Zo ben ook ff niet actief geweest met reageren maar komt ie! @mamainthe bedankt ook voor jouw knuffel Gefeliciteerd met Thomas nog!! (op de valreep haha) @doppler/angelsound wil ik zelf niet, ben bang dat mocht ik het eens niet vinden ik in paniek raak ofzo @Snne wat lief dat je weer even komt kijken en pff lang bloedverlies gehad zeg, fijn dat het nu weg is! Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn. Spannend voor je zusje @Dromen ik heb ook hele rare dromen, maar vergeet ze telkens snel weer haha @Me84 nog gefeliciteerd met je verjaardag! @Ellie fijn dat je nu wat minder onzeker begint te worden, hebben jullie nog mooie plantjes voor bij het grafje gevonden? @Picasso heerlijk zo'n tas vol kleding, ik heb echt problemen met positiekleding vinden die aan mijn kont past :/ altijd al problemen mee gehad ook met gewone broeken. wat heerlijk een goede echo weer en bekend gemaakt of FB heerlijk! irritant zonder whatsapp, kan ik ook niet haha @Stefjuh jeetje wat een drukte bij jou, lekker bezig, wel mooie keuken hoor! @Judith ook nog van harte gefeliciteerd! dat korte lontje ken ik ook, helaas ook echt geen lontje regelmatig, arme vl @leeftijd hier wilde ik het liefst rond mijn 27e kinderen, maar helaas ging het leven anders, en toen ik mijn huidige vriend ontmoette en we op mijn 30e begonnen liep het ook weer iets anders, maar ach wat maakt het ook uit denk ik nu, als ik straks ons wonder bij ons heb <3 @buikfoto's mooie buikfoto's al! @26mei jeetje dat was even schrikken fijn dat alles goed is @GingerAle erg he dat energieniveau ik heb er ook ontzettende last van nog @Lentekind druk druk voor jou dan, succes alvast met de verhuizing @Lenaroos die bekendmakingen roepen idd veel reacties op leuk, hier nog even 2 weekjes wachten en dan kan het eindelijk @Jonean heel veel sterkte morgen, gelukkig mag je er vroeg heen, denk aan jullie!! Hier gaat alles goed, weinig nieuws, morgen controle bij de VK, ben benieuwd. Extreem laag energieniveau hier alleen helaas dus komt weinig uit. Heb trouwens ook echt problemen om leuke en niet te dure positiemode te vinden die me past, iemand toevallig nog goede tips? Heb nog een lange en een paar korte broeken nodig. Iedereen met combinatietest veel succes, hoop op mooie uitslagen!
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 28 november ♥ - Meg | 31 jaar | 1e kindje |J|M|? 29 november ♥ - Bloem1988 | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? 1 december ♥ - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Lil | 24 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Lentekind85 | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Hbz | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? 2 december ♥ - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Judithvl | 34 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje |J|M|? 3 december ♥ - Medith | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? 4 december ♥ - SharJohn | 21 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Zonnebloem22 | 30 jaar | 1e kindje |J|M|? 5 december ♥ - Pianootje | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - DienB | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? 6 december ♥ - Me84 | 30 jaar | 1e kindje |J|M|? 7 december ♥ - Lavina | 32 jaar | 1e kindje |J|M|? 8 december ♥ - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Roja | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - Xlns| 34 jaar | 2e kindje | J|M|? 9 december ♥ - Doom8 | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | J|M|? 10 december ♥ - Jonean | 38 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - Cupcakeje | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? 11 december ♥ - Eva2011| 33 jaar | 2e kindje | J|M|? ♥ - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? 12 december ♥ - Disi | 34 jaar | 4e kindje | J| M|? ♥ - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? 13 december ♥ - Char1983 | 31 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Kaatje86 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - GingerAle | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? 