Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Lieve jonean heel veel sterkte vandaag, x!

Ellie veel plezier!

2. familievdlaan

familievdlaan Bekend lid

9 apr 2010
    609
    0
    0
    Mama zijn
    Zuid holland
    Lieve joneaon heel veel sterkte vandaag. denk aan je

3. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Jonean, ook ik denk aan je. heel veel sterkte!

Ben net terug van de vk, alles in orde. Wederom een echo gehad (voor de lol) en het kleintje was flink aan het bewegen. Geen hartje gehoord dus om die reden, maar het kan niet bewegen als het hartje niet klopt ;)

Moet de volgende afspraak nog inplannen, ga verhuizen over 2 weken, dus moet ook verkassen naar een andere vk. Nog even bellen voor hoe en wat...

Roja: fijn geen bloedverlies!

Ellie: wauw! dat is echt al een mooie buik! Bij mij nog altijd helemaal noppes, haha! Zal wel komen over een paar weken denk ik :)

4. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Hoi, mag ik nog mee doen? :)

Hier uitgerekend op 4 december van mijn eerste kindje. Totaal onverwacht en ongepland dus het duurde even voor wij er aan konden wennen, maar nu zijn we daar eindelijk! Helemaal blij en gezegend met het kleine beestje :)

5. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Lenaroos ze zeggen dat je het bij een 2e, 3e, 4e, 5e, 6e of hoeveel kinderen je al hebt hihi eerder voelt maar dat komt puur omdat je nu weet wat het gevoel is.
    Haha idd moet je maar net aan denken ;) ik werd bij de 1e ingeleid dus heb voor de bevalling alles bijgewerkt hihi dat hadden ze nog niet vaak mee gemaakt en de kraamhulp was er ook blij mee ;) Waar je al niet aan denkt he voor je bevalling hihi.

ellie weet niet of je al geweest ben maar ik had 10 weken echo inwendig...
    mooi buikje :D

roja heel erg te begrijpen dat je moe was, je gedachtes slaan meteen op hol :( en volgende keer eerder bellen al hoop ik dat dat niet nodig is natuurlijk ;)

lentekind kan me voorstellen dat je een stuk relaxeter naar de vk gaat.
    fijn een goede echo altijd leuk.

Jonean heel veel sterkte vandaag ik brand een kaarsje voor goed nieuws!

mamaEva86 welkom en gefeliciteerd!

iedereen vandaag met vk afspraak of echo veel plezier en succes.

Ik heb net de vk even gebeld, ik denk dat me zoontje de 5e of 6e ziekte heeft (eerder de 6e ziekte) maar even voor de zekerheid gebeld. Assistent gaf aan even met de vk te gaan overleggen om bloed te laten prikken want dan kunnen ze zien of ik antistoffen heb. me moeder wist niet meer of ik het gehad had. en de 5e kan gevaarlijk zijn voor baby... dus ik wordt vanmiddag terug gebeld om dus eventueel bloed te prikken. Als ik antistoffen heb kan het geen kwaad anders wordt het verder kijken, maar ze zei eerst dit voor we op de zaken vooruit lopen ;) verder kan ik niks doen aangezien me zoontje de vlekken al heeft is hij al voorbij de besmettingsperiode die was een week of twee geleden.....

6. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Net echo gehad en alles was goed. Hij was dit keer gewoon uitwendig. Zit nu te wachten op de intake dus zal zo even een foto spammen!

7. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    @Welkom MamaEva! Fijn dat jullie helemaal gewend zijn :)

@Ellie & Lentekind,
    Ahhh wat fijn dat jullie echo's goed zijn! Super nieuws!

8. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Kreeg echt een glimlach op m'n gezicht van jouw berichtje. Super stoer dat je hier gewoon blijft kletsen!
    Geen bloedingen meer klinkt goed...

Hoop zo dat je over een paar weken mee kan kletsen met een baby in je buik :D

9. DienB

DienB Actief lid

17 apr 2014
    223
    0
    0
    Zorg, opstarten eigen kapsalon
    A'doorn
    Roja wat fijn!!

