Uitgerekend 1 t/m 15 December 2014

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Boris10, 22 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hbz

Hbz Actief lid

23 nov 2013
    370
    92
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wij hebben ons laten voorlichten wbt kinderwagens. Vind de Buggaboo ook klein, maar deze schijnt qua afwerking mooier te zijn en de wielen zijn beter dan de mutsy. Het zal wel weer geen drol uitmaken haha! Vl is ook groot, maar hij wilde echt voor de Buffalo gaan. Mij maakt het allemaal niet zoveel uit... Wel een heel uitzoek werk. Voordeel is dat mijn schoonmoeder de wandelwagen betaald..

2. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Judithvl jeetje lastig zeg, al herken ik de pijn scheuten wel heb ze in mijn lies waardoor ik soms juist niet kan lopen :( blijf stil staan zeg maar terwijl je zelf denkt door te kunnen lopen erg lastig.
    Ja idd zie dat gevoel maar uit te zetten haha...
    Hahah arme kippen! ( hekel aan die beesten....)
    Mutsy zeker een aanrader en voor lange mensen ook top en bospaden ook heerlijk :) ik wilde idd ook 4 wielen en ben zooooooooo blij met deze wegen. Als mijn voeten het vol zouden houden kan ik echt de hele dag lopen met de wagen. Loopt echt niet vervelend maar eigenlijk gewoon erg lekker en stuurt ook erg makkelijk. Ga vaak winkelen en nooit problemen mee.

Gingerale ik snap het gevoel ook wel hoor van je man. Het is niet om de hoek dat hij even in de auto stapt en bij je is. Laten we er maar vanuit gaan dat dat ook niet nodig is.
    Had graag mee gegaan ;) wel slim om te vertellen dat je zwanger bent, mocht er ook iets gebeuren zijn ze er van op de hoogte ;)
    Thomas was en is nog steeds niet klein haha. Met 37 weken geboren en 50 cm en 3535 gram..... Nu met zijn 1 jaar 75 cm en 11 kilo door dat hij lang is is hij niet erg dik haha :)
    Weet dat je ontlasting van slag kan zijn door de zwangerschap, heb het alleen bij de eerste niet gehad dus is raar en maakt je weer onzeker :( zet dat gevoel maar eens uit he.....

Slim DienB hebben we bij de eerste ook gedaan met de katten ;) zo konden ze overal stapje voor stapje aan wennen.
    Wij hebben over twee weken vakantie :) kan niet wachten om naar Italië te gaan :)

Meg fij dat het gestopt is het bloeden :)

Me84 idd ik wilde dat eigenlijk niet zien..... Gelukkig is het wel erg weinig, zit nooit in mijn onderbroek ofzo en is alleen na de ontlasting en die keer daarna maar toch.
    Haha juist gaan als je hormonen hoog zitten dan laat je niet over je heen lopen en zeg je alles wat je denkt Hihi ;)
    Ik heb de Mutsy igo erg fijn! Wil niet meer anders haha.

Luckymartine ik niet heb weinig eet lust, ben ik zo niet gewend bij Thomas at ik alles wat los en vast zat haha.

Gaab nu heb ik zin in een bananenmilkshake! Ow manlief is net thuis die gaat echt niet nog een keer.

Ellie dank je ik leg gelijk mijn water ijsjes weer in de vriezer die waren op ;) (van die zakjes die je moet in vriezen jammie!)

Hbz klinkt bekend ik denk meer aan andere dan aan me zelf, maar kan wel heel makkelijk tegen andere zeggen dat ze aan zichzelf moeten denken haha.
    Jij gaat vroeg met verlof!

Picasso fijn dat dat helpt!

3. mamainthefuture

mamainthefuture Fanatiek lid

10 jul 2012
    2.290
    0
    36
    Genieten van mijn twee mannen :)
    Houten
    Hbz mijn man is ook lang en vind de Mutsy lekkerder dan de buggaboo.... En moet ook zeggen vrienden van ons hebben die en wij hadden die 1 dag mee naar de dierentuin (incl hun kind haha) maar vond het niet heel erg fijn. Voor me gevoel leek de wagen gammel in vergelijking met die van ons. Voor mijn gevoel ligt die van ons stabieler op de weg en vooral op hobbel weggetjes.

4. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

30 dec 2010
    1.585
    1
    0
    Den Haag
    Ik heb ook een Mutsy wel een oude variant maar geweldig wil echt geen nieuwe!
    Ik vind de bugaboo er zo klein en laag uitzien en die kleine wieltjes lijkt me niks, plus ik vind de prijs schandalig, je betaalt echt voor het merk. Maar iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren :)
    Koop waar jij je goed bij voelt, wat rijd lekker, inklapbaar, gewicht voor iedereen is iets anders van belang.

5. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16
    Hier ook de Mutsy (4-rider) al dik 7 jaar ;) heb dus geen ervaring met andere wagens maar deze bevalt prima ;)

Haha Judith die kippen... Waren niet echt onder de indruk dus :) dachten zeker "wat vliegt daat nou voor rare plastic kip?" :p

Gingerale wow helemaal alleen naar New York... Dat zou ik nou echt niet durven...ik ben meer het type "huismus" hihi

Picasso floradix lijkt dus ook te helpen tegen moeheid? Dan ga ik er morgen ook maar eens voor op pad...

@eten pfff dat gaat hier echt niet... Ik kan niet eens bedenken waar ik zin in zou hebben... Ja een snoepje ofzo en nu heb ik een busje chocopinda's bij me staan die normaal gesproken allang leeg zou zijn geweest...

Vandaag eerste controle vk gehad, alles prima en over 4 weken weer. 20 juni uitslag NIPT, 2 juli weer vk afspraak

6. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Elionorah fijn dat je hartje kan horen met je doppler nu

@storm welkom en gefeliciteerd, als je op de lijst wil graag even alle gegevens in het ROOD

@Disi natuurlijk duim ik ook voor jou, duurt lang zeg die uitslagen. fijn van die co-assistenten die niet goed prikken en jij ook weer aan het overgeven geweest, bah :(

@GingerAle fijn dat alles goed was met de combinatietest! leuk al die metingen. Spannend om twee weken dan weg te gaan, ik ben zwanger nog nooit alleen weggeweest, verder wel veel alleen gereisd. Komt vast allemaal goed hoor en ja kan je man ook wel snappen, maar niet teveel zorgen maken hoor, gewoon gaan en lekker genieten.

@Mamainthe pff energie wat is dat :D vervelend dat je steeds bloedverlies hebt na ontlasting, schijnt idd wel normaal te zijn ja

@Judithvl getsie wat balen dat je nog steeds alles er uitspuugt soms, had vroeger een collega met ischias vreselijk :( hoop dat je niet teveel aankomt zodat dat al weer scheelt. Ben jij ook mooi klaar mee met die kippen hihi

@Luckymartine auwww dat is niet fijn, hoop dat het snel helemaal beter gaat. die cravings heb ik ook voor vet eten/fast food, probeer er alleen niet teveel aan toe te geven

@DienB heerlijk jullie wagen al :D

@Meg dat maagzuur is hier ook een bekende, kan er helaas ook niks tegen doen wat ik ook probeer of laat. Tijd vind ik ook wel al wat sneller gaan nu ja :D Fijn dat het bloeden gestopt is

@Me84 korte lontje klinkt ook hier bekend, echt irritant zo'n buurman zeg!

@Gaab veel plezier morgen

@Hbz hmmm waterijsjes heerlijk!

@Picasso fijn dat je je wat beter voelt

@eten ik kan wel eten maar alleen kleine beetjes omdat het sowieso toch wel "hoog" blijft zitten, ben bang als ik mijn buik aanraak dat het er weer uitvliegt telkens, en dan ook maagzuur erbij bleh

@kinderwagen wij hebben de mutsy evo gekocht, vind het een fijne en complete wagen met nog een leuk prijsje ook, kunnen we weer wat andere dingen extra kopen ook :D

@vakantie heerlijk wij gaan van 20 t/m 27 juni lekker naar de ardennen.

Hier verder geen nieuws, gaat zijn gangetje

7. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    ♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥

28 november
    ♥ - Meg | 31 jaar | 1e kindje |J|M|?

29 november
    ♥ - Bloem1988 | 25 jaar | 2e kindje |J|M|?

1 december
    ♥ - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Lil | 24 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Lentekind85 | 28 jaar | 2e kindje |J|M|?
    ♥ - Hbz | 27 jaar | 1e kindje |J|M|?

2 december
    ♥ - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje |J|M|?
    ♥ - Judithvl | 34 jaar | 3e kindje |J|M|?
    ♥ - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje |J|M|?

3 december
    ♥ - Medith | 31 jaar | 3e kindje |J|M|?

4 december
    ♥ - SharJohn | 21 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Zonnebloem22 | 30 jaar | 1e kindje |J|M|?

5 december
    ♥ - Pianootje | 27 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - DienB | 29 jaar | 1e kindje |J|M|?

6 december
    ♥ - Me84 | 30 jaar | 1e kindje |J|M|?

