@Stefjuh ook mooie wagen de transit @Lianneke jeetje wat een tegenstelling, gecondoleerd @Pipelina wat fijn dat de combinatietest goed was bij jullie @Dathi lekker hoor al vakantie gehad, leuk dat jullie het iedereen hebben kunnen vertellen @26mei lekker nog even een echo tussendoor, anders is 11 weken erg lang ja @Zonnebloem ja bijzonder he zo'n hartje te horen, hihi ik moet ook af en toe een dropje eten als ik dizzie wordt, mijn bd was 110/65 laatste keer. @Meg spannend volgende week geslachtsbepaling @hbz mooi bescheiden buikje nog, rot die misselijkheid zeg balen die onzekerheid met werk ook @Gaab fijn dat ook bij jou alles goed was, vind de echo nog best duidelijk hoor @Judith leuk dat je kinderen mee mogen met de echo, bij mijn vk mogen eventuele kinderen niet mee (nu heb ik dat probleem sowieso niet haha) Wat een geval apart die ex van jou zeg pffff @Picasso mooi buikje al! @Lenaroos ertegenop zien doe ik niet maar ik heb dan niet ook nog al een ander kindje rondlopen, denk dat daar best verschil in zit, komt vast goed @mamainthe wat een fijne vk heb je zeg, en heerlijk jullie ook lekker op vakantie binnenkort! @bevalling hier nog maar afwachten hoe snel of langzaam het allemaal gaat @bloem wat fijn dat je de baby voelt! @Jonean weet niet of je dit nog leest maar heel veel sterkte, sluit me helemaal aan bij Disi, vergeten doen we je niet. Lastig om dit zo te melden na het bericht van Jonean. Wij hebben vandaag weer een echo gehad, alles was helemaal goed, wel een lekker eigenwijze smurf, foetushouding bleek erg comfortabel. Uiteindelijk wel wat bewogen zodat ze kon meten en lag netjes op schema van 13+5. Bewoog wel weer lekker, vroeg nog of ze iets kon zien voor nekplooi (heeft ze geen opleiding voor) maar zag geen rare grote afwijking oid. Nub kon ze nog niet zien, was goed verstopt. Mensen die ik ken denken wel een onduidelijk nub te zien op de onderste foto. Zal morgen duidelijker zijn dan als ze los op foto staan, maar krijg nu reflectie dus schiet niet op hihi.
♥♥♥ BEVALLINGSLIJST ♥♥♥ 28 november ♥ - Meg | 31 jaar | 1e kindje |J|M|? 29 november ♥ - Bloem1988 | 25 jaar | 2e kindje |J|M|? 1 december ♥ - LuckyMartine | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Lil | 24 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Lentekind85 | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Hbz | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? 2 december ♥ - Familievdlaan | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Judithvl | 34 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - Elionorah | 32 jaar | 3e kindje |J|M|? 3 december ♥ - Medith | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? 4 december ♥ - SharJohn | 21 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Stefjuhhh | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Zonnebloem22 | 30 jaar | 1e kindje |? 5 december ♥ - Pianootje | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - DienB | 29 jaar | 1e kindje |J|M|? 6 december ♥ - Me84 | 30 jaar | 1e kindje |J|M|? 7 december ♥ - Lavina | 32 jaar | 1e kindje |J|M|? 8 december ♥ - Krulletje | ?? jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Roja | 31 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - Xlns| 34 jaar | 2e kindje | J|M|? 9 december ♥ - Doom8 | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Anne86 | 27 jaar | 2e kindje | J|M|? 10 december ♥ - DaThi10 | 26 jaar | 3e kindje |J|M|? ♥ - Cupcakeje | 29 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Pipelina | 34 jaar | 4e kindje |J|M|? 