@Snne Dat is toch best lang dat je nog bloedverlies hebt gehad. Blij dat het nu weg is! Leuk ook hoe je dat omschrijft, "het gezellig maken". Maak het maar heel gezellig nu je weer in je vruchtbare periode zit! Hopelijk horen we gauw van je dat je weer zwanger bent. En veel plezier alvast met je neefje of nichtje, wat leuk! @Stefjuhhh Wat doe je jezelf aan, zo'n verbouwing in deze tijd. @Picasso Bij mij gaat het met energie ook weer wat minder de laatste dagen. Hopelijk gaat het gauw beter. Super trouwens van die tas met positiekleding! @angelsound/doppler Daar ga ik ook niet aan beginnen. Ik maak mezelf al gek genoeg zoals het is.
Poeh, begin nu btje zenuwachtig te worden. Morgenochtend 10.10u termijnecho. Veel nare en verontrustende verhalen gehoord hier natuurlijk dus ben me er erg bewust van dat het niet vanzelfsprekend goed is. Heerlijk over paar uurtjes lekker slapen en morgenochtend gelukkig niet al te laat die afspraak dus zal maar gewoon btje uitslapen, douchen, eten en dan gaan.. hopelijk kom ik daarna mooie echo showen.
Heb vertrouwen! De kans dat alles goed is is veeeel groter dan dat het niet goed zou zijn! Veel plezier
Heb alles gelezen maar blijft niet echt hangen. Sorry. Onzekere dames, ben bang dat we dat houden tot we ons kleintje in onze armen houden. En dan beginnen de andere zorgen haha. Fijn dat er voor een aantal weer echo's aankomen. Zag iest over een angelsound. Wij hebben er één. Had het zelf nooit gekocht maaar kreeg hem door van mijn zus. Ik leg hem expres op zolder om ze de verleiding te weerstaan. Luisteren ongeveer 1 keer per week. Zoeken het hartje, zodra we het oren gaat hij weer snel uit. Vk gaf aan dat het prima is te gebruiken alleen niet te lang en te vaak. Daar hou ik me ook netjes aan. Tot nu toe altijd snel het hartje kunnen vinden. Kraamzorg: vonden wij eerst ook lastig. Maar had met mijn cliënten op een markt gestaan naast een kraam van Yunio. Hele dag de info gesprekken gehoort en erg aardige dames. Blijkt deze ook nog eens een samenwerkingsverband te hebben met onze vk. Dus zijn we daarvoor gegaan. Vandaag naar de babydump geweest. Lekker een beetje rond geslenterd, dikkie dik rammel ding gekocht en gratis pakket opgehaald. Niet echt onze winkel, maar prima vermaakt. Btw. vandaag 12 weken! Whoehoe! mijlpaaltje berijkt
Disi jaaaaa autocorrectie grrrrrrr en idd je wordt best onzeker van de verhalen hier, we moeten maar denken dat het weinig voor komt ofzo pffff.... Gringerale dit onzekere had ik eerlijk gezegd niet bij de eerste, komt bij mij echt door me 2e me in jan Dienb ik denk zeker over een doppler na maar weet het nog echt niet zeker want wat als je het hartje een keer niet vind pffff Snne ook jij bent hier gewoon nog heel erg welkom spannend meid ik duim voor je dat het snel raak is Elionorah vervelend dat jullie iet moeten bespreken waar zo een twee drie geen oplossing voor is je mag het altijd hier voor leggen misschien kunnen we helpen? Luckymartine dat dubbele gevoel heb ik ook over een doppler. Ben er nog niet uit.... Me84 gefeliciteerd! Hopelijk een leuke dag gehad. Ze kunnen het nog uit een restje bloed halen dat de vorige keer is genomen dus dat scheelt. Misschien vrijdag al de uitslag maar dat is even afwachten ivm hemelvaart vandaag Ellie denk dat het in jou geval ook heel slim is om geen doppler te nemen. Fijn dat je warmer kan genieten. Picasso fijn z'n zak kleding en ook al lekker aan het ruimen hihi. Wij zijn vandaag naar een babykamer gaan kijken. Zijn er nog niet helemaal uit, hebben ook nog even . Op naar een goede echo morgen! Stefjuh suc6 met verbouwen en ruimen, zware klus wel leuk. 26mei grappig ik ben helemaal weg van babydump! Vandaag een keer in Eindhoven geweest en bij van asten in Tilburg ook leuke winkel. Verder kom ik eigenlijk altijd in de baby dump in Utrecht die is lekker dicht bij. Ik ga nu wachten op mijn man die is Mac langs halen hihihi en volgens mij hoor ik de auto! Jammie!