14 december ♥ - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Pipelina | 34 jaar | 4e kindje |J|M|? ♥ - Swimming | 28 jaar | 1e kindje |J|M|? 15 december ♥ - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje |J|M|? 19 december ♥ - Lianneke | 28 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Sem25 | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? 21 december ♥ - Ellie86 | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ -Char1983 , -Lavina, -Swimming, -26mei, - Lenaroos, -Roja, -Anne86, -Familievdlaan, -Gaab27, -Ellie86, -Pianootje, -Bloem1988, -Xlns, -Kaatje86, -DienB, -GingerAle Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - KellyK (5 weken) - Smnee (5+3 weken) - Lucky Star (8+1 weken) - Knorretje24 (8+1 weken) - Sarah0023 (10+2 weken) - Snne (9 weken) - Marjolein33 (10 weken) OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD
♥♥♥ AFSPRAKENLIJST ♥♥♥ 2 juni - Mamainthefuture | combinatietest/echo - Lavina | controle afspraak verloskundige - Disi | combinatietest - Jonean | controle/echo gynaecoloog ivm myoom 3 juni - GingerAle | combinatietest - Stefjuhhhh | afspraak verloskundige 4 juni - Disi | afspraak verloskundige 5 juni - Pipelina | combinatietest 6 juni - Lavina | extra echo 10 juni - SharJohn | afspraak verloskundige 11 juni - Hbz | afspraak verloskundige 12 juni - Judithvl | afspraak verloskundige - Dathi10 | afspraak verloskundige - Pipelina | afspraak verloskundige 14 juni - Luckymartine | geslachtsbepaling 16 juni - Roja | controle verloskundige 19 juni - Elionorah | afspraak verloskundige 21 juni - Roja | geslachtsbepaling - Stefjuhhhh | geslachtsbepaling 23 juni - Lenaroos | geslachtsbepaling - Me84 | afspraak verloskundige 24 juni - 26mei | afspraak verloskundige - GingerAle | afspraak verloskundige 25 juni - Ellie86 | echo/controle verloskundige 26 juni - Swimming | echo/controle gynaecoloog - Luckymartine | controle afspraak verloskundige - DienB | afspraak verloskundige 27 juni - Picasso91 | controle verloskundige 30 juni - Picasso91 | geslachtsbepaling 3 juli - Luckymartine | 20 weken echo 7 juli - Familievdlaan | 20 weken echo 10 juli - Judithvl | 20 weken echo 15 juli - Stefjuhhhh | 20 weken echo - Lavina | 20 weken echo 17 juli - Elionorah | 20 weken echo - GingerAle | 20 weken echo 18 juli - SharJohn | 20 weken echo 21 juli - Me84 | 20 weken echo 25 juli - Roja | 20 weken echo 29 juli - Pipelina | 20 weken echo 30 juli - Swimming | 20 weken echo
Lavina idd op de valreep dank je wel Ik heb ook echt moeite met betaalbare/goedkope positie kleding vinden en heb zeker ook korte broeken nodig heb dus geen tip, maar wil wel tips Hihi Hier nekplooimeting gehad zag er heel erg goed uit dus ze verwacht dat alles goed is officiële uitslag krijg ik als het goed is morgen, maar gaan het wel vandaag aan iedereen bekend maken
Goedemorgen! De eerste goede berichten al van MITF, fijn! Nu op fb? Leuk om die reacties te zien denk ik @Jonean: heel erg veel sterkte vandaag en de komende week met wachten. Dat zijn zeer onzekere dagen voor jullie... Hopelijk vind je inderdaad wat afleiding. Sterkte in elk geval! @positiemode: H&M al geprobeerd? C&A heeft meestal ook wel wat... Ik heb nog liggen van de vorige keer, ga dat binnenkort weer eens tevoorschijn toveren, haha! Bovenkleding is nog niet nodig, maar sommige broeken zitten echt al niet lekker meer... Maar weet de prijzen niet meer zo goed... Misschien heeft Zalando ook nog leuke aanbiedingen? Ik heb vanmorgen weer een foto gemaakt, maar kwam tot de conclusie dat het merendeel op mijn bovenbenen en billen is aangekomen Met als gevolg dat ik me nu moddervet voel (ook al +3kg!), oeps! Toch maar wat meer gaan bewegen weer, want aankomen op mijn buik is okay, maar benen en billen vind ik afschuwelijk! Ik heb overigens 19 juni om 10.45u een afspraak bij de nieuwe verloskundige. Dan gaan we ook eens een afspraak maken voor de 20 weken echo, ben echt benieuwd naar het geslacht! Eerst dacht ik heel sterk dat het een meisje was, maar dat sterke gevoel is weg en nu weet ik het echt niet meer, haha! Succes voor de dames met een combitest vandaag!
Mamainthefuture, alsnog gefeliciteerd met Thomas! En mooie echo Lavina, bij onze kringloop (die ik normaal veel te duur vind) hebben ze mooie positiebroeken voor 5eu. Ga er binnenkort nog even kijken voor korte broeken.. verder kijk ik op facebook vaak op de weggeefhoek en vraag en aanbod (is niet overal, je kunt het intypen in het zoekvak en dan naam van plaats waar je woont en wellicht vind je iets zo'n handige pagina. Soort regionale marktplaats) Hier eigenlijk toch nog steeds weinig energie. Weekend bij mn schoonouders was veel te vermoeiend. Even een kastje gehaald bij ikea en zomdag op bezoek bij mijn zwager in Wageningen maar ik voelde me de hele tijd echt verschrikkelijk. Moe, misselijk en vooral gewoon heel naar. Nu weer thuis en maar even rustig aan doen.. Sterkte Jonean..
Wat fijn mamainthefuture! Ik vind de echo wel duidelijk, mooi! Super fijn dat alles er goed uit ziet en Leuk nu bekend maken Positiekleding: h&m heb ik laatst leggings en broeken besteld, vond het niet zo duur en zit echt goed! Ook via wehkamp heb ik van Miss etam korte broek en rokje gekocht.. Wel iets prijziger... Marktplaats staat idd ook veel op.. Dat is geen fijn gevoel lentekind... Ik zie ook steeds meer op andere plekken dan alleen mijn buik, en nee das niet leuk!! Of anders gezegd, moet daar echt aan wennen omdat ik dat nooit eerder heb gehad.. Kinkt wat vriendelijker omdat ik vind dat ik nu ook niet mag zeuren.. Haha het is toch wat Mijn energie niveau is ook nog steeds laag.. Als ik even wat meer doe of later op bed ga verneem ik dat meteen.. Ben nu al moe en de dag is nog jong.. En het huishouden moet toch echt even vandaag..
Fijn mitf een goede echo! Hier ging het gister avond wat minder. Gezellig uit eten met vl en zijn ouders. Even naar de wc en weer rood. Schok me echt te pleuris. Meer dan vrijdag avond. Nu had ik ook wel een paar keer geniest maar toch knoop in m'n maag van de spanning even. Eenmaal thuis vl gebeld. Moest de nacht aanzien en vandaag terug bellen. Gelukkig vanmorgen alleen nog wat bruin. Hartje gewoon hoorbaar. Geen krampen gehad. Nu heeft de vk er alle vertrouwen in (en ik eigenlijk ook wel) maar toch even een extra echo tussen door Dus ik mag 10 juni weer voor een extra echo. Merk dat ik na de schik gister er nu wel kalm onder ben. Vanaaf misschien met vl naar de ikea, lekker afleiden
Ik heb vorige wk bij noppes( kringloop) 2 broeken gekocht. Samen 5 euro. En ik ga nog even kijken voor n rokje op mp... Tis mijn laatste zw.schap, ik ga er niet te veel voor uit geven ( en ben dol op 2ehands dingetjes zoeken 26 mei, vertrouw er maar lkkr op dan!
@MITF, Fijn dat de nekplooi er goed uitzag. Dan is de uitslag morgen niet zo spannend meer. @26mei, Wat klote dat je weer bloedverlies hebt. Ik ben vandaag opzoek gegaan naar ervaringen van andere. En bij de meeste mensen is er niets aan de hand. Hier vanmorgen ook nog wat bruinverlies. Pfff... Ik kan me ook gewoon niet voorstellen dat het nog mis kan gaan. Fijn dat je een extra echo hebt. Ik ga ook vragen of de echoscopisten weer op me willen oefenen. Heb nu iets meer behoefte eraan om de baby te zien spartelen.
@mamainthefuture goed om te horen! @26mei en Meg ik denk ook niet dat het iets is, maar die geruststelling is toch wel fijn om te krijgen. Ze zeiden tegen mij ook: bel elk moment dat je je ongerust maakt, als je bloedverlies hebt bijvoorbeeld. @Jonean veel sterkte vandaag... je zit er al middenin geloof ik maar als je hier nog komt, hoop ik dat je toch een hart onder de riem vindt! Ik heb vandaag gebeld met mijn zorgverzekering om eventueel naar uitgebreid aanvullend pakket te gaan. Nou hoorde ik dat ik net te laat ben om prenatale screening nog vergoed te krijgen en mijn zwangerschapscursus is niet medisch genoeg voor vergoeding, dus ik ga voorlopig niet omzetten. Ik denk pas eind dit jaar, voor de bevalling en kraamzorg.
Ik dacht altijd dat je alleen net voor de jaarwisseling veranderingen kon aanbregen in je zorgverzekering. Maar ophogen kan dus ook tussendoor??
Lentekind dank je wel! Gaat idd straks op fb me man wil het eerst nog op het werk vertellen Picasso dank je doe maar even goed rustig aan ja! Me84 dank je wel haha ik moet de was doen maar ben al me energie aan het opsparen om naar zolder te lopen..... Op dat me kleine man goed gaat slapen dan ga ik ook even plat 26mei ik snap je helemaal en was ook blij dat ik op de echo gelijk een bewegend beepje zag. En de vk gaf ook aan nirt iets op de echo te zien waar het bloed vandaan komt dus ze zegt kan zijn dat je te druk met bewegen bent geweest en teveel hebt getild of je ontlasting maar ik maak me er geen zorgen om. Dus als zij dat niet doet moet ik dat denk ik ook niet doen fijn een extra echo Meg ik heb af en toe ook rood/bruin verlies en de baby doet het goed, vandaag te zien op de echo. Gingerale ik kan het volgens mij het hele jaar door omzetten....
Ik kan normaal gesproken ook alleen met de jaarwisseling omzetten, maar in uitzonderlijke gevallen zoals zwangerschap kan het ook tussentijds. Dat kan dus erg lonen!
Hey allemaal. Het onderzoek zit er gelukkig op. Vlokkentest is geen pretje. Het gesprek met de gynaecoloog was heel duidelijk, we hoeven geen/nauwelijks hoop te hebben. Ons kindje heeft hoogst waarschijnlijk trisomie 18. De vlokkentest zal dit moeten bevestigen. De uitslag komt donderdag of vrijdag. Helaas heeft trisomie 18 ook gevolgen voor de toekomst waar rekening mee gehouden moet houden. Vanmorgen was zowel verhelderend als traumatisch. Mijn grootste droom zie ik niet meer uitkomen. Ik wil de uitslag nog even afwachten, maar ik neem bij deze alvast afscheid. Ik wens jullie een fantastische zwangerschap en ik hoop dat iedereen hier over een aantal maanden een gezond kindje in de armen mag houden. Ik hoop dat ik degene ben die de vlinderlijst afsluit. Ik laat nog even weten wanneer ik definitief van de lijst kan.
Jonean vreselijk meis, heel erg veel sterkte. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Hopelijk kan je de kracht vinden om dit te verwerken. Dikke knuffel van mij. Je mag altijd en pb sturen als je de behoefte hebt om je woede/verdriet of wat dan ook van je af te schrijven. Het leven is soms gewoon zo ongelofelijk oneerlijk!