@meg dat klopt idd. Lang traject van 2 jaar met uiteindelijk zwanger met kunstmatige insiminatie do.nor.za.ad. Voor meer info stuur me maar een pb One of a kind schatje die je bent
Mooi buikje zag ik voorbij komen van Judith! Die van mij is alleen 's avonds echt zichtbaar verder nog niet geloof ik haha Picasso wat onzeker allemaal... Hopelijk snel meer duidelijkheid! Pipelina, ik had ook al een heul (!) vaag vermoeden dat je uit (de buurt van) Groningen kwam Mitf mooie taart en vast heel lekker Sorry meiden ik heb wel alles meegelezen maar lag gisteren als een zombie op de bank... ' s ochtend uit bed gekotst en om 11.30 weer (ik had de pilletjes op maar hen ze inmiddels weer ) dus ik was echt een wrak. Ochtend geslapen middag geslapen en de rest aan de bank gekluisterd... Vandaag gaat het weet iets beter...
Je kunt van die koekjes met aan één kant chocolade kopen (van die rollen, digestive geloof ik), even in de oven leggen zodat de choco smelt, muisjes strooien en laten afkoelen. Heel makkelijk en een lekkere\leuke traktatie. Mijn schoonmoeder had een grote trommel vol gemaakt toen mijn schoonzusje haar tweeling had gekregen en lang in het ziekenhuis moest blijven. Was daar veel handiger dan geklooi met beschuiten Heb net toevallig ook met dat schoonzusje gebeld. Haar box mochten we hebben maar wel in overleg met dat andere schoonzusje (die met die sterke mening) had tijdens de midweek gevraagd of het oké was dat wij m gingen gebruiken en toen zei ze van wel, maar nu belde dus schoonzus 1 om te zeggen dat volgens haar schoonzus 2 ervan uitging dat zíj die box kreeg... heb haar nu maar even een vriendelijk appje gestuurd met de vraag of er miss een misverstand is. Toch wel btje gespannen voor het antwoord. Vind het eigenlijk logischer als wij m krijgen (wij hebben heel weinig geld en ik ben zwanger. Schoonzusje is niet zwanger, wil het miss wel worden.. zij en haar man hebben beiden een baan). Maarja, heb ook echt geen zin in ruzie dus als ze moeilijk doet zoek ik wel een andere op MP. Heb btw vandaag bij de kringloop drie mooie positiebroeken van 5eu per stuk gekocht, helemaal blij
En Picasso? Al antwoord gehad? Jee in overleg met sterke-mening-sz? Dan heeft die sz wel een hele sterke mening... Het is toch de box van de andere? Dan heeft sterke-mening-sz et toch niks over te zeggen? Ik hoop dat jullie hem kunnen gebruiken meis! Fijn zulke broeken te kunnen scoren
Goede morgen dames Sinds 3 dagen weer erg moe en misselijk, hoopte dat dit bij 12 weken een beetje af zou nemen maar lijt wel erger te worden. Mitf: mooie taart en leuke manier om het te vertellen! Iemand wilde ook nog een makkelijk idee: je heb in de winkel van die soort mini chocolade cupjes, als je die met de bovenkant in de gesmolte chocolade stopt en dan in de muisjes. Is ook een super simpel en leuke tractatie. Ik wil zoiets gaan doen met de high tea met familie als we weten wat het word of een taart met gekleurde vulling. Zag ook een mooie buikfoto voorbij komen. Ik ga maandag maar eens bellen voor een 20 weken echo voor geslachtsbepaling en dan wil ik later nog een keer een pretecho doen zodat alle ouders hun eerst kleinkind kunnen zien. Picasso lijkt mij idd ook logischer dat jij de box dan kan gebruiken als je sz nog niet eens zwanger is. Ben benieuwd naar haar reactie. Vandaag lekker een dagje dogfrisbee met me hondjes. Fijn weekend allemaal!!
Me84 ja als je op google kijkt staat daar heel veel Disi balen zag, gelukkig heb je de medicijnen weer. En fijn dat het weer beter gaat. Picasso beetje raar dat ze dan zo doet als jij al zwanger bent en zij nog niet.... Altijd lastig zulke dingen. Stefjuh met geslacht maak ik ook z'n taart met dan de kleur erin wat het wordt maar dan ook mooier en leuker versierd, dit was ff snel voor op het werk.... Krijg ik de domme vraag van mijn zwangere collega of ik al weet wat het word en of het een jongen is vanwege de blauwe baby..... Dus ik er staat expres ook een roze op..........dussssss Ze zegt ja weet ik maar weet je al wat het is een jonge door blauw.... Dus toen dacht ik jij begrijpt het ook niet haha..... Taart, bedankt voor de reacties taart is heerlijk gelukkig hebben we nog over kan ik er nog van genieten.
