Hoop dat het niks ergs is roja. Zou morgen ook gewoon de Vk bellen! Ik zit misschien ook te denken aan zwangerschaps zwemmen maar weer niet of dit ook in mijn woonplaats is.
Goedemorgen, Roja, je had gisterenavond gewoon de vk al kunnen bellen. Echt! Ze zijn dan echt niet te beroerd om langstekomen om te luisteren en je ff op te peppen. Daar zijn ze voor. Succes zo in elk geval!
Ik ben dan zon doos die dat niet doet!net alleen bruinverlies dus dat is goed,maar het kramperige gevoel in mijn buik is er nog.zal als de kinderen naar school zijn de vk bellen
Ja, gewoon bellen hoor roja! Hopelijk is het idd die vruchtzak en mag je snel weer genieten van je roze wolkje.. Ik stap zometeen op de trein naar Groningen (wel meer dan een uur reizen) en dan lekker met mijn moeder naar de ikea te gaan én een gratis box te halen bij de babydump. Zin in! Wel hopen dat ik het allemaal btje volhoud qua energie. Fijne dag!
Hoi Meisjes, Ik ben weer terug van weggeweest, ik heb ECHT geprobeerd om me op een ander forum aantesluiten. Maar het lukt niet Ik ben vind het gewoon te leuk om te lezen hoe het allemaal met jullie gaat, ondanks ik zelf geen baboe zal krijgen in december. Ik ben 2 weken geleden gecurreteerd en het gaat eigenlijk erg goed met me, geen last meer van bloedingen of andere gekke dingen. We gaan er gewoon weer voor en ik hoop snel dat ik goed nieuws mag brengen hier. Ik heb besloten om hier gewoon te blijven, of jullie het nou leuk vinden of niet Liefssss
Meh.. hieronder een zielig verslagje van wat mij vanochtend overkwam ALLEEN VOOR MENSEN DIE TEGEN VIEZE VERHALEN KUNNEN! Had net ontbeten met karnemelk en een krentenbol, nog even even snel tandenpoetsen voor ik naar de trein ging..maar tijdens het tandenpoetsen kwam mijn ontbijt weer omhoog en belandde in de wasbak en dat loopt natuurlijk niet door dus moest het eruit scheppen met mn handen en in de wc gooien (wij hebben geen wc in de badkamer). dat is echt een naar begin van de dag. Mja, net bij het overstappen op station zwolle een kopje thee gehaald met wat lekkers dus nu toch weer wat in mn maag en straks lekker shoppen!
Hbz welkom Jonean succes met klussen! En succes vandaag met de nekplooimeting! Judithvl, jee dat is nog wel heel veel om te klussen...en dan ook nog gedoe met je ex... Niet leuk allemaal... Lentekind, dromen... Niet dat ik weet (nog) geen last van gelukkig. En ik hoef er ook nooit uit om te plassen, ook fijn haha Xlns mooie echo! Jammer dat ze te laat door had dat ze geen filmpje heeft gemaakt en dat beeb daarna geen zin meer had. Wat leuk dat je een USB stick langs kunt brengen en je zo alle foto's krijgt! Nooit eerder gehoord... Picasso, nee dit keer geen zwangerschapsgym. Bij de eerste en tweede wel gedaan, bij de derde niet meer... Bij ons leerde je trouwens niet iets over baby's ofzo zoals Pipelina zegt maar meer over je bekkenbodemspieren gebruiken voor en na de bevalling en over de bevalling zelf wat er met jou en je kindje gebeurt tijdens weeën en uitdrijving. En deden we oefeningen (beetje yoga erbij zeg maar). Me84, wat fijn dat je het hartje gehoord hebt! Leuke reacties gehad inmiddels? Roja he bah zeg, hen je inmiddels gebelt? 26mei knuffel voor jou! Gingerale, sorry geen ervaring daarmee. Ooh Picasso bleeegh ik had gisteravond hetzelfde, kon de spinazie aardappelen en vissticks uit de gootsteen scheppen... Voelde me al misselijk en zou drinken in gaan schenken 's avonds nou ik kon er niet tegen naar de wc rennen... Bah. En vanmorgen kon ik weer maar had gelukkig nog niks gehad dus alleen gal ooh bah zo goor... Hier gaat het dus nog niet zo, de ene dag wel de andere dag niet... Ik wil graag weer wat meer energie, dat is nog erg ver te zoeken helaas.
O jakkes Picasso, dat is geen leuk begin inderdaad. Hopelijk gaat het de rest van de dag beter! Veel plezier in elk geval in Groningen! Sarah, ik vind het alleen maar leuk dat je hier wilt blijven posten. Altijd welkom natuurlijk! Hier weer best spannend, vanmiddag naar de verloskundige. Ik ben zo benieuwd hoe het zal zijn om het hartje te horen... hééél klein beetje bang dat het niet klopt, een angst die nergens op is gebaseerd, meer een 'wat als'. Laat het maar gauw 15:20 uur worden.
