Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Oh Jonean wat naar! Inderdaad niet echt hoopgevende getallen. Maar ken iemand bij wie ze zeiden dat ze zeker weten een heel zwaar gehandicapt kindje zou krijgen (en ze had er al eentje in een rolstoel vanwege open ruggetje) en dat kind is kerngezond..

Roja, wat een opluchting, fijn zeg!

ik ben net terug van tripje met mn moeder. Ben echt kapot! Heb bij leenbakker een hoekbank voor maar 500eu gekocht en die wordt dinsdag al geleverd! Zou eerst zelfs donderdag ofzo al kunnen maar vanwege hemelvaart niet en dit weekend zijn we weg.
    Het is deze Hoekbank Aberdeen links

2. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Pfffff gelukkig roja dat alles goed is!!! Volgende x dus meteen bellen en niet zo lang in spanning blijven .. Maar het liefst natuurlijk helemaal niet een volgende x!!

Jeetje jonean dat is echt vreselijk... :(
    Ik ga zo hard voor je duimen en hopen dat het allemaal goed zit.!!!!!
    Heel veel succes morgen!! Begrijp dat je er helemaal doorheen zit nu maar idd houd alsjeblieft nog hoop! Sterkte..!!

Sarah, goed om te lezen dat het goed met je gaat.. En leuk en ook knap dat je bij ons blijft kletsen.. Had ik zelf te lastig gevonden denk ik.. Hopelijk gauw een mooie zwangerschap voor jou!

23 juni afspraak verloskundige en 21juli 20weken echo

3. Stefjuhhhh

Stefjuhhhh Actief lid

31 mrt 2014
    104
    0
    0
    Mijn 2 lieve hondjes
    Zuid Holland
    Ohh jonean wat een naar nieuws. Hoop dat je met vervolg onderzoeken meer te weten krijgt en dat het mee valt!

3 juni afspraak Vk, 21 juni pretecho/geslachtsbepaling en 15 juli 20 weken echo

4. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Wat fijn Roja dat alles goed is. Das ff schikken zeg.

Jonean wat ontzettend moeilijk. Cijvers zien er idd confronterend uit. Heel veel sterkte met de verdere onderzoeken en jullie uiteindelijke beslissing. xx

5. GingerAle

GingerAle Fanatiek lid

21 apr 2014
    1.394
    1
    0
    Net bij de verloskundige geweest en alles is in orde, het hartje luisteren lukte nog niet maar we mochten wel kijken en de baby is goed gegroeid en met een mooi kloppend hartje! Ook met mijzelf alles goed qua bloedwaarden, bloeddruk.

Volgende afspraak met de verloskundige 24 juni.

Ik moet nog een afspraak maken voor de twintigwekenecho (heb net gebeld maar kreeg al een bandje) en ook zwangerschapscursus en kraamzorg regelen. Veel te regelen ineens!

@Jonean pff ik weet niet wat ik moet zeggen. Zou van zulke cijfers ook schrikken. Natuurlijk zijn er ook mensen bij wie het toch nog goed uitpakt, maar je gaat bij zo'n kans toch van het ergste uit. Ik hoop dat je gauw uitsluitsel hebt. Heel veel sterkte!

6. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Jonean meissie wat schrik ik van jou berichtje meid. Ik denk aan je en blijf voor je duimen. Meissie ik hoop dat je morgen met beter nieuws komt.

Roja fijn dat alles goed is.

7. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Wat spannend Jonean ik duim voor je, heftig hoor.

Fijn Roja dat alles goed is.

Zwangerschapscursus bjj de eerste wel gedaan ik denk dat veel vrouwen negatief beeld hebben maar tis leuk en leerzaam, tos gezellig en naast puf oefenen bespreek je ook een heleboel andere dingen.
    Wij hadden bijvoorbeeld ook op groot poster formaat zag je hoe een bevalling gebeurde met de ontsluiting etc wat super interssant, en we zijn bijvoorbeeld ook naar het ziekenhuis gegaan en daar een rondleiding gekregen en uitleg over bv verlostang en vacuümpomp.

Dit keer doe ik niks of yoga maar das best prijzig.

8. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    @Jonean
    Jez*s! Wat een verhaal!
    Kippenvel over mijn hele lijf. Ik wil je heel veel sterkte wensen!

9. DienB

DienB Actief lid

17 apr 2014
    223
    0
    0
    Zorg, opstarten eigen kapsalon
    A'doorn
    Ik heb alles bijgelezen maar het verhaal van jonean maakt dat ik al het andere vergeten ben!
    Meis veel sterkte en kracht! Ik wordt er naar van.

knuffel vanaf hier x

10. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Jeetje Jonean wat een verschrikkelijk nieuws! Weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Heel veel succes morgen!

11. Sem25

Sem25 Lid

1 mei 2014
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Jonean, kan me totaal niet voorstellen hoe jij je moet voelen.
    Ik wens je veel kracht toe en ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Roja, wat fijn dat alles goed is!

Vandaag weer een echo gehad, alles zag er goed uit. Hij/Zij was druk aan het bewegen zo onwijs leuk om te zien. Ben 9 dagen vooruit gezet dus in plaats van 10 december nu 19 december uitgerekend. Val nu dus buiten de topic datum, maar wil wel graag bij jullie blijven kletsen :)

12. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16
    Jonean wat "fijn" dat je morgen al terecht kunt, ik was al bang voor je dat je lang moest wachten voor je eens verdere onderzoeken zou krijgen. Maar jee meid wat een harde uitslagen heb je te horen gekregen, daar wordt je ook niet positiever van... Als ik het goed begrijp heb je dus 2 van elkaar los staande negatieve uitslagen gehad; de afwijkende nekplooi en de bloeduitslagen met verhoogde kans op chromosomale afwijkingen?
    Jemig wat een diep dal moet dit zijn... Ik zal aan je denken en heel hard voor je duimen morgen en de aankomende periode.... Knuffel!

13. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Wat fijn dat alles goed is! Tuurlijk blijf je gezellig hier.. Ik ben pas de 22ste uitgerekend dus zitten we dicht bij elkaar. :D

14. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Over dat dorst hebben kan ik meepraten. Jeetje was heb ik soms een dorst. Snachts moet ik er 2-3 maal uit om te plassen. Om gek van te worden. Nog 5 weken plassen voor mvm.

Voor de dames die net voor of net na 1dec/15dec uitgerekend zijn: blijf lekker gezellig mee kletsen.

@sarah meid blijf gezellig hier. Ook als je binnenkort zwanger bent. Tis hier gewoon veel te gezellig:):):)

@moeheid ben sinds maandag minder moe. Merk het echt. Kan ook weer eens wat doen in de avonden of net na het werken. Niet verwacht na een werk week vorige week van 46ur ipv 32uur!

15. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Pipelina ook leuk een bak fiets :) helaas kan ik die alleen hier niet kwijt :(
    Hihi ik snap dat je een buik wilt hoor, ik ben blij met de mijne (soms ook niet want ja wil het nog geheim houden.....)

Picasso en hoek bank hoeft niet gelijke zijde te hebben hoor ;) maar snap dat je een budget hebt, en ik ben ze helaas ook nog niet tegen gekomen voor die prijs of er onder :( we hebben nu een hele duren bank gehad en dat doe ik niet meer, hij is mega doorgezakt :(
    Ik wel wel iets van gym doen. Bij de eerste yoga gedaan en dat vond ik echt heerlijk, maar dat ken ik nu wel Hihi dus dacht misschien is nu gym leuk...
    He Jakes overgeven en dan nog moeten uitscheppen :(
    Leuke bank :D

Judithvl succes met zoeken naar een fiets hihi is ook lastig er is zo veel. Ik raad je aan fiets even op verschillende fietsen alles fiets zo anders namelijk.
    Leuk dat je waarschijnlijk meer kan overnemen :D

Xlns dat zul je net zien erg vervelend Hihi.
    Maar wel mooie echo! En wat zeggen ze in NUB topic.

