Uuuh nou heerlijk voor je als het weer zo mag gaan dan... Ik kan me op een waarschijnlijk "wat" langere bevalling voorbereiden... Bloem! Wat fijn! Tijdens de echo afgelopen keer zag ik de baby bewegen en daarbij voelde ik het ook maar niet als schopjes maar als gewroet nu als ik op bed lig herken ik het gevoel. Maar dat is maar heel af en toe en erg onduidelijk... Judith, fijn zo'n buurvrouw haha MITF de 4 rider hebben wij ook maar we hebben een bus dus dat ie wat groter inklapt is voor ons geen probleem past altijd haha Vanmiddag maar even bijtanken dan?
Ik loop bij de gyn ivm overgewicht dus niet een vetlaagje maar een ongelofelijke vetlaag hihi De echo was gewoon uitwendig dus viel mee 3 jaar geleden bij mijn dochter lukte het niet! Dus de apparatuur is vooruit gegaan
Fijn he, de kleine voelen! Disi, dat voel ik ook ja. Geen geplop ef gevlinder, maar meer gewroet en glijwerk! Ik moet wel echt stilzitten wil ik het voelen Turbobevallingen zijn niet altijd je-van-het hoor. De naweeen duurden 3 dagen bij mij.... En zoiezo die weeenstorm in korte tijd put je ook uit. Weinig tot geen tijd op adem te komen tussen de weeen Pfff hier kermis dit weekend. Onze tuin grenst aan de botsautos... En die zijn tot 1.30 sanchts geopend met knalharde irritante geluidjes en muziek( die muziek vind ik niet erg, alleen de geluidjes:x Ach, evengoed maar naar wat borrels voor het 'sociale stukje'
Kunnen jullie mij van de lijst halen? Ons kindje heeft trisomie 13. Volgende week donderdag word ik gecurreteerd (13 + 6). Fijne zwangerschap iedereen. Ik laat mijn account hier verwijderen.
Bloem leuk Disi ja helaas paste hij niet in de auto, ten minste paste wel, maar er kon voor de rest niks meer bij want ik vind het echt een heerlijke wagen helaas gewoon werken ben net thuis en heb mega banden pijn wordt er zelfs beetje onzeker van is echt zeurende pijn dus weet wel dat het van mijn banden kan komen (aangezien me buik toch ook wel erg aan het groeien is), maar toch Judithvl niet goed voor de nacht rust wel gezellig! Jonean heeeeeeel erg veel sterkte! Dikke knuffel. Weet eigenlijk niet wat ik verder moet zeggen, ben er even heel erg stil van
Lieve Jonean, wat een nachtmerrie... Heel veel sterkte gewenst voor nu, volgende week donderdag maar zeker ook voor de toekomst... Hopelijk kunnen jullie de kracht vinden om samen dit verdriet een plek te geven in jullie leven... Alle goeds voor jou! En ook al zal je account verwijdert worden, vergeten zal ik je niet...
Wat een klap zeg Jonean. Echt alle sterkte van de wereld. En verder sluit ik me volledig aan bij de woorden van Disi. Dikke knuffel