11 december ♥ - Eva2011| 33 jaar | 2e kindje | J|M|? ♥ - 26Mei | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? 12 december ♥ - Disi | 34 jaar | 4e kindje | J| M|? ♥ - Lenaroos | 28 jaar | 2e kindje |J|M|? 13 december ♥ - Char1983 | 31 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Kaatje86 | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - GingerAle | 27 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Mamainthefuture | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? 14 december ♥ - Gaab27 | 30 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ - Swimming | 28 jaar | 1e kindje |J|M|? 15 december ♥ - Picasso91 | 23 jaar | 1e kindje |J|M|? 19 december ♥ - Lianneke | 28 jaar | 1e kindje |J|M|? ♥ - Sem25 | 25 jaar | 1e kindje |J|M|? 21 december ♥ - Ellie86 | 27 jaar | 2e kindje |J|M|? ♥ Wij steunen Moeders voor Moeders ♥ -Char1983 , -Lavina, -Swimming, -26mei, - Lenaroos, -Roja, -Anne86, -Familievdlaan, -Gaab27, -Ellie86, -Pianootje, -Bloem1988, -Xlns, -Kaatje86, -DienB, -GingerAle Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ - KellyK (5 weken) - Smnee (5+3 weken) - Lucky Star (8+1 weken) - Knorretje24 (8+1 weken) - Sarah0023 (10+2 weken) - Snne (9 weken) - Marjolein33 (10 weken) - Jonean (13+6 weken), trisomie 13 OM DE LIJST TE UPDATEN QUOTE DIT BERICHT EN HAAL DE [ QUOTE ] WEG! VOOR TOEVOEGEN OP DE LIJST OF WIJZIGINGEN SCHRIJF JE TEKST IN ROOD
♥♥♥ AFSPRAKENLIJST ♥♥♥ 10 juni - SharJohn | afspraak verloskundige - 26mei | extra echo - Meg | afspraak verloskundige 11 juni - Hbz | afspraak verloskundige 12 juni - Judithvl | afspraak verloskundige - Dathi10 | afspraak verloskundige - Pipelina | afspraak verloskundige 13 juni - Meg | geslachtsbepaling 14 juni - Luckymartine | geslachtsbepaling 16 juni - Roja | controle verloskundige 19 juni - Elionorah | afspraak verloskundige - Lentekind85 | afspraak verloskundige 20 juni - Disi | uitslag NIPT 21 juni - Roja | geslachtsbepaling - Stefjuhhhh | geslachtsbepaling 23 juni - Lenaroos | geslachtsbepaling - Me84 | afspraak verloskundige 24 juni - 26mei | afspraak verloskundige - GingerAle | afspraak verloskundige 25 juni - Ellie86 | echo/controle verloskundige 26 juni - Swimming | echo/controle gynaecoloog - Luckymartine | controle afspraak verloskundige - DienB | afspraak verloskundige - 26mei | geslachtsbepaling 27 juni - Picasso91 | controle verloskundige 30 juni - Picasso91 | geslachtsbepaling 1 juli - Lavina | afspraak verloskundige 2 juli - Disi | afspraak verloskundige 3 juli - Luckymartine | 20 weken echo 7 juli - Familievdlaan | 20 weken echo 15 juli - Stefjuhhhh | 20 weken echo - Lavina | 20 weken echo 16 juli - Judithvl | 20 weken echo 17 juli - Elionorah | 20 weken echo - GingerAle | 20 weken echo - Zonnebloem22 | 20 weken echo 18 juli - SharJohn | 20 weken echo 21 juli - Me84 | 20 weken echo - Disi | 20 weken echo 25 juli - Roja | 20 weken echo 29 juli - Pipelina | 20 weken echo 30 juli - Swimming | 20 weken echo
Neeeeeeee Jonean. Ik weet niet waardoor het komt maar al die tijd drong het nog niet helemaal tot me door, misschien omdat er toch nog altijd een sprankje hoop was. Verschrikkelijk, echt verschrikkelijk dat dat er nu niet meer is. Ineens voel ik de tranen zo hoog zitten dat ik ze moet wegduwen. (Moet dat wel doen want er zitten mensen omheen.) Ik vind het zo erg voor jullie, en voor jullie kindje. Shit ik moet ophouden met typen nu anders gaat het mis. Alles is verder al gezegd, maar toch, nogmaals, wens ik je heel veel kracht, liefde en steun van elkaar.