hoi dames! Roja: wat schrikken! Hoop dat de vk je gerust kan stellen vandaag! laat je weten hoe het is, ben benieuwd! Sarah: knap en gezellig dat je hier blijft! heel fijn om te lezen dat het goed met je gaat Snel hopen op een nieuw wonder voor jullie! Picasso: he jakkes... je zou hopen dat het nu echt minder gaat worden he... hopelijk is die misselijke periode snel achter de rug! ik merk dat ik steeds minder misselijk ben. Kan zelfs weer koffie drinken! Nu alleen nog wat energie terug krijgen en dan voel ik me tijdelijk weer de oude denk ik Momenteel heb ik vooral last van onrustige nachten (maar vind ik niet heel erg) en borsten die op ontploffen staan, haha! En drukte op mijn werk, dus daar is maar 1 oplossing voor: snel doorwerken! hihi! Over een cursus: ik wilde dat gaan doen, maar belande vorige keer dus met 31 weken in het ziekenhuis en ben er toen niet meer aan toe gekomen. Ga nu wel kijken of er iets leuks in de omgeving is. Lees dus graag jullie ervaringen en tips! fijne dag allemaal!
Vanaf negen uur was het telefonisch spreekuur,om half tien nog steeds niemand aan de lijn,dus ben in de auto gestapt en er naar toe gereden! Gelijk de assistente verteld wat er was,ze heeft notities gemaakt en ik moch even tussendoor naar binnen. En daar...hoorde ik met veel tranen een super mooi hartje!!wat een spanning gatver!Verloskundige was een beetje boos,had dus volgens haar ook vannacht al moeten bellen. Grote kans dat dit de tweede vruchtzak is die afgestoten word,mocht ik veel blijven bloeden dan krijg ik een extra echo,maar voor nu zag het er goed uit! Volgende week mag ik even terug komen om nog even baar het hartje te luisteren!! Zo kinderen van school halen,en daarna lekker even bijslapen!!
Lieve allemaal, Even snel een bericht. Vanmorgen echo gehad. Deze was 'zorgelijk'. De nekplooi liep door, waardoor het leek dat het hoofdje niet gesloten was. De echoscopist kon niet direct zeggen dat het niet goed was, maar ze zei wel dat dit reden was om verontrust te zijn. Bam, weg roze wolk. Ze gaan nu de vk bellen en die gaat proberen om zsm in het ziekenhuis een onderzoek te regelen. Ik heb gezegd dat het me geen *** uitmaakt waar ik naar toe moet, als het maar zo snel mogelijk is. Ik heb ook geen uitslag van de combinatietest gehad. Dit loopt via het hoofdkantoor. De nekplooi zelf was iig dikker dan gemiddeld. Dat in combi met mijn (hoge) leeftijd en het bloedonderzoek levert een waarde op. Hopelijk was het bloedonderzoek ok, want anders komt daar ook een waarde uit die om extra onderzoek vraagt. Kortom, ineens wordt het heel donker allemaal. Ik houd jullie op de hoogte. Ik zit nu even helemaal stuk.
Oooh Jonean wat een ellendige onzekerheid allemaal... Hopelijk mag je zo snel mogelijk naar het ziekenhuis voor een uitgebreid onderzoek. Ik hoop en duim voor je dat het allemaal mee mag vallen... Sterkte!
En Roja fijn dat je het hartje hebt horen kloppen... Wat een opluchting. Gelukkig mag je volgende week weer!
Jonean, ik weet hoe je je voelt.... Mag ik vragen wT je leeftijd is, en hoe dik was de nekplooi?? Hopelijk zsm duidelijkheid, uitslagen enz... Gatver, ik krijg direct weer t nare gevoel in mn buik... Ik dnk aan je!!!!!!!! Sarah, gezellig dat je hier blijft!!! roja, wat een opluchting, ik kan je horen zuchten hahah! Volgende x echt bellen he. Ik hb de 2e hands moederfiets gekocht! Nog niet mee, want zij moet eerst n nwe fiets kopen Ze bleek mn vriendin te zijn van 20 jr terug!! En ze heeft alle babyspullen nog, dus ik kan mn lijstje indienen en kijken of ik alles van haar overneem Ik ga nu ff liggen, over n uurtje moet ik weer op t schoolplein staan
De verloskundige belde net. Ze heeft ook meteen versneld de combi test uit laten rekenen: kans 1 op 9 down, 1 op 5 trisomie 13, 1 op 8 trisomie 18. Deze getallen zeggen genoeg. Dit staat nog los van hetgeen ze op de echo hebben gezien. Kortom, onze droom in duigen. Ik ben ook al op leeftijd (38 nu) dus dit was waarschijnlijk zowel de eerste als ook de laatste keer. Morgen kwart over negen naar het Erasmus. Dan hoor ik hoe nu verder. Ik ben er echt helemaal kapot van.
Neeneeneeeeeeeeee!!!! :x ik weet t...het klinkt heeeeeel negatief...heel uitzichtloos 1 op 5. ......maar er zijn er meerdere geweeest met die kansberekening en die vielen onder die vier die wel gezond zijn!!!!!!! Dus lieve jonean, wacht tot je n vlokkentest uitslag hebt of NIBT of uitgebreidecho of weet ik veel !!!!!( tenzij je al andes besloten hebt..) Mn gedachten zijn bij je, alsjeblieft houd alsjeblieft hoop...