Ohja, kraamzorg doe ik bij de Kraamvogel omdat een goede vriendin (die ook nog eens maar één straat verderop woont) daar werkt en zij én wij het leuk zouden vinden als ze bij ons zou kunnen komen kramen. Hopelijk lukt dat. Wij kregen iets van drie folders van bureaus mee bij de vk en deze zat er ook tussen, heb me al aangemeld en als kado twee grote hydrofiele luiers gekregen.
Ik bn ook vandaag jarig!!! mijn leeftijd mag dus nr 34 worden veranderd Gefeliciteerd!!! Hele dag door fam op visite...redelijk rustig, zoals ik wou. Ik ben hele ochtend beroerd geweest dus zag er wat tegen op... Maar uiteindelijk ging alles relaxed en uit eten geweest met n stel vrienden Kraamzorg doen wij via de omring, bij mn andere2 had ik geen andere keuze en de omring beviel goed. Ik kreeg een 'suikerboffert' kado...mjummie, mierzoet!!!
Even snel voor ik ga slapen... Hiep hiep hoera voor de jarigen!!! Doppler, nee nooit gehad en dit keer ook weer niet aan gedacht om te willen hebben Snne en Sarah knap van jullie dat jullie hier nog lezen en mee willen schrijven! Hopelijk mogen jullie snel weer zwanger raken (en blijven!) knuffel voor jullie! Jonean, je bent in mijn gedachten! Knuffel... Uuuh nou ik ga de binnenkant van mijn ogen maar eens bekijken Trusten allemaal
Twee jarigen vandaag dus, nog op de valreep gefeliciteerd! @Picasso ik baseer mijn keuzes vaak op onnozelheden en de Kraamvogel vind ik leuk omdat ik a) het woordgrapje wel kan waarderen en b) gek ben op vogels. Zij zijn ook de organisatie die in hetzelfde gebouw zitten als de verloskundige. En natuurlijk te gek dat je twee hydrofiele luiers cadeau krijgt. Sowieso opvallend, vind ik, hoeveel je gratis kunt krijgen! Van die pakketten overal en zo. Als iemand nog leuke tips heeft dan hou ik me aanbevolen...
Ik heb vorig jaar al die gratis dozen opgehaald en vond eigenlijk alleen die van de babydump leuk! Dus die raad ik je aan haha Judith ook jij nog gefeliciteerd!
Ik heb pakketten via Gratis babydozen en babypakketten met gratis proefproducten voor moeder en kind aangevraagd, in totaal een stuk of 4. Jarige nog gefeliciteerd (als ik dit nog niet had gedaan). x
Judith jij ook nog gefeliciteerd!! Ik heb alleen de babydump doos.. Had ook nog andere aangevraagd volgens mij maar weet niet meer welke.. Moet zulke dingen ook gewoon even opschrijven En.. Als je een kruidvat voordeelpas hebt, kun je ook iets gratis krijgen.. Dan moet je even inloggen en bij gegevens aan vinken dat je zwanger bent. Dan kun je na zoveel weken iets ophalen, maar of het echt leuk is, is nog afwachten.
Joehoe! Goed nieuws, alles was prima! Bleef eerst lekker rustig liggen zodat we konden meten en wat fotootjes maken. Daarna gaf hij ineens een showtje weg met de gekste sprongen en maaiende ledematen. Sta nu ook officieel op 15 december, precies zoals ik zelf had berekend dus hoeft niet aangepast in de lijst. 27 juni controle vk Bekijk bijlage 398087 Bekijk bijlage 398086
Ja die van de kruidvat zag ik net ook voorbij komen. Is zo'n cadeautas en vond het op het plaatje er wel leuk uit zien!
Ohja, ik vroeg nog of we het hartje kunnen horen maar deze praktijk kiest er bewust voor dat nog niet te doen. Je zend wel ineens een grote hoeveelheid straling naar de baby en er is geen bewijs dat dit schadelijk is maar ook niet echt bewijs dat dit niet zo is. Moet nog ff geduld hebben tot de volgende afspraak (over 4 weken pas). Maar kon het hartje wel zien kloppen en baby bewoog ook lekker druk dus dat was genoeg geruststelling