Zo, relaxed, Pipelina! Me84, sterkte.. Ik weet hoe je je voelt, ik kan ook niet veel aan maar heb ook een drukke baan pffff Wij hebben net een babykamer gekocht!! Op marktplaats! Ik wilde eerst alles nieuw, maar overal waar baby of zwanger voor staat is zooooo duur! En dit voor 400,- dat scheelt behoorlijk! Dit setje ziet er nog prachtig uit en is heel zwaar en robuust zegmaar. Van de week ophalen met aanhanger etc. Gelukkig heb ik een sterke man met sterke vrienden, hihi! Vandaag ook de 15 weken aangetikt! Nog 5 nachtjes slapen voor de pretecho Fijne avond, meiden!
Zo man heeft nat pak, maar staat vooral bij Metallica.....hahahaha grapjas. Hoe is het in the USA Gingerale?
Ik ben weer bijgelezen na een paar dagen. Ik heb lekker van her weer genoten de afgelopen dagen. Gisteren op het strand geweest. Heerlijk een alcohol vrije cocktail gedronken want vriendinnen vonden dat ik toch mee moest proosten. Vandaag naar babypark geweest heel veel leuke dingen gezien. We waren echt overdonderd door alle keus. We hebben onze keus gemaakt voor een kinderwagen. Kinderkamer vind ik erg moeilijk. Nog niets tegen gekomen waar we echt gek op zijn. Ook een afspraak geslachtsbepaling gemaakt, 28 juni
Het is super! De conferentie is op een heel mooie locatie, en ik ontmoet zulke leuke en intelligente mensen. Vlucht ging ook heel goed. Ik kreeg zelfs extra beenruimte! Normaal moet je daarvoor betalen maar er was een no-show en omdat ze wisten dat ik zwanger ben, mocht ik daar zitten. Het heeft zo z'n voordelen.
Werd van de week ineens gebeld door zkh dat ze overleg hadden gehad over mij (wist ik niks van) Mijn vriend en zijn broer hadden bij de geboorte een ader, tussen hart en long geloof ik, die normaal sluit bij de geboorte en dat was bij hun niet. Jaar lang voor controle geweest in zkh, verder niet aan behandeld ofzo, uiteindelijk vanzelf gesloten. Nu krijg ik een uitgebreidere 20 weken echo, bellen morgen voor nieuwe afspraak en na de geboorte binnen een week controle bij kinderarts. Schrok hier in eerste instantie wel van maar wel fijn die extra controles. Hoop natuurlijk ook nog op extra echo's Net stuurde vriendinnetje berichtje dat haar dochtertje en kindje van andere vriendin beide de 5e ziekte hebben, dus ga daar morgen ook de HA maar voor bellen. Hihi gezelligheid allemaal. Veel plezier degene met echo morgen!! Ik ga gauw slapen, om 05.50 gaat de wekker weer
Wat een schrik. Dat zal de ductus botalli zijn geweest. Maar wat willen ze precies zien nu met 20 weken. Dan is hij namelijk gewoon nog functioneel. En hij lijkt me ook nog te gaan groeien met het kindje mee, als ze hem willen gaan meten. Ze zullen hun redenen ervoor hebben. Wel intressant dat je man en broer het beide hadden. Bij mij op de afdeling zie je dat bij de prematuren een niet sluitende ductus. Dan zijn er nkg te weinig plakcellen in de ductus om te sluiten en doordat je nog veel drukverschil hebt tussen de longen (die laag moet worden na de bevalling, maar juist hoger blijft) en dw lichaamcirculatie (die hoger moet zijn dan de long circulatie) blijft hij dan functioneel wat niet goed is omdat het bloed (deels) dan de verkeerde kant op stroomt.....o god het 3:42 Pip....hahaha sorry zal jullie net verder boren. Plas pauze is geweest... Als je meer wilt weten, PB me maar. Ga weer verder pitten. Manlief komt pas na 5 uur thuis....wat je al niet overhebt voor Metallica
Wat leuk luckymartine!!! Wil je hem ook showen straks? Bij mij kriebelt het ook heel erg om dingen te gaan kopen.! Heb je over 5 dagen ook geslachtsbepaling ? Heeft je man zich wat vermaakt pipelina? Kon je na je nachtelijke post nog wat slapen? Super dat je het zo naar je zin hebt gingerale !! Veel plezier nog! Leuk een fijn weekend gehad Sem! Mag ik vragen voor welke kinderwagen jullie gaan? Das we even schrikken steffjuhhhh... Maar wel fijn dat je nu extra controles hebt en ze ervan op de hoogte zijn..! Wauw mooi 26 mei!!! Hoe reageerde je moeder? Poeh vanmorgen dacht ik..hoe kom ik deze dag door..maar het is gelukt..!! En ben op dit moment nog redelijk mens Ik voel vandaag wel regelmatig wat steken rechts onderin mijn buik..vlak naast het heupbotje zeg maar...hopelijk de darmen? niet echt pijnlijk, maar voelt ook niet echt lekker.. Als ik eraan zit voel ik het ook meteen steken.. Hopelijk komt er straks nog even een verkoelende bui..zal wel even lekker zijn!