Goedemorgen!! Bedankt voor de tips en ideeën! Ben benieuwd Picasso. Zou het niet meer dan logisch vinden dat jij de box krijgt..!! Das vervelend stefjuhhhh. Hoop dat je daar gauw geen last meer van hebt... Haha mamainthefuture..! Zij als zwangere zou dat toch juist begrijpen? Maar goed.. Het is weer prachtig weer en vandaag 12 weken bereikt whoehoe!!!!!
Judith dit komt mede omdat ik nog aan die kant een studie heb en die niet zo snel vanuit rotterdam kan doen vanmorgen al om 6 uur klaar wakker... toch maar weer in bed gaan liggen toen vl wakker werd eerste wat ie zei wat ben jij doen ik zo kan nie slapen draait zich om en slaapt gewoon verder was toen al uur of 8 Heel de tijd al druk op me darmen... pff hopen dat weer wat mooier word zo ma richting blijdorp Gister aff vl zijn halfbroer en schoonzus verteld hun hadden net ds kleding maatjw 55 tot 80 weg gedaan vorige week anders hadden we al bijna een kledingkast vol haha vanaf nu gaan ze sparen met kleding enz voor ons
Wat een mooie taart zag ik voorbij komen! Wij hebben het beide deze week ook bekend gemaakt op het werk.. Ik had soesjes gekocht, deze gedoopt in de vloeibare chocolade vervolgens in een bak met roze en blauwe muisjes. Iets simpeler en minder werk maar het was een groot succes. De reacties over het nieuws en de soesjes waren heel positief
Hmmmm lekker Sem25 dit hadden wij ipv beschuit met muisjes, kan er zo weer zin in krijgen haha ik ga ze vast ook weer maken ik deed het met witte chocolade Me84, gefeliciteerd met je 12w mijlpaal Mitf, beetje traag van begrip die collega? Of ze zit ver weg in d'r roze/blauwe wolk gekropen en er dringt weinig tot haar door... Stefjuh veel plezier vandaag met je doggies
Mooie taart zag ik voorbij komen. Wat leuk om het zo te vertellen. Vertelde van de week aan mijn 'maatje' (gehandicapt jonge meid, waarvoor ik vrijwilligerswerk doe) dat ik zwanger ben en als de baby geboren is dat deze mee gaat met onze dagjes uit. Ze vond het fantastisch. Verkondigt nu aan iedereen die lang genoeg stil staat dat ik jongentjes baby heb die al geboren is en mee gaat met haar. hahaha Hier vandaag mijn eerste buikfoto gemaakt. Vl en ik zien wel wat een verschil met normaal. Maar voor andere zal het wel alleen een vetrol lijkt hahah. Kan niet wachten tot ik een 'echte' buik krijg. Bekijk bijlage 397037 Aankomende weken zijn hier trouwens twee buurvrouwen uitgerekend. Duimendraaien of ze niet dezelfde namen als ons hebben. Al weet ik nog niet of me dat zou tegenhouden deze aan onze spuit te geven. We wachten af. Zo leuk al die kleintjes in de omgeving. Fijn weekend allemaal. Ik ga zo weer aan het werk. (zo lees net terug. best een ego bericht haha sorry)
Tsja, gisteren uiteindelijk nog twintig minuten aan de telefoon gehangen met die schoonzus die de box ook wil.. was wel btje vervelend want het ging haar vooral om het idee ofzo, dat zij het een mooie box vond enzo en dat zij miss ook wel eens zwanger zou kunnen worden binnen twee jaar. Dus ik probeerde heel begripvol te zijn enzo maar ook wel praktisch zo van 'tsjah, ik bén al zwanger en wij hebben niet heel erg veel geld. wel genoeg, maar alle dingen die we gratis kunnen krijgen zijn natuurlijk mooi meegenomen nouja, toen ging zij een beetje dingen zeggen al 'ja maar jullie wilden zelf graag een baby dus' enzo.. toen zat ik natuurlijk alweer te janken toen werd ze wel wat liever uiteindelijk toch afgesproken dat ik de box mag en dat alles nu uitgepraat is. Toen mijn man thuis kwam was ie vet kwaad en zei dat ie zn zus sowieso vandaag zou gaan bellen enzo, maarja hij had ook wel een paar biertjes op, vandaag is ie gelukkig wat redelijker, heb nu echt geen zin meer in gezeik Man was naar activiteit van omze studentenvereniging geweest. Was een weekend met een andere vereniging en op een gegeven moment kwamen mensen erachter dat hij getrouwd was (vonden ze best gek want iedereen is daar 18-25jaar) en toen zei hij ook nog 'en ik krijg een kind'. Vond ik echt heel leuk om te horen want tot nu toe zei hij steeds 'Sanne is zwanger' (nou, sorry hoor). Toen ik dat zei zei hij 'ja..maar nu voelde het ook als mijn kind' vond ik echt een mooi momentje Vet leuk idee ook met die soesjes, ga ik miss ook nog wel doen! Doen jullie ook iets van een babyshower? Wil ik stiekem supergraag, ook omdat ik niet echt een vrijgezellenfeestje heb gehad en dat toen heel jammer vond. Heb het al wel tegen mijn man gezegd in de hoop dat hij het doorspeelt naar mn vriendinnen