7 december
    ♥ - Lavina | 32 jaar | 1e kindje |J|M|?

8 december
    ♥ - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje |J|M|?
    ♥ - Roja | 31 jaar | 3e kindje |J|M|?
    ♥ - Xlns| 34 jaar | 2e kindje | J|M|?

9 december
    ♥ - Doom8 | 25 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | J|M|?

10 december
    ♥ - Jonean | 38 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje |J|M|?
    ♥ - Cupcakeje | 29 jaar | 2e kindje |J|M|?

11 december
    ♥ - Eva2011| 33 jaar | 2e kindje | J|M|?
    ♥ - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje |J|M|?

12 december
    ♥ - Disi | 34 jaar | 4e kindje | J| M|?
    ♥ - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje |J|M|?

13 december
    ♥ - Char1983 | 31 jaar | 2e kindje |J|M|?
    ♥ - Kaatje86 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - GingerAle | 27 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje |J|M|?

14 december
    ♥ - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje |J|M|?
    ♥ - Pipelina | 34 jaar | 4e kindje |J|M|?
    ♥ - Swimming | 28 jaar | 1e kindje |J|M|?

15 december
    ♥ - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje |J|M|?

19 december
    ♥ - Lianneke | 28 jaar | 1e kindje |J|M|?
    ♥ - Sem25 | 25 jaar | 1e kindje |J|M|?

21 december
    ♥ - Ellie86 | 27 jaar | 2e kindje |J|M|?

♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥

-Char1983 , -Lavina, -Swimming, -26mei, - Lenaroos, -Roja, -Anne86, -Familievdlaan, -Gaab27, -Ellie86, -Pianootje, -Bloem1988, -Xlns, -Kaatje86, -DienB, -GingerAle

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    - KellyK (5 weken)
    - Smnee (5+3 weken)
    - Lucky Star (8+1 weken)
    - Knorretje24 (8+1 weken)
    - Sarah0023 (10+2 weken)
    - Snne (9 weken)
    - Marjolein33 (10 weken)

OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG!
    VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD

8. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    ♥♥♥ AFSPRAKENLIJST ♥♥♥

5 juni
    - Pipelina | combinatietest

6 juni
    - Lavina | extra echo

10 juni
    - SharJohn | afspraak verloskundige
    - 26mei | extra echo

11 juni
    - Hbz | afspraak verloskundige

12 juni
    - Judithvl | afspraak verloskundige
    - Dathi10 | afspraak verloskundige
    - Pipelina | afspraak verloskundige

14 juni
    - Luckymartine | geslachtsbepaling

16 juni
    - Roja | controle verloskundige

19 juni
    - Elionorah | afspraak verloskundige
    - Lentekind85 | afspraak verloskundige

20 juni
    - Disi | uitslag NIPT

21 juni
    - Roja | geslachtsbepaling
    - Stefjuhhhh | geslachtsbepaling

23 juni
    - Lenaroos | geslachtsbepaling
    - Me84 | afspraak verloskundige

24 juni
    - 26mei | afspraak verloskundige
    - GingerAle | afspraak verloskundige

25 juni
    - Ellie86 | echo/controle verloskundige

26 juni
    - Swimming | echo/controle gynaecoloog
    - Luckymartine | controle afspraak verloskundige
    - DienB | afspraak verloskundige

27 juni
    - Picasso91 | controle verloskundige

30 juni
    - Picasso91 | geslachtsbepaling

2 juli
    - Disi | afspraak verloskundige

3 juli
    - Luckymartine | 20 weken echo

7 juli
    - Familievdlaan | 20 weken echo

10 juli
    - Judithvl | 20 weken echo

15 juli
    - Stefjuhhhh | 20 weken echo
    - Lavina | 20 weken echo

17 juli
    - Elionorah | 20 weken echo
    - GingerAle | 20 weken echo

18 juli
    - SharJohn | 20 weken echo

21 juli
    - Me84 | 20 weken echo

25 juli
    - Roja | 20 weken echo

29 juli
    - Pipelina | 20 weken echo

30 juli
    - Swimming | 20 weken echo

9. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @GingerAle zie net dat je donderdag al weggaat das morgen dan al, voor ik het vergeet een hele goede reis, hoop dat je een geweldige tijd hebt daar!!

10. Disi

Disi Actief lid

27 dec 2009
    267
    0
    16

Oooh morgen al Gingerale? Dan van mij ook goede reis en tot over ruim 2 weken? Of kun je hier intussen nog langs komen buurten? Denk goed om jezelf!

11. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Fijne reis gingerale! En natuurlijk veel plezier!

12. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Goedemorgen! :)

Goede reis Gingerale (als je dit nog leest :p)

Ik zit alweer vrolijk achter de balie op de universiteit. Open Dag vandaag dus wel iets drukker dan anders (maar het is een mini-universiteit dus is ook weer relatief ;))

@Disi, ja, ik heb wel het idee dat het helpt tegen vermoeidheid. Vind het wel nogal duur (flesje van 250ml is bij Kruidvat 12.45eu en je moet 2x 10ml per dag dus bent er binnen twee weken doorheen) ik ben dus van plan het op drukke dagen 2x te nemen en op iets minder drukke dagen 1x en over een paar weken sowieso stoppen omdat ik dan hoop weer wat meer natuurlijke energie te hebben..

Fijne dag allemaal! :)

13. Stefjuhhhh

Stefjuhhhh Actief lid

31 mrt 2014
    104
    0
    0
    Mijn 2 lieve hondjes
    Zuid Holland
    Bekijk bijlage 399309
    Wij gaan voor de mutsy transit.
    Alles zit erbij, ook maxicosy en luiertas voor een goede prijs.
    Vriendinnetje heeft die en is makkelijk duwbaar met 1 hand wat wel een must is met 2 honden.

Over 2 weken denk bestellen en dan gelijk op jacht naar een box.

Fijne vakantie gingerale!

Hier met de dag verschillend qua misselijkheid, wel nog steeds bijna overal het zuur van....

Nog 2,5 week tot de volgende echo, kan me niet snel genoeg gaan :p

14. Bloem1988

Bloem1988 Actief lid

21 apr 2012
    125
    13
    18
    Hier een joolz..was even duur in de aanschaf maar vind hem super!

15. Elionorah

Elionorah Bekend lid

14 jun 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    Mooie wagen stefjuh.
    Hier ook een joolz, staat al lang in de berging,
    Nog 6 maandjes en dan kan ie ronde 2 doen :)

@gingerale, oh ik weet ineens niet meer zeker of jij t nu was die 2 weken naar Amerika ging... Als jij t was, sterkte en succes daar!
    Keep us posted :)

@hier. Even kort, ben druk met t huishouden.
    Straks even shoppen voor de vakantie kampeer uitzet :)
    Verder niet zoveel te melden.
    Voel nog steeds kleine schopjes van de baby, denk ik ;)
    Fijne dag!

16. Lianneke

Lianneke Lid

22 apr 2014
    30
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal,

Excuses dat ik de laatste week niet meer heb gereageerd.
    Wat een bizarre week. Vlak voor mijn verjaardag en de dag van de tweede echo is mijn opa overleden. Veel gemixte emoties. Ook hebben we verteld over de zwangerschap. Iedereen was erg blij. Maar ivm overlijden was alles erg emotioneel.
    Ik zal na het weekend, als alles weer rustig is , weer bijlezen op het forum. Tot dan!

Liefs <3

17. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    ben ff aan het terug lezen. Maar hierpm wil ik dus geen Angelsound. Die is alleen voor de lol. Niet om zelf te gaan dokteren. Gewoon de vk bellen. Die heeft dit in de hand. Ik heb te veel moeders bij mij op de afdeling gehad die zichzelf gerust gingen stellen het de angelsound. En dat het toch helemaal mis was. Of te wel alleen voor fun gebruiken anders gewoon echt de vk bellen!

18. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    He Pipelina, dat is lang geleden! Succes met teruglezen :p

19. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ben dr weer. Had ff te veel aan mijn hoofd. Het bericht van Jonean kickte dr bij mij erg hard in. Vooral omdat dit niet de eerste was in korte tijd van wie ik slecht nieuws hoorde. Moest ff afstand nemen. Net 2 uur terug mijn eigen combinatietest gehad. En die was helemaal goed. Lag te huilen toen ik zag dat de nekplooi nog geen eens 1.7 mm was. Kansen op alle drie was meer dan 1 op 5000. Verder heeft ze alles gezien. Handen, voeten, blaas, maag, nieren, zelfs in het hart kon ze met deze echo al het septum zien. En ik het koppie ook alles goed. Echt een mega opluchting. Zei al tegen mijn man nu kan ik gaan genieten. Merkte echt dat ik mezelf tegenhield. Dus nu vanavond ga ik acuut shoppen. Want ik pas geen broek meer aan. :D

O ja en ik ben 4 dagen vooruit gezet!
    uitgerekende nu 10 december Sorry voor dit echo verhaal. Maar ik ben dr nu weer ;)

20. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Uhuh.....nog 18 pagina's ;)

Deel Deze Pagina