Jonean: niet veel van jou kunnen lezen omdat ik mij later bij de groep heb aangesloten. Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze heftige tijd! Wat kan het soms erg oneerlijk zijn zeg!! He Disi, dat is even schrikken. Nu afwachten wat je morgen te horen krijgt. Welkom ikke31 Hier: ik denk dat ik iets teveel van mijn lichaam vraag. Zaterdag en zondag behoorlijk last van harde buiken gehad. Ik moest zaterdag eerst werken, daarna 2 uurtjes geslapen en door gegaan naar de toppers. We hadden veldkaarten, maar heb het helaas niet vol kunnen houden. Al meer mensen hier last van? Ik merk dat ik het moeilijk vind om mijn grenzen aan te geven, ook op mijn werk. Daar zeggen collega's, nou nou je bent nog geen 8 maanden zwanger. Ik werk in een gevangenis op de medische dienst en werk ook best vaak alleen. Deze week 6 dagen achter elkaar werken waar ik best tegen op zie. Herkennen meer mensen dit? Voor iedereen die echo's en/of combi testen heeft, veel succes!!
Dank je Judith, Ik heb net een beetje terug gelezen, maar niet heel veel. In elk geval voor de mensen die het kunnen gebruiken...heel veel sterkte!!
Sjee Disi! Wat k*t ! Meid jij ook in spanning Ik heb niet veel verstand van die kansberekeningen maar zeiden ze verder helemaaal niets? Kwam dit uit de bloeduitslagen?
Disi meid wat erg, maar wat kwam er uit je bloeduitslag dan? Aangezien ik 0,8 had en net een goede bloeduitslag. Durf het alleen bijna niet meer neer te zetten. Voel me schuldig dat het bij mij wel goed is. Dikke knuffel! Ikke welkom! Hbz ik heb ook heel erg last van mijn bekken dus maakt niet uit hoe lang je zwanger bent en die mensen zijn of nooit zwanger geweest of hebben geen last gehad van hun bekken..... Zoals jullie kunnen lezen is mijn bloed uitslag dus goed, maar vind het even te oneerlijk om daar nu een heel verslag van te schrijven... Ben volgens mij even overdonderd door het slechte nieuws vind het zo erg voor jullie meiden! Ik denk aan jullie. Knuffel!
Welkom Ikke31, gefeliciteerd met je zwangerschap, we lopen dan precies gelijk Als je wilt dat jou gegevens in de lijst komen moet je ze hier in het rood neerzetten dan worden ze verwerkt.
MITF niet schuldig voelen joh meis, ben je gek! Ik ben blij voor jou dat het bij jou wel goed was! En ik ga er maar gewoon vanuit dat ik bij de 174 zit waarbij er niks aan de hand is zeg maar.....we gaan van het positieve uit... Schrijf maar gewoon hoe goed het was dat is fijn om te lezen! Ik heb wel 10 (!!!) foto`s meegekregen, zal straks even één (of 2 of 3 ) showen Oooh @ikke van mij natuurlijk ook welkom!
Oei das schrikken disi! Hoop en duim voor je dat alles goed is!! Show maar veel mooie foto's!! Welkom en gefeliciteerd ikke! Hbz.. Ik merk wel dat ik moet leren wat nu mijn grenzen zijn.. Ik ga er ook vaak overheen met als afloop dus grote vermoeidheid en een zere rug.. Maar vind dat wel heel lastig en vaak merk je het ook pas achteraf hè..
Disi kom maar op met die foto's! Je nekplooi is in elk geval goed en inderdaad jij hoort gewoon bij die 174 waar het toch gewoon goed zit ik stuur positieve gedachtes naar jou toe!
Wat een mooie echo Disi. Tis ff wennen zo'n 3D foto maar je kan al van alles mooi zien. Meid mijn duimen draaien!!!
Wow Disi, de plaatjes zijn geweldig maar wat vervelend dat je zo in onzekerheid moet zitten. Ik duim voor je en denk aan je net zoals jij aan ons allemaal denkt.