Ja, heel leuk! Alleen is het enige wat we tot nu toe gekocht hebben deze meubeltjes. We moeten de kamer nog behangen en nieuwe gordijnen enzo. Ik zal het dan zeker showen, maar dat duurt nog even Ja, zaterdag ook geslachtsbepaling. Ik vind het superspannend omdat ik in week 10 voor het laatst een echo had.. Zit dus nu al half te stressen Zijn die steken in je onderbuik geen bandenpijn? Als het erger wordt moet je aan de bel trekken he?! Fijne avond!
Me84, we gaan voor de mima black&white. Hebben jullie al een kinderwagen of een keus gemaakt? Ik heb de afgelopen dagen ook weer last van mijn darmen gehad, erg vervelend. Wat LuckyMartine zegt zou ook kunnen, bandenpijn. Inderdaade even goed in de gaten houden.
Swimming leuke banner maar moet ook eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe die was Hihi. Me84 was het leuk op de markt? Haha ik ben vandaag ook redelijk doorgekomen terwijl ik echt dacht om te vallen... Heb vannacht zooooo slecht geslapen, maar het is goed gegaan gelukkig Gingerale ik vind het ook eng om te voelen maar ben ook weer te nieuwsgierig Hihi. Hoe is je reis eigenlijk gegaan? Hihi lees het nu, fijn dat je extra been ruimte kreeg hou je alles ook vol qua energie? 26mei bij de eerste wilde ik ook niet alleen toen heb ik me zusje een keer mee genomen, nu zou ik het niet erg vinden om alleen te gaan. Hoe was de echo? Ik zie het al mooie echo, moeders het droog gehouden? Pipelina lekker rustig voor jou!je man had niet zo lekker weer Hihi. En idd wat hij er al niet voor over heeft haha. Ik vind het juist allemaal interessant wat jij weet! (Misschien ooit verkeerde beroep gekozen haha) Luckymartine. Leuk he de kamer kopen was daar ook zo blij mee Sem is ook moeilijk de kamer, er is ook zoveel! Wat voor kinderwagen is het nu geworden? Ik zie het al, ik ken die niet zal zo eens googelen Stefjuh fijn dat ze daar uit zich zelf naar hebben gekeken en dat ze je even hebben gebeld. Voor de 5e ziekte kunnen ze gewoon je bloed even testen ik blijk het niet gehad te hebben dus moet opletten.... Al vraag ik me af hoe aangezien twee weken voor je de vlekjes ziet het besmettelijk is en dat weet je natuurlijk niet wanneer dat is haha. Zoontje eerste de 6e ziekte nu de waterpokken, arm kind schiet niet opzo. Gelukkig nu en niet over twee weken als we naar Italië gaan....... En hij lijkt er weinig last van te hebben. De gastouder dacht ook dat ik het gehad had vroeger. (Het is ook mijn oude oppas haha dus ik lag ziek op de bank daar toen ik het had ) maar voor de zekerheid me moeder een app gestuurd of ik het heb gehad, wacht nog op antwoord. (Ze is op vakantie en me pa hoef ik het niet te vragen die weet dat toch niet haha. (Ouders zijn gescheiden)) Hier een foto van de kamer die we hebben gekocht (nog niet zoals die bij ons staat hoor) en straks me buik weer haha.
