Wat gek dat jij pas volgende week mag starten.. we schelen maar 1 dag en ik mag morgen al beginnen. En? Heb je ook een mooie ketting of armband gekregen?
Hey allemaal!, Is er nog plaats voor mij? Ik weet sinds begin deze week dat ik zwanger ben! Volgens mijn eigen berekeningen (ik maakte gebruik van ovulatietesten dus weet wanneer ik mijn eisprong heb gehad) ben ik uitgerekend op 13 december. Ben 33 jaar en dit wordt voor mijn man en ik ons eerste kindje! Spannend!
moeders voor moeders kan er elk moment zijn! spannend en ik wist niet dat je een cadeautje zou krijgen als je mee doet? krijgt iedereen dit? want daar wist ik niks van maar wel leuk als het zo is nou ik ga even ongeduldig voor de voordeur zitten tot straks
Pfff al 3 dagen misselijk, trek in alles maar toch ook in niks. Ben ook vreselijk gaar en moe maar dat schijnt erbij te horen he Kan me onwijze zorgen maken over buikkrampen enzo maar lees hier steeds dat ik niet de enige ben. Blij als me beste vriendin het vanavond weet dan kan ik er met haar over praten, haar kindje word bijna 1 Zo alles weer even verteld dan ga ik nu even lekker een uurtje op de bank liggen.
Hi dames, Mag ik me hier ook melden, Ik weet sinds begin deze week dat ik zwanger ben Als het goed is begin december uitgerekend, nu net vier weken zwanger Gisteren bij de gynaecoloog geweest en was nog niet veel te zien, verdikt slijmvlies alleen. 15 april moet ik terug, ben zo benieuwd! Hoop echt dat alles deze keer goed gaat! Hieronder mijn test van clearblue van eergisteren Kan het zijn dat de testen de ene dag wat donkerder zijn dan de andere dag?
Misschien deze zaterdag weer testen, ben je precies een weekje verder. Maar ik denk dat hij morgen ook al wel 2-3 aan zal geven hoor
En anders wacht je tot maandag, dan zou hij toch wel 2-3 aan moeten geven als het mooi oploopt. Dan heb je voor je gevoel wat meer zekerheid