Jonean wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte voor jou en je man. Geen woorden voor.. Het is soms zo oneerlijk!
Lieve jonean wat verschrikkelijk! Dit kost meer dan alleen het verwerken van dit nieuws, je hele toekomst...... Vanaf hier stuur ik je een hele dikke knuffel! Ik denk aan jullie! Heel veel sterkte en kracht. x
Lieve schat jonean, ik wil je heel heel veel sterkte wensen met deze moeilijk beslissing. Luister goed naar je lichaam meid. Hoop dat jullie wens ooit nog uit mag komt. Veel liefs swimming.
Jonean.. wat heftig.. Trisomie 18 erger kan bijna niet. Heel veel sterkte komende week en straks bij de definitieve uitslag. Denk aan je begrijp ik het goed dat jullie niet meer voor een zwangerschap gaan? Ik dacht zoiets eerder te lezen? Dikke knuff meid
Ach nee Jonean, dat is inderdaad de ergst mogelijke uitslag. Heel veel sterkte in de nabije en ook verre toekomst.
Jonean, Wat verschrikkelijk! Jullie kindje, jullie droom... ineens is het weg. Wat moet het moeilijk zijn om het laatste beetje hoop op te moeten geven. Heel veel sterkte!
Jonean...wat verschrikkelijk... Je grootste droom, je grootste wens.... Oke, je weet nu waar je aan tie bent maar dat maakt het er niet makkelijker op... Sterkte...
Lieve Jonean...ik heb geen woorden...verschrikkelijk te lezen dat er geen hoop is...heel veel sterkte voor nu en in de toekomst... Hier vandaag de nekplooimeting gehad en hoewel die eigenlijk tijdens de echo heel goed leek (0,9 mm uit mijn hoofd) werden we later op de middag gebelt (het systeem lag eruit en ze konden de uitslag van de kansberekening niet direct doorgeven aan ons dus we zouden erover gebelt worden vandaag of morgen) dat er een verhoogde kans uit de combinatietest blijkt te komen. Dat kwam eigenlijk best rauw op ons dak...Ik wordt morgen gebelt wanneer we morgen langs kunnen komen voor een gesprek met de gynaecoloog over hoe en wat nu verder te doen om zekerheid te krijgen hierover...
Jonean sterkte met dit nieuws en verlies voor deze periode samen met je man. Geen woorden voor wat verdrietig en heftig. Dikke knuffel En Dsi ook voor jou schrikken en spannend, succes duim voor je
Welkom ikke! Gezellig, alhoewel, op dit moment wat minder vrolijke berichten op t forum ter sprake. Disi. 0,9mm is eigenlijk vrij klein toch? Het gemiddelde ligt op 1.5mm Maar heeft ze een kansberekening gegeven qua cijfers/procenten?