Goedemorgen dames. Hier zo weer aan het werk. ff gauw een buikfoto delen. Begint nu toch wel te komen. Al heb ik wat gesmokkeld door de 13.1 weken foto in de avond te maken. Bekijk bijlage 399779 Fijn weekend allemaal.
Lavina mijn vk is echt heel erg lief ze snappen zo goed wat je door maakt en doen er ook alles aan om mij gerust te stellen heel lief. Ik zie geen NUB op de onderste foto, maar ik ben ook geen ervaren in haha. 26mei is idd aan het groeien leuk @hier ik had gister duidelijk banden pijn, hallo buik hahahaha niet normaal z'n verschil. Door de banden pijn zijn ook mijn darmen opgang gekomen en zijn die weer even leeg (voor nu hahahahaha). Nu snel naar babydump en daarna heerlijk genieten van de zon! Zo raar eigenlijk gewoon weer door gaan terwijl er hier dames zijn waarvan het leven compleet ste Ik staat zo niet eerlijk allemaal.
@jonean, jee wat heftig voor jullie. Ik wens jullie alle kracht en sterkte toe. @26mei, jaja je buikje groeit zeker wel! En ik zie een mooie tattoo? Heb je een foto van de hele tattoo? Ik ben heel benieuwd, heb zelf ook een tattoo op m'n zij @14 weken, ik had me voorgesteld om vanaf de termijn echo tevreden te zijn met hoe ver ik was en niet meer constant verder te willen zijn in weken. Herkennen jullie dat? Nu voel ik toch weer wat onzekerheid en denk ik soms, was ik maar 2 weken verder. Dan voel ik de baby dagelijks goed schoppen. Pfff ik zet toch weer de knop om en ga proberen te genieten van nu. Het is me met dit derde kindje toch zoveel spannender. Het is me zo waardevol, dat ik soms bang ben t kindje te verliezen. Maar ik ga hoopvolle woorden zeggen tegen mezelf. Dit kindje blijft! Sorry voor de ego woorden, ik ben soms wat onzeker over m'n zwangerschap
Lavina, wat fijn een goede echo en mooie foto's!! Mooi verschil 26 mei Wat ga je halen of bekijken bij de babydump mamainthefuture? Ik herken het wel elionorah.. Vandaag 14 weken.. Blij om weer een week verder te zijn.. Maar liefst was ik nog een paar week verder omdat we dan weer hartje gaan luisteren bij vk..
Heel veel sterkte jonean wat een naar bericht, heel veel kracht toegewenst. Mooie woorden disi! Hier vandaag verjaardag want Vl is 30 geworden en ik in januari 25 dus vieren het lekker samen. Mooi weer dus lekker alles in de tuin Ga maar gauw wat doen want moet nog een hoop gebeuren (taarten maken, boodschappen, stoelen verven, opruimen enz. Pfffff ) Fijne weekend allemaal en geniet lekker van het mooie weer!!
Mooie echo's Lavina. Ik vind mijn buik zelf al behoorlijk wat hahaha... En ach ja, van mijn werk, ik kan me er niet zo druk om maken. Natuurlijk heb ik veel plezier in mijn werk, maar heel zwart wit, is er geen betere tijd om geen contract meer te hebben... Mag ik dat zo zeggen? Niet verkeerd begrijpen hoor. Het kan ook zijn dat ik er 3 maanden tussenuit moet en dan weer terug mag komen. Die onzekerheid vind ik wel erg vervelend... Mooi buikje al 26mei! Wat een verschil met 2 weken geleden dan he? Ik zie ook heel erg uit naar volgende week. De 11e hebben wij weer een echo en ik moet eerlijk zeggen dat ik daar ook heel erg aan toe ben. Ben zo benieuwd hoe het met ons hummeltje is. Dus wat dat betreft herken ik mij wel in jou Elionorah. Gefeliciteerd Stefjuhh! Geniet van het lekkere weer en alle lieve mensen om je heen. Ik ben, voor de verandering, maar weer eens aan het werk. Dag 5 vandaag. Morgen nog 1 dagje en dan ben ik, welgeteld, 1 dag vrij. Geniet allemaal van het heerlijke weer!