Mitf, ja hij kan inderdaad heel snel en klein ingeklapt worden.. Wat een mooie kamer zeg, waar hebben jullie die gekocht? Misschien kunnen wij ook eens kijken of we daar iets moois kunnen vinden.
Ja ik houd het zeker in de gaten.. Heb toch wel nu sterker het idee dat het de darmen zijn.. Spannend luckymartine! Wat een mooie hippe kinderwagen Sem! Leuk! Mamainthefuture.. De markt was warm en druk..we hadden het dus snel weer gezien.. Fijn dat jij de dag ook goed bent doorgekomen En wat een mooi kamertje!!! Die hebben wij ook gezien bij de babydump, die vond ik ook erg mooi!!
Zo laat ik hier na een lange tijd ook maar weer eens iets plaatsen. Ik merkte dat ik door alle verhalen hier veel meer bezig was met alle onzekerheden enz. Nu ik de 12 weken voorbij ben, durf ik er eindelijk een beetje van te genieten ook al blijft dat zo moeilijk! Ik heb een heleboel terug gelezen en al veel mooie buiken, echo's en een babykamer voorbij zien komen. GingerAle wat goed dat je reis zo goed bevalt! En heerlijk om dan die extra beenruimte te krijgen! Oh ik lees dat sommigen al bijna een geslachtsbepaling hebben.. Ik ben ook zo benieuwd wat het gaat worden, maar helaas moet ik nog even wachten.
Sem bij babydump hebben we hem gekocht. Me84 ja was ook wel heeeeel erg warm. Fijn he dat soort darmen bah om gek van te worden. Ben er heel blij mee hebben tussen een aantal bij babydump getwijfeld maar ik vond de andere gewoon echt veeeeeel te duur en deze meubels waren ook wat kleiner en aangezien de kamer niet mega groot is Ellie86 fijn dat je wat meer kan genieten. hier mijn buikfoto net gemaakt
Hehe, ik ben bijgelezen Een mooi buikkie, een echo en een mooie babykamer voorbij zien komen! Ik merk dat ik ook steeds nieuwsgieriger word of ons gevoel dat het een jongen word, klopt. Nog even wachten Ik heb een heel zwaar emotioneel weeknd gehad door wat ik gelezen heb wat naar de raad v.kinderbescherming is verteld door ex. Het is zo frustrerend dat ik steeds bewijzen heb, dat hij liegt, maar ze daar geen oor naar hebben... Ik moest mn kinderen vrijdag vertellen, dat papa niet wil meewerken met bureau jeugdzorg en dat hij de keuze heeft gemaakt, voor hun bestwil , ze niet meer komt ophalen...helemaal gestoord...helaas weten we nooit of hij het meent en kan t zijn dat hij vlgnde wk weer komt... Alles kwam er uit....alle moeheid... Alle stress..Za.opzo.hele nacht liggen huilen en ijsberen tot de vogeltjes weer wakker waren en t licht werd. En toen ik zo.wakker werd begonnen de tranen weer... Wel leuk doen blijven want het is hier kermis en de kids zijn daarom erg druk.. Maar vanmorgen v.a 5.00 elk half uur gespuugd...het is nog nooit zo extreem geweest. Ik was doodop en mn hoofd knalde. Voor mij geen kermis..
Oh wat vreselijk, Judith. Die onzekerheid, ik zou daar ook heel verdrietig om worden, bah! Veel sterkte ermee, en kop op! Ik hoop dat de ellende snel voorbij gaat en dat je kunt genieten van je gezinnetje.
Judithvl meid wat vreselijk, het is voor je zelf niet leuk maar hoe leg je het je kinderen uit. Dat is nog veel erger. En wat nog erger is is dat jij dat nieuws mag brengen, dus dat jij de "boosdoener" bent. (In hun ogen) of begrijpen je kids het? Weet niet hoe oud ze zijn? Probeer toch rustig aan te doen voor het kleine wondertje in je buik! Hele dikke knuffel meis.