Me84 dat zou je wel denken he..... Ik had ook echt zoiets van oke... Ik weet niet meer wat ik moet antwoorden. SharJohn dat hadden wij ook dat ze vrienden net al het kleine kleding weg hadden gedaan Sem ook een leuk idee! Ja ik ben erg creatief met taarten. Op mijn werk zijn ze daar erg blij mee dus moest eigenlijk wel met een taart dit doen haha. Bij de eerste had ik voor kraambezoek ook cupcakes met muisjes ipv beschuit. Disi ja er traag hahaha. Volgens mij had ze het daarna nog niet door 26mei die vind het in elk geval erg leuk! Wordt dan schikken als je meid meid blijkt te krijgen Hihi. Maar wel leuk zo enthousiast. En nu bij houden de foto dan ga je duidelijk verschil zien leuk! Picasso die is niet goed hoor sorry dat ik het zeg.... Als ik uit haar op maak wil ze binnen nu en twee jaar een baby, klinkt mij niet echt als of ze er nu mee bezig zijn..... Voor het zelfde geld begint ze over een jaar en kan ze hem weer van jou over nemen.... En als het haar alleen om mooi gaat dan komt ze toch de zelfde... Naja zal aan mij liggen haha. Ben blij dat jij hem gewoon mag hebben Leuk en lief momentje van je man merk dat mijn man het nu veel minder heeft dan bij de eerste echt raar.... Misschien als iedereen het weet dat hij dan anders is... Bij de eerste niet gehad, vond ik erg jammer. Dus weet niet wat ze nu doen.
Disi, goede tip van die witte chocolade bedankt Mamainthefuture, ook een erg leuk idee die cupcakes.. ga ik onthouden voor december!
Zowww we zijn even bij de baby dump geweest vanmiddag.. haha ogen uitgekeken in je wat je allemaal nodig kan hebben..! Vooral even gekeken naar kinderwagen want die moeten we sowieso aanschaffen.. Gelukkig hebben we nog even, want jemig wat een keuzes !! Nu even googlen wat de reviews zijn van de leuken die we hebben gezien.. Maar aahh wordt wel hebberig en ongeduldig hoor met al dat mooie leuke en lieve spul.. Smelt..!!! Hadden ook beide echt zoiets van.. Wow dit kun je toch niet voorstellen dat wij dat straks ook hebben.. Wow!!! Haha bijzonder hoor allemaal! Sorry even ego berichtje..
Iemand van hier ook interesse om mee te doen met een (geheime) fb groep (niet zichtbaar voor anderen dus)? Na medith haar berichtje heb ik er 1 aangemaakt... Als er geen animo voor is is het ook prima hoor... En als je wel toegevoegd wilt worden, stuur me dan maar een pb Wat een spullen hè me84, en leuk! Voor een eerste heb je nog niks en nog wat te kiezen ml "zeurt" al dat ik een nieuw eerste pakje wil kopen (ja 2 dus want we willen het geslacht niet weten) wat niet nodig is want ik heb bijna alles nog van de anderen...
Wauw wat een leuke taart! Jammie! Hier weinig nieuws te melden. Alles gaat z'n gangetje. Ik ben druk bezig om iets leuks te maken voor familie als aankondiging. Heb onze eerste kus laten afdrukken met daarbij de tekst It All started with a Kiss en dan daarna de echo foto. Dit leuk verpakt in een lijstje met daaraan sokjes met i love opa/oma/oom/tante. Ik probeer weer alles bij te lezen, want jullie kletsen wat af! Hihi! Fijn weekend verder lady's
Leuk al die aankondigingen. Hier weet mijn hele naaste familie het al sinds 5 weken zwangerschap. Heerlijk om het al met mijn zusje te delen. Leuk he Me84! Je kunt het zo gek maken als je wilt. Hahaha. En soms zie je echt dingen dat ik denk daar willen ze ff een slaatje uit slaan. Zo als een verwarmer voor billen doeken. Hihihihi MITF: Leuk die taarten. Ik ben dr ook weg van. Vorige maand nog een super leuke planes taart gemaakt voor mijn oudste zoon. Picasso: tja zit daar niet wat verdriet en jaloezie achter bij je sz? Zo klinkt het wel een beetje. Maar gelukkig goed op gelost Disi: hoezo een vermoeden? Hahaha. Grapjassen Nu ff ego: echt ik heb een supercharger nodig. Nu 2 dagdiensten gehad en ben zooooo gaar als wat. Heb al de verjaardag van mijn vriendin afgezegd. Heb dr echt geen puf voor. Lig al even in mijn bedje. Blugh. Morgen nog 1 en dan maar 1 dag vrij en dan mag ik weer. Hellup *einde ego*