idd bijna raar om op de orde van de dag door te gaan na wat o.a. Jonean is overkomen. Bedoelt het ook echt niet verkeert dat ik weer over koetjes en kalfjes (en buikfoto) begon... Hier druk druk, tussen werk en verjaardag. Zag een vraag naar tattoo. Hier is ie. Bekijk bijlage 399905 Wel foto van zo'n 3 jaar geleden al. xx
@26mei, de overgang van zulk heftig nieuws naar de belevenissen van alle dag is vaak wat vreemd he. Dat voel ik ook. Maar het kwam niet raar over hoor dat je je ding vertelde. Zo doorkruisen levens elkaar en gaat ieder z'n weg. Mooie tattoo, heb ik nog niet eerder zo gezien. Zit er nog een verhaal achter waarom die plant en die plek? Ik zit lekker in de tuin, de vogels fluiten, de hitte is uit de lucht. Fijne avond
Elionorah ik herken het, ik ben heel erg bang dit kindje te verliezen. Alleen denk ik dat het bij mij heel erg door de mk komt. Ik hoop zo dat ik de kleine snel goed ga voelen zodat dat me weer wat zekerder maakt... Steffjuh hopelijk een leuke verjaardag gehad? Of nog Hbz succes met werken. 26mei bedoelde het niet is aanval ofzo hoor..... Ik ga ook gewoon weer door met van alles, maar sprak meer me gedachte over me zelf uit Hihi. We gaan allemaal weer door en dat is ook normaal maar ook heel raar.... Mooie tattoo. Wij hebben vandaag de babykamer gekocht en ook die maar thuis leeg gehaald. Waar de baby komt was de logeerkamer dus die is nu naar zolder. Nu kapot in bed dus ga ook lekker slapen Dusss slaap lekker iedereen!
@mitf, je herkent t door de mk die je gehad hebt. Ik heb hetzelfde. Heb met 12 weken een mk gehad in december. had niet gedacht dat dit er zo in zou hakken bij me. Het is net of ik een stukje vertrouwen verloren ben. Wat eerder nog enigszins vanzelfsprekend leek is nu een nog groter wonder. Een vitale zwangerschap en een gezond kindje zijn zo speciaal geworden voor me. Ik kan me soms niet voorstellen dat ik het toch nog meemaak. Het klinkt ergens heel sentimenteel, maar toch voelt het wel zo. De spanning rondom het zwanger worden en de eerste 3 maanden doorkomen is zo aanwezig door de mk. Dat het overgaan naar trimester twee even met horten en stoten gaat Maar ik ga ervoor hoor, ik blijf positief en ik geniet ook wel van deze tijd. Ik ben uit logeren met m'n zoontje. Hij slaapt bij me op de kamer. En ach wat ligt ie lekker te ronken in z'n bedje! Ik ben smoor smoorverliefd op em, wow!
Elionorah idd ik ben dan wel voorbij mijn mk periode want was met 8 weken en heb een hele goede echo gehad met 12 weken maar toch.... Vind het door eng en durf er niet op te vertrouwen zo stom. Hebben gister wel de babykamer gekocht bij babydump en ook gelijk de kamer leeg gehaald maar toch ergens blijf ik voelen en denken dat het ook nog fout kan gaan en dat komt allemaal door dat af en toe bloed verlies grrrrrrr. En denk ik ook een beetje door de verhalen hier, zo zie je toch maar weer dat het helemaal niet zo hoeft te zijn dat alles maar goed en gezond is.... Heerlijk he je kind die ligt te slapen, kan daar uren naar kijken! My little man
Ja hele gezellige verjaardag gehad, gelukkig grote partytent opgezet in de tuin ivm de regen. Super druk gehad en was blij dat ik om half 2 in bed lag, was kapot!! Enorm verwend en ons aankomende spruitje ook Nu maar de laatste rommel opruimen Fijn pinksterweekend allemaal!!
Fijne pinksterdagen allemaal. Hier officieel in het 2de trimester. Ben zo blij. Nog 2,5 week en dan mogen we weer naar ukje kijken. En hoop dan te weten wat het wordt. Spannend.