen vooruit gezet. nieuwe uitgerekende datum: 2 december Moest wel even 'onderhandelen' want ze zei dat t met de vorige echo eigenlijk al vastgesteld was. Maar ik ben blij dat ik met deze meting op 2december ben gezet Kindje is nu 6cm (hoofd-billen). We hebben een prachtig filmpje van de echo. Volgende week vertel ik het op werk en fb. Dan is iedereen geïnformeerd. Ik geloof het nu echt echt echt. Er komt een derde kindje bij. Zwijmel zwijmel zucht.... afspraken: 19 juni vk afspraak 17 juli 20 weken echo Verder lukt t me niet om op iedereen te reageren. M'n ogen vallen bijna dicht en m'n hersens vallen uit Fijne avond!
SharJohn nog gefeliciteerd met de verjaardag van Vl. En een gezellige dag morgen Picasso rennie mag enne je kan nu extra gevoelig zijn voor hooikoorts door de zwangerschap Ik denk dat een huisarts of assistent het in dit soort situaties nooit goed doet Wellicht zien ze nu geen haast bij het onderzoeken van de poliepen en willen ze eerst kijken waar zijn klachten vandaan komen. Hoop snel meer bekend voor jullie. Medith jammer dat je gaat, maar een fijne zwangerschap gewenst. Niet iedereen is heel actief en dat geeft toch niet? Judithvl jeej mooie buik hoor! Elionorah fijn dat je een goede echo hebt gehad , leuk het vertellen Hier vandaag op het werk verteld we hadden een werk overleg dus had taart gemaakt iedereen vind het zo leuk! (Ze wisten namelijk van de mk in jan). Zal zo even een foto met mijn tel plaatsen van de taart
Super elionorah..!!! Aahh wil ook graag nog een echo! Ben zo nieuwsgierig! Net thuis..vanuit werk door naar verjaardag van mijn nichtje en nu moe!!! Medith jammer..! Jij ook een hele fijne zwangerschap!!! Hoop dat het allemaal meevalt Picasso! Verder moet ik nu eerst even bank hangen en bijkomen...
Meg hahaha wij kennen elkaar via het forum. Maar zijn min of meer lotgenoten qua zwanger worden. En vind altijd zo leuk om haar te volgen hoe het gaat
@familievdlaan heb het niet gekeken samen tegen kanker, mede doordat mijn moeder in februari geholpen is aan longkanker en we nog afwachten of dit allemaal weg is, kan er even niet tegen. @Ellie heb idd een hoop mensen gehoord over dat ongeluk ja @Stefjuh lekker dat je ook de kraamzorg hebt geregeld @Picasso voor vieze luchtjes heb je zo'n soort aluminium zeepje neemt guurtjes weg, heel handig aangezien ik ook veel knoflook en ui etc gebruik met koken Heftig zeg van je vader veel sterkte! Neem aan dat ze toch wel de poliepen in de gaten gaan houden hoor, hoop dat ze snel iets vinden. Rennie neem ik ook af en toe, heb ook sneller last van zuur nu. Leuk geslachtsbepaling! @woonplaats leuk dat er een aantal zo dicht bij elkaar wonen @swimming mooie echo Maar dat wist je al haha @Jonean wat een gave foto zeg echt leuk gedaan! Balen van de myoom maar wel fijn dat ze het goed in de gaten houden, bij mij had de gyn aangegeven bij doorverwijzing dat ze het ook in de gaten moesten houden had er eentje van 4x4 bovenin bm, maar bij echo bij vk was ie ineens weg, terwijl ik juist dacht dat ze tijdens zs alleen maar groeien. Ben benieuwd 6 juni bij mij vraag ik het nog een keer. Enne lekker toch extra echo voor jou @beeb voelen wat bijzonder dat meerdere van jullie het al voelen! ben echt zo benieuwd hoe het is @26mei zo dat wordt ff aanpoten met die avonddiensten @roja fijn dat alles goed was, en zo gaaf he dat hartje @Judith ik ben echt een leek met die nekplooi maar na je uitleg en meerdere keren kijken kon ik het zien haha, wat een mooie nub!! Mooi buikje al hoor, volgens mij heb ik die broek ook @Me84 steeds meer eten heb ik "gelukkig" nog geen last van @Pipelina hihi vind die voorgesneden fruit dingen ook altijd ideaal, ben echt zo lui Hmmm recept ziet er erg goed uit! @Elionorah aparte droom zeg, ben benieuwd! Jeej weer een goede echo en toch nog vooruit hihi! Heerlijk genieten nu @Lentekind ook al een hele fijne uitslag heerlijk! @Mamainthe op de hoeve in Houten bij het echobureau daar Enne ik woon in O.udew.ater, heb wat familie ook in Houten. Het verhaal over arbeidsongeschikt stuur ik je nog wel keertje dan als ik puf heb te schrijven (ben zooooo lui laatste tijd) Ben benieuwd of die theorie van dat haar klopt. Heb ook altijd gezegd liefst eerst een jongen dan een meisje, we zullen zien wat de toekomst hier brengt. Wat leuk die taart voor je werk! @SharJohn das niet best om bij een examen bijna in slaap te vallen hihi @Medith wat jammer dat je weggaat, tja ik wil uiteindelijk ook wel naar FB overstappen ofzo maar vind het nog beetje vroeg. Hele fijne zwangerschap! Hier weinig nieuws verder, lekker lui en futloos
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 28 november ♥ - Meg | 31 jaar | 1e kindje |J|M|? 29 november ♥ - Bloem1988 | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? 1 december ♥ - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Lil | 24 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Lentekind85 | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? 2 december ♥ - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Judithvl | 33 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje |J|M|? 3 december ♥ - Medith | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? 4 december ♥ - SharJohn | 21 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Zonnebloem22 | 30 jaar | 1e kindje |J|M|? 5 december ♥ - Pianootje | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - DienB | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? 6 december ♥ - Me84 | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? 7 december ♥ - Lavina | 32 jaar | 1e kindje |J|M|? 8 december ♥ - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Roja | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? 9 december ♥ - Doom8 | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | J|M|? 10 december ♥ - Jonean | 37 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - Sem25 | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Cupcakeje | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? 11 december ♥ - Xlns| 34 jaar | 2e kindje | J|M|? ♥ - Eva2011| 33 jaar | 2e kindje | J|M|? ♥ - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? 12 december ♥ - Disi | 33 jaar | 4e kindje | J| M|? ♥ - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? 13 december ♥ - Char1983 | 31 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Kaatje86 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - GingerAle | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? 14 december ♥ - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Pipelina | 34 jaar | 4e kindje |J|M|? ♥ - Swimming | 28 jaar | 1e kindje |J|M|? 15 december ♥ - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje |J|M|? 19 december ♥ - Lianneke | 28 jaar | 1e kindje |J|M|? 22 december ♥ - Ellie86 | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ -Char1983 , -Lavina, -Swimming, -26mei, - Lenaroos, -Roja, -Anne86, -Familievdlaan, -Gaab27, -Ellie86, -Pianootje, -Bloem1988, -Xlns, -Kaatje86, -DienB, -GingerAle Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - KellyK (5 weken) - Smnee (5+3 weken) - Lucky Star (8+1 weken) - Knorretje24 (8+1 weken) - Sarah0023 - Snne (9 weken) - Marjolein33 (10 weken) OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD
♥♥♥ AFSPRAKENLIJST ♥♥♥ 26 mei - Me84 | afspraak verloskundige 27 mei - GingerAle | afspraak verloskundige - Luckymartine | afspraak verloskundige - Sem25 | echo - Jonean | nekplooimeting 28 mei - Ellie86 | intake en termijnecho - Lentekind85 | controle afspraak verloskundige - 26mei | intake verloskundige 30 mei - Picasso91 | termijnecho - DienB | afspraak verloskundige 2 juni - Mamainthefuture | combinatietest/echo - Lavina | controle afspraak verloskundige - Disi | combinatietest - Jonean | controle/echo gynaecoloog ivm myoom 3 juni - GingerAle | combinatietest 5 juni - Pipelina | combinatietest 6 juni - Lavina | extra echo 10 juni - SharJohn | afspraak verloskundige 12 juni - Judithvl | afspraak verloskundige - Dathi10 | afspraak verloskundige - Pipelina | afspraak verloskundige 14 juni - Luckymartine | geslachtsbepaling 16 juni - Roja | controle verloskundige 19 juni - Elionorah | afspraak verloskundige 21 juni - Roja | geslachtsbepaling 23 juni - Lenaroos | geslachtsbepaling 24 juni - 26mei | echo 26 juni - Swimming | echo/controle gynaecoloog 30 juni - Picasso91 | geslachtsbepaling 3 juli - Luckymartine | 20 weken echo 7 juli - Familievdlaan | 20 weken echo 10 juli - Judithvl | 20 weken echo 17 juli - Elionorah | 20 weken echo 18 juli - SharJohn | 20 weken echo 29 juli - Pipelina | 20 weken echo 30 juli - Swimming | 20 weken echo
Lavina leuk familie in Houten. Is goed hoor, ben nu ook te moe om het te lezen op het werkbonnen ze het er leuk. Als je vriendjes met me word kan je nog meer taarten zien (geldnattuurlijk ook voor andere) ben ook erg benieuwd of het klopt
Mooi die taart mamainthefuture !! Ik ben volgende week jarig en wil als ik ga trakteren op het werk zo ook meteen de cliënten gaan vertellen.. Dmv iets met roze en blauwe muisjes oid.. Ga ik nog even uitzoeken.. Moet niet te moeilijk zijn iig