Me84 vervelend dat je zo moe bent. Hopelijk lees ik straks dat je een mooi hartje hebt gehoord ;)
    Jaaaa je hebt het hartje gehoord leuk! En leuk dat de reacties binnen stromen, hopelijk allemaal leuke :p

Gaab en verdien je geen babyshower als het de tweede is en je bij de eerste er geen hebt gehad :( :p

SharJohn ik heb z'n belletje gehad en mijn kleintje werd alles behalve rustig :( ze zeggen wel dat het kan helpen als een baby in stuit ligt omdat ze naar geluid toe gaan.. (De mijne dan om dat ding verrot te slaan whahahahah) maar daar heb ik geen ervaring mee de eerste lag vanaf week 20 met hoofd naar benden ;)

DienB hij was ook heel erg lekker :D

Stefjuh ook leuk de babykamer halen :) dat wordt alleen water drinken....

Roja dat is mega schikken je mag dan gelijk naar de vk bellen, hopelijk heeft het te maken met dat andere vruchtzakje. (Hopelijk lees ik dat straks)
    Ben heel erg blij om te horen dat je een hartje hebt gehoord en idd voortaan gewoon bellen!
    Fijn dat je extra mag komen om naar het hartje te luisteren lief van ze.

Gingerale ik heb met mijn man een buik tot baby cursus gedaan, maar we vonden het beide helemaal niks.
    Leuk dat je ff mocht kijken :)

26 mei contacten op doen is inderdaad erg leuk :) lekker met andere zwangere kletsen :D nog een knuffel voor gister.

Sarah heel erg knap van je en van mij mag je gewoon blijven hier hoor ;) en zeker als je dat zelf aan kan en wil!

Disi balen zeg meis dat je zo misselijk bent.....

Lentkind bij ons is het ook heel erg druk op het werk, werk me drie slagen in de rond pfff niet leuk!

Jonean jeetje meis wat schikken en niet leuk, hoe oud ben je dan?
    Heel veel sterkte in elk geval. Ik duim voor je dat je snel terecht kan en meer weet, onzekerheid is niks :(
    Zie nu je volgende berichtje jeetje meid wat een nachtmerrie, hele dikke knuffel voor jou!ik hoop zo dat een verder onzoek positief is meid. Hoe uitzichtloos het ook lijkt probeer positief te denken meis.

Sem fijn een goede echo, natuurlijk blijf je hier kletsen!

Swimming fijn zeg minder moe zijn dat wil ik ook. Op niet werk dagen gaat het redelijk maar op werk dagen poeh! Zoals nu dus ik ga met me benen omhoog ;) maar moest ff reageren en lezen Hihi.

16. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

@jonean.. ooh meid wat erg zeg! Ik duim voor je! Sterkte morgen!

@Sarah leuk dat je mee blijft kletsen! Je blijft toch een beetje decembermama en zo kunnen we je beter volgen en hopelijk snel goed nieuws van je te lezen!

17. Lenaroos

Ik las dat sommige toch hun beebje al voelen? Ik dacht dat dat echt nog nietkon joh! Dat onze kleintjes daar nog niet sterk genoeg voor zijn maar dus toch!? Bijzonder zeg!

Ik hoop baby nu wel iets eerder te voelen dan bij Eva (18,5 wk)
    Ik heb daar zo veel zin in! ♡

We hebben onze ouders afgelopen weekend het nieuws verteld. Blij blij :)
    Ook nog een paar vrienden die het nog niet wisten. Volgende week gaan we eerst naar de vk om het hartje te luisteren. Wel fijn hoor na die vroege echo. Daarna komt het denk ik op fb. Maar ik weet eigenlijk niet of ik het daarop zet. Ik zit niet zo veel meer op FB.

18. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Dames even een vraagje. Morgen heb ik weer een echo en ben dan 10+2 weken. De afgelopen 3 echo's waren inwendig zal dit met 10 weken nog zo zijn?

19. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Nou, volgens mijn vk is 10 wkn altijd uitwendig. En ik heb net gegoogled, en lees daar hetzelfde;)

20. Lenaroos

@ellie ik had de echo met 9wk 6dg wel inwendig. Volgens mij vanaf 10wk uitwendig?
    Ik zal er wel rekening mee houden dat het inwendig kan zijn.

Geeft wel een mooi(er) plaatje meestal :)

Spam je morgen de echo?

Deel Deze Pagina