Eva86 welkom!

x

10. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    volgende afspraak controle en echo 25 juni, uitgerekende datum 21 december 2014

11. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Mamainthef, ,mn schoonzusje bleek geen antistoffen te hebben...haar werd geadviseerd om tot haar 20e week niet te werken( kinderdagverblijf) pfff...ben je mooi klaar mee...geen inkomsten, ze is 'invalkracht'. Ze zit nu voor 10 wkn thuis...

Nog niks vernomen van jonean....slecht teken? Of geen nieuws goed nieuws?

12. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    He Eva,
    Welkom! Echt fijn dat jullie nu toch blij zijn met zo'n onverwachte baby! Als je je leeftijd en uitgerekende datum nog even in rood post kom je op de lijst. Afspraken die je hebt bij vk enzo kun je evt ook in rood aangeven dan komen ze op de afsprakenlijst. We hebben sinds deze week ook een besloten FB-groep. Als je daarbij wilt kun je Disi een PB-tje doen 9die regelt dat geloof ik).. veel plezier hier :D

13. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Pfff... ik weet het niet! Ik hoop dat ze snel online komt...

14. Jonean

Jonean Niet meer actief

Net terug uit het zh. Echo wederom niet goed. Het hoofdje is te klein. Dit kan allerlei oorzaken hebben, waarvan uitgegaan moet worden van iets ernstigs. Helaas konden we geen aansluitende vlokkentest doen. Dit wordt pas maandag. Ook wordt dan van ons beiden bloed afgenomen voor verder chromosomen onderzoek. Dan minimaal een week op uitslag wachten. En dan een beslissing nemen. Het ziet er niet goed uit. Ik ga even afstand nemen van dit forum. Jullie leven gaat door en zo hoort het ook, maar dat van ons is in 1 klap stil komen te staan. De koetjes kalfjes gesprekken hier doen me gewoon even pijn. Ik bedoel dat niet rot en hoop dat jullie dat begrijpen. Ik houd jullie wel op de hoogte zo af en toe. Liefs..

15. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Jeetje Jonean ben er gewoon stil van.. Natuurlijk is het te begrijpen dat je even afstand neemt van het forum en dat je daar nu totaal niet op zit te wachten. Heel veel sterkte de komende weken en vooral met het nemen van de moeilijkste beslissing van je leven!

Heel veel liefs!

16. Meg

Meg Bekend lid

10 feb 2013
    781
    85
    28
    Jonean,
    Helemaal begrijpelijk! Lief dat je nog nog even op de hoogte komt brengen. Met je rug tegen een muur gezet worden en misschien de moeilijkste beslissing moeten maken is niet eerlijk!
    Ik hoop dat jullie snel de definitieve uitslagen hebben... dit wachten zal ontzettend moeilijk zijn.

Veel sterkte en een knuffel!!

17. DienB

DienB Actief lid

17 apr 2014
    223
    0
    0
    Zorg, opstarten eigen kapsalon
    A'doorn
    @jonean heel veel sterkte ik snap dat je afstand neemt, dat de blijdschap hier onvoorstelbaar veel pijn doet! Vanaf hier een hele dikke knuffel en heel veel sterkte en kracht

xxxx

18. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Sterkte Jonean.. :(

19. Judithvl

Judithvl Actief lid

2 apr 2014
    267
    0
    0
    Weet dat we aan je denken, met je meeleven.....en alles begrijpen!!
    Dikke knuf!!!!

20. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16
    Jonean, ik stond vanmorgen op met jou in mijn gedachten... En nu lees ik je berichtje over de echo. Ik wordt er verdrietig van... Wat staat jullie allemaal te wachten...? Tsjonge jonge zeg wat een ellende waar jullie in zitten. En dan ook nog tot maandag moeten wachten op verder onderzoek.
    Ik zou het fijn vinden als je ons op de hoogte houdt van eventuele ontwikkelingen. Mag ook via pb als je er behoefte aan hebt om over te praten. Ik hoop op het allerbeste voor jullie! Leef met je mee...

Knuffel van mij

Deel Deze Pagina