Lief dat jullie voor me duimen... Foto`s zijn natuurlijk wel uitvergroot met de echo hè, het leek al heel wat haha maar het was nog maar 62 mm van kruin tot billen Gingerale, jij heel veel succes morgen! hopelijk kom jij hier een fijne uitslag vertellen, misschien zie ik je nog wel! hoe laat moet jij er zijn? We gaan maar eens naar bed...ml heeft vrij genomen morgen dan hoef ik niet alleen, eerst het telefoontje morgen afwachten hoe laat we mogen komen voor het gesprek
Ik vind het erg spannend nu. Morgen ga ik eerst naar mijn werk en daarna naar de echo, die is om 13.45 uur.
@Judith helaas weinig in mijn maten op outlet sites maar tx! hou het in de gaten daar. marktplaats zal ik ook nog eens een keer kijken @mamainthe fijn dat bij jullie alles goed was, idd niet heel duidelijk maar toch mooi om te zien @Lentekind helaas met h&m niet ver gekomen, vandaar dat ik nog om advies vroeg hihi, heb 1 broek van h&m die pastte. vervelend dat het op de verkeerde plekken aankomt @Picasso ook bedankt voor jouw tips idd even lekker rustig aan doen hoor! @Me84 ja rokje had ik ook bij wehkamp gevonden @26mei fijn dat je nog een keer tussendoor langs mag @Jonean lieve jonean heel veel sterkte voor jou en je man, wat een verschrikkelijk nieuws, ik weet niet goed wat ik verder moet zeggen, knuffel @Disi oh nee, wel goede nekplooi en dan toch andere minder goede uitslag, kan dit niet evt ook door de leeftijd verhoogd zijn, heb er vandaag een artikel over gelezen dat bij "hogere" leeftijd de kans automatisch hoger is omdat ze er meer naast zitten, hoop echt dat ze in jouw geval er gewoon lekker naast zitten, sterkte en fijn dat je man mee gaat x... wat een mooie foto en zo apart al in 3D. @Ikke welkom en gefeliciteerd, als je even netjes al je gegevens in het ROOD vermeld zet ik je erbij @hbz ik werk niet maar zelfs ik merk dat ik wel op moet letten met wat ik doe anders heb ik er ook echt wel last van, zere buik en rugpijn heel erg dan. toch gewoon blijven aangeven hoor Vandaag bij vk geweest, maar vind het ook lastig positief nieuws te delen terwijl dit vreselijke nieuws er is. Alles was goed bij mij iig, nu vrijdag weer echo.
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 28 november ♥ - Meg | 31 jaar | 1e kindje |J|M|? 29 november ♥ - Bloem1988 | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? 1 december ♥ - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Lil | 24 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Lentekind85 | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Hbz | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? 2 december ♥ - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Judithvl | 34 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje |J|M|? 3 december ♥ - Medith | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? 4 december ♥ - SharJohn | 21 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Zonnebloem22 | 30 jaar | 1e kindje |J|M|? 5 december ♥ - Pianootje | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - DienB | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? 6 december ♥ - Me84 | 30 jaar | 1e kindje |J|M|? 7 december ♥ - Lavina | 32 jaar | 1e kindje |J|M|? 8 december ♥ - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Roja | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - Xlns| 34 jaar | 2e kindje | J|M|? 9 december ♥ - Doom8 | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | J|M|? 10 december ♥ - Jonean | 38 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - Cupcakeje | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? 11 december ♥ - Eva2011| 33 jaar | 2e kindje | J|M|? ♥ - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? 12 december ♥ - Disi | 34 jaar | 4e kindje | J| M|? ♥ - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? 13 december ♥ - Char1983 | 31 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Kaatje86 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - GingerAle | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? 14 december ♥ - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Pipelina | 34 jaar | 4e kindje |J|M|? ♥ - Swimming | 28 jaar | 1e kindje |J|M|? 15 december ♥ - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje |J|M|? 19 december ♥ - Lianneke | 28 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Sem25 | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? 21 december ♥ - Ellie86 | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ -Char1983 , -Lavina, -Swimming, -26mei, - Lenaroos, -Roja, -Anne86, -Familievdlaan, -Gaab27, -Ellie86, -Pianootje, -Bloem1988, -Xlns, -Kaatje86, -DienB, -GingerAle Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - KellyK (5 weken) - Smnee (5+3 weken) - Lucky Star (8+1 weken) - Knorretje24 (8+1 weken) - Sarah0023 (10+2 weken) - Snne (9 weken) - Marjolein33 (10 weken) OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD